Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zöldcorsa Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148099

Na jó csak pont ellentétesen irtatok Rémessel. Ő azt irja,h a fojtószelep hiánya miatt van a rángatás,te meg irod,h van benne fojtószelep. 

 

409 melyik része nem érthető. ?

Előzmény: henger fej (148095)
409 Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148098

"Akinek dizele van,cdak az tudja miről irok."

 

Dieselem van. Először azt hittem, értem amit írsz. Mostanra úgy érzem, tévedtem.

 

 

 

 B.U.É.K.!

Előzmény: zöldcorsa (148094)
útazó Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148097

BUÉK 2016

henger fej Creative Commons License 2015.12.31 0 1 148096

BUÉK

henger fej Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148095

Arra már korábban kaptál választ RÉMES-től és 409-től is.

Az előző kérdésedre, hogy fojtás, ("fojtószelep": az új korszerű dízelekben már szinte mindben van.) ami a leállítást segíti van e az autódban (ha jó a motorkód...?) az előbb kaptál egy linket.

 

Lehet koszos a háza, akadhat a "fojtószelep"..., lehet, hogy csak ki kell takarítani.

Persze lehet más is: kivezérlés, dpf, üza a motorolajban, szoftverhiba.....stb.

Előzmény: zöldcorsa (148094)
zöldcorsa Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148094

Nem azbalapkárati rángatásra gondolok,az más. A leállitásnál. De ez nem hiba ez a legtöbb dizelnél igy van. Csak nem tudom ilyenkor mi az ami rángat benne. Akinek dizele van,cdak az tudja miről irok. 

Előzmény: henger fej (148093)
henger fej Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148093

Van.

 

Itt is azt írják: "alapjárati fordulaton viszonylag rövid pulzálásokkal rázza a karosszériát, egyértelműen utalva háromhengeres konstrukciójára."

Előzmény: zöldcorsa (148087)
iMarc Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148092

Ezért az infoért sztem sokan (úton lévők) hálásak lesznek így szilveszter éjszakája előtt. :)

Előzmény: novothauto (148090)
C20NE Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148091

Akkor ott nagyobb volt a füst mint a láng :-)

Előzmény: novothauto (148090)
novothauto Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148090

Liqui Molly kárpittisztító kihozta szépen, kb négyszeri befújásra.

 

 

Előzmény: C20NE (148070)
zöldcorsa Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148089

Kia rio 1.1 dizel 2012

 

Előzmény: 409 (148088)
409 Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148088

 

 Szerinted tudja valaki itt, hogy milyen autód van??  ):-(( 

 

(ha netalán megpróbálnád elolvasni itt fent azt a zöld/piros vastagbetűs kérést......:-/)

Előzmény: zöldcorsa (148087)
zöldcorsa Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148087

Az enyémen nincs kettős tömegű

 

Most akkor van rajta fojtószelep,v nincs

Előzmény: 409 (148085)
zöldcorsa Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148086

Köszi,lényegébe azért kérdeztem,mert az én koreai dizelemnél néha nem csinálja ezt a rángatást leállitáskor es megfigyeltem,hogy ilyenkor előtte néhány km en keresztül duplájára megy fel a fogyasztás. 

Ez általába akkor jelentkezik,ha már több 10 km t mentem. Ilyenkor a főtengellyel lehet gond?

Előzmény: RÉMES (148084)
409 Creative Commons License 2015.12.31 0 0 148085

 

 És a jóval magasabb kompresszióviszony is rúg rajta egy rendeset. (ezért, és a kettőstömegű védelme miatt raknak rájuk leállító(fojtó)szelepet)

Előzmény: RÉMES (148084)
RÉMES Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148084

Én úgy tudom, hogy azért, mert a dízelben nincs ( na jó nem mindegyikben ) fojtószelep, ami hatásosan csillapítsná a főtengely ide-oda ringatózását az égés megszünte után. 

 

Erre a jelenségre én is felfigyeltem. 

Előzmény: zöldcorsa (148078)
útazó Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148083

Rendben köszi !!

Előzmény: bambi942 (148081)
útazó Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148082

Köszi !!

Előzmény: kacagógerle (148080)
bambi942 Creative Commons License 2015.12.30 0 1 148081

Rakhatsz bele nyugodtan kézi állításút.

Előzmény: útazó (148079)
kacagógerle Creative Commons License 2015.12.30 0 1 148080

Nem muszály automatának lenni. Nekem egyszer szétugrott az egész, utána kihézagoltam gumilapkákkal.
Ezután úgy működött mint egy hagyományos bowden.:-)

Előzmény: útazó (148079)
útazó Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148079

Adott 1 VW polo 1.4 benzin, APQ motoros 99évjárat. Azt kérdezném hogy a kuplung bovden muszáj hogy automata legyen ??  Mindig bent fog (emel ki),már a második van rajta igaz ez 1bontott. Ha én át alakítanám nem automatára akkor gond lenne belőle ? Az új automata ára az  10ezer fölötti körüli. Köszi a választ.  

zöldcorsa Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148078

sziasztok

Szerintetek az mért van a legtöbb dizelnél,hogy leállitáskor rángat egyet? Mig a benzines nem.  A hengerek?

GIII-1994 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148077

Hááááát, az hogy a 7-es-e nem mondanám rá. Az irány mindenképpen jó, azon irányból jön. Kézzel próbáltam a környéken lévő eszközöket tapogatni, hátha érzem a kopogást, de nem tudok rájönni. Hallani viszont lecsukott motorház tetőnél is hallható.

Előzmény: 409 (148074)
GIII-1994 Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148076

Köszi!

Sajnos nem szakmám, lehetséges az általad mondott.

Ezzel kell vagy lehet valamit kezdeni? Vagy majd abbahagyja....?

Ha nem káros, és nem csinál gebaszt, nem vinném szervizbe, mert ott mindig találnak fizetni való problémát.

A kartelgáz elvezetőbe iktatott kütyü meg hülyeség, megmondom a szomszédnak.

Előzmény: Quattroman (148072)
tractorsound Creative Commons License 2015.12.30 0 0 148075

Udv. Sikerult lecserelni a hunyadit egy ezres vvti Yarisra 2003-bol, 154k km van benne. Latszolag szabalytalan idokozonkent es helybol indulaskor dieselesen zakatol az utolso hengernel. Van ott egy evap szelep, mintha onnan hallana, de nem erzem kezzel hogy vibralna. Alapjaraton, magas fordulaton a motor harmonikus es zajtalan. Meg alig mentem vele, nem tapasztaltam ki a zajt. Otlet vagy tapasztalat? Koszonom.

409 Creative Commons License 2015.12.29 0 0 148074

A 7-es?

 

Előzmény: GIII-1994 (148071)
mica-r Creative Commons License 2015.12.29 0 0 148073

Vagy hidrotőke....

Előzmény: Quattroman (148072)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.29 0 0 148072

nem a kartelgáz elvezetésnél van kütyü. (pontosabban ott nincs ilyen)

a tankszellőzés aktivszén szűrő vezérlő szelepe szokott kattogni

Előzmény: GIII-1994 (148071)
GIII-1994 Creative Commons License 2015.12.29 0 0 148071

Hali!

Bocs, de általános a kérdésem, azért nem a szaktopikban erősködöm.

(ott is feltettem a kérdést, de hülyére vettek, s azon lovagoltak, hogy milyen színű az autó, meg hány éves a tulaj?)

Adott jármű: VW Golf Plusz; 1,6 literes, benzines; 2007-es születésű, 75KW-os; BSE motorkódos.

A nyáron vettem észre, hogy beindítás után a motortérből ütemes kopogás hallható. A motor jobb oldali teréből jön. Szomszédom szerint a kartelgáz elvezető csőbe van beépítve valami kütyü, annak a hangja hallható.

Meleg motornál már nem lehet hallani, de hidegen idegesítő.

Mit lehet -és egyáltalán lehet-e- vele kezdeni, hogy ne csinálja?

Valami eldugult, vagy tönkrement? Eddig miért nem csinálta?

(Elsőre azt hittem, hogy a bordás szíjból vált le egy darab, s az veri a burkolatot, mert olyan hangja van. Ráadásul a fordulattal az üteme is változik.)

Gondolom más autóban is van ilyen kütyü, hátha valaki ismeri a megoldást.

A választ előre is köszönöm!

 

C20NE Creative Commons License 2015.12.29 0 0 148070

Elviszed egy varázs-garázs féle helyre , ott hagyod és soha nem akarod megtudni, mivel csinálták, csak adsz egy kevés jattot.

 

-szerintem!-

Előzmény: novothauto (148068)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!