Doki fórumtárs felajánlott egy karbantartási csomagot:
Egy WD40 Egy féktisztó Két db Windsor reszelönyél Két reszelö(4.8-5.2-5.5 a nyertes megmondja melyk kettö ilyenekböl tudok adni) Egy lapos reszelö Egy doboz Makita 2T
Tudod amiből kiindult, arra persze még mindig nem válaszoltál, pusztán saját lábával próbálod agyonverni a lovat . Ha akkora csoda, miért esik-kel? Ugyan abból a motorból miért jön ki Solo néven jóval több? A világon miért lenne ez az izé az egyetlen, ami azért bukott(többször), mert túl nagyszerű ?
Na meg ha rajtam kívül mindenki úgy tudja, ahogy te, akkor pl Gépdoki, vagy Bandi bá nem is létezik ? Meg az a rettentő sok "külföldi netes szakember" aki nem így tudja ????
És végül: miért nem a dolmart veszik, hanem a Stihl-Husqvarna duót, vagy az Oleot, de szinte bármi mást, mint azt????
"Bárhol a világon, mindenki, aki láncfűrész világban jártas, az elismeri, ismeri
a Dolmar-t , elismeri a láncfűrész történelemben betöltött helyét, elismeri
magát a márkát, a hibái, erősségei figyelembe vételével, tudatával, a jelen világban.
Vannak erősségei, vannak fejlesztésre szoruló tulajdonságai is.
Ezzel mindek hozzáértő tisztában van. Itt is, külföldön is.
Mint írtam is már.... komoly emberek, valódi profik irományait,érdek nélküli
véleményezésinek sokaságát olvasva, soha egyszer sem találkoztam ilyen jellegű
,a Dolmar ellen folyó hadjárattal,mint amit te képviselsz itt."
Semmi tény, adat. Csak így odavetve, hogy "mindenki, aki ebben jártas, tudja", meg
"ezzel mindek hozzáértő tisztában van". Hát persze. Írd még sokszor, egyszer talán elhiszik. ;-)
Én írtam eddig pár tényt, ti meg csak azt, hogy szerintetek nem úgy van. No de mindegy. Olyan ez, mint a vallás. Mindenki tudja hogy nem igaz, mégis akad aki hisz benne.
Ez mind megint a marketing rizsa. Nem háborgok, nem hadakozom, stb. Te próbálsz márkát építeni abból a viccből. Erölködésed ellenére nem az, és nem is jegyzik. Jó módszer, hogy tőlem kérded, kérditek a másik roppant komoly emberrel, hogy én miért próbálom tagadni, hogy a dolmar egy MÁRKA. Tudod ez egy szofisztikai alapfogás, hogy egy nem létező valamit tényként beállítva próbálsz érvelni. Az az izé nem márka, nem is volt az, és szerintem soha nem is lesz . Ott lehet ezt a próbálkozásotokat nyakon csípni, hogy semmi TÉNYT nem közöltök, csak a kb középkorból származó legendát citáljátok, és úgy írtok, hogy "hát ez bizony TÉNY, csak te hadakozol vele". Szar próbálkozás. :-)))))))))))))))Biztos páran benyalják, de a nagy többség azért tudja, hogy légvár, amit építetek dolmartatával. Sok sikert hozzá . :-DDDDDDDDD
Még talán annyit, hogy Csiga Úr komolytalan, mert ő leegyszerűsíti. Az ő világképe nem tartalmazza a marketinget, ami, mint tudjuk, NAGYON fontos dolog.
Hát igen. Feltörekvő márkáknál (?) előfordul, hogy itt-ott lecsípnek a költségből. Ez egy komoly terméknél (Stihl, Husqvarna, Oleo, stb) nem fordulhat elő.