az eredeti lanckerek vastag, ott a hezagolo bele van preselve a vez.kerekbe,.
( talan kepen latni eredeti kereket. )
az uj - modositott - lanckerek mar vekony, itt kulon kell szerelni a hezagolot.
ennel viszont nem fer el az eredeti lanckereken a hozzavalo jelado tarcsa.
(csak megforditva, de ugy meg dombornyomott feluleten fekszik a veztengo lapos homlok felulete, szvsz bator volt aki osszerakta. ..raadasul pozicioba sem lehet igy rakni )
...avagy itt a buko. es markakereskedes teved.
mert megis a lapos jelado kell hozza. ( ennek ellentmond a markaszerviz, es az osszes guglis talalat )
.vagy marad a vekony tarcsa hezagolo nelkul.
csak olyat meg nem lattam.. pedig tobbnyire bontatlan romok esnek be.
nem szamit, csak erdekes hogy nem talalom mit mixeltek ossze.
---------------------
(delutanra visszajott. - vezkerek csere utan stabil egy orat ment hiba nelkul- .. az eddig inditas utan vissza irt cmp pozicio hiba helyett,... most stabil P0303 egeskimaradas van.
kompresszio van. de trafo kivezerles mintha fotengely jelado hibara utalna..avagy szaraz a gyertya is.. szvsz lehet csak uzat nem kap.
passz.. ez mar a holnap zeneje. )
----------------
all mellette egy ebayes v40 2.0tdci
volt egy injektor piezo zarlat.. csere, auto indul , de elso inditasnal beragad a frissen felrakott /vagy csak lemosott?/ egy csavar eleg bele onindito.
uffel persze nem erti.
csak tudnam mi a faszt nem ert , mikor treleren hozott be egy nem indulo autot. .. :@@@
uuutalok hentesek utan dolgozni. ://
Jezuska. ne tegyel tobb hulye embert a karacsonyfak ala.. pliiiz.
A szivargyújtó ad elég teljesítményt, de egy ilyen USB-s tápkábel oda kevés lesz. Vegyél egy dugaszt, tegyél bele rendes (2-3 mm2) kábelt az már elég lesz annak az 20-50Wattnak.
elektronizalt mechanikus befecsitol. (K-jet is megkopik, de az legelabb full mechanikus de legalabb egyszeru. KE szamomra vhogy inkabb a ket rendszer hatranyat ötvözi mint elönyet. de valszin leginkabb elöitelet)
Hátizé, az a helyzet, hogy a gyártók azért használták nagyon sokáig('90-es évek eleje) a KE jetet, mert megbízható(elektronyik hiba esetén is megy, melegüzemben, ha a szivattyú megy, és van gyújtás).
Sőt, olyannyira megbízható, hogy sokáig javítani sem kellett, a szerelők sem tanulták/tanulhatták meg igazán, nagyon sokan nem tudják jól javítani(mai napig sem, most már azért, mert"öreg szar, nincs rá péz").
Egy ilyen autót lábraállítani szép feladat, de megfizethetetlen már annak a rétegnek, akinek ilyen autója van(ha közlekedni kell, nem csak nézegetni).
És ilyenkor szokott jönni a toldás-foldás, mindenki cserél rajta valamit, lehet még rosszabra, mint volt, nem indul, ha indul, nincs alapjárat, ha van alapjárat, nincs teljesítmény, ha az is van, akkor sokat fogyaszt, mester....végenincs kókányolás, aztán meg eladja/kidobja.
utólagos ülésfűtést tervezek beépíteni, de hideg van, és nincs kedvem kint a szabadban szétborítani a kocsit a vezetékelés miatt, igy mig nem lesz meleg azt találtam ki, hogy egy régi gps-em szivargyújtóját használom betápnak...elég áramerősség jön rajta szerintetek?
"a 3B motorok húszszelepes turbók a 7A húszszelepes szívó motorok voltak és még nehezebb összeszedni egy ilyen komplett rendszert."
1, amit belinkeltem ott az van leirva h hogyan legyen a 20V motronicjat a 10V-re rakni
2, azt nem tudtam,h nehez a beszerzes... mea culpa
"szóval az átépítés értelmetlen és megfizethetetlen."
ezt nem tudtam. de meg marad az opcio pl. szabadonprogramozhato vezerlövel. (vagy mas szeria vezerlovel es chipelessel, amihez kell vki aki eleg nerd...)
"van még aki ért a Jetronikhoz bár már ehhez sem kapható néhány fontos elem."
csak azt az embert meg kell talalni es akkor ott van az alkatreszellatas.
de persze az beszel belolem, hogy en idegenkedem a elektronizalt mechanikus befecsitol. (K-jet is megkopik, de az legelabb full mechanikus de legalabb egyszeru. KE szamomra vhogy inkabb a ket rendszer hatranyat ötvözi mint elönyet. de valszin leginkabb elöitelet)