Jesszus, béke van, én nem ekézni, sem ekéződni jöttem ide, azt meg pláne nem állítottam, hogy nem csak egy amatőr műértő vagyok, aki csak szenvedélyből baszogatja az autóját. Ráadásul csak kérdeztem. Na, nekem ez a buli túl komoly, vétel, vége, de úgyis mennem kell, mert már vár a fotelben a fizikatanár.
Azt valszeg amugy is cserelnie kell, mert nem hinnem hogy a mostanin van bemenet a futomuszenzoroknak a szintallitashoz. Ha mar ugyis vesz az ember ket komplett lampatestet, erdemes normalisan csinalni (mosoberendezessel es szintezessel).
Nem nyúltam az alapjárat állítócsavarhoz, egy donorból emeltük át a motort, de abban döglött volt az AC és csak hidegindítóval próbálgattam. Érintetlennek tûnt minden, csak éppen hét évet állt. A megkerülõlevegõállító az a felmelegedés szabályozó? Hol keressem az alapjárat állítócsavart és a megkerülõlevegõ állítót?
Próbaképpen betennék mindkét oldalra egy váltórelét,hogy amikor nem világít akkor egy 55W-nak megfelelő ellenállást kapcsoljon rá.(esetleg a refi izzót,ha már kéznél van)
1982es Mercedes W126 280SE. Megoldottam a gyújtásproblémát, gyönyörûen jár a motor, fordulaton is erõtõl duzzadó sorhat hang. A hiba: sehogy nem tudom 2000 alá vinni a fordulatot. K-jetronic rendszer. Az AC-nál levõ benzinnyomás szabályozó ki van iktatva belõle, ez okozhatja? Egy 6 baros univerzális AC van benne. Nagyon mennék már vele, de én 900as fordulat felett nem merném D-be húzni a váltót....
Használtan vettem két évesen és nem tudtam összehozni minden felszereltséget amitt szerettem volna ,így a xenon lemaradt ,utólag lett átépítve mint az előző autómban ott semmi baj nem volt vele, ez úgy néz ki nagyon érzékeny :(
Legutobb mikor a 307-es kapcsan nekialltam osszeszamolni EPC-ben cikkszam alapjan a BSI-variansokat, 30-nal abbahagytam. Nekem valami azt sugja, hogy minden felszereltsegi szinthez mas varianst hasznalnak, es mindent kisporolnak, ami oda nem kell.
De amugy sem ertem ezt az onszivatast, az 508-ashoz letezett gyari xenon. Ha ez olyan fontos, olyat kell venni, vagy be kell szerelni.
Mikor kikapcsolom akkor jelez hogy ellenőrizzem a fényszórókat..felkapcsolom vagy bármi mást kapcsolok fel vagy le nem jelez ..De ugyan ezek a trafok más márkájú autókat viszont átverik pl a WV konszernű autók nagy részét..
Autóvillamossági szervíz ezt tudná orvosolni? Vagy inkább PUG szakszervízbe vigyem?
A gyáriak el vannak téve mikor eladom az autót azzal fogom .A lámpa héja csak DEPO-s a belselye teljesen ki van cserélve Minőségi projektorra stb.Lásd vetítési kép amit linkeltem, egy DEPO nem vetít ilyet ,de még sok gyári sem.
Peugeot diagnosztikával lehet átprogramozni, amennyiben létezett abból a variánsból gyárilag xenonos. Viszont utána kérni fogja a szintérzékelőket. Amiket felszerelsz, vagy elenállással helyettesíthetsz.
Ha csak kikapcsolt állapotban jelez hibát, akkor elegendő lehet egy 3000u körüli kondenzátort mellé kötni.
A "kanbusz" egy árduplázó varázsszóvá nőtte ki magát a cigánytuningosok körében.
Bonyolultságot sejtet és mivel se az eladónak sem a vevőnek fogalma sincs mit jelent, ezért hajlandóak a szett árának felét is kifizetni egy xenon elektronika házába öltöztetett ellenállásért. :)
Az helyett, hogy fejlődtek volna annyit az elmúlt 10 évben, hogy át tudják programozni a lámpavezérlőket...
A bodycontroller az izzo aramfelvetelet meri, ennek semmi koze a CAN-hez.
Lakatfogoval ki tudod merni a kulonbseget, de igazabol mindegy is, mert ezek a ciganyxenonok a halogen fenyforrashoz tervezett lampatestben annyira szarul vilagitanak, hogy hamarosan onkent fogod visszaalakitani.
Sziasztok va egy Peugeot 508 RHH motorkód 2011.11 havi 2L HDI 120KW-os
Utólagos xenon szett van az autóban,ha az autómata ráadja a tompitottat teszi a dolgát mikor leveszi és átvált DRL-re a can-bus egyből dobja hogy ellenőrizzem a tompítottat,lámpát.
xenon 35 w halogén 55w ,de már vagy az 5. fajta CAN-es trafót próbálom és egyik sem tudja átverni az autó can bus rendszerét :(
A legutóbbi elég drága volt annak addig sikerült míg a szerelő ki nem nullázta a szervíz intervallum...azóta megint csinálja!
Vissza tettem az 55W izzókat egyből semmit nem jelez úgy hogy DRL az jó..a tompítottal van baja .
Ennyire érzékeny a CAN rendszere hogy nem lehet átverni semmilyen ellenállással?
Csak a futóművet, elvégre egy felújítás hogy nézne ki anélkül? :) Még a végén valaki elesik az autó mellett és felszíni rozsdát kellene nézegetnie, nem kockáztathatok.
Sziasztok. Vezérlést cserélek az octaviámon. Jelre tekertem a főtengelyt de a veztengely ilyenkor az 1 es henger szelepváltáson van és a 4 es meg felső holtponton. Nem forditva szokott lenni ? 1.9 tdi alh motorkód.