Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Steven 68 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147944

Én is olvasom a fórumot igaz nem olyan régóta csak mióta érdekel a diagnosztika mert nekem még csak a Lada,Trabant,stb korszak jutott. Ezzel senkit megbántani nem akarok,de elég sok nyers hozzászólásokat láttam innen-onnan, és a kérdezők megsértődtek. Nem mindenki rendelkezik hozzáértő szaktudással ( én sem=azért igyekszem pótolni ),hogy pontosan leírja a problémáját. Amúgy,hogy állsz a kaszni javítás szakmában,ha megkérdezhetem ?

Előzmény: Paco155 (147941)
Steven 68 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147943

Kalapács ( nagy Samu ) megoldja a problémát !  Természetesen ez csak tréfa volt,amúgy én gumikalapáccsal szoktam finoman ütögetni amíg nem hallod,hogy valahol enged.

Előzmény: Törölt nick (147937)
409 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147942

"A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött."

 

Ha ez nem a marelli volt, akkor ez azt jelenti, még egy gyári megdöglött. Várható előbb-utóbb a maradék is. A marelli nem egy nagy szám manapság. :-// Újabban csak a bajunk van vele minden téren. Érdemes lenne  mind a 4-et kicserélni egyformára. Pl. Beru. (+ a gyertyákat is!!)

Előzmény: kornel8 (147932)
Paco155 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147941

Szerintem azért nem tette oda, mert pl te még a kifejezett kérés után sem vagy hajlandó megtenni a tagolást. 

Valószínűleg egy sort sem olvastál vissza (mondjuk ez esetben akár hónapokat is kellene), ezért inkább szólok: Sokan már közölték, hogy nem hajlandóak rejtvényt fejteni, így az ömlesztett szövegeket inkább el sem olvassák.

Értelemszerűen így jó pár olyan ember nem fog válaszolni neked aki akár segíthetett volna.

Előzmény: diosensei (147930)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147940

melegítsd hőlégfúvóval

Előzmény: Törölt nick (147937)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147939

Helló,

 

köszönöm szépen a választ, így már világosabb. A szett nem probléma.

Kellemes ünnepeket!

Előzmény: Kisa (147936)
mica-r Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147938

Ha nem megy, erőltetni kell :-)

Előzmény: Törölt nick (147937)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147937

1996 swift még mindig..........Sajnos a szelepfedelet nem lehet levenni mert az előzö tulaj valami szar ragasztoval leragasztotta.....

Most mit csinaljak?

Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147936

Legjobb venni bele egy ilyen készletet, mint amit linkeltél.

Sokszor csak egy 8-as anya van a tengely végén, de itt úgy látom a kapcsolótárcsa menetes.

Megfogod a tengelyt és letekered róla a külső tárcsát.

Lesz alatta egy zeeger, azt levéve már kézzel lehúzható a szíjtárcsa csapággyal együtt.

Ha van egy kis helyed a szíjtárcsa körül, akár a helyén is megoldható.

 

Csapágyat lehet bele szerezni, elvileg nem cserélhető külön, de hát mégis szokás :) 

Előzmény: kovacs1000 (147934)
Mendoza Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147935

Koszi.

esetleg pesten volna valaki aki bevallalna meg iden?

Előzmény: henger fej (147911)
kovacs1000 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147934

Üdv!

 

w209 320cdi, 2007-es, 220e km, kék. Hosszbordás szíjat levéve a klímakomp tárcsájának van zaja forgatásra, minimális lógása is van. Gondolom teljesen zajtalanul kellene forognia. Lehet azt cserélni, kompletten, vagy csapágyat is lehet cserélni? Hogy jön le? Nem ismerem..

Ilyesmi, mint a hirdetésben:

http://www.ebay.de/itm/Klimakompressor-Riemenscheibe-Mercedes-W203-W211-W220-C-E-DENSO-7SEU17C-NEU-/251352424717?hash=item3a85c5a10d:g:TGEAAOxyzHxRMars

 

Köszönettel

Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147933

Ez nem csak egy hagyományosan vett gyújtótrafó, van benne egy elektronika, a gyújtás végfok.

Így bár lehet, de nem sok értelme van ellenállást mérni rajtuk.

 

A Marelli elektronikája valószínűleg kicsit más felépítésű, mint a tök egyforma 3 másik gyári, ezért különbözik ellenállásmérésnél.

Az, hogy jó választás volt-e kiderül, mikor beadja a kulcsot :)

Gyertyák állapotát ellenőrizni (elektróda hézag), sokszor ez öli meg a trafót.

Előzmény: kornel8 (147932)
kornel8 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147932

Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Az lenne a problémám, hogy adott egy autó(Toyota corolla, e12, 2006, 1.6 benzin, 3zz-fe motorkód), aminél a négyes hengernél égéskimaradást érzékelt a vezérlő. Egy trafó lett cserélve 20 ezer km-rel ezelőtt és még 3 gyárival ment tovább. A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött. Kivettem, megnéztem a gyertyákat, jónak tűntek. Elkezdtem ellenállásokat mérni a trafókon, sajnos nem tudom, hogy melyik kimeneten mennyit kell mérni, de fura dologra lettem figyelmes. Az egy éves trafó(Magneti Marelli) ellenállásai különböztek a gyári háromtól, mert azok szinte teljesen megegyeztek egymással.

A Marelli  az nem volt egy rossz választás?

Illetve döglődne a másik két trafó is?

 

Előre is köszönöm.

diosensei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147931

egy szmájlit odatehettél volna a végére:-))))

Előzmény: Quattroman (147927)
diosensei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147930

ja ja gondoltam hogy igy lesz.mentségemre szolgáljon,talán jobban izgat a probléma mint a számitógépes szerkesztés, de mindig ez a baj az internettel,én ugy gondolom minden érthető és világos közben meg nem igy van,vagy csak számomra-:))))))megpróbálom fényképpel legközelebb hátha....azért kösz dio 

Előzmény: Paco155 (147926)
Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147929

Hát, ezzel most megleptél, így elnézést is kérek :)

Azon a néhány típuson, amit én láttam nagyon kicsinek tűnt az a kúp.

 

Ettől függetlenül nagyon béna megoldás, annak ellenére, hogy praktikus.

Előzmény: Törölt nick (147921)
FeZ_ Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147928

Ez gyárilag ilyen. Volt olyan új autó, ahol a felnin volt matrica, ahol a két szerelési módot jelezték, és hogy az alátét normális, hogy kicsit mozoghat. Akkor nem csináltam róla képet, de legközelebb fogok az ilyen esetekre. :-)

 

Előzmény: Kisa (147920)
Quattroman Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147927

lehet élőben is hadar...

Előzmény: Paco155 (147926)
Paco155 Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147926

Izé.

 

Ha esetleg használnál szóközöket, mondattagolást, bekezdéseket, akkor még olvasható és talán érthető is lenne amit írsz.

Előzmény: diosensei (147924)
diosensei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147925

ja még azt ideirnám /sajnos képet nem tudok felrakni most/hogy a négy porlasztó meg a nagynyomásu cső aminek a külseje az olajpuffertartály egy egységként van beszerelve a szelepfedél alá komplett együtt lehet csak kivenni is igy hátha rémlik valakinek miről van szó

diosensei Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147924

helló!ha csak ennyi problémám lenne nem zargatom a fórumot:-)ez egy olyan rendszer ami a hengerfejben levő furatokon keresztül a befecskendező külső házán át tölti fel a nagynyomásu rendszert és a visszafolyás is ugyanigy müködik benne a hengerfejben ugyhogy semmi esély,lehetőség nincs veszteségmérésre kivezetni csöveket.ráadásul a felső részére rá van vezetve az olajnyomás egy puffertartályból.hidd el nem potyára irtam profi céget,akiknek megmutattam.CAMNAK:mikor arra jutottam hogy a kézipumpája felkeményedik gyujtás nélkül de utána eltünik az a kis nyomás is kinomban megtápláltam levegővel a rendszert és inditózáskor visszabugyborékolt a tartályba erősen.tudom ez igy ku..ára nem szakszerü ezért kérdeztem hátha valaki tud segiteni, a neten se sokat találtam, elvileg a befecskendezők nem javithatók,isuzu rendszer caterpillar gyártmány a számok alapján, de találtam ujakat  lehet rendelni viszont én azt szeretném tudni ezek jók vagy nem

Előzmény: henger fej (147910)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147923

 

Előzmény: Törölt nick (147922)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147922

Szerintem ez eleg egyertelmu.

 

Előzmény: Kisa (147920)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147921

A gyar csinalta meg igy, nem en. A kereskedonel az osszes lemezfelni igy volt felrakva az autokon.

De akkor ok ezek szerint nem ertenek hozza :)

Előzmény: Kisa (147920)
Kisa Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147920

Hidd el, nem arra való. Hogy magadnak megcsinálod így, az egy dolog, de attól még ez nem szakszerű.

Előzmény: Törölt nick (147919)
Törölt nick Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147919

Ezt ne a tulaj döntse el, ez nem lemezfelnire való csavar, az a kúpos rész sem arra való.

Ilyen csavarral feltenni lemezfelnit közúti veszélyeztetés...

 

Pedig de, pontosan arra valo. A felni lemeze se vastagabb, mint a kup a csavaron.

Igy allnak a felniben:

 

@Cam: nem csilingelnek az alatetek, nincs semmi hangjuk. Vagy legalabbis nem hallani.

 

A meghuzasi nyomatekot viszont elarulhatna valaki, akinek van Service Box hozzaferese. 308-as az alany.

Előzmény: Kisa (147413)
Roadkill Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147918

Nem ártott meg, a lényeget jól érted. Egy jelentős ellenálláson jön át az áram mindenképpen és nyilván kevésre képes, de arra pont elég, hogy megvicceljen.

Nálam a 2W-os izzón átmenő áram már pont arra elég volt, hogy önmagában ha csak a szelep vesz fel áramot akkor ne álljon le a motor. Már nem emlékszem pontosan mi, de volt valami lámpa vele szintén párhuzamosan kötve, és egy ideig úgy állítottam le, hogy mindig azt felkapcsoltam.:)

Előzmény: cam aro (147917)
cam aro Creative Commons License 2015.12.20 0 0 147917

 Egy régi egyszerűbb autónál amin egy szálon megy a gyújtás árama: mindenhova."" 

 

egy max 2W-s izzon keresztul lehet 'mindenhol ' ott lesz az U..(bar ketlem hogy gerjesztes aramkorben marad 15 offra . )  de az I-t azt leszabja az izzo R-e.. 

szvsz... ezek a huncutsagok meg tobbnyire I-el mukodnek. 

az meg nincs eleg.. 2W fojtason..

avagy  tok tudja. en nem. 

 

16 fok volt ma. 

reggel kilenctol negyig merve, utanna csak erezve. /most 13 / 

lehet megartott  a hoseg. de hogy kocsonya nem fagy igy meg, az biztos. :@ 

NA. ez problema.

=============================

 

Előzmény: Roadkill (147916)
Roadkill Creative Commons License 2015.12.19 0 0 147916

"hova ?"

Bárhova ami a gyújtáskapcsoló után párhuzamosan van kötve vele. Egy régi egyszerűbb autónál amin egy szálon megy a gyújtás árama: mindenhova.

 

Előzmény: cam aro (147763)
diagnet Creative Commons License 2015.12.19 0 0 147915

Pont azt írom, ,hogy a neves gyártók kihelyezett termelése sokszor gyatrább mint a kínai fejlesztés.

Gondolom a magnettit és valeot nem kell bemutatni....

 

Itthon is ára van, csak nagyságrendekkel kisebb az ipar. De a gazdasági következményei azonosak.

Egyre több ember dolgozik egyre kisebb vásárlóértékű fizetőeszközért egy aránytalanul dráguló környezetben.

 

Nem a felülszerelt alkatrészekkel meg a robotizált gyártástechnologiával van a gond. Nem is az elvvel vagy a tervzéssel. Ezek mindegyike közel tökéletes.

Hanem az emberrel aki hibásan paraméterezi a gyártó sort. Ami aztán hibásan gyártja a többrétegű pcb-t, vékonyra vagy hiányosra nyomja a tömítő ragasztót, hibásan forrasztja az alkatrészeket, vagy rövidre húzza az ultrahangos kötéseket. 

Ezek következményeit fel sem fogja egy bme-ről frissen kiesett mérnök. Ha esetleg kirúgják röhög egyet és megpályázza a következő helyet.

Kínában már kezdik felfogni a szakmai alázat jelentőségét, mert az életük a tét.

 

Pl. MY2013 Opel ACdelco hungary A17DTS ECU 2db örökre elaludt.

    MY2012 opel Z17DTR DENSO spain ecu 2db hibás ragasztás, beáznak.

    MY2013 Ford visteon hungary LCD hibák..

Csak az elmúlt 2 hónap fejből...Ezek között van 1500 euros tétel. Ellenben ha valami kínai cucc tipushibás arra pillanatok alatt lesz javított verzió fillérekért.

 

 

Mechanikus alkatrészt hirtelen csak saját példával tudok: Bmw stabpálca ruville vagy meyle made in germany, 1 év alatt eltűnt róla a gumi...bal oldali 10 éves lesz japán, hibátlan. Azt bánom, hogy eldobtam az orit, mert nem is az zörgött...

Előzmény: Törölt nick (147896)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!