Csak a futóművet, elvégre egy felújítás hogy nézne ki anélkül? :) Még a végén valaki elesik az autó mellett és felszíni rozsdát kellene nézegetnie, nem kockáztathatok.
Sziasztok. Vezérlést cserélek az octaviámon. Jelre tekertem a főtengelyt de a veztengely ilyenkor az 1 es henger szelepváltáson van és a 4 es meg felső holtponton. Nem forditva szokott lenni ? 1.9 tdi alh motorkód.
Tehat akkor az akumlatort erdemes elso korben meg neznem hogy egyatalan mi ujsag van :) mert az aksi telleg igen csak regi benne :)) multimetert be kell szereznem meg egy aksit ha az a problema :))
1 Hónapja tulajdonosa lettem egy 98-as Renault Megane 1,6e-nek. (K7M703) 455 kék.
Tegnap történt, hogy mentünk a városba és meg kellett állni a piros lámpánál. Ez még nem volt akkora probléma, de aztán mikor zöldre váltott.... 1-es indul... 2-es kuplung fel és bumm egy nagy robaj a motortérből. Nem mondom nagyon megijedtem, gyorsan félreálltam, közben folyamatosan egy kerregő hang. Motor leállít, géptető fel, a motor bedőlve jobbra... Pff... Szétnéztem és a hossz bordás szíj megvezetője beleért egy műanyag tartóba amiben vékony fémcsövek futnak. Kicsit elhúztam a műanyag tartót, és ujjra indítottam a motort. A hang megszűnt, de a motor ugyan úgy be volt dőlve...
Tető le, beszáll, Go haza... (kb: 5 km) Hazaértem, tető fel és láss csodát a motor visszaállt a helyére. Ami eddig beleért műanyag tartóba, az között most kb 4cm.
A sztorihoz még hozzá tartozik, hogy feltűnt (már amikor megvettem) 3.ba felváltok és kb 1500as fordulattól elkezd rázni az egész autó, a többi fokozatba is csinálja de akkor nagyon enyhén, 3.ba viszont elég határozottan ráz... Lehet összefüggés ?
Kérdés: Motor tartó bak ? Ha igen, milyen márkát ajánlotok ?
Üdv Urak! Tanácsot kérnék. Ford Fiesta 1.4-Benzines,(2006) le szeretném venni a főtengely ékszíjtárcsáját, de az istenért le nem jön, természetesen légkulccsal. Tudna valaki adni tanácsot mi a titka?
Akkor kipróbálom azzal ami benne volt, a számozás belül ugyanaz, csak van rajta két kis csöcs ami a mágnesszelephez megy. Meg találtam egy videót is, ebben elmondja mit hova, holnap folyt köv. Ez az amivel 2 hónapja tököltem itt a K-jet életre keltésével. Azóta beköltözött a motor a donorból a sajátba, csak gondos magyar kezek nyesték ám a köteget, és eléggé pöcsölõs volt összehozni a donor kötegével. Színre szagra évjáratra ugyanaz a két kocsi. Mellesleg azt az olcsó univerzális AC-t rendeltem amin páran röhögtek is a leírásán, hogy ha nem elég a 6 bar akkor duplán is be lehet rakni, egy cseh gyártású bosch valami, elég a nyomása a k-jethez úgy tûnik. :)
1982es Merci W126 280SE volt lánykorában, majd tizenévig 300D most visszaalakult 280SE-re, cseréltem gyújtáskapcsolót is, mert egy w123 as dieselé volt benne a vákuumos leállítás miatt. A hiba: csak akkor jár a motor, ha önindítózok! Gyönyörûen jár, amint elengedem a gyújtáskulcsot leáll.... Ac relé jó, külön akksiról tápot adva az ac-nak is ugyanezt a hibát produkálja. Csak indítózáskor jár a motor...
MI LEHET ELKÖTVE??? Valamit elköthettem a gyújtáskapcsolóban?
Lehet ez az önindító behúzótekercsén lévő mágneskapcsoló hibája is.(A kábelek és akku mellett.)
Mérjél rá egy próbalámpával a kattanáskor,hogy zár e a mágneskapcsoló.:próbalámpa egyik fele negatívra-legjobb az önindító házára- másik fele a mágneskapcsoló állórészre menő 8-as csavarra.
Jön a hideg és tankolnom kell. Ér valamit a prémium/alpesi gázolaj egy hagyományos dízelnél, segíti a hidegindítást (1999 V40 1.9 di 70kw )? Esetleg egyéb praktika?