Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11592
azért sárvédő ívet javítani olcsóbb mint motort cserélni:-)
Előzmény: Mr. Metz (11586)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11591

Az ülések nem jók. (az elsők)

 

 

Előzmény: kisp113 (11589)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11590

Olvastam egy csokarol aki belevagott egy X -> Y atepitesbe, ugy hogy maradjon a motronic 2.8.3. Addig en is gondoltam ilyesmikre... aztan azt elolvasva elmult :D

Előzmény: manta-z (11588)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11589

Ha labon hazajott gond nelkul akkor van ra eselyed, hogy pluszos lesz a buli es nem cseszel ki senkivel. Hajtaslanc, kerekek, hutok, lampak, (bor)belso? Ezekbol mar megvan, csak gyozzed kivarni. Aztan az apraja meg a haszon. 

Előzmény: Mr. Metz (11587)
manta-z Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11588

Jól mondod, talán annyi biztató lehet benne, hogy 3.2-es azt meg csak a végén gyártották, talán nem egy romhalmaz.....Én a helyében megvenném és belevágnám azt a motort a ződségszállítóba :)), kár hogy most költött el egy fél vagyont arra a mosásban összement V6-osra :)))

Előzmény: kisp113 (11585)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11587

Mármint kiárulni megéri-e:)

Előzmény: Mr. Metz (11586)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11586

Jogos. 2002-es és már dudorodik a festék az íveken:P Most néztem meg reggel. Amúgy jó állapotú. Alkatrésznek megéri azért?

Előzmény: kisp113 (11585)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11585

Meg maga a lampacsere sem lenne eleg olcso hozza hogy megerje :( De alkatresznek tartaleknak kivalo lehet. Mondjuk az angol peldanyok bodejara sem nagyon lehet jobban szamitani, annak ellenere hogy nem soznak az idojaras odavag nekik. 

Előzmény: manta-z (11584)
manta-z Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11584

Irdatlan nagy szopó. Azt is át kell építeni amire nem is gondolnál végtelen történet. Amúgy ha jó állapotú akkor megéri: 4 ajtó motorháztető hajtáslánc ha jó ez megér 220at

Előzmény: Mr. Metz (11581)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11583
nem
Előzmény: Mr. Metz (11581)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11582

Ha meg mégsem válik be, kiszeded, oszt jó lesz kanapénak az "asztal" mellé nem?:)

Előzmény: MvZoli (11570)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11581

Érdemes foglalkozni angol Omegával? Ismim kint él, hazajött egy 3.2-es automata jól felszerelt ezüst kombival, aztán odaadná 220-ért. Érdemes alatt gondolok itt arra, hogy megéri-e átépíteni balosra, meg leregisztrálni, vagy akkor már árban egy hazai inkább. Na mindegy, csak egy gondolat volt, azért kíváncsi vagyok.

d.joci Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11580

Nekem most van óra szerint 206018km x20xev autómata. 4000km-t tettem bele mióta megvan (3 hónap). A motor és a váltó is volt már bontva, de szép munkát végeztek, szerencsére sem olajfolt, sem cseppek nincsenek a kocsi alatt sem a váltónál, sem a motornál. Fogyasztásom stabil 10l, országúton 110-120km/h városban 50-60km/h. Ha valaki lassabban megy előttem, szívbaj nélkül nyomok egy padlót, s előzök. Az autó erejével semmi gond, könnyen indul, szépen jár. Hidegen kicsit jön a hidrotőkék hangja, melegen teljesen megszűnik, szépen csendesen jár. Castrol olajat tettem bele mikor megvettük.

Előzmény: manta-z (11578)
d.joci Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11579

Az égési nyom számít! Mekkora az a billenés? Esetleg mm-ben mérhető? Nem vagyok ebben nagy szaki, de ha jól tudom max tized mm lehet. Régen szoktunk hengereket furattatni, (simson) ott 0,03mm-es illesztést szoktunk ráhagyatni. Az összerakásnál meg szigorúan derékszögeltünk mindent hézagmérővel, ha ez mond neked valamit.

Előzmény: istipapa (11576)
manta-z Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11578

ha minimális válla van azt meg lehet gyűrűzni, ha nem kopott a dugó akkor még kibír 100 000km-ert aztán full generál.

Előzmény: MvZoli (11574)
manta-z Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11577

nem

Előzmény: istipapa (11576)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11576

 A honolás nyomát azt nem tudom. Vála szerintem nincs a hengernek vagy az az égési nyom az számít? Ami biztos hogy a dugók bilegnek a hengerekben. Nem billeghetnek egyáltalán?

Előzmény: MvZoli (11574)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11575

Te tudod a tiédben mennyi van, a viszont a "balkániban" annyi amennyit látni akarsz álltalában 160e körül. Régen a szamarákban volt keleti és nyugati széria Te is tudod mekkora volt a külömbség. A tiéd nyugati szereltségű ezért bírja ilyen jól , az meg keleti ezért zörög 200 körűl.:(

Előzmény: Csapszi (11573)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11574

Ha belenézel a motor hüvelyébe akkor a honolási nyomokat közép tájékon látod? Akkor az még gyári méret viszont ha az már kitükrösödött, esetleg felül vállat érzel ( az emberi bőr képes századmilimétert is érzékelni !) vagy szemmel is látható akkor kezdődnek a gondok! Fúrni kell ! Ha a dogattyúk szoknyáján látsz kopásnyomokat akkór az már" lötyög, billeg " a hüvelyben, egy mérést azért ez is megér . Furat miko.-val végig kell nézni, mérni a hüvely ovalítását és hordosságát.  Utána jöhet a gondolkodás.......

Előzmény: istipapa (11568)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11573

Mi az hogy nyugati, meg balkáni széria?

Előzmény: MvZoli (11571)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11572

Csatlakozom. Legalabbis amikor az enyemrol lent voltak ora szerint 206k nal a hengerfejek meg igencsak szep volt a honolas.

Előzmény: Csapszi (11567)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11571

Ok De a tiéd nyugati széria nem balkáni !! Azok 160-260e km között halnak.

Előzmény: Csapszi (11567)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11570

Az enyémben február 10-óta van benne az LPG. Ezen idő alatt majd 5e km-et mentünk vele. Már van rálátásom a fogyasztásra. Amúgy pöpecül működik szinte tökéletes javaslom mindenkinek.

Előzmény: DonPedro2 (11563)
Francii Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11569

Uniqa.

Előzmény: Omegatd (11565)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11568

Azért a kérdés mert most darabokban van de szervi baja nem látszik hogy lenne de ha már szét van szedve akkor főtengej köszörülés új főtengely és hajtókar csapágyak na meg gyürűzés csak egy emberke látatlanban azt mondta hogy ennyi kilóméternél úgy is fúrni kell és annyi kess lenne hogy kár vele foglalkozni.

Csapszi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11567

250 ezer az semmi. Ha gyűrűzni kell, akkor abban nem annyi van, vagy szar volt pl. a kenés.

Enyémben 400 körül van.

Előzmény: istipapa (11564)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11566

250-nél mindent cserélni kell...

Előzmény: istipapa (11564)
Omegatd Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11565

Melyik biztosító ilyen korrekt?

Előzmény: Francii (11554)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11564

Egy 2.5 v6-nak mennyi kilómétert kell elmennie? Úgy értem 250000-nél elég gyürűzni vagy fúratni is kéne?

DonPedro2 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11563

Elvileg megoldódott a gázos téma. Mostmár kezdem érteni a gázos elméletet. Amelyik szervínek van sorozat átalakítási engedélye(tipusengedély) és arra a márkályú gázszettre is!!!, az adhat olyan papírt, amivel az okmányiroda beírja a forgalmiba. Ha a cégnek a kettő közül valamelyik nincs, akkor egyedi átalakítási engedély kell kérni + kpm vizsga. A legközelebbi aki Opel omegát Landi Renzo-val csinálhat,az Pécsen van. Szóval megyek Pécsre a jövő héten. Ott csináltatok eredetiség vizsgát is, ha már szabadságon leszek.

Remélem amilyen egyszerű elméletbe, olyan lesz gyakorlatba is.

 

Hagyjátok ezt a reduktor kérdést, mert nem azt kell csrélni, hanem a multiszelepet + tartályt.

 

Üdv!

 

Előzmény: kisp113 (11562)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!