Keresés

Részletes keresés

orangutan Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413393

Ezek szerint mindenki Hegyeshalomban szállt fel.

 

Már Kelenföldön sem fértek fel. De ez állítólag normális, csak az utasokban van a hiba, akiknek inkább máskor, vagy máshová kellene utazniuk, amerre éppen a vasút biztosítja a megfelelö kapacitást.

Előzmény: 1047 005-2 (413374)
pavarotti Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413392

Na, hazajöttünk Prágából:)

Mégegyszer mindenkinek köszi a segítséget, 23-n kifelé gond nélkül -0-val érkeztünk Breclav-ba így kényelmesen elértük a kicsit késő Vindobonát, ahol az egyik első kocsiban utaztunk tovább. Mindkét esetben bőven volt hely az első vagonokban.

Hazafelé izgalmas volt:)

11.39, Berlinből jön... a peron zsúfolásig tele... kis késés, és bár nem néztem utána az összeállításnak, szerencsére feltűnt két feltehetőleg rátolásra várakozó CZ kocsi a szomszéd vágányon. Ettől függetlenül, mivel bizonytalanra nem fogadunk családostul, a vonat megérkezésekor egyik elsőként felszálltunk a START (új irány szerinti) utolsó előtti kocsiájába.. de hiába, lényegében minden hely foglaltnak bizonyult. Ahogy nőtt a tömeg, emelkedett a hangulat, rövid közjátékok, tolakodás után előbb egyedül aztán családostul előre/visszarohantunk a közben valóban rátolt CZ kocsikhoz, ahol - köszönhetően egy kedves magyar párosnak, akik tartották a helyet - végül kényelmesen (amennyire a rohadék fix karfáktól lehet:), 4-es ülésben utazhattunk haza.

Érdekességek:

 - Habár a 2 új vagonban nem volt egy álló utas sem, sőt maradt elvétve egy-egy szabad hely, a START vagonokban végig maradt olyan szintű zsúfoltság, hogy jól megérdemelt kávéig nem lehetett eljutni a "menekülttáboron" át az étkezőbe..

 - 3nyelvű bemondás végig kivéve START..

 - valamiért csak a START bemondása recseg, biztosan addigra széjjelrázódtak a hangszórók..

 

 

v_peti Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413391

Szerintem már számítógéppel is ki lehet azt olvasni. (terhelés alapján méri, ha van benne ilyen műszer).

Előzmény: hmsoft (413373)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413390

Nem, mert te honnan tudod,  hogy  1000 milliárd áll rendelkezésre a pályaépítésekre ?

Előzmény: Rangun (413363)
chicagoi Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413389

Szerintem inkább átcsoportosítani.

Vannak területek ahol az IC -k is félig üresen  közlekednek.

Szerintem a mostani vezetésnek a MÁV is túl nagy.

Az is érdekes, hogy már hány éve  épül a Szajol -Püspökladányi  vonal 3x-os áron.

/ na és még Debrecenig  és Záhonyig is lesz  kevés távolság. /

Előzmény: Rangun (413361)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.10.27 0 0 413388

Van közte elég idő még Kökin érkezésben is,

de Cegléden pont miatta engedi előre nyáron szom-vas a szegedi ic-gyorsot.

(nk-i Köki helyett Cegléden vár:)

Ezért kell a Startnak más menetvonalon és vonatszámban közlekedtetni egy nk.-i vonatot:)))(sz.r siófoki idényvonat miatt)

Előzmény: Abymot (413386)
Abymot Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413387

Szolnokról 2537 (jelenlegi 2869) idejében fog indulni... helyett: Ceglédről 2537 (jelenlegi 2869) idejében fog indulni...

Előzmény: Abymot (413386)
Abymot Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413386

Hát ez tényleg érdekes. Szolnok-Siófok között a német kereső mutat egy másik, nem minden nap közlekedő vonatot, ami Ferihegy-Köki között azonos menetvonalon fog menni:

 

Fahrtinformationen

D 16707

(Fahrtverlauf vom: 20.06.15)

Halt Ankunft Abfahrt Gleis Aktuelles

Szolnok 06:41

Abony 06:50/06:51 

Cegled 07:02/07:03 

Monor 07:24/07:25 

Ferihegy 07:38/07:39

 Köbanya-Kispest 07:46/07:52 

Budapest-Ferencváros 07:59/08:00 

Budapest-Kelenföld 08:06/08:10 

Szekesfehervar 08:53  
Verkehrstage:nicht täglich, 14. Dez 2014 bis 12. Dez 2015

Bemerkungen:Verbundfahrscheine gültig 
nur 2. Klasse 

 

Ez a vonat csak nyári hétvégéken lesz?

És az EC 142 akkor hogyan fog közlekedni?

 

Na, lehet hogy meg is van: Szolnokról 2537 (jelenlegi 2869) idejében fog indulni, EC 1142 vonatszámon:

 

Fahrtinformationen

EC 1142

(Fahrtverlauf vom: 21.06.15)

Halt Ankunft Abfahrt Gleis Aktuelles

Debrecen 05:26

Hajduszoboszlo 05:39/05:40 

Püspökladany 05:55/05:56

Szolnok 06:4206:47

Cegled 07:06/07:18 

Ferihegy 07:49/07:50 

Köbanya-Kispest 07:55/08:02 

Budapest-Ferencváros 08:09/08:10

Budapest-Kelenföld 08:16/08:19 

Tatabanya 08:52/08:53 

Györ 09:3009:32 

Mosonmagyarovar 09:4909:50 

Hegyeshalom 09:59  

Verkehrstage:nicht täglich, 20. Jun bis 30. Aug 2015 Sa, So

Bemerkungen:nur 1. Klasse 
Bitte reservieren 
Bordrestaurant 
Schwerbehindertenabteil 

 

2617 Monor és Üllő között akkor helytelenben fog közlekedni? (Elég szűkösnek tűnik.)

Előzmény: István Gyuri (413380)
keszekusza76 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413385

Szia.

Közlekedik majd szombaton és vasárnap is,csak más vonatszámban:)))

Előzmény: gjovar (413383)
István Gyuri Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413384

Nyári hétvégén alternatív menetrendje (és vélhetően más vonatszáma) lesz szerintem.

Előzmény: gjovar (413383)
gjovar Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413383

délután  a  413340-es hsz-en vki irta  a menetrendet,  ott azáll h  jun-20-aug.30.-ig  csak  hétfő-péntek-ig  közl.  Hétvégén nem.   Ez tényleg igy lesz,  v a németek elirták?

Előzmény: István Gyuri (413380)
Gulper Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413382

A lényeg az, hogy nem kerültem közelebb ahhoz, hogy mi is történt Hegyeshalomban 23-án délelőtt.

Pedig egyszerű történésnek tűnik.

 

Azt már meg sem merem kérdezni, mi történt, mi történik Ostffyasszonyfa állomáson, ahol immár 5 azaz öt napja szünetel a forgalom ...

 

Előzmény: trizs77 (413370)
mcg Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413381

vágányzár....:) (a másik oldalon)

 

bár szerintem a végleges kivitelezés sem lesz sokkal szebb...:(

Előzmény: István Gyuri (413380)
István Gyuri Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413380

mcg: Azért a 100a-n látható kb. 6-7 éve, hogy a reggeli időszakban az egyetlen szabad érkezés nem félreállva a 7:45-ös KöKi-re...

Aztán mi lesz nyári hétvégenként? :-/

 

Előzmény: mcg (413377)
mcg Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413379

majd 1 évvel később már a átadják a Hbf-et végleg, s nem lesz betérés a Westre úgyis borulnak a jetik..szóval mire megszokja valaki a most bevezetendő új vonatokat, akkor meg majd azok módosulása lesz a baj...:(

Előzmény: sosiforda (413378)
sosiforda Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413378

"vagy elégedjenek meg a kétóránkénti Keletis átszállással a 120-as vonal lakói..."

Így pont a bűnös túlterhelt 9.10-es Railjet az első nappali vonat, amit elérhetnek az új "napontás mentesítő EC"helyett jövőre is.

 

Aztán csodáljuk, hogy "minden hülye utas" azzal akar menni :)

 

Előzmény: mcg (413377)
mcg Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413377

Azért a 100a-n látható kb. 6-7 éve, hogy a reggeli időszakban az egyetlen szabad érkezés nem félreállva a 7:45-ös KöKi-re...

...más kérdés, hogy a csabainak ezt el kell-e érnie Szolnokon, vagy elégedjenek meg a kétóránkénti Keletis átszállással a 120-as vonal lakói...

Előzmény: sosiforda (413375)
Mikey85 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413376
Végén még lenne utas az meg úgy a legnagyobb elensége a MÁV-nak.
Előzmény: sosiforda (413375)
sosiforda Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413375

Ha az új Debrecen-Bécs EC Szolnokon állna még egy kicsit Kőbánya-Kispest helyett, akkor jó csatlakozása lehetne az első hajnali vonattól Békéscsaba felől. Így éppen lekési:(

 

Kőbánya-Kispesten azért kell a pufferidő neki, hogy kocsikat kapcsolhassanak hozzá, vagy csak így jön ki a menetvonal?

Előzmény: Abymot (413340)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413374

"Nem tudom feltűnt-e, az a probléma, hogy a vasút képtelen volt elszállítani az utasokat."

 

 

Ezek szerint mindenki Hegyeshalomban szállt fel.

Előzmény: orangutan (413353)
hmsoft Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413373

Az ÖBB-t is megkerestük az ügyben, akik azt válaszolták, hogy a vonattal nem az volt a baj, hogy állnak rajta. A járművekre meg van határozva az ülő- és állóhelyek száma, ezt lépték túl

Látom lelki szemeim előtt, hogyan számolta ki a túllépést az osztrák jv.: - Na kérem, álljon fel az, akinek nem jutott ülőhely!

hm

Előzmény: trizs77 (413351)
_Nyuszi Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413372
Előzmény: tata6456 (413371)
tata6456 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413371

Helló, azt hallottam, hogy van már két V43 a fecskére felújított kocsik mintájára kékek oldalukon piros sávval. Látta már valaki?

trizs77 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413370

Írd meg az újságírónak.

Névvel vállaltan írta cikkét a vasútról.

 

 

Előzmény: Gulper (413369)
Gulper Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413369

(Megítélésem szerint ennek az idézetnek nulla az információ tartalma.)

Előzmény: trizs77 (413351)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413368

Ami IC kocsit gyártanak, az jó lenne a Railjethez is, vagy nem? Így legalább nem veszne kárba az a pénz, amit a kifejlesztésére költöttek.

Előzmény: manhattani (413364)
trizs77 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413367

a Railjetek az ÖBB-hez tartoznak.

ez igaz, de mi az összefüggés a mondat előző részével?

 

------------------

 

megkérdezted a cikket író újságírót?

Ez jó.

 

Írd le nekünk is, mit válaszolt ?

 

 

Előzmény: kopaszsop (413354)
GOLAZ111 Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413366

Ez így, ebben a formában biztos nem igaz. Talán 1 napos késéssel sikerülne, ha összeszednék magukat.

Előzmény: trizs77 (413350)
Rangun Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413365

Természetesen nem az új kocsikat kellene a tartalékba helyezni.

Előzmény: manhattani (413364)
manhattani Creative Commons License 2014.10.26 0 0 413364

A pályafelújítások EU-s pénzekből mennek. A járművásárlások is, de az arra jutó pénz szerintem jobban kell a mindennapi forgalom járműveire, mint a sátoros ünnepeken a bécsi vonatba való kocsikra. Ha azon felül marad, annak meg a hétvégeken az IC-ken nyomorgók megsegítésére kéne mennie.

Előzmény: Rangun (413363)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!