Kérdésem a következő lenne! 112 CDI műszerfalán a digitális kijelzön hogyan lehet a Hőmérsékletet megjeleníteni?? Én nem tudtam előcsalogatni,pedig láttam képen,hogy tud ilyet!! Segítsetek lécci!!
Sziasztok van egy új jelenségem az alapjáratom ugrándozik kb. 800 és 900 között ugrándozik. Volt e már ilyen valakinek és mi lehet a gond. Remélem nem nagy. köszönöm előre iss.
Egy akksim már meghalt most cseréltem, ezt is zabálja totál alap állapotban közel egy ampert vesz fel valami, ezt most elvileg kiküszöbölték de akkor mindenképp megnézem a pozitív kábeleket, lehetséges hogy hasonló cipőben járok. Köszönöm az információt.
Ellenőrizd a fő pozitiv kábeleket. Nekem a tölrtés kábel volt összeégve a töltésvisszajelzővel sprinteren. Bár nekem zárlatot produkált. Neked lehet akku zárlaatos is.
Üdv! Remélem jó helyre írok. Kérem aki tud az segítsen! Egy 108 cdI Vitom van! Ma voltam motordiagnosztikán hibának azt írja hogy kevés az amperszám a fővezérlésnél, csak 7,2 amper. Nehezen indul az autó,de a menetteljesítménye és az alapjárata jó, semmi más hibát nem mutatott a computer!! Aki tud kérem segítsen, hogy mi lehet a probléma!! Előre is köszönöm!!
Nem tudom biztosan tipusfüggö,jobb tipusoknál nyomáskacsolo alatt ugynolyan tipusu szelep találhato mint mint a kerék szelep . Melynél ha kitekered a nyomáskapcsolot a szelep lezár ,visszatekerésnél megnyoja a közepét és kinyit.
Mint minden klimánál van 3 feladatu nyomáskapcsolo. Annak a környékén keresd hibát.
Mert annak az egyik feladata az ha nyomooldalt magas nyomás (kb 15-20 bar tipusfüggö) bekacsolja ventilátort ,és ezáltal csökkeni a nyomást a kondenzátorban.
alacsony nyomásnál pedig kikapcsolja.
Remélem tudtam segiteni.
Ja és mi is klimázunk ha valakinek szüksége lenne rá.
Klimában is meg van mindenünk ,teljes körü szolgáltatást nyujtunk.
109 vito-ban a kocsival szemben állsz középen a szélvédö ajlánál van kipattinhato müanyag fedél ,alatta egy lemezcsik biztositja a pollenszürö tartoját (2db lemezcsavaral) kicsavarod,és kihuzod mint egy fiokot. munkaidö kb 1 perc.
Szia a váltó alatt,de nem javaslom sajátkezüleg ki cserélni mert egy kampó kel hozzá amivel kihúzod a régi és vissza az újat.Nem ér annyit az egész meg tömkrevágod a pollenszürőt ami nem olcsó.5000-8000ig