Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gasolin Creative Commons License 2006.01.10 0 0 11703
Ez magától nem szokott kiakadni. Még baleseteknél szem igazán szokott kinyilni a reteszelő csap.
Mivel benzinkúton állt ezért elképzelhetőnek tartom, hogy valaki szándékosan meghúzta a kart amig bent állt a kúton (pl. amíg fizetett), ezzel kinyitotta a csapot, a sofőr ebből semmit sem észlelve meg elindult. /lehet olyan valaki, akit korábban leszorított az úton :o)/
Valami ilyesmire utal az is, hogy azt írják az oldalon, hogy a darú megemelte, amíg a sofőr újra alá ált. (tehát műszaki hiba vagy sérülés /törés/ nem lehetett az ok ami miatt szétkapcsolt magától)
Feltételezem azt is, hogy a sofőr nem a kúton akart lenyergelni, gondolom ahoz keresett volna egy parkolót.
Előzmény: Roadtrain (11702)
Roadtrain Creative Commons License 2006.01.10 0 0 11702

A srác kicsit gyorsan akart elindulni??????

 

miért akadt ki??
deps Creative Commons License 2006.01.10 0 0 11701

brééékóóóóó sörösök!

 

 

Gasolin Creative Commons License 2006.01.09 0 0 11700
Gondolod le mernék írni, hogy az autó egy kalap...? :o)
Előzmény: Pavel (11699)
Pavel Creative Commons License 2006.01.09 0 0 11699
A honlapon egész jó képek vannak a túráról. Tényleg azt mondják, hogy nagyon jól bírták a gépek,annyira dícsérik, hogy már-már hitetlenkedem :)
Előzmény: Roadtrain (11698)
Roadtrain Creative Commons License 2006.01.09 0 0 11698
Tegnap este olyan 11körül volt az M2-ön egy kis összefoglaló szerű film a Selyem útról.Nagyon érdekes volt és csak dicsérni tudták a Keraxokat.Tény,hogy jól teljesíteték a távot.Nem tudom,hogy megismétlik-e,de tényleg jó volt.
Jang Creative Commons License 2006.01.09 0 0 11697
Lehet, hogy nem készült több, de ha igen akkor szerintem a tulaj tutira kicserélte a feliratot MAN-re.(csinálták ezt itt is a Rábákkal)
Előzmény: Gasolin (11696)
Gasolin Creative Commons License 2006.01.09 0 0 11696
Ez a kép már kb. 2 éve fennt van a FAP oldalán. Engem inkább az érdekelne, hogy ezen a gépen kivül készült-e még több is. Szerintem nem nagyon.
Előzmény: Jang (11695)
Jang Creative Commons License 2006.01.09 0 0 11695
Ez nem semmi gép, kívűlről MAN F2000, a motorja MB és FAP-nak hívják. :))
_Gabesz Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11694
Igen, ez már nekem is eszembe jutott :)
A másik meg olyan, hogy megelőzöm, visszaelőz, majd ugyanúgy beáll 75-76-ra.
Előzmény: poiuzf (11692)
poiuzf Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11693
Az a kedvenc helyük, minden előszőr arra járót megbüntethetnek. Ehhez azért már kell egy gondolkodás, biztos ezért nem lettem rendőr:)
Előzmény: _Gabesz (11691)
poiuzf Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11692
Tényleg ezek az előzni tilosok tényleg jók.
Olaszországban Velence és az Udine-i elágazás között végig. Vagy a németeknél az A6-on Hockenheimtől Nürnbergig majdnem végig. Hát néha picit ideges leszek a végére.
A lakókocsisoknak meg nem tünik fel hogy mindenki menne 90nel...
Esetleg lengyel-ukrán-miegymás üzemanyagtakarékos kamion. Egyszer mentem egy lengyel ÜRES autószállító után az olaszoknál 30km-t 75-tel, amikor meg lehetett előzni egyből felgyorsult 85re. Néha úgy érzem van akinek jó érzés önti el a szívét ha kib*szhat a másikkal.
Előzmény: _Gabesz (11690)
_Gabesz Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11691
Tavaly nekem Pilzen után már nagyon húzták a szájukat a 85-re. Szlovákoknál meg ja. Kuty elött a 60-as táblánál jobb az óvatosság.

Angol megint más, ott 100 alatt nem is szabad menni :))
Előzmény: poiuzf (11689)
_Gabesz Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11690
Gerob,
Németország ilyen szempontból tényleg elég tré...kint a tábla, hogy teherautóval előzni tilos, azt alatta mittudomén mondjuk 32km (olaszt nem tudom, ott már nagyon rég voltam).
És nem feltétlen teherautók tartják fel a sort, a holland lakókocsisok előszeretettel 75-öznek kint a pályán és személyautósok közt is rengeteg olyan van, aki 80 fölött már szédül a sebességtől.

deps,
Ezen tényleg nem fogunk összeveszni :))
Egyébként meg úgy van ahogy irtad, igy elég értelmetlen számolni. Bármikor bejöhet a képbe egy baleset, vagy akármi más és akkor egyből dől az egész.
A 700 egyébként teljesen reális ha tolod neki végig.
poiuzf Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11689
A csehek a tachográfos 90-ért a határokon tavaly engem már nem bántottak, 87-re a mérős rendőrök sem állítottak meg.
A szlovákoknál ha nem mérnek már jó vagyok mert a rajkai határ már Magyarországon van tehát szlováknak ezen a helyen oda sem adom a korongot. Kuty-ban már veszekedni is kéne hozzá, meg nem is értjük egymást, Rajkától Kuty-ig elmegyek inkább 80-nal, bár már több mint egy éve volt hogy utoljára kértek tőlem ott korongot. (jobb a békesség)
A többi országban mindenhol mentem a 91-et autópályán (lejtőn 95, Franciaország, Belgium 98-100, Angliában 105) eddig szerencsére nem volt gondom belőle. Bundes utakon természetesen visszafogottabban.
Utoljára a szlovákok büntettek meg Pozsony elött 80 helyett 90-nel 500CZK (kb 4000HUF) adtam nekik
Előzmény: _Gabesz (11686)
deps Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11688

bréékóó gabesz!

 

jó legyen 80 és akkor nem veszünk össze;) ha 80 at tudsz menni folyamatosan autópályán, lásd pölö francia-spanyol, vagy német-francia vagy eceterá..... akkor is mész alaphangon 700km!, nem?????? de;)

 

volt még a dolodgban egykét hiányosság, de úgy alapnak egész jóra sikerült, nem????

 

mikor kapod meg a nagyobb taligát????

 

cisszzzzzz

Előzmény: _Gabesz (11686)
Gerob Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11687
Arról se feledkezz meg, hogy napközben német meg olasz pályán (ezekben a helyekben biztos vagyok) elég sok helyen keményen előzni tilos van kamionnal! Ha esetleg kénytelen vagy beállni egy lassabban haladó mögé, akkor már bukik esetleg az egész aznapra tervezett táv, program, stb.

Jah, meg ha esetleg megpróbálnád megelőzni, akkor meg lehet hogy nagyon valószínű a zsaruk kivesznek, azt kemény pénzekre megvágnak. Sofőr barátunk mesélte, hogy olaszban állítólag a jogsit is elvehetik érte.
Előzmény: _Gabesz (11686)
_Gabesz Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11686
deps,
Azért az a hivatalos 90 kicsit sántit ;)
Az osztrák alapból köcsög, Subenig van, hogy 3-4 trafipaxba is bele lehet szállni, németben is jobb ha a 90-et nem éred el. Szlovákoknál max 82, cseheknél is legjobb esetben 85.
Persze ezek csak ajánlott sebességek, ha mersz, lehet gyorsabban is menni :)))
Előzmény: deps (11674)
Gerob Creative Commons License 2006.01.08 0 0 11685
Még nem vettem meg a mostani számot, mert félek, hogy elvonná a figyelmemet a tanulástól, szerdán vizsgázok fizikából, meg kémiából. Vizsgaidőszak van a suliban.

Mondjuk ma délután nagyon nehezen vettem erőt magamon, hogy ne ruccanjak le a Tescoba az újságért...:))

OFF
Amúgy szerencsejáték. Az egészet irányítják (gondolok itt a legnagyobbra a lottóra), néha engednek 1-2 ötöst, aztán egy évig semmi. Akkor mindenki felbuzdul, és csinálnak egy jóóó kis bevételt. Ennyi
Amúgy meg például a tippmixen, ha nyerni akarsz, akkor az nagyon nehezen jön össze, tudom, játszogattam kis tételben, meg figyeltem barátaimat is.

ON
Előzmény: Gasolin (11681)
itreb Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11684

Sziasztok!

 

Én véletlen ismerem a feltalálót! Nem messze lakik tőlünk.

Sajnos szerintem sem lesz belőle semmi pedig iszonyú sok munkát

energiát és pénzt áldoztak rá. Amikor kitalálták sajnos nem haraptak rá állambácsi szinten és azóta is nehézkes, állandó igérgetés megy csak. A helyi mentőkbe és jópár buszban is régóta üzemel már. Ilyen kitartó munka ami ezt a dolgot övezi igazán eredményes lehetne már. Sokkal jobb lenne egy ilyen előjelző mint 30 meg 50km/h sebességgel slattyogni az átjárókban és a rendőrt lesni a másik oldalon!

 

 

Üdv

Előzmény: Gasolin (11683)
Gasolin Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11683
Pedig a kiépítés ára még egy fél km autópálya árát sem éri el.
Előzmény: poiuzf (11682)
poiuzf Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11682
Hát ha az elmúlt 10 év alatt nem jutottak vele semmire, akkor szerintem ezután sem fognak.
Az általam látott jövő: Magyarországon ezután sem fog vele érdemben foglalkozni senki, Nyugat-Európából nagy elektronikai cégek különféle ajánlatokkal bombázzák a feltalálót, aki nem bír tovább a nyomással és eladja nekik (igaza is lesz), majd mi megvesszük kintről kemény pénzekért. Lehet hogy ez az egyetlen járható megoldás afelé hogy valaha is használni lehessen:))
Pedig nagyon jó ötlet nekem nagyon tetszik
Előzmény: Gasolin (11681)
Gasolin Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11681
A C&T-ban van egy érdekes cikk egy útba beépített jeladóról, ami egy kis LCD képernyőn a műszerfalon jelzi az adott úton aktuális veszélyt jelző Kresz táblát (pl. vasúti átjáró,veszélyes útkanyarulat stb.).
Comguard a neve és egy magyar ember a feltaláló, aki a Pörbölyi buszbaleset útán kezdett el foglakozni a témával.
Nagyon jónak találtom az egész szerkezetet. Remélem nem tűnik el a sülyesztőben.
Maga a szerkezet ára elég barátságos - csak az útba beépítendő jeladó kerülne pár száz millióba, de szerintem megérné - kb. 10.000Ft-ról beszélt a feltaláló, ha az infrastruktúrát az állam fedezné (jeladó és ezek beépítése).
Sok baleset megelőzhető lenne vele éjszaka illetve rosz látasi viszonyok esetén, de még nappal is.
Gasolin Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11680
Lemeradt a be szó.
Helyesen így szól:
Nekem ez a módszer még nem jött be.
Ezért már nem is kisérletezek a szerencsejátékkal. :o)
Előzmény: Gasolin (11679)
Gasolin Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11679
Nekem ez a módszer még nem jött.
Ezért már nem is kisérletezek a szerencsejátékkal. :o)
Előzmény: Gerob (11678)
Gerob Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11678
Csak egy jól kitöltött lottó szelvény kell hozzá...:))

Előzmény: Gasolin (11677)
Gasolin Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11677
"Hát ha be is lehetne ülni, akkor már a lúd legyen kövér alapon nem csak az anyós oldalt próbálnám ki :))"

Én már azzal is kiegyeznék, ha az anyósülésből figyelhetném a dolgokat. Az is csak az álom kategória. Dél-Afrika nagyon messze van...
Előzmény: _Gabesz (11669)
poiuzf Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11676
Megnéztem a korongokat:
03.29.-05.02. között 15022km ezalatt otthon voltam 1 vasárnapot, egyszer 4órát, egy hétvégét
06.24.-07.29. között 16249km két hétvégét voltam itthon
deps Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11675

még az egyes és ketes pontokhoz annyit, hogy a miskolc-bp-hegye az a bpen való átereszkedés olyan 1.5órától 2 az alap, de már volt egyóra is, aztán onnantól meg a csillagos ég a határ..... azt a 400kmert a kocsi olyan 5-6 óra...... de volt már 4-5 is....

 

a másik hogy kmenként egy kocsi olyan 80-1.20 eu közt van...... eből olyan 50-60cent az állandó ktsg.....

 

belföldön egy kocsi olyan 180-220 között mozog, de már volt olyan is aki 150ért vitte...

 

belföddel az a baj, hogy nagyon kevés az autópálya, és nem lehet haladni a főúton, az akasztás vagy rakodás meg annyi idő, hogy na.... és még a lerakás a legsz*rabb.... néha alig lehet tőle megszabadúlni... "azért melózol, hogy keress fuvart, utánna meg rajtad akar maradni....:D"

 

ennyi

Előzmény: deps (11674)
deps Creative Commons License 2006.01.07 0 0 11674

bréékóó porond!

 

véleményem szerint egy kamionnak, vagy egy teherautónak a futott kmer-e nagyban függ, hogy a gépes hol teljesít szolgálatot!

 

1- belföld: ált itt a kocsik joidulattal belemennek az 500ba, de az már a plafon.... a legkevesebet akkor nemmek, ha vmelyik nagy hipermarketbe visznek cuccot.. itt az áruházak kiahasználják a raktározást, mint helyszínt...... a legtöbb ált a kavicsos, meg a szárazárús, vagyis a platós viszi, de ez sem haladja meg a 600!!!! max 500...

 

2: külföld, azaz eu, de hazajárós: itt ált ha a kocsi elhagyja az országot, akkor igazán lehet haladni.... itthon ált a kocsik bpre miskolcról egy 400as vontató 70es átlaggal jut fel bp-re.... onnan is köbö ennyi hegyes.... onnantól meg lehet haladni, mert az már komolyabb ésszel játszó országok, és ott lehet is haladni, csak ne legyen karambol..... itt már a margót meg lehet huzni alulról a 600km!

 

3: külföld, de az európázó: na ők aztán csak kinn élnek!!!! ált 3 hét múlva térnek haza az elindulástól számítva...... van aki 5-6 hétig is kinnvan.. na aztán ők pakolják a kmerket.... ha kiszámolod, hogy híívatalosan egy vas 90et mehet és 9óra munka lehet, akkor a vas lazán megy 750-800kmert.....

 

4: harmadik országokba való fuvarozás: lásd kelet..... ott már szívás van... nincs autópálya, csak főutak, nincs haladás, a söfőr fáradt, mindenhol határok és vám..... ki és belépés országokba..... senki sem kívánja a hátára..... ezt nem lehet 4kezesbe csinálni, őőő bocscs nem kifizetődő..... a többit ált ki lehet jelenteni, hogy lehet és kifizetődő....

 

(itthoni számítás, a kinti erősen országfüggő!!!) mennyit dolgozik egy vontató, vagy egy teherautó????? ha számolod azt, hogy van 52 hét, abból lejön a két hétvégi nap, lásd szombat és vasárnap, akkor 52*5= 260nap..... ebben lehet, hogy van ünnepnap, meg gyereknap, akkor is köbö ez 250nap.... ezen napok alatt kell kidolgozni amit csak lehet, tehát ugy "lemargózni" a dolgokat ahogy lehet, tehát "koppig" lemelóztatni a dolgozóval..... (tudom ge*iség, de ez van)

 

ugy kell dolgoztatni, hogy tegyük fel te lizingeled a vasat... tehát van visszamaradásod rensdesen... havonta egy vontató ára lizing, meg apjafa**a az köbö 4-500ropogós, plussz a pótos, ami egy 1-200ezer...... aztán erre kell a sofőr bére, majd a közüzem, majd a nyereség.......

 

ennyit kell menni, ha világos voltam.....

 

cisszzzzzzzz

Előzmény: Porond (11665)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!