Én sem mertem bevállalni a 17-es kerekeket a 307SW-re, de a 3008-on 18-as kerekek voltak és nem volt vele semmi gond, lenyomtunk vele egy ezrest, voltunk roszabb úton is, de nem találtuk kényelmetlennek vagy rázósnak...
nekem a karfa és az ülés közti műanyag közbetét törött, az előző tulaj próbálta összegányolni, sikertelenül. Az újra 12.000-ret mondtak, azért szvsz már lehet venni univerzálisat:-(
Szedtem már ki és cseréltem is izzót, de csak arra emléxem, tényleg szívás a bovdenek miatt. A rádiót is kiszedtem, de nem eméxem, hogy az miatt kellett-e, vagy egyébként is ki akartam venni.
Ami biztos, hogy a klímapanel műanyag keretét le kell venni, amit talán részbem takar a felső(rádió körüli) keret.
Lent nem vagyok benne biztos, de talán a váltó körüli keret takarja részben, ami a hamus kiszedésével és váltószoknya kipattintásával kezdődik.
Viszonylag könnyen le lehetett szedni a dolgokat, ezért nem maradt meg jobban. :(
Megkérdeztem az a bömbös egy 320D volt utólag ültetve 245/35 R19"-es gumákon. Volt annyira szar, hogy a srác gyorsan eladta - most egy gyári (!) M5 van neki, a legerősebb mocval, ami már csak aut. váltóval rendelhető és majdnem 600Nm... Na ott az aut. váltó már egy álom :-)
(de ritkán használja, mert itt a faluban minek :-)
Nekem is volt ilyen gondom. Sajna a bowdenek miatt ezt nem olyan egyszerű szétszedni, mint a digitklímás panelt. Én nekifutottam párszor, de nem akartam feszegni semmit. Vidd szervizbe, hidd el, nem éri meg a vesződséget.
Na most aztán elbiznytalanítottál! Eddig mindenhol azt olvastam, hogy fölösleges rá a 17", csak kiszúrsz magaddal - jobban ráz, drágább a csere.
Amit kinéztem az visznont alapból 17"-tel jön, tehát bűvészkedni kell, hogy 16" legyen belőle. Azonban azt már láttam, hogy a kereskedések a head up displayt meg a 17"-es kereket, 7 ülést mindegyik szalonautóra igyekeznek megrendelni, még ha kisebb mocival érkezik is.
Egyébként tényleg jól néz ki a 17"-es, de továbbra is inkább a 16"-ra hajtok, a téli guma úgyis 16"-os lesz, akkor meg miért ne lehetne a nyári is? Legfeljebb alura tesszük a télit, nem acélra...
Ültem én már sportrugós BMW-ben közepesen szar vidéki úton - boldog voltam, mikor kiszálhattam :-(
Olyan kérdésem lenne, hogy kiégett a klímavezérlőnél (manuális) meg a levegőztető rendszernél lévő háttérvilágításom. Hogy ezt cserélni tudjam, le kell bontanom az egész panelt? Ahogy néztem csavar csak a hamutárcánál van. Amúgy az sem világít, úgyhogy ha szétszedem, azt is cserélem. Az ilyen háttérvilágítás milyen égőt igényel?
Ez van nekem igen.11250ft a teteje és 6750ft a talp része.Annyi hogy ami a box végén van tároló rekesz megszűnik és 4 helyen ki kell fúrni a felfogatásnak.Elég minőségi cucc nem bántam meg.
A minap teletankoltam a kocsit, de az üzemanyagszintjelző maradt ott ahol volt, nem mutatta hogy tele van.. fedcomp is ugyanazt a hátralévő távot írja mint tankolás előtt.. persze azóta folyamatosan csökken, ahogy járok vele ( mind a szintjelző, mind a hátralévő km )
Szerintetek mi lehet a baj? Hátha már mással is megesett..
Néha elég érdekes dolgokat csinál a gugli keresője :-)
Egy ideig egy kollegám - valamiért kipróbálta, - ha a saját nevére rákeresett a képeknél, akkor a legelső találat az ÉN fényképemet hozta fel... hmm. :-)))
18 éve, életem első intim kapcsolatú autójával minden-de-minden féle idiótábbnál idiótább trükköt begyakoroltam az autóval, köztük a legtöbb kézifékes hasznos és haszontalan mutatvánnyal :-)
Aztán - mondanom sem kell talán - egy diszkóból hazatartó hajnalon elhelyeztem egy fa tövében :-) a lentebb ábrázolt kanyarban pici piros pöttyel jelölt fán :-)))
Na Martinka? Ismerős a hely? :-))) ezt a kanyart mindig is kisebbnek gondoltam, míg nem megláthattam műholdképen
"...ki hozná el a gyári széria 17" abroncsok helyett 16"-ossal??..."
Uh, ez nem hangzik túl autentikusan :-) tudod, mint amikor az A8-as tulajának 'nincs pénze' téli gumikra :-)
Lehet, hogy 'kényelmesebb' lenne 17 helyett a 16-os, de hidd el, butuskán nézne ki rajta. Ha bevállalod az új, szép nagy kocsit, ne "siránkozz" a gumi árán :-))) 17-es rulez!
Gyári könyöklővel járt még úgy valaki, hogy a tartó műanyag konzol törik szét miközbe könyöklök rajta? Mert én kétszer is. Van erre megoldás hogy különálló karfa legyen mindkét ülésen, vagy marad az univerzális?
Szerintem is jó dolog a kanyarfényszóró. A 3008-asban is már fordulgatott a bixenon, és azért épp 'nem voltam oda' már előre, de amikor nagy sötétben kanyarogtam, úgy rádöbbentem, hogy milyen f@sza dolog, vastagon el bírnám viselni.
A motoros bowdenes EPB kicsit bóvli nekem, de azért jól működött az is, de fájt minden alkalommal hallani, ahogy 'betépi' a motor a kéziféket. Mindig vártam, hogy vagy a motor szarik be, vagy a bowden szakad el :-)))
Speciel nekem az automata ablaktörlő is bejön, nálam 95%-ban jól működik, legtöbbször rátöröl, amikor már pont arra gondolok hogy rátörlök kézzel :-)))
Mondjuk épp a kártyás kulcsot nem próbáltam soha, de én automata világítást is imádom...
Azt gondolom, hogy az autó eladhatóságát javítja, ha tele van ilyen kütyükkel, a legtöbb ember nem gondol arra, hogy mi lesz ha elromlik... :-)
Lehet, hogy az enyém is szarakodik, úgyhogy engem is érdekel a téma!
Múlt héten olyat csinált, hogy padlógázas gyorsításnál, 3500-as fordulat környékén elkezdett visszafelé vánszorogni a mutató olyan 3000-ig, miközben a sebességmérő folyamatosan ment felfelé. Aztán 3000 környékén megint meggondolta magát, s felfelé indult.