SZiasztok.olyan problémám van 2.0 tddi mondeommal , rajtahagytam a vílágítást tegnap előtt , víletlen. Aksi lemerült ezért nem indult, feltetem tölteni. Hazajöttem munkáböl,aksit visszaraktam, beindítottam az autót gond nélkül beindult. Aztán néztem hogy az akumlátor alatt hagytam arögzóítő csavart , igy ujra aki és be próbálom beindítani újra de csk berrek az akumlátort megmértem 12.66 v ot mértem 70ah az aksi. Mi lehet a baj?:o
Köszi. Mondjuk én egy ilyen 10.500 Euros helyett méretben is és összegben is sokkal kisebben gondolkodom. Meg jó lenne valakitöl személyes tapasztalatot hallani..
Nissan Micra 1998 1.5D VJZ mogyoróbarna. Hibája: ha a kinti hőm alacsony (kb +5 fok alatti), és a motor teljesen hideg, indítás után (mindig pöccre indul) kb 5 másodpercig szép egyenletesen jár, de utána a járása egyenetlen, darabos, rángatós lesz. (Lásd: videón lent) Ezt csinálja úgy 2-3 percig, aztán megint kisimul. Más hibája nincsen. Merre induljak?
Értem.Ránézetek azért hamarosan biztos ami biztos alapon.A szíjban is van már 70 E km,ahogy használódik nő az előtöltés?Mert szíjcserekor kisebb volt új szíjjal.
Igen mikor leveszi a tompitottat, vár 3 mp-et utána dobja a Navira hogy ellenőrizzem az első fényszórókat azt eltűnik, de nem tiltja le a fényszórókat működnek tovább. Úgy lehet ahogy írtad. 35w os trafókat próbáltam legutóbb 50w osat "can - es" ezt két hétig működött azt megint jelez, mintha rajott volna a BSI. Számít hogy 35 vagy 50 w-os a gyújtó trafó az autó biztonsága szempontjából vagy ebben a problémámban ez lényegtelen? Köszönöm a segítséget
Delco. Az osztófejben van, de két fajta létezik belőle, ránézésre a lábszámban van különbség.
Ha biztosra akarsz menni akkor azonos gyártmányú trafóval együtt cseréld. (mármint ha a gyújtásmodul a beteg) Megeshet, hogy "csak" az ECU-tól nincs visszacsatolása, akkor sem működik.
sziasztok. Hyundai i30-as benzines kocsim van, és az ügyben érdeklődnék hogy általában rövid távon (1,5 km-es úton) használom munkába meg vissza. Okoz-e neki valami károsodást hogy csak ilyen rövid szakaszon használom (és ha okoz akkor mit, hogy előzhető meg?)
Induláskor télen, hány percig kell melegíteni a motort?
1.9 Tdi AHU Kat off,EGR off,más minden gyári.Az előtöltés a még elfogadható legnagyobbra lett anno beállítva grafikonon a Zöld vonalra ha jól emlékszem,nem én csináltam.Azóta kapott egy chiptuningot,ahol többek között az előtöltést is szépen megírták.Ilyenkor illene visszavenni az alapbeállítást gyári értékre?Csak azért kérdezem,mert így hideg időben a megszokottól is dízelesebb kerregősebb "nagy előtöltéses" a hangja amíg be nem melegszik.
Ugy inditott reggel a minusz 10ben. Leadtam. Megnezik az oninditot meg az izzitast. Nagyon remelem hogy meglesz a problema. Utana mar tokeleten indul amugy ha picit ment. Akksi, toltes jo.
Nálam az Almerán az önindítón lévő csatlakozásokat kellett megtísztítani, jó alaposan, mert csak kis áram tudott rajtuk átfolyni, kattanni kattant, de nem indítózott. Csavarokat leszedtem, sarukat megreszeltem az önindítón.
Látom ezen a sematikus ábrán. Tehát befelé csavarva kellene csökkennie az alapjáratnak elvileg? Mivel akkor szûkíti a pillangószelep mellett a megkerülõ levegõjáratot. Teljesen el tudja zárni ezt a mûvészbejárót?
Szerintem sem. Milyen elven állítja az alapjáratot? A rudazatot állítja (vagyis a pillangószelepet a torlótárcsa alatt)? Vagy valami levegõjárat keresztmetszetet szûkít?
A trafó nem ver át semmit. Csak a legelső verziók akkorát rúgtak vissza, hogy lehalt a CAN/VAN/LIN hálózat. Ezt kijavítva kezdték el árulni a CAN buszosnak. Tehát csak annyi, hogy nem okoz kárt az autóban...
A VW bordnetz más rendszer és éppen szerencséd volt.
A BSI lekapcsolt lámpáknál is figyeli a kimenetein ülő fogyasztókat.
Kis feszültségimpulzusokat küld pár mp-ként és ha nincs semmi a drót végén, jelez.
A Xenon elektronika 10V alatt nem csinál semmit, ezért látja rossznak.
Kondenzátort bármelyik autóvillamossági bele tud próbálni. 50%, hogy segít. A márkaszervizben nem fognak vele játszani.