Nem az a baj, nincs gyárim. Csak maga a lapát van meg a szárral, az a "cucc", amit fel lehet csavarozni a motor tengelyére, és amibe a szár kapaszkodik, nincs meg. Esetleg ilyenről közeli fotót, vagy (ha bár tudom, hogy egyikőtök sem jótékonyság intézmény) pár napra kölcsön mintát nem tudna valaki biztosítani?
Megmajd legfeljebb viszek 100 forintos kézi ablakmosó-törlő kínai műanyagvakot és menetközbe ki-kinyúlok 10 másodpercenként törölni, miközben az ablak helyén a nyakamat szétáztatja a Zeső. :)
Nem hiszem, hogy ők azt annyira tudják mi volt ott és akkor... de ha viszel valamilyen dokumentumot róla akkor el kell fogadniuk. Illetve felteszed vizsgára a gyárit, oszt majd gyorsan fogod cserélni az első eső után az fix :D
Valszeg az lesz a gyári amit megleltél. Ritka mint a fehér holló. Aki hatékonyabbat szeretne, mert a meglévő az harmat gyenge szinten töröl, több mint élletveszély a kilátás benne, az lecseréli valami fényszoró mosós kivitelre. Mondjuk Lada Nive egyebek.
Találtam egy lapát-maradványt, gyanítom hogy gyári lehet, egy vékony gumilap-csík van egy U profilba hajtott lemez közé préselve, melybe középtájt egy 2 mm-es "drót" pálca kapcsolódik. Olyan alkatrészt viszont, ami a motoron lévő libafogra kapcsolódna, nem találok. Ez megegyezik vajon valami skoda/tatra/praga/zetor/karosa azonos rendeltetésű alkatrészével, vagy be lehet egyáltalán szerezni?
Nem igazán tudom, vajon ez mire is lehet jó 1200 euróért? Semmi különleges alkatrésze nincs meg, a blokk MZ, trabantcuccok, talán a kerekek, futómű, kormánymű, meg a szélvédő ami használható, és az ülés.
Szerintem eredeti,mert már láttam tôbb gépen is . Az Oskárt és a régebbi 250-est ilyen inedexekkel látták el, utánna jôtt csak a dupla Octáviás , Spartakos hátsó lámpa.