szép napot mindenkinek no ha már hibakód a téma nekem is megállt a tudomány :D vettem 2 kütyüt elm327 ill egy u480 kézi hibakódolvasó csak hogy nem hajlandó kommunikálni az ecu val a két készülék tökéletes mert kibrobáltam számtalan autón többek közt wagon r is elvittem ismét a barátomhoz (autoklubos) rádugtuk az övére C1122 es hibakód és nem engedi törölni azt irja nincs kapcsolat az ecu val pedig az a müszer már komolyabb viszont az autó most tökéletes megy és minden lámpa elalszik
Van egy kis problémám vettem egy wagon r-t és világít a hibajelző kiolvastam a hibát de nem tudom mi mit jelent
ezeket irta ki
P0135 Magyar Lambdaszonda fűtés áramkör (1.hengersor 1.szonda) P0135 Angol O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1)
P0301 Magyar 1.henger égéskimaradást érzékel P0301 Angol Cylinder 1 Misfire Detected
P0340 Magyar Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor) P0340 Angol Camshaft Position Sensor 'A' Circuit (Bank 1 or Single Sensor)
A hosszúhetényi esetről csak annyit, hogy ott tényleg szélfútta a vidék, és akkor valóban viharos volt a szél, nem csak 90 km/h-s. Ez egy aránylag új útszakasz, Hosszúhetényt kerüli el, magas, feltöltött korlátok, fák nélküli út, a lökdösődő szél ellen valóban itt nem véd semmi. Kukák borultak, kémények dőltek, de a baromagyú újságíró erről nem beszél.
Ismét bebizonyosodott, hogy hol tart az internetes újságírás :( - sajnos.
A Pistivel egyetértek, mert 2T Wareszom a közel 100 ezer km alatt, nem akart egyszer sem fölborulni, pedig itt vannak jó kanyaros hegyi utak. Igaz, mindig megfelelően jó gumi volt rajta.
Igy van de az is a vezető feladata hogy az autó műszakilag rendbe van.Amúgy van olyan szél ami fel borítja a wagon r-t de az minden mást is felborít :D én elhiszem hogy egy slk mercibe biztos jobb a futómű de azt is fel lehet borítani :D
Először 2T, majd később 4T Wartburggal koptattam az aszfaltot. Egyiket sem borítottam meg én sem. Pedig a 2T 5 centivel keskenyebb, könnyebb lenne felborítani kanyarban. Szerintem sem imbolyog a Wagon. Mondjuk ha rossz a lengéscsillapító, akkor igen, de ebben az esetben minden más autó is imbolyog.
ott a pont szivemböl szoltál tudni kell vezetni meg oktatják is sőt kresz vizsga kérdés is az oldalszél de a kamionok is borulékonyak érdekes azt nem reklámozza senki csak szerencsétlen wagon r piszkálja mindenki mennyivel különb egy renault kango vagy bármi ami magasabb építésű ?a wartburg meg a kedvencem nem borulékony egyszerűen tudni kell vezetni .
Már nekem is mondták többen, hogy nem ülne be Wagonba, mert borulékony. Olyan is volt, aki azt mondta, egyszer vezetett ilyet, soha többet, valósággal halálfélelme volt benne, mert billeg, dől. Ugyanezt mondogatták a Wartburgra is. Én ilyenkor vissza szoktam kérdezni és tessék mondani, a kanyarban az árok partjára hány Wartburgot vagy Wagont látott támasztani? Minden autót fel lehet borítani, talán csak F1-eseket nem. Mikor még a Wartburgom volt meg, a következőt is megkérdezték tőlem egyszer: Igaz-e, hogy ha egy bukkanón gyorsan megy át valaki, akkor a menetszél alákap az elejének és hanyatt löki az autót? Bizony isten, annyi marhaságot ki tudnak találni emberek, hogy az őrület. Azt tudomásul kell venni, hogy a Wagon (és a Wartburg is) magas építésű, ezért az oldalszél is jobban bele tud kapaszkodni. Ez nem azt jelenti, hogy mint a hírben is láttuk, ott a szél lefúj minden Wagont az útról. Ott már inkább vezetői hibázás is lehetett. Oktatják is, hogy az oldalszélre figyelni kell, ha takarásból bukkanunk elő, érhet meglepetés. Aki tudatosan felkészül az oldalszélre, meg nem két ujjal fogja a kormányt, nem sodródik le az útról ilyen körülmények között sem. Akármilyen más autó is lehetett volna ott az áldozat, ha úgy vezetik.
Nem csak a wagon szélérzéken. Oktató mesélte régi swift-el, mikor elhagyja Békásmegyernél észak felé a zajvédelmi falat, a szél néha 1 méterrel arrébb tolja a kocsit!
Lesodrodott esetleg az oldalszeltol, es a padkan vagy az arokban felborult Ez lenne a helyes megfogalmazas. A cikket iro nincs tisztaba a fogalmakkal. Nekem is wagonom volt soha nem borultam fel vele, de az eros oldalszelre erzekeny. Tele a cipom a megteveszto hirekkel.
Lehajtod az üléstámlákat, kiveszed a kalaptartót, kitekered a 4 db 10-es fejű csavart a fogantyú részből, és bátran letéped az ajtóról a borítást. nem kell félni a patentok engedni fognak, esetleg néhány kiugrik a helyéről. Ekkor már látod a zárat, a kallantyút, stb...
Sziasztok. Nekem egy 2004 es 1.3 vvti van. Volt már valakinek olyan negativ tapasztalata, hogy a gyári fékkel elment 170 ezer kilométert, de utána sorra mennek tönkre benne a tárcsák? Már a negyedik van benne, ami kb 2 ezer kilométerig birta. Ez Brembo tárcsa, betéttel együtt lett cserélve. Mi lehet az oka.? Ennyire peches nem lehetek hogy egymás után 4 tárcsát megeszik a Suzuki úgy, hogy én nagyon vigyázok rá.
Valakinek ehhez hasonló tapasztalat? megoldás? Most azt mondták a szalonban, hogy ráteszik a gyári tárcsát.
Nekem is a katalizátor hővédőlemeze csörgött alapjáraton. Sajnos a csavarok (vagyis inkább a vékony lemez) elrozsdásodott. Levettem és azóta nincs gond. Ha aláfekszel akkor a leömlők találkozásánál találod a katalizátort, azon van ez a lemez.
Van nekem egy 2002-es 1.3-as wagonom és olyan gondom van vele, hogy az utóbbi napokban elindulásnál azaz olyan 900-1100-es fordulatig valamilyen lemez csörgés hallható. Nincsen valami tippetek, hogy honnan jöhet?