Ami az 1. pontot illeti, én is ugyanebben a cipőben járok. Tavaly augusztus óta.
A telefonos ügyfélszolgálaton többször rákérdeztem, mindig csak a türelmemet kérték.
Annyit tudtam meg, hogy van egy bizonyos ügyfélkör, akiknek az adatait kézi rögzítéssel viszik át a régi számlazási rendszerből az újba. Aki ebben érintett, az mindaddig nem tud belépni az online ügyfélszolgálatra, amíg ez a kézi adatrögzítés meg nem történik. Mit mondjak, nem tűnik professzionálisnak csöppet sem.
Ráadásul nekem egyéb problémám is van... Januárban átszerelték nálam a koax kábelt optikaira, ami a régi szerződés lemondásával és új szerződés megkötésével is járt, és azóta teljesen összekeveredett a számlázás. A legutóbbi számlámon is még szerepeltek olyan szolgáltatások, amik már nem léteznek nálam (kábeltelefon, kábeltévé), és az összegek nem stimmelnek. Többször tettem már panaszt, telefonban elismerte az ügyfélszolgálatos, hogy gond van a számláimmal, és azt javasolta, hogy a csoportos beszedési megbízásom limitjét vegyem le 1000 forintra, hogy ne teljesüljön a leemelés, és fognak küldeni egy javítószámlát meg rendbe teszik az egészet, stb. Aztán kaptam egy tértivevényes levelet, ami annyit közölt velem, hogy a kábeltelefon szolgáltatásom (ami már január óta nem létezik nálam), július 1-től megszűnik. Na kösz. Mi van akkor most? A panaszomra megoldás még nem született... azt a mai napig várom. Cserébe küldtek még egy csekket, hogy fizessek be x el,aradt összeget. Hogy mire, azt nem tudom. Nem fizetem be, várom a tételes elszámolást.
A T-Home szolgáltatása nálam technikailag nagyon rendben van (valóban 120 megabites internet, jó minőségű IPTV, mindez optikai szálon, erről az oldalról minden rendben lenne), de a számlázási rendszerükben valami elképesztő káosz uralkodhat, egyszerűen januártól mindeddig képtelenek voltak egy normális számlát kiküldeni. Közben pedig még mindig nem férek hozzá az online ügyfélszolgÁlathoz.
Bravó Telekom, lassan elfogy a türelmem, és a fogyasztóvédelemnél kötök ki a panaszaimmal...
Ha eddig is a digitális adásokat ezzel a modullal nézted, akkor igen.
A T-home kihozza az új STB-ot, és új kártyát is kapsz. Először a szerelő regisztrálja a hálózaton ezeket, aztán már mehet is a TV-be a kártya.
Az összes csatornád meglesz, és nálam a TV saját moduljával sokkal szebb a kép, természetesen a HD is. A T-home Boxa egy gagyi minőségű vicc...
Nekem a Samsung TV néha kiírja, hogy CI kártya vagy modul hiba (ha visszaolvasol, látod). De ennek semmi köze a Te kérdésedhez, ez "Samsung specalitás".
Segítséget szeretnék kérni, kérem aki ismerős a témában segítsen.
Kábel családi csomagom van, és szeretnék módosítani családi+HD-re. Ez csak úgy lehetsées ha un "HD boxot" hoznak a régi helyett.
Én azt sem használom mert conax modullal nézem az adásokat. (Így jobb mnőségü mint az ő /t-home/ boxukat használnám)
A kérdésem tehát az lenne hogy az általam használt "Strong Conax" tipusu modul alkalmas e HD adás vételére. Sajnos nem találtam leírást róla
és elég régen vettem nincs meg a papírja sem. Annyit hogy amikor a TV-t behangolom és megkeresi a digitális csatornákat akkor hozza az összes solgáltató által forgalmazott HD csatornát. A szolgáltató információja szerint nem boztos hohy HD minőségben.
Tehát a kérdés még 1x: a fent nevezett conax kártya alkalmas e HD minőséget szolgáltatni????
Egy kábel jön be a lakásba. Erre csatlakozik a modem is, az internetet meghagyom ... Ezért is gondoltam, hogy fizikailag nem kötik ki a kábelt, hanem mondjuk központilag "egy kattintással" kikapcsolják :)
Adott egy tréhóm digitális kábel előfizetés (az egyik szobában SD set-top-box-szal, a másik szobában sima koax csatlakozással). Mivel lejárt a hűségidő, ezért felmondtam a szerződést. A set-top-box-szot el fogják vinni. Az a kérdésem, hogy a koax csatlakozásban marad-e a jel, vagy központilag ki fogják kapcsolni?
Az ügyintéző nem tudott erre válaszolni, hátha ti ...
Na ja. Csak az a fura, hogy az LG650v kb. fél évig ment UPC mediacard-al, aztán váltottam DIGI-re. Mondjuk abba kártya sem kellett. Soha nem jött elő ez a vacakolás csak miután az őseim megkapták tőlem ajándékba. Náluk van T-s DKTV. Van mikor napokig jól megy, aztán van hogy egy nap 2x is "kártyahiba". Szerintem erről a szolgáltatásról már lemondott a T. Évek óta semmit nem fejlesztenek, a kártya is már több éves és marha lassú. Szerintem ez a baj. Ezért tettem vissza nekik az ALMA-t. Még jobban is szeretik, ráadásul a képe is nagyon szép. Van olyan jó mint modullal.
És igen, ha egyszer behangolod, "örök életre" megtartja a csatorna sorrendet. Átnevezheted és rendezheted kedvedre. Ha pedig jön új csatorna, manuálisan hozzáadom.
Érdekes, mert én kipróbáltam, és az LG 42LB5610-ben tökéletesen működik ugyanez a STRONG modul. De ezek szerint van néhány TV, amely viszont nem szereti...
Nálam LG 42LB650V. Pontosan ugyan ez volt a probléma STRONG CAS7 modullal. Ezért inkább visszatettem a jól bevált Alma C2200-as STB-t. Ezzel nincs semmi gond, és az EPG is tökéletes. A modullal az is rendetlenkedett, gyakran nem mutatta az aktuális program műsorát. Ezek szerint nem TV függő a dolog.
Vettem egy új Samsung H6500-as LED TV-t és egy STRONG CAS7 Conax/CAM modult is.
Beletéve a kártyát működik az összes csatornám is.
De többször előfordul (pl. ha túl gyorsan kapcsolgatok a csatornálk között), hogy hibaüzenetet kapok: pl. kártyaprobléma, ill. nem találkható CI+ modul.
Ha kiveszem a kártyát és visszadugom (vagy a TV-t kapcsolom ki/be), akkor működik tovább újra.
Szeretném megkérdezni azt, aki ért hozzá, hogy létezik-e olyan, hogy ha 3 set-top box van a lakásban, és abból az egyikkel felvesszük a műsort - közben nézzük az adást - , a másik kettő meg működik, hogy a 4. tv-n - ahol a 3. set-top box van - nem lehet semmit sem nézni, mert nem jön be semmi?
Lenne egy kérdésem hátha valaki tapasztalt hasonlót?
2014. dec. 31-el az LG 16:9-es LED TV-n a kép elkezdett ugrálni. Összement majd vissza teljesre, a T kijött és addig próbáltuk állítani amíg a nagyítás RATIO beállításon ezt nem csinálja és nézhető a kép. Eredeti beállításon viszont nézhetetlen. Előtte egy ősrégi TV-t használtak. A szomszédnak STB van a nagyobb csomag miatt és neki is ugrál de nem ugyan ezek az adások. Mindenesetre a Zoom1 nézetben nincs gond, csak ha a beállítások az alapon vannak ami az Original View. Nekem is ugyan ez a TV van máshol és UPC STB-vel. Ha a Zoom 1-re teszem a RATIO-t akkor akkora lesz a kép, hogy pl. emberek feje nem fér bele, stb. Mostanság a Zoom 1-ben néhány adás nekiállt ugrálni. A napokban olvastam néhány infót és gyakorlatilag ez a 16:9 -ről 4:3-ra és vissza ugrálás olyan mintha a TV adó v. a kábel szolgáltató olyan jelet adna ami az eredeti normál képbeállításnál (ezzel adják ki a TV-t a gyárból) olyan információkat kap, hogy a TV nem tudja jól értelmezni.
Szerintem a szolg. ott valamit még nem tökéletesen tudott beállítani.
Igen. Tudom ,hogy van 3 m-es sőtt hosszabb is. Mindenképpen meg szeretném toldani mert a Tv átkerült 1 másik helyiségbe és 9m-re van a beltéritől Gondolom elég lenne pár eret toldanom nem mind a huszat :-)
Gyáriban is láttam már 10m-eset. A gondom az, hogy így ha én toldanám meg a falon elég lenne egy 8 as furat ha viszont gyárit vennék a scart fej legkisebb átmérője ? Kell 1 ökölnyi " lyuk" :-))
Tudna valaki segíteni abban, hogy meg szeretnék hosszabbítani 1 scart -scart kábelt mivel távolabb került a tv a beltéri egységtől. A 20 ér közül /21 a fémház/ melyiket kell meghosszabítanom, hogí újra tudjak tévézni?
Simán hosszabbíthatsz, mert az ASZF engedi. Persze megpróbálnak majd rábeszélni majd az IP tv-re, de ne engedd.
ASZF:
"A Digitális Kábel TV szolgáltatás értékesítése 2014. szeptember 1-jével megszűnik. A meglévő Digitális Kábel TV előfizetők részére a Szolgáltató 2014. szeptember 1-jét követően is biztosítja a határozott tartamú szerződésük meghosszabbítását."
Amúgy egyszerűen csak közöld velük, hogy 2X árnyékolt koax-od van, arra nem kötnek IP tv-t. Simán szó nélkül hosszabbítanak :)