Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147994

mi ez a traki, ha nem titok ? 

tz4k? raba ? 

...vegulis ..egyiket sem ismerem. :D

 szerintem porlaszto csucs es/vagy elotoltes, HA nem kopott a motor.

(pl dugo palast, pl gyuruhornyok )

Előzmény: erik_81 (147986)
cam aro Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147993

nincs miert bocs, azert forum hogy beleszoljunk :) 

igen, tudom ketfajta van,  de a markakereskedo szerint ez  /4./ a belevalo. 

 

trafo aram, nagyfesz atutes minden rendben volt. 

csak epp testre csapogatott le , nem a szikra kozon át. . 

ugyhogy ma boldogan tavozott. 

=========================

 

 


Előzmény: Hyuing-II (147985)
cam aro Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147992

nagy ritkan, de elofordul. 

 

pizzon  mindenfele megohmt kell merjel. 

 

Előzmény: Kisa (147983)
erik_81 Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147991

Üdv.  Az általad írt alkatrészek hibájakor olajfogyasztás is lehet? Nem sokat konyítok hozzá, csak hobbi szinten mozgok a témában.

Előzmény: hazafia (147987)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147990

udvarias srac vagyok én :) csak kicsit aggodo.

Előzmény: Kisa (147989)
Kisa Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147989

Neked aztán kár segíteni...

Egyrészt Write only üzemmódban vagy, erre már hárman háromféle megoldást leírtak.

Másrészt néha egy kösz jól jönne azoknak, akik veszik a fáradságot...

 

Előzmény: Törölt nick (147988)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147988

szoval szerinted 20 eves autonal ez a fekete kosz termeszetes?

 

szerintem nem......

Előzmény: technikman (147960)
hazafia Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147987

Porlasztócsúcs vagy adagoló hiba valószínűbb...

Előzmény: erik_81 (147986)
erik_81 Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147986

Üdv mindenkinek!

Egy sima szívó diesel kistraki motorja alapjáraton, fordulaton tartva, teljesgázon nem, csak gázadásokkor füstöl kékes fehéren + égett olajszag. Hidegen melegen könnyen idul eŕeje is megvan, a motornak sincs semmi szokatlan hangja.

Nivót kivéve nincs látható kartelgáz, az olajnak nincs gázolajszaga

Ezen tünetek alapján szimering vagy inkább lehúzógyűrű az esélyesebb? Vagy esetleg vmi más?

Válaszaitokat előrre is köszönöm.

 

Hyuing-II Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147985

Bocs, hogy bele szólok, de két fajta vez.t.jeladó van hozzájuk. Más a mélysége.

Előzmény: cam aro (147980)
Kisa Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147984

Siemens/VDO SID805

 

Kisa Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147983

Helló,

 

SOS.. Toyota Aygo 1.4 HDI (PUG).

 

Két injektor alatt rézgyűrűt cseréltünk, mert kifújt, összerakva nem indul, P1641-es hibakódot dob.

Sérülhetett valamelyik injektor a szerelésnél ?

 

Kösz!

Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147982

köszi

Előzmény: Kisa (147974)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147981

2006 octavia2. 1.9 pd 

Előzmény: kormi07 (147975)
cam aro Creative Commons License 2015.12.22 0 0 147980

az eredeti lanckerek vastag, ott a hezagolo bele van preselve a vez.kerekbe,. 

( talan kepen latni eredeti kereket.  ) 

az uj - modositott - lanckerek mar vekony, itt kulon kell szerelni a hezagolot. 

 

ennel viszont nem fer el az eredeti lanckereken a hozzavalo jelado tarcsa. 

(csak megforditva, de ugy meg dombornyomott feluleten fekszik a veztengo lapos homlok felulete,  szvsz bator volt aki osszerakta.  ..raadasul pozicioba sem lehet igy rakni  ) 

...avagy itt a buko. es markakereskedes teved.

mert megis a lapos jelado kell hozza. ( ennek ellentmond a markaszerviz, es az osszes guglis talalat ) 

.vagy marad a vekony tarcsa  hezagolo nelkul.

csak olyat meg nem lattam.. pedig tobbnyire bontatlan romok esnek be. 

 

nem szamit, csak erdekes hogy nem talalom mit mixeltek ossze. 

---------------------

 

(delutanra visszajott. - vezkerek csere utan  stabil egy orat ment hiba nelkul- ..  az eddig inditas utan vissza irt cmp pozicio hiba helyett,... most stabil P0303 egeskimaradas van.

kompresszio van. de trafo kivezerles mintha fotengely jelado hibara utalna..avagy szaraz a gyertya is.. szvsz lehet csak uzat nem kap.

passz..  ez mar a holnap zeneje. )  

----------------

all mellette egy ebayes v40 2.0tdci 

 volt egy injektor piezo zarlat.. csere, auto indul , de elso  inditasnal beragad a frissen felrakott /vagy csak lemosott?/ egy csavar eleg bele onindito.

uffel persze nem erti.

csak tudnam mi a faszt nem ert , mikor treleren hozott be egy nem indulo autot. .. :@@@ 

uuutalok hentesek utan dolgozni. :// 

 

Jezuska.  ne tegyel tobb hulye embert a karacsonyfak ala.. pliiiz. 

mas ajandekot nem kerek. :( 

==============================================

====================================

Előzmény: Kisa (147967)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147979

Persze, de a két rendszer között van vagy 8 év átfedés, a KE asszem a 124-es merciből halt ki utoljára.

Valami oka csak van, mondjuk a 124-es volt az utolsó igazi Merci, talán ez.

Előzmény: mica-r (147976)
Dzsany Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147978

Rosszul írtam,bocs nem oszciloskóp, hanem stroboszkóp, ezt írja a szakirodalom,

Előzmény: Quattroman (147962)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147977

jobb

de mikor ezt kitalálták az még nem létezett

jelen esetben egy öthengeresről van szó amire nem igazán talál passzoló motronikot és az autó sem ér annyit hogy ilyen átépítésbe bonyolódjon

Előzmény: mica-r (147976)
mica-r Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147976

Egy Motronic csak jobb....

Előzmény: kormi07 (147973)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147975

Szerintünk nem tudjuk, milyen autó ez, meg mennyi az ülésfűtés áramfelvétele, így a válasz igen/nem:-D

Előzmény: Törölt nick (147971)
Kisa Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147974

A szivargyújtó ad elég teljesítményt, de egy ilyen USB-s tápkábel oda kevés lesz. Vegyél egy dugaszt, tegyél bele rendes (2-3 mm2) kábelt az már elég lesz annak az 20-50Wattnak.

Előzmény: Törölt nick (147971)
kormi07 Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147973

elektronizalt mechanikus befecsitol. (K-jet is megkopik, de az legelabb full mechanikus de legalabb egyszeru. KE szamomra vhogy inkabb a ket rendszer hatranyat ötvözi mint elönyet. de valszin leginkabb elöitelet)

 

Hátizé, az a helyzet, hogy a gyártók azért használták nagyon sokáig('90-es évek eleje) a KE jetet, mert megbízható(elektronyik hiba esetén is megy, melegüzemben, ha a szivattyú megy, és van gyújtás).

Sőt, olyannyira megbízható, hogy sokáig javítani sem kellett, a szerelők sem tanulták/tanulhatták meg igazán, nagyon sokan nem tudják jól javítani(mai napig sem, most már azért, mert"öreg szar, nincs rá péz").

 

Egy ilyen autót lábraállítani szép feladat, de megfizethetetlen már annak a rétegnek, akinek ilyen autója van(ha közlekedni kell, nem csak nézegetni).

 

És ilyenkor szokott jönni a toldás-foldás, mindenki cserél rajta valamit, lehet még rosszabra, mint volt, nem indul, ha indul, nincs alapjárat, ha van alapjárat, nincs teljesítmény, ha az is van, akkor sokat fogyaszt, mester....végenincs kókányolás, aztán meg eladja/kidobja.

Előzmény: no_holy_shit (147968)
Kisa Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147972

Az én KE-jetemben 850 ekm van. Nem tudok róla hogy komolyabb dolgot cseréltek volna benne.

(Pumpa és injektor szelep cserés volt már.)

 

Még mindig teljesen jól működik, bár a lambda szabályzásra nem tenném a nyakam, viszont jól indul, jól megy 10-et eszik, 2.3-as automata.

 

Nagy ellensége a szennyeződés és a kontár. Maga a K nem túl bonyolult szerkezet, a KE-t nem nagyon ismerem, de az viccesebb.

Viszont, ha beleköltözik a nyavajatörés, akkor azt nagyon nehéz kiírtani belőle, ahogy egy volt kollegám fogalmazott :)

Előzmény: no_holy_shit (147970)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147971

utólagos ülésfűtést tervezek beépíteni, de hideg van, és nincs kedvem kint a szabadban szétborítani a kocsit a vezetékelés miatt, igy mig nem lesz meleg azt találtam ki, hogy egy régi gps-em szivargyújtóját használom betápnak...elég áramerősség jön rajta szerintetek?

 

no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147970

korrigalom magam:

"van még aki ért a Jetronikhoz bár már ehhez sem kapható néhány fontos elem."

csak azt az embert meg kell talalni es akkor még mindig ott van az alkatreszellatas problemaja."

Előzmény: Quattroman (147969)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147969

"van még aki ért a Jetronikhoz bár már ehhez sem kapható néhány fontos elem."

csak azt az embert meg kell talalni es akkor ott van az alkatreszellatas.

 

ott sincs, attól hogy ért hozzá a beszerezhetetlen cuccok ott sincsenek

 

a KE sajnos az ólommentes benzin és a katalizátoros üzemmód miatt született

de nem a házibarkács kedvűeknek van kitalálva

Előzmény: no_holy_shit (147968)
no_holy_shit Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147968

"a 3B motorok húszszelepes turbók a 7A húszszelepes szívó motorok voltak és még nehezebb összeszedni egy ilyen komplett rendszert."

1, amit belinkeltem ott az van leirva h hogyan legyen a 20V motronicjat a 10V-re rakni

2, azt nem tudtam,h nehez a beszerzes... mea culpa

 

"szóval az átépítés értelmetlen és megfizethetetlen."

ezt nem tudtam. de meg marad az opcio pl. szabadonprogramozhato vezerlövel. (vagy mas szeria vezerlovel es chipelessel, amihez kell vki aki eleg nerd...)

 

"van még aki ért a Jetronikhoz bár már ehhez sem kapható néhány fontos elem."

csak azt az embert meg kell talalni es akkor ott van az alkatreszellatas.

 

de persze az beszel belolem, hogy en idegenkedem a elektronizalt mechanikus befecsitol. (K-jet is megkopik, de az legelabb full mechanikus de legalabb egyszeru. KE szamomra vhogy inkabb a ket rendszer hatranyat ötvözi mint elönyet. de valszin leginkabb elöitelet)

Előzmény: Quattroman (147965)
Kisa Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147967

Amennyire nekem rémlik két féle jeladótárcsa van, az egyik alá kell egy hézagoló alátét a másik alá nem.

Régebben volt ilyen hibám, ott a vez. cserénél kihagyták a hézaglót, mert eredetileg nem volt, így a nagy hézag miatt nem adott jelet.

Előtúrták a maradékot és ott volt benne az új alátét, beraktam, eltűnt a hézag és megjavult.

Hátha valaki pontosabban tudja...

Előzmény: cam aro (147966)
cam aro Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147966

motort csereltek, es vez.lancot. 

07" D corsa. Z14xep. 

 

majd jottek hogy vilagit a MIL. 

jelado tarcsa forditva felszerelve, maskent nem is fer el, de pozicioba rakni igy nem lehet.  

markakereskedes szerint ra valo a jelado tarcsa.

( van lapos fajta is. ami elfert volna, de az szerintuk mas motora valo, es nem erre.  ) 

 

az uj lanckerekel helyre allt a rend, de hezagolo nelkul..azt olyat en meg nem lattam.. :o 

veztengelyek jol futnak, eredetinek tunnek, mintahogy a lanckerek is gyarinak. 

nem ertem...  

 

 

 

Quattroman Creative Commons License 2015.12.21 0 0 147965

a 3B motorok húszszelepes turbók a 7A húszszelepes szívó motorok voltak és még nehezebb összeszedni egy ilyen komplett rendszert.

szóval az átépítés értelmetlen és megfizethetetlen.

van még aki ért a Jetronikhoz bár már ehhez sem kapható néhány fontos elem.

pl az alufej oldalán lévő alapjárat szabályzó "kocka"

Előzmény: no_holy_shit (147964)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!