Szerintem sem. Milyen elven állítja az alapjáratot? A rudazatot állítja (vagyis a pillangószelepet a torlótárcsa alatt)? Vagy valami levegõjárat keresztmetszetet szûkít?
A trafó nem ver át semmit. Csak a legelső verziók akkorát rúgtak vissza, hogy lehalt a CAN/VAN/LIN hálózat. Ezt kijavítva kezdték el árulni a CAN buszosnak. Tehát csak annyi, hogy nem okoz kárt az autóban...
A VW bordnetz más rendszer és éppen szerencséd volt.
A BSI lekapcsolt lámpáknál is figyeli a kimenetein ülő fogyasztókat.
Kis feszültségimpulzusokat küld pár mp-ként és ha nincs semmi a drót végén, jelez.
A Xenon elektronika 10V alatt nem csinál semmit, ezért látja rossznak.
Kondenzátort bármelyik autóvillamossági bele tud próbálni. 50%, hogy segít. A márkaszervizben nem fognak vele játszani.
Én nem akarlak cseszegetni mint a többiek, csak annyit teszek hozzá, ha a cső vége a flakonban beleér a fékfolyadékba akkor nem szív vissza levegőt és nem kell a csajod hozzá, folyamatosan pumpáld és nem kell a kulccsal nyitni-zárni.Valaha nekem is a feleségem segített nyomkodni , de ezért meg este nekem kellett.... Csakhogy azóta eltelt negyven év és inkább a cső végét belelógatom a folyadékba mert este már álmos vagyok........
Te idejöttél megkérdezni mi a vélemény a fotelfizikusi működésedről, és a cikkről.
Jószándékúlag javasoltam, hogy a bődületes marhaságot amit leírtál benne javítsd ki, mert ki fognak röhögni az ötödikesek. :) Valamit mókoltál rajta de nem az igazi, mindegy, a te lapod te szerkeszted. Azt viszont nehezen látom be, hogy utána amikor még tetézed is a hibádat és kijavítanak miért sértődsz meg ahelyett hogy utánanéznél?
Jesszus, béke van, én nem ekézni, sem ekéződni jöttem ide, azt meg pláne nem állítottam, hogy nem csak egy amatőr műértő vagyok, aki csak szenvedélyből baszogatja az autóját. Ráadásul csak kérdeztem. Na, nekem ez a buli túl komoly, vétel, vége, de úgyis mennem kell, mert már vár a fotelben a fizikatanár.
Azt valszeg amugy is cserelnie kell, mert nem hinnem hogy a mostanin van bemenet a futomuszenzoroknak a szintallitashoz. Ha mar ugyis vesz az ember ket komplett lampatestet, erdemes normalisan csinalni (mosoberendezessel es szintezessel).
Nem nyúltam az alapjárat állítócsavarhoz, egy donorból emeltük át a motort, de abban döglött volt az AC és csak hidegindítóval próbálgattam. Érintetlennek tûnt minden, csak éppen hét évet állt. A megkerülõlevegõállító az a felmelegedés szabályozó? Hol keressem az alapjárat állítócsavart és a megkerülõlevegõ állítót?
Próbaképpen betennék mindkét oldalra egy váltórelét,hogy amikor nem világít akkor egy 55W-nak megfelelő ellenállást kapcsoljon rá.(esetleg a refi izzót,ha már kéznél van)
1982es Mercedes W126 280SE. Megoldottam a gyújtásproblémát, gyönyörûen jár a motor, fordulaton is erõtõl duzzadó sorhat hang. A hiba: sehogy nem tudom 2000 alá vinni a fordulatot. K-jetronic rendszer. Az AC-nál levõ benzinnyomás szabályozó ki van iktatva belõle, ez okozhatja? Egy 6 baros univerzális AC van benne. Nagyon mennék már vele, de én 900as fordulat felett nem merném D-be húzni a váltót....
Használtan vettem két évesen és nem tudtam összehozni minden felszereltséget amitt szerettem volna ,így a xenon lemaradt ,utólag lett átépítve mint az előző autómban ott semmi baj nem volt vele, ez úgy néz ki nagyon érzékeny :(
Legutobb mikor a 307-es kapcsan nekialltam osszeszamolni EPC-ben cikkszam alapjan a BSI-variansokat, 30-nal abbahagytam. Nekem valami azt sugja, hogy minden felszereltsegi szinthez mas varianst hasznalnak, es mindent kisporolnak, ami oda nem kell.
De amugy sem ertem ezt az onszivatast, az 508-ashoz letezett gyari xenon. Ha ez olyan fontos, olyat kell venni, vagy be kell szerelni.
Mikor kikapcsolom akkor jelez hogy ellenőrizzem a fényszórókat..felkapcsolom vagy bármi mást kapcsolok fel vagy le nem jelez ..De ugyan ezek a trafok más márkájú autókat viszont átverik pl a WV konszernű autók nagy részét..
Autóvillamossági szervíz ezt tudná orvosolni? Vagy inkább PUG szakszervízbe vigyem?
A gyáriak el vannak téve mikor eladom az autót azzal fogom .A lámpa héja csak DEPO-s a belselye teljesen ki van cserélve Minőségi projektorra stb.Lásd vetítési kép amit linkeltem, egy DEPO nem vetít ilyet ,de még sok gyári sem.
Peugeot diagnosztikával lehet átprogramozni, amennyiben létezett abból a variánsból gyárilag xenonos. Viszont utána kérni fogja a szintérzékelőket. Amiket felszerelsz, vagy elenállással helyettesíthetsz.
Ha csak kikapcsolt állapotban jelez hibát, akkor elegendő lehet egy 3000u körüli kondenzátort mellé kötni.
A "kanbusz" egy árduplázó varázsszóvá nőtte ki magát a cigánytuningosok körében.
Bonyolultságot sejtet és mivel se az eladónak sem a vevőnek fogalma sincs mit jelent, ezért hajlandóak a szett árának felét is kifizetni egy xenon elektronika házába öltöztetett ellenállásért. :)
Az helyett, hogy fejlődtek volna annyit az elmúlt 10 évben, hogy át tudják programozni a lámpavezérlőket...
A bodycontroller az izzo aramfelvetelet meri, ennek semmi koze a CAN-hez.
Lakatfogoval ki tudod merni a kulonbseget, de igazabol mindegy is, mert ezek a ciganyxenonok a halogen fenyforrashoz tervezett lampatestben annyira szarul vilagitanak, hogy hamarosan onkent fogod visszaalakitani.