Bölcső csavarok, minden áthúzva, teljesen jó! A hátsó motortart gumibak ami ugye a váltót is fogja szinte uj. Tavaly télen cseréltük. Ha arra gondoltál eggyáltalán!
az is lehet, de nem biztos, hogy erre a kotyogásra az a megoldás
mikor nekem elkezdett kotyogni, akkor elsőnek azt cseréltettem, mert szakadt volt, most nem szakadt de továbbra is kotyog, igaz, határozottan kisebb intenzitással
most pár héten belül szilent csere is lesz, kíváncsi vagyok azt mit tesz vele, majd visszajelzek
jó, de ha először szarul rakta össze valaki, mittudomén, nincs már előttem, de rosz sorrend, alátét fordítva, bármifaszom), aztán meg a következő cserénél megfigyeli a srác, hogyan volt összerakva (szarul) és megint ugyanúgy összerakja, akkor azért csak előfordulhat ilyesmi hiba.
Neke I Xsara van ugyanígy zörgött, a szilentek neke se ozdultak meg addig míg a szerelő szét nem szedte es akkor kiderült,hogy az a rossz,csere után megeszünt a kopogás. Azt hiszem,hogy a lengőkaré volt
Xsara 2 cupe. Egy jo ideje kopog a verda jobb eleje. Ha a ball elejevel megyek godorbe, csatornafedel stb, akkor is a jobb eleje kopog. Hatarozott kopogas tipikus futomuhang. 3hete kuzdunk ezzel a dologgal. Mertek a lengescsillapitokat, teljesen jok. Teljesen uj az elso futomu,
Uj toronycsapagyak, lengokarok gombfejekkel, kutyacsontok,kormanyosszekoto gombfejek a belsokkel eggyutt. A keresztstabil ket szilentje teljesen jok,pajszerral sem mozdulnak. Kasznira is atviszi a hangot, aki a jobb 1be ul aztmondja olyan mintha alatta kopogna. Fek is atlett nezve, rendben. Feszes a futomu mint allat. Nemtudom, kicsit belefarattam.
Hatha valaki valamit,okosat tudna! Igy meg soha nemjartam. Tele a repam. Nemtudom mihez nyuljunk. Minden uj.
Elore is koszonom!
Vettem nemrég egy Xsara Break-et. Viszont butáskodik a fűtés motor. Hol megy, hol nem, és ez így télen elég gáz. Alánéztem a műszerfalnak és kicsit megilyedtem... :-) Esetleg valaki tudna nekem egy elektronikai diagramot vagy sémát küldeni, hogy egyáltalán honnan induljak. Valamennyire értek az elektronikus dolgokhoz, pár év alatt összeraktam egypár erősítőt és megcsináltam pár tévét megy egyéb ilyen dolgokat, úgyhogy szerintem ez sem fog ki rajtam, csak nem akarok a nulláról indulni.
esküszöm nem értem miért gondolod, hogy ez nem a világ legegyszerűbb dolga
sőt most már perverz kiváncsiság hajt hogy megtudjam mire gondolsz
de hogy lásd mennyire komolyan vesszlek: mivel 2 éve megtört a kocsim bal eleje és azóta túl lefelé világított a lámpa, most kimentem és megnéztem mekkora dolog ezt átállítani
sajnos rossz irányba csavartam először, így a művelet 15 mp-ig tartott, mire megint tökéletes lett
most elárulom neked, hogy a felfeléhez balra kell csavarni, de ezért elvárom tőled, hogy elmond mire gondoltál az előbbi hozzászólásodba!
Nem voltam ott,de azt mondta ugyanúgy kell mint régen a gyertyahibát megnézni,ha nem megy az egyik henger le kell húzni a csatit a befecskendezőröl és a hibásnál nem történik semmi.