Jogos lehet, én néztem Vivid-ben és EPC-ben is, hogy meglehetősen elkülöníti a Vauxhall és Opel Omegát. De hozzáteszem "OPEL" Opel-ből is van jobbos kint. Ez amiről szó van sajna nem bőrös, de ezt az utat már párszor megtette, mert mióta megvan az arcnak, azóta hazajött vele 3-szor és ki is ment vele 3-szor, most meg hazahozta negyedszer is, de nem ezzel akar visszamenni... Őszintén szólva a motor átépítésre én is gondoltam, de túl sok ellentmondást olvastam erről... Összegezve X->Y-ból nem mindig lesz Z:) még gondolkodok rajta... Lehet az orrát ráépíteném az enyémre, terveztem már egy idelye hasonlót. Fenetudja.
Nem esküszöm meg, hogy pontosan emlékszem, de egyszer volt egy cikk asszem egy Angol B Vectráról. Még a fütómű sem ugyanaz, máshol vannak a csavarok, nem pont az volt a méret. Hatalmas szopás lenne átépíteni.
Olvastam egy csokarol aki belevagott egy X -> Y atepitesbe, ugy hogy maradjon a motronic 2.8.3. Addig en is gondoltam ilyesmikre... aztan azt elolvasva elmult :D
Ha labon hazajott gond nelkul akkor van ra eselyed, hogy pluszos lesz a buli es nem cseszel ki senkivel. Hajtaslanc, kerekek, hutok, lampak, (bor)belso? Ezekbol mar megvan, csak gyozzed kivarni. Aztan az apraja meg a haszon.
Jól mondod, talán annyi biztató lehet benne, hogy 3.2-es azt meg csak a végén gyártották, talán nem egy romhalmaz.....Én a helyében megvenném és belevágnám azt a motort a ződségszállítóba :)), kár hogy most költött el egy fél vagyont arra a mosásban összement V6-osra :)))
Meg maga a lampacsere sem lenne eleg olcso hozza hogy megerje :( De alkatresznek tartaleknak kivalo lehet. Mondjuk az angol peldanyok bodejara sem nagyon lehet jobban szamitani, annak ellenere hogy nem soznak az idojaras odavag nekik.
Irdatlan nagy szopó. Azt is át kell építeni amire nem is gondolnál végtelen történet. Amúgy ha jó állapotú akkor megéri: 4 ajtó motorháztető hajtáslánc ha jó ez megér 220at
Érdemes foglalkozni angol Omegával? Ismim kint él, hazajött egy 3.2-es automata jól felszerelt ezüst kombival, aztán odaadná 220-ért. Érdemes alatt gondolok itt arra, hogy megéri-e átépíteni balosra, meg leregisztrálni, vagy akkor már árban egy hazai inkább. Na mindegy, csak egy gondolat volt, azért kíváncsi vagyok.
Nekem most van óra szerint 206018km x20xev autómata. 4000km-t tettem bele mióta megvan (3 hónap). A motor és a váltó is volt már bontva, de szép munkát végeztek, szerencsére sem olajfolt, sem cseppek nincsenek a kocsi alatt sem a váltónál, sem a motornál. Fogyasztásom stabil 10l, országúton 110-120km/h városban 50-60km/h. Ha valaki lassabban megy előttem, szívbaj nélkül nyomok egy padlót, s előzök. Az autó erejével semmi gond, könnyen indul, szépen jár. Hidegen kicsit jön a hidrotőkék hangja, melegen teljesen megszűnik, szépen csendesen jár. Castrol olajat tettem bele mikor megvettük.
Az égési nyom számít! Mekkora az a billenés? Esetleg mm-ben mérhető? Nem vagyok ebben nagy szaki, de ha jól tudom max tized mm lehet. Régen szoktunk hengereket furattatni, (simson) ott 0,03mm-es illesztést szoktunk ráhagyatni. Az összerakásnál meg szigorúan derékszögeltünk mindent hézagmérővel, ha ez mond neked valamit.
A honolás nyomát azt nem tudom. Vála szerintem nincs a hengernek vagy az az égési nyom az számít? Ami biztos hogy a dugók bilegnek a hengerekben. Nem billeghetnek egyáltalán?
Te tudod a tiédben mennyi van, a viszont a "balkániban" annyi amennyit látni akarsz álltalában 160e körül. Régen a szamarákban volt keleti és nyugati széria Te is tudod mekkora volt a külömbség. A tiéd nyugati szereltségű ezért bírja ilyen jól , az meg keleti ezért zörög 200 körűl.:(
Ha belenézel a motor hüvelyébe akkor a honolási nyomokat közép tájékon látod? Akkor az még gyári méret viszont ha az már kitükrösödött, esetleg felül vállat érzel ( az emberi bőr képes századmilimétert is érzékelni !) vagy szemmel is látható akkor kezdődnek a gondok! Fúrni kell ! Ha a dogattyúk szoknyáján látsz kopásnyomokat akkór az már" lötyög, billeg " a hüvelyben, egy mérést azért ez is megér . Furat miko.-val végig kell nézni, mérni a hüvely ovalítását és hordosságát. Utána jöhet a gondolkodás.......
Az enyémben február 10-óta van benne az LPG. Ezen idő alatt majd 5e km-et mentünk vele. Már van rálátásom a fogyasztásra. Amúgy pöpecül működik szinte tökéletes javaslom mindenkinek.