Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148196

Szerintem sem. Milyen elven állítja az alapjáratot? A rudazatot állítja (vagyis a pillangószelepet a torlótárcsa alatt)? Vagy valami levegõjárat keresztmetszetet szûkít?

Előzmény: mica-r (148186)
diagnet Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148195

A trafó nem ver át semmit. Csak a  legelső verziók akkorát rúgtak vissza, hogy lehalt a CAN/VAN/LIN hálózat. Ezt kijavítva kezdték el árulni a CAN buszosnak. Tehát csak annyi, hogy nem okoz kárt az autóban...

 

 

A VW bordnetz más rendszer és éppen szerencséd volt.

A BSI lekapcsolt lámpáknál is figyeli a kimenetein ülő fogyasztókat.

Kis feszültségimpulzusokat küld pár mp-ként és ha nincs semmi a drót végén, jelez.

A Xenon elektronika 10V alatt nem csinál semmit, ezért látja rossznak.

Kondenzátort bármelyik autóvillamossági bele tud próbálni. 50%, hogy segít. A márkaszervizben nem fognak vele játszani.

Előzmény: Draganovic (148189)
j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148194

Én nem akarlak cseszegetni mint a többiek, csak annyit teszek hozzá, ha a cső vége a flakonban beleér a fékfolyadékba akkor nem szív vissza levegőt és nem kell a csajod hozzá, folyamatosan pumpáld és nem kell a kulccsal nyitni-zárni.Valaha nekem is a feleségem segített nyomkodni , de ezért meg este nekem kellett.... Csakhogy azóta eltelt negyven év és inkább a cső végét belelógatom a folyadékba mert este már álmos vagyok........

Előzmény: Matenak (148149)
409 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148193

"megkerülõlevegõállító az a felmelegedés szabályozó?"

 

Nem.

 

 Az alapjáratállító csavart megtaláltad a kép alapján.

Előzmény: _smasszer_ (148183)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148192

Te idejöttél megkérdezni mi a vélemény a fotelfizikusi működésedről, és a cikkről.

Jószándékúlag javasoltam, hogy a bődületes marhaságot amit leírtál benne javítsd ki, mert ki fognak röhögni az ötödikesek. :)  Valamit mókoltál rajta de nem az igazi, mindegy, a te lapod te szerkeszted.  Azt viszont nehezen látom be, hogy utána amikor még tetézed is a hibádat és kijavítanak miért sértődsz meg ahelyett hogy utánanéznél?

Előzmény: Matenak (148188)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148191

Pontosan ezt kene megmerned.

Előzmény: Draganovic (148189)
Quattroman Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148190

az "amatőr műértő" az ért ahhoz ami a profilja.

rólad ez nem derült ki...

Előzmény: Matenak (148188)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148189

Ennyire érzékeny? Talán egész kis eltérést is érzékel ?pL 55W helyett 52W -nál már jelez?Ezek a trafók más autókban simán gond nélkül mentek..

Előzmény: ekowob (148178)
Matenak Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148188

Jesszus, béke van, én nem ekézni, sem ekéződni jöttem ide, azt meg pláne nem állítottam, hogy nem csak egy amatőr műértő vagyok, aki csak szenvedélyből baszogatja az autóját. Ráadásul csak kérdeztem. Na, nekem ez a buli túl komoly, vétel, vége, de úgyis mennem kell, mert már vár a fotelben a fizikatanár.

Előzmény: Paco155 (148164)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148187

Mosó vangyárilag.

Előzmény: Törölt nick (148184)
mica-r Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148186

Azt javasolnám, hogy ne tekerd el. Valószínűleg nem az a hiba okozója egy sokat állt K-jet rendszernél

Előzmény: _smasszer_ (148185)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148185

Ez lenne az alapjárat állító? Csak rákerestem, h "280se idle adjusting screw"

 

 

Előzmény: 409 (148182)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148184

Azt valszeg amugy is cserelnie kell, mert nem hinnem hogy a mostanin van bemenet a futomuszenzoroknak a szintallitashoz. Ha mar ugyis vesz az ember ket komplett lampatestet, erdemes normalisan csinalni (mosoberendezessel es szintezessel). 

Előzmény: ekowob (148178)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148183

Nem nyúltam az alapjárat állítócsavarhoz, egy donorból emeltük át a motort, de abban döglött volt az AC és csak hidegindítóval próbálgattam. Érintetlennek tûnt minden, csak éppen hét évet állt. A megkerülõlevegõállító az a felmelegedés szabályozó? Hol keressem az alapjárat állítócsavart és a megkerülõlevegõ állítót?

Előzmény: 409 (148182)
409 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148182

Ha jól értem, az alapjáratszabályozó csavarral nem tudod lejjebb vinni a fordulatot.  ??

 

 Ez esetben vagy nem működik a megkerülőlevegő állító, vagy falsot szív valahol.

Az üza nyomásszabályozó a K fejben van, a pumpánál a nyomástárolónak kellene lennie. Annak a hiánya nem fog alapjáratot emelni.

Előzmény: _smasszer_ (148180)
lacipécs Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148181

Próbaképpen betennék mindkét oldalra egy váltórelét,hogy amikor nem világít akkor egy 55W-nak megfelelő ellenállást kapcsoljon rá.(esetleg a refi izzót,ha már kéznél van)

Előzmény: Draganovic (148179)
_smasszer_ Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148180

Urak

 

1982es Mercedes W126 280SE. Megoldottam a gyújtásproblémát, gyönyörûen jár a motor, fordulaton is erõtõl duzzadó sorhat hang. A hiba: sehogy nem tudom 2000 alá vinni a fordulatot. K-jetronic rendszer. Az AC-nál levõ benzinnyomás szabályozó ki van iktatva belõle, ez okozhatja? Egy 6 baros univerzális AC van benne. Nagyon mennék már vele, de én 900as fordulat felett nem merném D-be húzni a váltót.... 

Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148179

Használtan vettem két évesen és nem tudtam összehozni minden felszereltséget amitt szerettem volna ,így a xenon lemaradt ,utólag lett átépítve mint az előző autómban ott semmi baj nem volt vele, ez úgy néz ki nagyon érzékeny :(

Előzmény: Törölt nick (148177)
ekowob Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148178

Ha belerak egy gyárit, attól még szivatni fogja a BSI.

Előzmény: Törölt nick (148177)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148177

Legutobb mikor a 307-es kapcsan nekialltam osszeszamolni EPC-ben cikkszam alapjan a BSI-variansokat, 30-nal abbahagytam. Nekem valami azt sugja, hogy minden felszereltsegi szinthez mas varianst hasznalnak, es mindent kisporolnak, ami oda nem kell.

De amugy sem ertem ezt az onszivatast, az 508-ashoz letezett gyari xenon. Ha ez olyan fontos, olyat kell venni, vagy be kell szerelni.

 

Előzmény: diagnet (148173)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148176

Mikor kikapcsolom akkor jelez hogy ellenőrizzem a fényszórókat..felkapcsolom vagy bármi mást kapcsolok fel vagy le nem jelez ..De ugyan ezek a trafok más márkájú autókat viszont átverik pl a WV konszernű autók nagy részét..

 

Autóvillamossági szervíz ezt tudná orvosolni? Vagy inkább PUG szakszervízbe vigyem?

Előzmény: diagnet (148173)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148175

A gyáriak el vannak téve mikor eladom az autót azzal fogom .A lámpa héja csak DEPO-s a belselye teljesen ki van cserélve Minőségi projektorra stb.Lásd vetítési kép amit linkeltem, egy DEPO nem vetít ilyet ,de még sok gyári sem.

Előzmény: Törölt nick (148174)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148174

"Aki Depo rizszabáló lámpat tesz be, sikeres ember nem lehet.'

Ergo mindre rá kell tenni egy 21Wattos izzót, párhuzamosan. 

Cigánykanbusz hekk paraszt módra.

Persze rendes helyen megkeresik az árammérést, és átalakitják 35 Wattos fogyasztásra.

Előzmény: Draganovic (148171)
diagnet Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148173

Peugeot diagnosztikával lehet átprogramozni, amennyiben létezett abból a variánsból gyárilag xenonos. Viszont utána kérni fogja a szintérzékelőket. Amiket felszerelsz, vagy elenállással helyettesíthetsz.

Ha csak kikapcsolt állapotban jelez hibát, akkor elegendő lehet egy 3000u körüli kondenzátort mellé kötni.

Előzmény: Draganovic (148172)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148172

Lehet hogy a BSI-t kéne átirni 35W-ra?

 

5 féle trafót próbáltam már a 2008 as Skoda Octáviámat simán átveri még a legolcsóbb szar is ezt a PUG 508-at meg egyik sem :(

 

 

Előzmény: diagnet (148170)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148171

Átalakított lámpáim vannak xenon projikkal jó minőségüek nagyon,biztos hogy nem vakítanak ,ezért is szeretnék valami megoldást találni rá :(

 

 

Előzmény: Törölt nick (148169)
diagnet Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148170

A "kanbusz" egy árduplázó varázsszóvá nőtte ki magát a cigánytuningosok körében.

 Bonyolultságot sejtet és mivel se az eladónak sem a vevőnek fogalma sincs mit jelent, ezért hajlandóak a szett árának felét is kifizetni egy xenon elektronika házába öltöztetett ellenállásért. :)

Az helyett, hogy fejlődtek volna annyit az elmúlt 10 évben, hogy át tudják programozni a lámpavezérlőket...

Előzmény: Törölt nick (148169)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148169

A bodycontroller az izzo aramfelvetelet meri, ennek semmi koze a CAN-hez.

Lakatfogoval ki tudod merni a kulonbseget, de igazabol mindegy is, mert ezek a ciganyxenonok a halogen fenyforrashoz tervezett lampatestben annyira szarul vilagitanak, hogy hamarosan onkent fogod visszaalakitani.

 

Előzmény: Draganovic (148166)
Quattroman Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148168

az egyes is felső holtponton van ugyanakkor.

hallottad már azt a szót hogy együtt mozgó dugattyúk?

Előzmény: centrikus1 (148160)
cam aro Creative Commons License 2016.01.03 0 0 148167

Az egesterben  az uzemanyag es a levego kevereke kerul suritesre, ugyebar."" 

 

dizelrol volt szo. (:) 

Előzmény: Törölt nick (148165)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!