Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tasi2 Creative Commons License 2015.04.04 0 0 28666

Szia! A szervízkönyvben megtalálod a válaszokat a következő oldalakon:

P0135: 405-406

P0301: 417-422

P0340: 427-429

Egyszerűen nem lehet válaszolni a kérdésedre, mert mindhárom hibánál elég sok minden okozhatja az adott hibakódot.

Előzmény: robetro (28664)
tomi2107 Creative Commons License 2015.04.02 0 0 28665

szép napot mindenkinek no ha már hibakód a téma nekem is megállt a tudomány :D vettem 2 kütyüt elm327 ill egy u480 kézi hibakódolvasó csak hogy nem hajlandó kommunikálni az ecu val a két készülék tökéletes mert kibrobáltam számtalan autón többek közt wagon r is elvittem ismét a barátomhoz (autoklubos) rádugtuk az övére C1122 es hibakód és nem engedi törölni azt irja nincs kapcsolat az ecu val pedig az a müszer már komolyabb viszont az autó most tökéletes megy és minden lámpa elalszik

robetro Creative Commons License 2015.04.02 0 0 28664

Sziasztok

Van egy kis problémám vettem egy wagon r-t és világít a hibajelző kiolvastam a hibát de nem tudom mi mit jelent

ezeket irta ki

P0135 Magyar Lambdaszonda fűtés áramkör (1.hengersor 1.szonda)
P0135 Angol O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1)

P0301 Magyar 1.henger égéskimaradást érzékel
P0301 Angol Cylinder 1 Misfire Detected

P0340 Magyar Vezérműtengely helyzet érzékelő 'A' áramkör (1.hengersor vagy egyedülálló szenzor)
P0340 Angol Camshaft Position Sensor 'A' Circuit (Bank 1 or Single Sensor)

előre is köszi robetro

Dzsonszii Creative Commons License 2015.03.31 0 0 28663

Sziasztok!

A hosszúhetényi esetről csak annyit, hogy ott tényleg szélfútta a vidék, és akkor valóban viharos volt a szél, nem csak 90 km/h-s. Ez egy aránylag új útszakasz, Hosszúhetényt kerüli el, magas, feltöltött korlátok, fák nélküli út, a lökdösődő szél ellen valóban itt nem véd semmi.  Kukák borultak, kémények dőltek, de a baromagyú újságíró erről nem beszél.

hgc+ Creative Commons License 2015.03.30 0 0 28662

Ha a Tisza gáton keresztbe hosszára közlekedünk vele és nem borul fel akkor mért borulékony a Wagon R .

 

gumidani Creative Commons License 2015.03.29 0 1 28661

Az ilyen okostojásokat egyszer bele kell ültetni egy dobozos IFA-ba, vagy más hasonló magas felépítményű teherautóba.

Előzmény: Landsmann_ (28653)
ugyörgy Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28660

Trabanttal egyszer fölborultam, inkább vezetéstechnikai hibából és előre nem látható úthiba miatt.

Előzmény: ugyörgy (28659)
ugyörgy Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28659

Ismét bebizonyosodott, hogy hol tart az internetes újságírás :( - sajnos.

A Pistivel egyetértek, mert 2T Wareszom a közel 100 ezer km alatt, nem akart egyszer sem fölborulni, pedig itt vannak jó kanyaros hegyi utak. Igaz, mindig megfelelően jó gumi volt rajta.

tomi2107 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28658

Igy van de az is a vezető feladata hogy az autó műszakilag rendbe van.Amúgy van olyan szél ami fel borítja a wagon r-t de az minden mást is felborít :D én elhiszem hogy egy slk mercibe biztos jobb a futómű de azt is fel lehet borítani :D

Előzmény: Landsmann_ (28657)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28657

Először 2T, majd később 4T Wartburggal koptattam az aszfaltot. Egyiket sem borítottam meg én sem. Pedig a 2T 5 centivel keskenyebb, könnyebb lenne felborítani kanyarban. Szerintem sem imbolyog a Wagon. Mondjuk ha rossz a lengéscsillapító, akkor igen, de ebben az esetben minden más autó is imbolyog. 

Előzmény: tomi2107 (28655)
tomi2107 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28656

Tessék tv2 híradó most volt benne hogy bizony a vezető is hibázott

Előzmény: tomi2107 (28655)
tomi2107 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28655

ott a pont szivemböl szoltál tudni kell vezetni meg oktatják is sőt kresz vizsga kérdés is az oldalszél de a kamionok is borulékonyak érdekes azt nem reklámozza senki  csak szerencsétlen wagon r piszkálja mindenki mennyivel különb egy renault kango vagy bármi ami magasabb építésű ?a wartburg meg a kedvencem nem borulékony egyszerűen tudni kell vezetni .

Előzmény: Landsmann_ (28653)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28654

Az A mercit is felborították a svédek! :))))  Pedig az nem buzuki! :)  Meg a forma-1 is tud borulni. 

A mi wagonunk 13. éves, még egyszer sem borult fel, nem is billeg. 8 évig a feleségem vezette, nem félt benne.

Előzmény: Landsmann_ (28653)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28653

Már nekem is mondták többen, hogy nem ülne be Wagonba, mert borulékony. Olyan is volt, aki azt mondta, egyszer vezetett ilyet, soha többet, valósággal halálfélelme volt benne, mert billeg, dől. Ugyanezt mondogatták a Wartburgra is. Én ilyenkor vissza szoktam kérdezni és tessék mondani, a kanyarban az árok partjára hány Wartburgot vagy Wagont látott támasztani? Minden autót fel lehet borítani, talán csak F1-eseket nem. Mikor még a Wartburgom volt meg, a következőt is megkérdezték tőlem egyszer: Igaz-e, hogy ha egy bukkanón gyorsan megy át valaki, akkor a menetszél alákap az elejének és hanyatt löki az autót? Bizony isten, annyi marhaságot ki tudnak találni emberek, hogy az őrület. Azt tudomásul kell venni, hogy a Wagon (és a Wartburg is) magas építésű, ezért az oldalszél is jobban bele tud kapaszkodni. Ez nem azt jelenti, hogy mint a hírben is láttuk, ott a szél lefúj minden Wagont az útról. Ott már inkább vezetői hibázás is lehetett. Oktatják is, hogy az oldalszélre figyelni kell, ha takarásból bukkanunk elő, érhet meglepetés. Aki tudatosan felkészül az oldalszélre, meg nem két ujjal fogja  a kormányt, nem sodródik le az útról ilyen körülmények között sem. Akármilyen más autó is lehetett volna ott az áldozat, ha úgy vezetik.

sanyooo1 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28652

Nem csak a wagon szélérzéken. Oktató mesélte régi swift-el, mikor elhagyja Békásmegyernél észak felé a zajvédelmi falat, a szél néha 1 méterrel arrébb tolja a kocsit! 

Előzmény: doki64 (28650)
manyus_ Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28651

Hali!

 

Wagon-r jobb elejéről nyekergő hangot ad néha. Toronycsapágy lehet (minta fentről halanám)

esetleg ötlete valakinek ? Ha lefele meglökdösöm az autó jobb elejét, akkor nem hallom, csak menet közben.......

doki64 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28650

Lesodrodott esetleg az oldalszeltol, es a padkan vagy az arokban felborult Ez lenne a helyes megfogalmazas. A cikket iro nincs tisztaba a fogalmakkal. Nekem is wagonom volt soha nem borultam fel vele, de az eros oldalszelre erzekeny. Tele a cipom a megteveszto hirekkel.

Dudo8 Creative Commons License 2015.03.29 0 0 28649

Szia Gyuri  !

 

Én még nem halottam, hogy széllökéstől felborult volna  wagon.   Igaz, elég magas felépítésű.   Lehet, hogy más is közrejátszhatott.

Előzmény: ugyörgy (28647)
h.c.s Creative Commons License 2015.03.28 0 0 28648

Mindennapos dolog....

Előzmény: ugyörgy (28647)
ugyörgy Creative Commons License 2015.03.28 0 0 28647
ugyörgy Creative Commons License 2015.03.28 0 0 28646

Persze. :)

Lehajtod az üléstámlákat, kiveszed a kalaptartót, kitekered a 4 db 10-es fejű csavart a fogantyú részből, és bátran letéped az ajtóról a borítást. nem kell félni a patentok engedni fognak, esetleg néhány kiugrik a helyéről. Ekkor már látod a zárat, a kallantyút, stb...

Előzmény: Törölt nick (28644)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.03.28 0 2 28645

 

Előzmény: Törölt nick (28644)
Törölt nick Creative Commons License 2015.03.28 0 0 28644

Sziasztok!

Valaki tudja, hogy hogyan tudnám kinyitni a csomagtérajtót ha a zár elromlott?

Köszi

GeriSoft07 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 28643

kicsit bővebben, mi az hogy tönkremegy? a betét milyen állapotú ilyenkor?

(nem az van, hogy a balfarok szerelő kihagyja a szerelőpasztát és szorul a pofa?)

Előzmény: sepp69 (28642)
sepp69 Creative Commons License 2015.03.25 0 0 28642

Sziasztok. Nekem egy 2004 es 1.3 vvti van. Volt már valakinek olyan negativ tapasztalata, hogy a gyári fékkel elment 170 ezer kilométert, de utána  sorra  mennek tönkre benne a tárcsák? Már a negyedik van benne, ami kb 2 ezer kilométerig birta. Ez Brembo tárcsa, betéttel együtt lett cserélve. Mi lehet az oka.? Ennyire peches nem lehetek hogy egymás után 4 tárcsát megeszik a Suzuki úgy, hogy én nagyon vigyázok rá.

Valakinek ehhez hasonló tapasztalat? megoldás? Most azt mondták a szalonban, hogy ráteszik a gyári tárcsát.

Törölt nick Creative Commons License 2015.03.25 0 0 28641

Szia!

Nekem is a katalizátor hővédőlemeze csörgött alapjáraton. Sajnos a csavarok (vagyis inkább a vékony lemez) elrozsdásodott.
Levettem és azóta nincs gond.
Ha aláfekszel akkor a leömlők találkozásánál találod a katalizátort, azon van ez a lemez.

Előzmény: fefo12 (28637)
tomi2107 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 28640

hali igen az csörög a katalizátor hövédö lemez én levágtam azóta jó :D illetve a gázbovden tartóm is elvan törve ugy járok vele kb 2 éve 

Előzmény: fefo12 (28639)
fefo12 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 28639

Szia!

 

Köszi a gyors választ ezeket tudom valahogy ellenőrizni vagy pedig vigyem inkább el szervizbe és ott nézzék meg?

Előzmény: Fujita (28638)
Fujita Creative Commons License 2015.03.24 0 0 28638

Szia!

 

Nekem is 2002-es van. Nekem az első dob hővédőlemeze csörög általában alapjáraton.Sajnos elrohadt a hővédőlemez, már nem tart fixen és tud mocorogni.

A másik: panaszkodtak rá hogy, a gázbovden tartója eltörik a tűzfalnál és az is tud zörögni.Erre volt valamilyen visszahívási akció is.

Előzmény: fefo12 (28637)
fefo12 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 28637

Sziasztok!

Van nekem egy 2002-es 1.3-as wagonom és olyan gondom van vele, hogy az utóbbi napokban elindulásnál azaz olyan 900-1100-es fordulatig valamilyen lemez csörgés hallható. Nincsen valami tippetek, hogy honnan jöhet?

Üdv

Tomi

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!