most talaltam ezt a topikot, gondoltam csatlakozom Hozzatok...epp itthon wagyok es net-re szabadultam...jahh es kamionos wagyok :)...par lapot elolwastam wisszafele, nagyjabol kepben wagyok...bar gondolom, ez itt nem a reklam helye, azert irok par sort magunkrol
csaladi wallalkozasos szeru cegunk wan, nemzetkozi fuwarozassal foglalkozunk, wan 5 kamionunk ami nemzetkozibe jar, 2 furgon szinten nemzekoziben es wan 1 kamion, ami belfoldon segiti ki az 5 nagyautot...foleg nemetbe jarnak a kocsik, elwetwe angol, olasz...en inkabb swedbe...amugy a ceg faterom kezeben wan, de alt mindent +dumalunk...hat kb ennyi...remelem azert hebe-hoba felszabadulok ide es (a korulmenyekhez kepest) aktiwan reszt tudok wenni a topikban
nekem egy háten köbö kettő ilyet küldenek...... a lényeg!, hogy ezt amit irtál még egy alap verzió! akkor ülnél le mikor kérnek 5éves munkaviszonyt, 4 nyelvet(német francia, török, román v orosz) és hozd a megbízói kört......
csak azt tudnám, hogy minek olyan nyelveket eröltetni, aminek nemsok értelem van..... jóó lehet se** nyalás, de már marhára elegem van abból, hogy bölcsészkarosok viszik el a melókat(lásd tanárok, nyelvtanárok.. pölö francia-magyar, aztán angol-finn, eceterááááá).....
miért van az, hogy ott meg nem kérnek gyakorlatot???????????
azt egyből felveszik..... aztán meg csodálkozik a frici a vállalkozó, hogy "most miért van ez, hogy nem haladunk és nem jön ki az idő???.. tralalalala"
kezd olyan lenni mint az informatika... sok mázli, és mégtöbb papir..... ::(
Mesélni nagyon nem tudok, nincs mit. Szoptunk 1et, ennyi. 10 t 33pal nagyautós vágja, a többiek kedvéért:kis tengelysúly a húzón. Kifelé 8 t, 16pal, nagyon jó volt. Mér sikon el jött az EuroStar, most azzal voltunk, de mivel nyál nélkül nem megy, be mentünk tankolni egy "hóbuckába,,. Kb 20 cm hó, néhol 40. Az ategó eleje túrta a havat. Term. nem birtunk elindulni. Nanyot még nem láncoltam, az első 35perc, a második 15. :)
kb 1 órát mentünk vele, es megsózták. Viszont a tátrába ugy is kell. Megálltonk lapot cserélni, induláskor a balos elszakadt. Igy le vettük, az alacsonytátra becsülettel le volt tolva. Meg paskoltam a michelineket a telepen! Nagyon jól fog, ha néha ki is rogja, jól megtapad. Ez volt az év utolsó szivása. Amugy én birom az ilyesmit, téli gyerek vagyok, csak a szilveszter aggasztott, de összejött!
Ez nekem is új. És honnan tudom hogy melyiken? Több helyen meg 7,5tonnás (van ahol 3,5) korlátozás van ahol én szerettem járni pl: Kasselnél a 400-on meg Pirmasensnél a 10-en (csak éjszaka).
És már nem csak autópályán kell fizetni, hanem 1-2 bundesúton is azokon a helyeken ahol - (vagy amit) a kamionosok eddig előszeretettel használtak, hogy ne kelljen díjat fizetni, emiatt pedig - nagyon megnövekedett a kamionos tranzit forgalom.
Nem Go-Box van, hanem OBU. Az OBU egy berendezés, amit kijelölt szervízben szerelnek be, míg a Go-Box-ot megveszed, azt te berakod a gépedbe. Ezért is komolyabb a német rendszer. Ha meg nincs OBU a gépedet, akkor odamész egy terminálhoz és kézzel beadod az adatok és azt, hogy honnan-hova akarsz menni és befizeted helyben a díjat, vagy az interneten adod meg az adatokat. (egyébként már egy év működik a németeknél. A német rendszer csak a 12t feletti tgk-t "bűnteti".
A németeknél satelites van.
Azt hogy nálunk milyen lesz még kérdéses. A mikrohullámos kiépítése olcsóbb, bár ha a németeknél annál a sok autópályánál megoldották a satelitet, akkor nálunk sem lehet gond a kiépítéssel.
Munkaköri feladata:
Nemzetközi fuvarfeladatok szervezése Elvárásaink:
Tárgyalóképes olasz (preferált) vagy angol vagy német nyelvtudás
Fuvarszervező munkakörben a szolgáltatói oldalon szerzett gyakorlat (olasz területen szerzett gyakorlat előny)
Felelősségteljes munkavégzés
Felhasználói szintű számítógépes ismeretek
Jó kommunikációs készség
Gyors problémamegoldás Amit cserébe kínálunk:
Teljesítmény-arányos jövedelem
Folyamatos képzés, fejlődés és előrelépés lehetősége
Fiatal, dinamikus csapat
Fényképes önéletrajzát, és motivációs levelét a munkakör megjelölésével a következő címre várjuk:
"- egy sofőr élete, aki olaszból jött haza Németországba (hogy miért hagyta a parkolóban az autót? talán nyugdíjas lett)"
Aha aha
"- a Waidhaus-i határról levezető út (Wernberg-Köblitz) kamion forgalma 2004.05.01. után, azóta elkészült az autópálya (idén júliusban, én a megnyitás napján mentem is rajta)"
Aha aha
"- rossz műszaki állapotú kamionok."
Aha aha. Ezt gondoltam is mert ott mondta a csávesz, hogy (káput). :)
"- mit ne csináljunk vezetés közben (telefonálás, újságolvasás, dobolás)"
He he az nagyon tetszett ot veri a kormányt, hihi
Olyanh kamionost már énis láttam, hogy a lábával vezetett. Tényleg kényelmes az úgy?
Új év, új hírek a Gasolin Presstől.
A németeknél 30Euro-t kell fizetni a digitális kártyás tachográfokhoz való kártyákért ezért várhatóan nálunk is hasonló összeget kell mmajd leperkálni a hatóságnak. Ott kint 2 hét a szállítási idő.
A cseheknél nagy valószínűséggel ugyanolyan útdíjfizetési rendszert fognak bevezetni mint az osztrákoknál (mikrohullámos rendszer), mert a kiírt pályázatot az osztrák Kapsch cég nyerte meg, aki az osztrák rendszert is kiépítette.
A Renault Magnum-okat áprilistől szállítják EURO4-es motorral (jelentős elönyt adnak a konkurenseknek akiknél már hónapok óta rendelhető), a 440-es motorok helyett 460LE-s lesz, változatlan motornyomaték mellett.
Ha jól értettem volt benne: - egy sofőr élete, aki olaszból jött haza Németországba (hogy miért hagyta a parkolóban az autót? talán nyugdíjas lett) - a Waidhaus-i határról levezető út (Wernberg-Köblitz) kamion forgalma 2004.05.01. után, azóta elkészült az autópálya (idén júliusban, én a megnyitás napján mentem is rajta) - rossz műszaki állapotú kamionok - mit ne csináljunk vezetés közben (telefonálás, újságolvasás, dobolás)
nohátakkor: mit ronthattam el a nőnél?????, milyen lenne mára virra-dóra egy parkolóban kelni egy kamionban?????? a virradóra nem a lány volt tegnap????
mit énekletem?????? és kivel, ja és melyik asztalon?????? volt e pénzes-show???
Zárkörű buliban (csak az bulizhatott aki bejött és bezárta maga mögött az ajtót) berúgtam, csajoztam, reménytkeltő kezdés után valamit elronthattam (bár még talán van egy kis esély), énekeltem/táncoltam (addigra már teljesen gátlásmentesen), hazajöttem (4kor), elaludtam. Délben felébredtem farkaséhesen aztán most elmélkedem a világ dolgairól