Én is olvasom a fórumot igaz nem olyan régóta csak mióta érdekel a diagnosztika mert nekem még csak a Lada,Trabant,stb korszak jutott. Ezzel senkit megbántani nem akarok,de elég sok nyers hozzászólásokat láttam innen-onnan, és a kérdezők megsértődtek. Nem mindenki rendelkezik hozzáértő szaktudással ( én sem=azért igyekszem pótolni ),hogy pontosan leírja a problémáját. Amúgy,hogy állsz a kaszni javítás szakmában,ha megkérdezhetem ?
Kalapács ( nagy Samu ) megoldja a problémát ! Természetesen ez csak tréfa volt,amúgy én gumikalapáccsal szoktam finoman ütögetni amíg nem hallod,hogy valahol enged.
"A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött."
Ha ez nem a marelli volt, akkor ez azt jelenti, még egy gyári megdöglött. Várható előbb-utóbb a maradék is. A marelli nem egy nagy szám manapság. :-// Újabban csak a bajunk van vele minden téren. Érdemes lenne mind a 4-et kicserélni egyformára. Pl. Beru. (+ a gyertyákat is!!)
Szerintem azért nem tette oda, mert pl te még a kifejezett kérés után sem vagy hajlandó megtenni a tagolást.
Valószínűleg egy sort sem olvastál vissza (mondjuk ez esetben akár hónapokat is kellene), ezért inkább szólok: Sokan már közölték, hogy nem hajlandóak rejtvényt fejteni, így az ömlesztett szövegeket inkább el sem olvassák.
Értelemszerűen így jó pár olyan ember nem fog válaszolni neked aki akár segíthetett volna.
w209 320cdi, 2007-es, 220e km, kék. Hosszbordás szíjat levéve a klímakomp tárcsájának van zaja forgatásra, minimális lógása is van. Gondolom teljesen zajtalanul kellene forognia. Lehet azt cserélni, kompletten, vagy csapágyat is lehet cserélni? Hogy jön le? Nem ismerem..
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni. Az lenne a problémám, hogy adott egy autó(Toyota corolla, e12, 2006, 1.6 benzin, 3zz-fe motorkód), aminél a négyes hengernél égéskimaradást érzékelt a vezérlő. Egy trafó lett cserélve 20 ezer km-rel ezelőtt és még 3 gyárival ment tovább. A négyes henger trafóját átraktam a hármas hengerre, gondolva, hogy a trafó lesz a hibás és ez be is jött. Kivettem, megnéztem a gyertyákat, jónak tűntek. Elkezdtem ellenállásokat mérni a trafókon, sajnos nem tudom, hogy melyik kimeneten mennyit kell mérni, de fura dologra lettem figyelmes. Az egy éves trafó(Magneti Marelli) ellenállásai különböztek a gyári háromtól, mert azok szinte teljesen megegyeztek egymással.
ja ja gondoltam hogy igy lesz.mentségemre szolgáljon,talán jobban izgat a probléma mint a számitógépes szerkesztés, de mindig ez a baj az internettel,én ugy gondolom minden érthető és világos közben meg nem igy van,vagy csak számomra-:))))))megpróbálom fényképpel legközelebb hátha....azért kösz dio
Ez gyárilag ilyen. Volt olyan új autó, ahol a felnin volt matrica, ahol a két szerelési módot jelezték, és hogy az alátét normális, hogy kicsit mozoghat. Akkor nem csináltam róla képet, de legközelebb fogok az ilyen esetekre. :-)
ja még azt ideirnám /sajnos képet nem tudok felrakni most/hogy a négy porlasztó meg a nagynyomásu cső aminek a külseje az olajpuffertartály egy egységként van beszerelve a szelepfedél alá komplett együtt lehet csak kivenni is igy hátha rémlik valakinek miről van szó
helló!ha csak ennyi problémám lenne nem zargatom a fórumot:-)ez egy olyan rendszer ami a hengerfejben levő furatokon keresztül a befecskendező külső házán át tölti fel a nagynyomásu rendszert és a visszafolyás is ugyanigy müködik benne a hengerfejben ugyhogy semmi esély,lehetőség nincs veszteségmérésre kivezetni csöveket.ráadásul a felső részére rá van vezetve az olajnyomás egy puffertartályból.hidd el nem potyára irtam profi céget,akiknek megmutattam.CAMNAK:mikor arra jutottam hogy a kézipumpája felkeményedik gyujtás nélkül de utána eltünik az a kis nyomás is kinomban megtápláltam levegővel a rendszert és inditózáskor visszabugyborékolt a tartályba erősen.tudom ez igy ku..ára nem szakszerü ezért kérdeztem hátha valaki tud segiteni, a neten se sokat találtam, elvileg a befecskendezők nem javithatók,isuzu rendszer caterpillar gyártmány a számok alapján, de találtam ujakat lehet rendelni viszont én azt szeretném tudni ezek jók vagy nem
Nem ártott meg, a lényeget jól érted. Egy jelentős ellenálláson jön át az áram mindenképpen és nyilván kevésre képes, de arra pont elég, hogy megvicceljen.
Nálam a 2W-os izzón átmenő áram már pont arra elég volt, hogy önmagában ha csak a szelep vesz fel áramot akkor ne álljon le a motor. Már nem emlékszem pontosan mi, de volt valami lámpa vele szintén párhuzamosan kötve, és egy ideig úgy állítottam le, hogy mindig azt felkapcsoltam.:)
Egy régi egyszerűbb autónál amin egy szálon megy a gyújtás árama: mindenhova.""
egy max 2W-s izzon keresztul lehet 'mindenhol ' ott lesz az U..(bar ketlem hogy gerjesztes aramkorben marad 15 offra . ) de az I-t azt leszabja az izzo R-e..
szvsz... ezek a huncutsagok meg tobbnyire I-el mukodnek.
az meg nincs eleg.. 2W fojtason..
avagy tok tudja. en nem.
16 fok volt ma.
reggel kilenctol negyig merve, utanna csak erezve. /most 13 /
lehet megartott a hoseg. de hogy kocsonya nem fagy igy meg, az biztos. :@
Pont azt írom, ,hogy a neves gyártók kihelyezett termelése sokszor gyatrább mint a kínai fejlesztés.
Gondolom a magnettit és valeot nem kell bemutatni....
Itthon is ára van, csak nagyságrendekkel kisebb az ipar. De a gazdasági következményei azonosak.
Egyre több ember dolgozik egyre kisebb vásárlóértékű fizetőeszközért egy aránytalanul dráguló környezetben.
Nem a felülszerelt alkatrészekkel meg a robotizált gyártástechnologiával van a gond. Nem is az elvvel vagy a tervzéssel. Ezek mindegyike közel tökéletes.
Hanem az emberrel aki hibásan paraméterezi a gyártó sort. Ami aztán hibásan gyártja a többrétegű pcb-t, vékonyra vagy hiányosra nyomja a tömítő ragasztót, hibásan forrasztja az alkatrészeket, vagy rövidre húzza az ultrahangos kötéseket.
Ezek következményeit fel sem fogja egy bme-ről frissen kiesett mérnök. Ha esetleg kirúgják röhög egyet és megpályázza a következő helyet.
Kínában már kezdik felfogni a szakmai alázat jelentőségét, mert az életük a tét.
Pl. MY2013 Opel ACdelco hungary A17DTS ECU 2db örökre elaludt.
MY2012 opel Z17DTR DENSO spain ecu 2db hibás ragasztás, beáznak.
MY2013 Ford visteon hungary LCD hibák..
Csak az elmúlt 2 hónap fejből...Ezek között van 1500 euros tétel. Ellenben ha valami kínai cucc tipushibás arra pillanatok alatt lesz javított verzió fillérekért.
Mechanikus alkatrészt hirtelen csak saját példával tudok: Bmw stabpálca ruville vagy meyle made in germany, 1 év alatt eltűnt róla a gumi...bal oldali 10 éves lesz japán, hibátlan. Azt bánom, hogy eldobtam az orit, mert nem is az zörgött...