Két órás út felett feltétlen ajánlom, a következő nálam egy 9"-os Philips lesz (pd9060) valószínűleg középen - nézegettem a fejtámla mögé rakható cuccokat is, de nem az én fejemmel gondolkodnak. Én 12V-ról (3A) hajtanék megy egy R1-es Asus média centert hozzádugott vinyóval, a fejtámla mögé két slim gyönyörű monitor kellene pusztán tépőzárral (ilyen nincs), hang meg kábelen a média centerből.
Mint három nagy lány atyja fogadj el tőlem egy jótanácsot: lócart tegyél be hátra... Örülj neki, hogy a számítógépen és TV fos adásokon felnövő, és iszonyatos rajzfilm szarokból ki tudod egy-egy kirándulásig szakítani a gyerekedet és ne tömd a fejét szarságokkal akkor is, ha utaztok. Az legyen a nézelődés-beszélgetés időszaka, úgyis egyre kevesebb idő jut egymásra. Max zene, de majd eljön az a korszak is, amikor felnyomja a fejhallgatót/fülest, mert car a te zenéd neki és akkor azt sem fogod észrevenni, hogy bent ül. Használd ki a kis időt, mert secperc alatt felnő. Én minden kihagyott percet sajnálok a 25/23/15. éves gyerekeimnél:-( És a rohadt számítógép miatt többet látták a hátam, mint az "elejem"...
A kölök ne DVD-zen már az autóban. Így is eléggé arra felé tendálnak. Ergo nézzen legalább akkor szét a világban amikor utazunk. Lehet régimódi vagyok, de....
Az tény és való éjszaka nem tudnak mit nézni... De ha beépíted akkor meg csak arról fog szólni minden...
Ok. Tehát. Még egyszer nem kell engedélyeztetni. Viszont, ha még nálad van a tár, dovd hozzzám. Pesten megtalálsz. A pesti oldali PUG szervizek hozzám küldik a rosszalkodó CD-táras ügyfeleket.
Ki melyiket választaná, mind a három 16coll gyári erős felni, kizárólag gyáriban gondolkodom.
Nekem nagyon tetszik a soklyukas, mindég bejöttek az alfa felnik is, a másik kettő olyan tömeg felni érzetű, olyan álltalános megunt látvány nekem. Szerintetek?
Csapágyas, de nálam ezt 7-es és 8-as fordulaton csinálja. azt meg nem kell gyakorlatilag használni, alacsonyabb fordulaton még valszeg elég sokáig el fog ketyegni az a ventilapát
Tél-->sok csapadék,nagyobb esély az aguaplanningre.Minél szélesebb a gumi,annál nagyobb az esélye.Persze ezt befolyásolja az adott autó tömege is.Ált.nem a szűz hóban közlekedésre gondolunk a téli gumi esetén,sokat mondok,ha 5%-ban használjuk így egy szezonban.
Az az igazság h vettem már 1 tárat,de nemlett jó(csak villogott),persze a diagnosztikát kikellett fizetnem.Elvileg akkor engedélyezték a bsi-ben a cd tárat,vagy újra kell?Na mindegy,ha eladó lesz,küldj 1 mailt légyszives!koviszabi2020@freemail.hu.
Nekem nincs tapasztalaton, csak a felybeni szimuláció eredményét írtam le :)
A nagyobb szüllyedés az oldal irányú megcsúszást is hátráltathatja, mivel akkor is ott a "hófal". Viszont -gondolom én- ilyenkor elindulni is nehezebb.
Normál időjárásban, száraz aszfalton egyértelműen van jelentősége a széles guminak, hiszen ilyenkor nő a tapadás. Nagyobb felületen nagyobb nyomatékot tudsz átvinni, így elindulásnál a kerék nehezebben pörög ki, valamint fékezésnél nehezebben csúszik meg. A nagyobb tapadásnak 1 negatívuma is van, hogy megnehezíti az aszfalltól való elszakadást, ergó a nyomatékból többet használsz erre -> nő a fogyasztás.
Nekem 17/16 van fent, mind2 205. Semmi kül. Ezt csak vezetés mellett lehet észrevenni sztem. Tehát széles téliből keskenyre átülve. Őszintén: van itt olyan tél, h számítson? Jó téliguma kell, a többi a megfizethetőség kérdése.
Más: 136 hdi fogyihoz: az autópálya dobja meg. Orszáhúton 6 alatt szigorúan, ha a sebességhatáron autózol. Szinte mindegy hàny fővel. Tetőtartó dobja meg tap szerint.
Sarkítsuk a témát gumiszélesség ügyben - némileg saját tapasztalat (ott voltam).
Tehát adva van egy verda, aminek tegyük fel 205/55 R16 a gyári gumimérete. Ezzel a verdával elmegyünk szépen tanpályázni, hogy kipróbáljuk 1.) a 195/65 R16 és a 2.) 235/35 R16 gumákat.
Nos a csúszkálós teszten a 235-ös gumával szinte semmit nem tudsz csinálni a 195-öshöz képest. A szélesebb ilyen esetben egy nagyságrenddel jobban megcsúszik - vizes jég imitáció.
Persze száraz aszfalton a szélesebb gumi jobban át tudja adni a teljesítményt elinduláskor (?) bár fékezéskor már lehet hogy változik a helyzet (??).
Szóval felmerül a kérdés, hogy a szélesebb gumi pusztán optikai tuning cucc-e, amivel igyekeznek már a gyárak is játszani eladáskor.
De tapasztalati tény (eddig), hogy téligumának érdemes kisebb szélességűt felrakni.
Azért ennyire nem dúrva a helyzet. Én rendszeresen használok etanolt, de a kocsimban még nem dugult el a rendszer. Ha folyamatosan használod, akkor egyszerre csak kevés kosz jön ki, az if feloldva, így az végig megy a rendszeren, s elég a mociban. Akkor van gond, ha az egész rendszer etanolban ázik, s pihenteted hosszú ideig. Akkor le tud ülepedni.
Legalábbis nekem ez a tapasztalatom.
Az tény, hogy egy etanol átalakító beépítésekor is javasolják, hogy 1-2 tankolás után cseréld ki a szűrőt, de ott tiszta etanolról van szó, meg gondolom arról, hogy a "biztonság kedvéért cseréld ki".
Szerintem a bioetanol jól pucol! Én is szontam használni.
Bár egyszer megszívtam vele. Egy Yamaha Fazer-be tankoltam kb. 40%-nyit. Mentem 200 km, majd állt egy hónapot a garázsban. Ennek az lett az eredménye, hogy minden mocskot kioldott a tankból, csövekből, így jól el is tömődött. Szét kellett szedni, hogy ki tudjuk pucolni.
Szóval ha folyamatosan használod, akkor nem lesz gond, csak tiszta üanyag rendszer.
Az érthető, hogy ilyenkor jobban belesüllyed a hóba, de nem vagyok meggyőzve arról, hogy ez jobb. Elindulni mindenképen nehezebb egy mélyebb lyukból, ráadásul menet közben is magasabba a "hófal" a kerék előtt. Szerintem ez nem olyan, mint a sí, ahol a mélyebb nyom jobb iránytartást eredményez.
Ovatosan tapostam 90-110 között mentem a géppel. Ha ennyi, akkor ennyi. Imádom a gépet, kényelmes újszerű=nekem tökéletesen megfelel és ráadásul oktató autó (lesz). Köszi a hozzászlást, bár Jena hozzászólását nem értettem!