Nem értek a gázosokhoz, de elvileg mindegyik benzinnel indít. Én a leírás alapján valami tömítetlenségre tippelek, ami miatt szivárog a benzin és nem jut elegendő a befecskendezőhöz.
Szóval injektrok és a csövek környékén nézelődnék, vagy visszavinném oda, ahol ezeket cserélték.
Valaki meg tudná mondani hol tudok szerezni klíma / ventillátor kapcsolót? Nem a külső modulra van szükségem, hanem magára a magnetti marelli tipusú 4 fokozatú kapcsolóra, aminek kiszedéséhez szinte az egész műszerfalat le kellett bombáznom.Bontott érdekelne elsősorban, ha van valakinek ötlete megköszönném.Sok bontóval beszéltem, elméletileg hiánycikk... Nagyon szépen köszi !!!Theo
Erre egyetlen módszer van. Sarut leveszed és áramot mérsz. Ha ez magas, akkor elkezded a biztosítékokat egyenként kiszedni. Ahol lesik a felvett áram ott megnézed, mi van mögötte. Másképp ez nem megy. 3 nap nagyon kevés, ott kell lennie vagy 100mA áramnak. Szivargyújtót és más extrákat előtte ellenőrizd. Belső világítás??? Csomagtér világítás???
Sziasztok! 2006-os JTD Multiplám van, újabban valahol picit zárlatos: -kb 3 nap után már úgy leszívja vmi az akksit, hogy már nem indul. Megállás után mindig le kell kapnom az egyik sarut, ami kcsit macerás. Van valami ötletetek , hogy első körben mit érdemes lecsekkolni? Elsőre a hátsó ajtó zárra gyanakodtam, mert az sem működött egy ideje . Most azt javítottam,-mikrokapcsoló fémrész tisztítása- nyílik szépen, de az akksit továbbra is szívja valami. ( ha rárakom a sarut egy pici szikra is látható, jeléül annak, hogy záródott az áramkör.... )
Valakinek volt esetleg hasonló gondja, amit sikerült orvosolni házilag?
Sziasztok! Szükségem lenne egy szürke keretes jobboldali ködlámpára. Fényes nappal kiszerelték (Szerbiában). Kellene még egy jó állapotú kipufogó dob (JTD). Siófok - Budapest tengelyen érte megyek. Köszönöm!
Értem , és ez a műszeregység kb hol található? Meg még egy kérdés: a multiecuscan programmal miért nem tudom kitörölni a hibát? Előfizettem meg minden, de még mindig az a szimuláció felirat villog..?