Samsung Márkaszerviz, ha szépen kéred, esetleg ég SM-t is adnak!
Amúgy pedig ha SM-re keresel rá, abban szokott lenni UG is ;-)
Kérj feltöltést (segítséget) a s h a r e f x DOT c o m oldalon (ingyenes a reg és az utoló 5 napi anyagok mindig), vagy az e l e k t r o n l i n e DOT h u lapon !
Valakinek valamiu ötlete, hol találok samsung SF 2200 fahoz leírást? 11/2 óra guglizás után feladtam..... vagy ha csak valaki kapásból megmondaná, hogyan állítom be a nevet meg a számot, mert nem ajánlja vel....
A P504-ben meg be kellett allitani, hogy pl a 2 cos-ba tartozó mellékek tudjanak külsdőre átirányítani. a kituntetett mellékeket meg át kellett tenni a 2 cos-ba. Meg be lehet állítani, hogy kimenő hívás-pl az adott cos-ban limitált legyen: így pl 10 perc után lebont, így nem csinál egy nagy számlát egy valahogy felakdt hívás.
nagy nehezen megtaláltam a magyar manualt, amit adtak a kp-hoz. abban is benne van a 0.
Amit annak idején a kp-hoz adtak felhasználói utasítást, abban nincs ISDN call fw. Viszont kétség kívül hasznos egy dolog a csatorna foglaltság miatt. de ha ez nincs benne a hozzáadott manualban, akkor nem valószínű, hogy műxik....
Más: uttól is függ a dolog, hogy a COS -nál engedélyezve van -e a CO-ra való átirányítás. A gyári érték a disable, no de az mindig elbizonytalanít, hogy a tiltás van "tiltva" , akkor az ugye engedélyezett.... vagy a szolgáltatás, mert akkor ugye nem megy. ja és még a felakadások elen van egy time limit, hogy egy ilyen külsőre átirányított hívás max mennyi ideig tarthat, mert utána bont. Azért vannak benne jó dolgok. És milyen okosakat lehet benne találni....persze hav an hozzá rendes manual.....
de van olyan funkció, hogy call forwarding to ISDN line.
710->921> MSN számod ( most csak a 2 jegy, vagy bp-n a 7 vagy (1) és a 7 vagy 06 1 és a hét???) # -> ahová akarod 06-xx-xxx-xxxx #
Ennek nem néztem utána, de így ránézésre ez az a funkció lehet akár, amivel a főközpontban lehet beállítani az átirányítást.
Azaz, ha 7106-al irányítasz át, akkor bejön egy vonalon(isdn csatornán) a hívás, és az alközpont indít egy új kimenő hívást az átirányítás miatt, így két fővonalat(isdn csatornát) foglal az átirányítás. De ha ez a főközpontban, az msn alapján megtörténik, akkor egyetlen alközponti fővonalat sem foglal az átirányított hívás.
Ezt kipróbáltad, és műxik? Mert most véginéztem vagy 3 manuált, és a 0-t nem említik.... de van olyan funkció, hogy call forwarding to ISDN line.
710->921> MSN számod ( most csak a 2 jegy, vagy bp-n a 7 vagy (1) és a 7 vagy 06 1 és a hét???) # -> ahová akarod 06-xx-xxx-xxxx #
Amit az előbb próbáltam az call forward to CO line. Ahh csak el kell menni, mert 3 távpróbálgatás után már hülyének fognak nézni. AMinek sajnos lesz némi alapja :(
Lehet az, hogy ( analógról) Kézibesz felvesz -> 710->6->9 ( vagy a külső vonal kérő kód)-> 06 xx xxx-xxxx -> # ? Visszavétel: Kézibesz felvesz -> 710-> 0 ?
KX-TD 816 -on a melléket át lehet-e irányítani külső (pl mobil) számra? A doksiban, csak azt látom, hogy egy mellékre át lehet, de hogy egy külső számra azt nem :( Kipróbálni meg nem tudom. Holnap meg én lennék az "okos" telefonos, aki ezt megcsinálná. Viszont a helyszínen nem akarok bénázni, főleg ha nem is megy, akkor ki sem megyek, hanem azt mondom, hogy nem lehet.
Valami trükkel? ( Más , általam sokkal jobban ismert kp-on lehet csinálni "melléket", ami egy külső szám, meg persze amit ismerek , annál tudom, hogy lehet külsőre is átirányítani, csak be kell állítani az erre való jogosultságát...)
A cél az lenne, hogy a mellékhez rendelt ( a mellék számával hajazó) ISDN behívószámot ha hívják ( valami ügyfélszolgálat szerű), akkor ha kell át tudják irányítani a hívást mobilra.
A szám kijelzéseket ( CLIP / CLIR / COLR ) analóg porton az NT-ben kell szabályozni. A felhasználóikönyv segit vagy ez a link: http://netmod.borsodweb.hu/download/NetMod.xls
A híváskijelzést még mindig nem sikerült az analógon teljesen elintézni. Két napja a bejövő hívásokra már megy. De ezt a hibabejelentőnél külön kellett intézni, mert "elvileg" már be volt állítva. A kimenő hívásokra meg majd biztos akkor fog működni, ha a visszaküldött teljesen új szerződést feldolgozták és kiadták a munkát.
Tök jó , hogy mindent az ügyfelektől kell visszahallani, de a PSTN(analóg) telefonvonalak ISDN-re átállásáról nem tudunk, utánanézünk. A jövó az IP alapú telefoné, ami most még játéktelefon minőségben működik.