Sziasztok! Régi olvasója vagyok a fórumnak,de olyan hibáról amit az én II-es xarám produkál, még nem olvastam. A hiba: a kilométeróra mutató főleg 90 km fölött ablaktörlőnek képzeli magát.Ingadozik 90 -120 között,anélkűl,hogy a sebesség és a fordulat változna.Ilyenkor a tempomat sem működik,elejti,mintha a fékre léptem volna. Autovillamossági szerelő jeladót cserélt a váltóban,de a hiba továbbra is fennáll.Azt mondta,hogy valószínűleg a váltóban lévő meghajtás a hibás,aminek cseréjéhez szét kell szedni a váltót.Találkozott már valaki ezzel a problémával?Tényleg csak a váltó szétszerelése az egyetlen javítási lehetöség?A válaszokat előre is köszönöm!
a fő baj valahol a motor környékén keresendő, de nem áldoztam rá, hogy pontos diagnózist állítsanak fel :-(
az biztos, hogy az egyik henger kompressziója nagyon alacsony, vagyis egy generál valószínűleg ráférne.
katalizátor is kuka, szét van hullva a belseje, kuplungszettet kellene cserélni, hátsó híd felújítás is aktuális.
van egy jó adag apróság is, ami nem létszükséglet, de akkor is idő/költség: kesztyűtartó zárszerkezet, bal hátsó kilincs törött, jobb H7es foglalatot cserélni kell, ilyenek.
arra jutottam, ha ezt mind megcsinálom/csináltatom, akkor is egy 15 éves, és ki tudja, mi egyéb jön elő.
Üdv! Ömlik be a jéghideg levegő az anyós oldali ülés előtt a kozépkonzolnál legbelülről, ahová (akár) a talpam támasztom. Álló helyben is és akkor is, ha haladok. A klíma, vagy csak símán a bejövő levegő klíma nélkül is tűzforróra állítva, de zúdul be onnan a szó szerint jég hideg. Ha állok egy helyben vele, akkor is eléggé jól érezhető, de most asszonyságnak hátra kellett ülnie, mert megfagyott a lába... A középkonzol, ahol a szűrő van, a váltónál és azon a részen minden mintha fagyna.. Mi a fene baja lehet? Kicsivel halványabb a meleg is, ami kiáramlik a szellőzőkön..
Bölcső csavarok, minden áthúzva, teljesen jó! A hátsó motortart gumibak ami ugye a váltót is fogja szinte uj. Tavaly télen cseréltük. Ha arra gondoltál eggyáltalán!
az is lehet, de nem biztos, hogy erre a kotyogásra az a megoldás
mikor nekem elkezdett kotyogni, akkor elsőnek azt cseréltettem, mert szakadt volt, most nem szakadt de továbbra is kotyog, igaz, határozottan kisebb intenzitással
most pár héten belül szilent csere is lesz, kíváncsi vagyok azt mit tesz vele, majd visszajelzek
jó, de ha először szarul rakta össze valaki, mittudomén, nincs már előttem, de rosz sorrend, alátét fordítva, bármifaszom), aztán meg a következő cserénél megfigyeli a srác, hogyan volt összerakva (szarul) és megint ugyanúgy összerakja, akkor azért csak előfordulhat ilyesmi hiba.
Neke I Xsara van ugyanígy zörgött, a szilentek neke se ozdultak meg addig míg a szerelő szét nem szedte es akkor kiderült,hogy az a rossz,csere után megeszünt a kopogás. Azt hiszem,hogy a lengőkaré volt
Xsara 2 cupe. Egy jo ideje kopog a verda jobb eleje. Ha a ball elejevel megyek godorbe, csatornafedel stb, akkor is a jobb eleje kopog. Hatarozott kopogas tipikus futomuhang. 3hete kuzdunk ezzel a dologgal. Mertek a lengescsillapitokat, teljesen jok. Teljesen uj az elso futomu,
Uj toronycsapagyak, lengokarok gombfejekkel, kutyacsontok,kormanyosszekoto gombfejek a belsokkel eggyutt. A keresztstabil ket szilentje teljesen jok,pajszerral sem mozdulnak. Kasznira is atviszi a hangot, aki a jobb 1be ul aztmondja olyan mintha alatta kopogna. Fek is atlett nezve, rendben. Feszes a futomu mint allat. Nemtudom, kicsit belefarattam.
Hatha valaki valamit,okosat tudna! Igy meg soha nemjartam. Tele a repam. Nemtudom mihez nyuljunk. Minden uj.
Elore is koszonom!
Vettem nemrég egy Xsara Break-et. Viszont butáskodik a fűtés motor. Hol megy, hol nem, és ez így télen elég gáz. Alánéztem a műszerfalnak és kicsit megilyedtem... :-) Esetleg valaki tudna nekem egy elektronikai diagramot vagy sémát küldeni, hogy egyáltalán honnan induljak. Valamennyire értek az elektronikus dolgokhoz, pár év alatt összeraktam egypár erősítőt és megcsináltam pár tévét megy egyéb ilyen dolgokat, úgyhogy szerintem ez sem fog ki rajtam, csak nem akarok a nulláról indulni.