Ha törökbálinti púp tetején üresbe tetted és csak gurultál, külön gázadás nélkül, akkor az M7-M1 közös bevezető szakaszon még elgurult úgy 1,0-1,5 km-t, de végén már igencsak lassan.
A zsiráfszállító Neoplanok (Piroplanok) olyanok voltak, hogy ha a törökbálinti lejtőn kitették üresbe, a budaörsi benzinkútig elgurultak. A Karosákkal mennyire lehetett megjátszani ilyesmit?
„50 db használt, dízel vagy „dízel-elektromos” hibridüzemű M3/I. vagy M3/II. alacsony padlós vagy alacsonybelépésű, csuklós autóbusz beszerzése rövidlejáratú bérleti szerződés formájában II.”
A nyertes ajánlattevő neve, címe, adószáma, az ellenszolgáltatás összege:
M6 L. O. G. Kft. (2440 Százhalombatta, Benta major 2982/8; 13733353-2-13.)
Ellenszolgáltatás összege a teljes szerződéses időtartamra (22 hónapra) vonatkozóan nettó 1. 980.000.000 HUF + ÁFA
Egyszer mi is majdbem kiszedtuk a volan sofort az ulesebol amikor az ipari tanulo brigaddal voltunk. melos cuccba nem akart minket elvinni az utolso munkas busszal ami ment befele a varosba... 15 km seta 12 ora muszak utan megmondtuk neki merre van az ellore, addig inditsa a motort amig van mivel... apam az oreg partkatona kopni nyelni nem tudott ugy inditozott vegig nyomta az utat 15p hellyett 5 alatt a varosba voltunk
"OFF: Változnak az idők... Az oktatáson direkt megkérdeztem, hogy nagyon szép, nagyon jó ez az elsőajtózás, de abban az esetben mégis mit lehet tenni, ha a renitens felszáll jegy nélkül? Kb. az volt a válasz, hogy szépen meg kell kérni, hogy szálljon le, ha erre sem reagál, akkor vállat kell vonni és továbbmenni. Erőszakkal lerakni nyilván nem szabad, ha meg kvázi ok nélkül ott dekkol az ember a megállóban, akkor a BKK kötbérezi a BKV-t, amit az átháríthat a sofőrre. A mai morális helyzetben egyébként nagy valószínűséggel az utasok is a sofőrt kezdenék el anyázni :/"
Tényleg változnak.
Sráckoromban a 60-as években a Váci úti melósok, nem anyáztak volna a sorőrre, hanem pik,pak lehajították volna a delikvenst a buszról.
Ha meg lefulladt a busz leszálltak és megtolták hóban, fagyban. Azok még más idők voltak.
Igen, amikor 266 meg 256 volt a fő választék akkor a nagy pörgetésnek nem volt sok értelme. Igazából a "kksítás" óta meg a vételi stop óta megy a sakkozás a buszokkal.
pl. a szolnokiak e94-ese ugyan ott nyomja 19 éve vagy közel 19 éve.
zergetollas = Az FGM-698-nak,ami az egyetlen újkorában Hatvanba került 415-ös ,volt egy érdekes rekordja,nem tudom előfordult-e még valahol az országban hasonló,a forgalomba állástól.ami 95 december volt, több mint 21 évig azonos fordán, a salgótarjánin közlekedett.
------------------------
kb. 1968-1988 között ez bevett gyakorlat volt Magyarországon.
Igen sok megyében, ha jött egy új helyközi autóbusz, akkor a főnökség eldöntötte hová kerül, oda került, majd selejtezéséig (kb. 10-12 év) ott is járt.
Sok ezer busz így élte le életét.
Távolsági kocsiknál ez ritka volt, de előfordult.
A helyközi kocsik kb. fele, vagy 35-45%-a (?) egész életében egy vonalon, egy fordán, vagy egy településről a közeli városba járt.