Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11599
minden Omegás BMW-t akar?:-)
Előzmény: omega2.5v6 (11598)
omega2.5v6 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11598

Anno én is ilyet akartam, csak sedanba, és 528ba, viszont ami számomra elérhető lett volna árba, azok lepusztultabbak voltak! Így lett az omega :)

Előzmény: Törölt nick (11597)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11597
Inább egy ilyet vegyél:-)
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/5-os_sorozat/bmw_5-os_sorozat_523i_touring-5578509
ez való neked
Előzmény: Mr. Metz (11595)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11596

Ez jó!

Előzmény: Mr. Metz (11595)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11595

Jogos lehet, én néztem Vivid-ben és EPC-ben is, hogy meglehetősen elkülöníti a Vauxhall és Opel Omegát. De hozzáteszem "OPEL" Opel-ből is van jobbos kint. Ez amiről szó van sajna nem bőrös, de ezt az utat már párszor megtette, mert mióta megvan az arcnak, azóta hazajött vele 3-szor és ki is ment vele 3-szor, most meg hazahozta negyedszer is, de nem ezzel akar visszamenni... Őszintén szólva a motor átépítésre én is gondoltam, de túl sok ellentmondást olvastam erről... Összegezve X->Y-ból nem mindig lesz Z:) még gondolkodok rajta... Lehet az orrát ráépíteném az enyémre, terveztem már egy idelye hasonlót. Fenetudja.

Előzmény: Csapszi (11594)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11594

Nem esküszöm meg, hogy pontosan emlékszem, de egyszer volt egy cikk asszem egy Angol B Vectráról. Még a fütómű sem ugyanaz, máshol vannak a csavarok, nem pont az volt a méret. Hatalmas szopás lenne átépíteni.

 

Előzmény: kisp113 (11593)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11593

Atepiteni balosra parszazezer a regadoja meg fel milla. Legalisan forgalombahelyezni semmi ertelme nem lenne, meg hibatlan sarvedovel sem.

Előzmény: Törölt nick (11592)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11592
azért sárvédő ívet javítani olcsóbb mint motort cserélni:-)
Előzmény: Mr. Metz (11586)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11591

Az ülések nem jók. (az elsők)

 

 

Előzmény: kisp113 (11589)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11590

Olvastam egy csokarol aki belevagott egy X -> Y atepitesbe, ugy hogy maradjon a motronic 2.8.3. Addig en is gondoltam ilyesmikre... aztan azt elolvasva elmult :D

Előzmény: manta-z (11588)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11589

Ha labon hazajott gond nelkul akkor van ra eselyed, hogy pluszos lesz a buli es nem cseszel ki senkivel. Hajtaslanc, kerekek, hutok, lampak, (bor)belso? Ezekbol mar megvan, csak gyozzed kivarni. Aztan az apraja meg a haszon. 

Előzmény: Mr. Metz (11587)
manta-z Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11588

Jól mondod, talán annyi biztató lehet benne, hogy 3.2-es azt meg csak a végén gyártották, talán nem egy romhalmaz.....Én a helyében megvenném és belevágnám azt a motort a ződségszállítóba :)), kár hogy most költött el egy fél vagyont arra a mosásban összement V6-osra :)))

Előzmény: kisp113 (11585)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11587

Mármint kiárulni megéri-e:)

Előzmény: Mr. Metz (11586)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11586

Jogos. 2002-es és már dudorodik a festék az íveken:P Most néztem meg reggel. Amúgy jó állapotú. Alkatrésznek megéri azért?

Előzmény: kisp113 (11585)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11585

Meg maga a lampacsere sem lenne eleg olcso hozza hogy megerje :( De alkatresznek tartaleknak kivalo lehet. Mondjuk az angol peldanyok bodejara sem nagyon lehet jobban szamitani, annak ellenere hogy nem soznak az idojaras odavag nekik. 

Előzmény: manta-z (11584)
manta-z Creative Commons License 2012.03.30 0 0 11584

Irdatlan nagy szopó. Azt is át kell építeni amire nem is gondolnál végtelen történet. Amúgy ha jó állapotú akkor megéri: 4 ajtó motorháztető hajtáslánc ha jó ez megér 220at

Előzmény: Mr. Metz (11581)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11583
nem
Előzmény: Mr. Metz (11581)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11582

Ha meg mégsem válik be, kiszeded, oszt jó lesz kanapénak az "asztal" mellé nem?:)

Előzmény: MvZoli (11570)
Mr. Metz Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11581

Érdemes foglalkozni angol Omegával? Ismim kint él, hazajött egy 3.2-es automata jól felszerelt ezüst kombival, aztán odaadná 220-ért. Érdemes alatt gondolok itt arra, hogy megéri-e átépíteni balosra, meg leregisztrálni, vagy akkor már árban egy hazai inkább. Na mindegy, csak egy gondolat volt, azért kíváncsi vagyok.

d.joci Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11580

Nekem most van óra szerint 206018km x20xev autómata. 4000km-t tettem bele mióta megvan (3 hónap). A motor és a váltó is volt már bontva, de szép munkát végeztek, szerencsére sem olajfolt, sem cseppek nincsenek a kocsi alatt sem a váltónál, sem a motornál. Fogyasztásom stabil 10l, országúton 110-120km/h városban 50-60km/h. Ha valaki lassabban megy előttem, szívbaj nélkül nyomok egy padlót, s előzök. Az autó erejével semmi gond, könnyen indul, szépen jár. Hidegen kicsit jön a hidrotőkék hangja, melegen teljesen megszűnik, szépen csendesen jár. Castrol olajat tettem bele mikor megvettük.

Előzmény: manta-z (11578)
d.joci Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11579

Az égési nyom számít! Mekkora az a billenés? Esetleg mm-ben mérhető? Nem vagyok ebben nagy szaki, de ha jól tudom max tized mm lehet. Régen szoktunk hengereket furattatni, (simson) ott 0,03mm-es illesztést szoktunk ráhagyatni. Az összerakásnál meg szigorúan derékszögeltünk mindent hézagmérővel, ha ez mond neked valamit.

Előzmény: istipapa (11576)
manta-z Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11578

ha minimális válla van azt meg lehet gyűrűzni, ha nem kopott a dugó akkor még kibír 100 000km-ert aztán full generál.

Előzmény: MvZoli (11574)
manta-z Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11577

nem

Előzmény: istipapa (11576)
istipapa Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11576

 A honolás nyomát azt nem tudom. Vála szerintem nincs a hengernek vagy az az égési nyom az számít? Ami biztos hogy a dugók bilegnek a hengerekben. Nem billeghetnek egyáltalán?

Előzmény: MvZoli (11574)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11575

Te tudod a tiédben mennyi van, a viszont a "balkániban" annyi amennyit látni akarsz álltalában 160e körül. Régen a szamarákban volt keleti és nyugati széria Te is tudod mekkora volt a külömbség. A tiéd nyugati szereltségű ezért bírja ilyen jól , az meg keleti ezért zörög 200 körűl.:(

Előzmény: Csapszi (11573)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11574

Ha belenézel a motor hüvelyébe akkor a honolási nyomokat közép tájékon látod? Akkor az még gyári méret viszont ha az már kitükrösödött, esetleg felül vállat érzel ( az emberi bőr képes századmilimétert is érzékelni !) vagy szemmel is látható akkor kezdődnek a gondok! Fúrni kell ! Ha a dogattyúk szoknyáján látsz kopásnyomokat akkór az már" lötyög, billeg " a hüvelyben, egy mérést azért ez is megér . Furat miko.-val végig kell nézni, mérni a hüvely ovalítását és hordosságát.  Utána jöhet a gondolkodás.......

Előzmény: istipapa (11568)
Csapszi Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11573

Mi az hogy nyugati, meg balkáni széria?

Előzmény: MvZoli (11571)
kisp113 Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11572

Csatlakozom. Legalabbis amikor az enyemrol lent voltak ora szerint 206k nal a hengerfejek meg igencsak szep volt a honolas.

Előzmény: Csapszi (11567)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11571

Ok De a tiéd nyugati széria nem balkáni !! Azok 160-260e km között halnak.

Előzmény: Csapszi (11567)
MvZoli Creative Commons License 2012.03.29 0 0 11570

Az enyémben február 10-óta van benne az LPG. Ezen idő alatt majd 5e km-et mentünk vele. Már van rálátásom a fogyasztásra. Amúgy pöpecül működik szinte tökéletes javaslom mindenkinek.

Előzmény: DonPedro2 (11563)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!