Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gulyás Rolandom Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148224

SZiasztok.olyan problémám van 2.0 tddi mondeommal , rajtahagytam a vílágítást tegnap előtt , víletlen. Aksi lemerült ezért nem indult, feltetem tölteni. Hazajöttem munkáböl,aksit visszaraktam, beindítottam az autót gond nélkül beindult. Aztán néztem hogy az akumlátor alatt hagytam arögzóítő csavart , igy ujra aki és be próbálom beindítani újra de csk berrek az akumlátort megmértem 12.66 v ot mértem 70ah az aksi. Mi lehet a baj?:o

cam aro Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148223

nem kell melegiteni. 

beinditod, elindulsz, nem kergeted. 

 

...aztan 1-2 hetente elviszed ot kirandulni  30-40 kmre hogy a kicsapodo kondenzviz eltunjon a rendszerbol. 

ettol jobbat -ilyen tavon- csak biciklivel tehetsz. 

-------------

Előzmény: -Smiley- (148207)
ekowob Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148222

Köszi.
Mondjuk én egy ilyen 10.500 Euros helyett méretben is és összegben is sokkal kisebben gondolkodom.
Meg jó lenne valakitöl személyes tapasztalatot hallani..

Előzmény: Törölt nick (148220)
Vadasz S. Tamas Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148221

Sziasztok!

 

Nissan Micra 1998 1.5D VJZ mogyoróbarna. Hibája: ha a kinti hőm alacsony (kb +5 fok alatti), és a motor teljesen hideg, indítás után (mindig pöccre indul) kb 5 másodpercig szép egyenletesen jár, de utána a járása egyenetlen, darabos, rángatós lesz. (Lásd: videón lent) Ezt csinálja úgy 2-3 percig, aztán megint kisimul. Más hibája nincsen. Merre induljak?

 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148220
Előzmény: ekowob (148219)
ekowob Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148219

Üdv Urak!

 

Használ valaki közületek indukciós melegítöt?

 

 

 

 

 

 

 

Tényleg olyan jó, mint amilyen "olcsó"?  :-)

tamas1000 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148218

hali!

 

dunsztom sem volt hol kérdezzek. ezért itt...

 

voltam olyan böszme, összefolyó nélküli garázst építettünk.

namost létezik valami kocsi alá való gumiszőnyeg vagy ilyesmi?

Ami megfogja a hólét ami leázik a kocsiról. 

???

 

köszi

t

mica-r Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148217

Elvileg a használattól nem nőhet, más oka lehet

Előzmény: Törölt nick (148216)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148216

Értem.Ránézetek azért hamarosan biztos ami biztos alapon.A szíjban is van már 70 E km,ahogy használódik nő az előtöltés?Mert szíjcserekor kisebb volt új szíjjal.

Előzmény: mica-r (148211)
409 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148215

Ja, pont ezek.  :-)

Előzmény: Tie (148213)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148214

Igen mikor leveszi a tompitottat, vár 3 mp-et utána dobja a Navira hogy ellenőrizzem az első fényszórókat azt eltűnik, de nem tiltja le a fényszórókat működnek tovább. Úgy lehet ahogy írtad. 35w os trafókat próbáltam legutóbb 50w osat "can - es" ezt két hétig működött azt megint jelez, mintha rajott volna a BSI. Számít hogy 35 vagy 50 w-os a gyújtó trafó az autó biztonsága szempontjából vagy ebben a problémámban ez lényegtelen? Köszönöm a segítséget 

Előzmény: diagnet (148195)
Tie Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148213

"Megeshet, hogy "csak" az ECU-tól nincs visszacsatolása, akkor sem működik."

 

Ez esetben mi szok lenni a hiba leggyakrabban? Az ECU maga, vagy a köztüklévő kábel?

Előzmény: 409 (148212)
409 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148212

Delco. Az osztófejben van, de két fajta létezik belőle, ránézésre a lábszámban van különbség.

Ha biztosra akarsz menni akkor azonos gyártmányú trafóval együtt cseréld. (mármint ha a gyújtásmodul a beteg) Megeshet, hogy "csak" az ECU-tól nincs visszacsatolása, akkor sem működik.

Előzmény: Tie (148209)
mica-r Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148211

Azért hangosabb, mert több előtöltést írhatott a programozó. Nem kell állítani az adagolón, nem attól függ a dolog.

Előzmény: Törölt nick (148206)
mica-r Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148210

Mindenképp gyorsabb elöregedést fog okozni a rövid táv. Nem kell sokat melegíteni, inkább el kell vele indulni.

Előzmény: -Smiley- (148207)
Tie Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148209

Na, ez a a gyútás:

 

Ez van az alján (ezek szerint ennek valahol bévül van a gyújtásmodulja?):

 

Ez a trafója:

 

Be tudjátok azonosítani ezek alapján, hogy ez most melyik (Delco, vagy Bosch) gyújtás? Hol keressem a gyújtásmodulját? Mindenhol egy ilyen kép kering:

 

 

De ilyet még csak nyomokban se találok sehol. Vagy ez az osztófedél alatt lakik valahol?

Előzmény: Tie (148203)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148208

+16 fokban, vagy -25 ben?

Előzmény: -Smiley- (148207)
-Smiley- Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148207

sziasztok.  Hyundai i30-as benzines kocsim van, és az ügyben érdeklődnék hogy általában rövid távon (1,5 km-es úton) használom munkába meg vissza.  Okoz-e neki valami károsodást hogy csak ilyen rövid szakaszon használom (és ha okoz akkor mit, hogy előzhető meg?)

 

Induláskor télen, hány percig kell melegíteni a motort? 

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148206

Sziasztok!

1.9 Tdi AHU Kat off,EGR off,más minden gyári.Az előtöltés a még elfogadható legnagyobbra lett anno beállítva grafikonon a Zöld vonalra ha jól emlékszem,nem én csináltam.Azóta kapott egy chiptuningot,ahol többek között az előtöltést is szépen megírták.Ilyenkor illene visszavenni az alapbeállítást gyári értékre?Csak azért kérdezem,mert így hideg időben a megszokottól is dízelesebb kerregősebb "nagy előtöltéses" a hangja amíg be nem melegszik.

409 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148205

Leginkább valami más....  :-P  :-)

Előzmény: mica-r (148202)
Fütyülős Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148204

 

Ugy inditott reggel a minusz 10ben. Leadtam. Megnezik az oninditot meg az izzitast. Nagyon remelem hogy meglesz a problema. Utana mar tokeleten indul amugy ha picit ment. Akksi, toltes jo.

 

Előzmény: útazó (148132)
Tie Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148203

Ja, közben olvasgatok mindent. Leggyakrabban gyújtásmodul, ésvagy ECU.

Előzmény: mica-r (148202)
mica-r Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148202

Vagy valami más

Előzmény: Tie (148201)
Tie Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148201

93'-as F astra, C16NZ, FEHÉR. ;)

Beindul, 15 percet jár, leáll magától. Miután lehűl, megint pöccre indul.

 

Jól sejtem, hogy vízhőfokjeladó a hunyó?

409 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148200

Igen, azaz. Alatta a másik megkerülő csatorna a pótlevegő, azzal tud hidegüzemben alapjáratot emelni.

Előzmény: _smasszer_ (148198)
AlmeraTino Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148199

Nálam az Almerán az önindítón lévő csatlakozásokat kellett megtísztítani, jó alaposan, mert csak kis áram tudott rajtuk átfolyni, kattanni kattant, de nem indítózott. Csavarokat leszedtem, sarukat megreszeltem az önindítón.

 

Előzmény: enter2 (148133)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.04 0 0 148198

Látom ezen a sematikus ábrán. Tehát befelé csavarva kellene csökkennie az alapjáratnak elvileg? Mivel akkor szûkíti a pillangószelep mellett a megkerülõ levegõjáratot. Teljesen el tudja zárni ezt a mûvészbejárót?

 

 

Előzmény: 409 (148197)
409 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148197
Előzmény: _smasszer_ (148196)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148196

Szerintem sem. Milyen elven állítja az alapjáratot? A rudazatot állítja (vagyis a pillangószelepet a torlótárcsa alatt)? Vagy valami levegõjárat keresztmetszetet szûkít?

Előzmény: mica-r (148186)
diagnet Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148195

A trafó nem ver át semmit. Csak a  legelső verziók akkorát rúgtak vissza, hogy lehalt a CAN/VAN/LIN hálózat. Ezt kijavítva kezdték el árulni a CAN buszosnak. Tehát csak annyi, hogy nem okoz kárt az autóban...

 

 

A VW bordnetz más rendszer és éppen szerencséd volt.

A BSI lekapcsolt lámpáknál is figyeli a kimenetein ülő fogyasztókat.

Kis feszültségimpulzusokat küld pár mp-ként és ha nincs semmi a drót végén, jelez.

A Xenon elektronika 10V alatt nem csinál semmit, ezért látja rossznak.

Kondenzátort bármelyik autóvillamossági bele tud próbálni. 50%, hogy segít. A márkaszervizben nem fognak vele játszani.

Előzmény: Draganovic (148189)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!