Az autó kegyetlen.
Igen rövid úton volt csak lehetőségem kipróbálni, mert a fehérvári Fábiánban nem lehet kártyával fizetni, így el kellett mennem a legközelebbi bankomatig. Ez néhány utca, de szerencsére meg lehet húzatni rajtuk a kocsit.
Belülről.
Valóban kicsit kicsi, de én 196 centi vagyok, 92 kiló, szóval nekem nehéz "elég nagy" autót találni. A kicsisége a szélességben nyilvánul meg. A 607-esben megszoktam, hogy nyugodtan könyökölhetek mindkét irányban, itt balra utamat állta az ajtó... :)
Az ülés nagyon kemény, kiválóan tart kanyarban, a lábnak rengeteg hely van. Egy bőr-textil üléses kocsiban ültem, sok fémmel, nagyon igényesen nézett ki, olyan hideg-elegáns-sportos benyomást keltett. Navi nem volt benne, amin kicsit csodálkoztam is... Hátam mögött max. egy őzikeláb fért volna el, de hát volt nekem Opel Astrám is - nem is egy, hanem kettő -, szóval össze lehet húznia az embernek magát... :) De általában elmondható, hogy elől hatalmas a tér, hátul viszon elég kicsi. Tényleg nem egy családbarát autó.
Kívülről.
A feneke nagyon nem sikerült. Olyan jellegtelen, 80-as évek vége japán autó hangulata van hátulról. Minden más szögből álomszép autó. Kicsit lapos ezekre a magyar utakra, viszont csodálatos a kanyarfekvése. Ez egy fekete kiadás volt, nagyon tetszett. Hatalmas üvegfelületek, igazán levegős, szép autó.
Vezetés.
Az úton kifejezetten jól viselkedik. Nem pattog, nem ugrál, de sportosan követi az út vonalát. Kanyarfekvése kiváló, próbáltam kicsit megsodortatni egy éles, kettes kanyarban, de nem jött össze, csikorgás nélkül fordult, alig győztem utánakormányozni... :)
A motor durva és brutál. Gyönyörűen hörög, mintha nem is dízel lenne.
A váltó finoman és dinamikusan reagál. Ha tövig nyomom a gázt, 3500-4000 körül vált, ha kevésbé akarom tolni, akkor hamarabb.
Nekem ezzel együtt nem kéne, jobban érzem magam a nagy hajóban. Viszont nagy hajó ilyen motorral azt hiszem jó lenne! :)