Keresés

Részletes keresés

hmsoft Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413746

12-kor nyitottak, 11-kor, amikor minden elő volt készítve a nyitásra

Itt van a kutya elásva: Gundel délben nyitott, viszont a mozdonyjavítás a rossz munkaszervezés miatt jóval korábban kezdődik. Ezért a dolgozónak nemcsak ebédelnie, hanem tízóraiznia is kell. Ha nem tízóraizhat, még a végén elkezdi csipkedni a mozdony bélszínjét gázolaját.

hm

Előzmény: manhattani (413741)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413745

Amint kolléga említette, sok a szubjektív tényező,, egyes fűtőházak régen sem dolgoztak jól, míg mások a bezárásig jól dolgoztak, vagy dolgoznak ma is.

 

Előzmény: Törölt nick (413733)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413744

"(meg anno azt a 6 vagy 7 opciós Teknőt)"

 

 

Milyen opciósat?

Előzmény: Sabee Gigant (413742)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413743

"Ha valakinek a gép mellett kell ebédelnie, ott nagyon rosszul szervezték meg a munkát."

 

És füstszűrős sapkája se volt.

Előzmény: manhattani (413741)
Sabee Gigant Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413742

Ha lehívták volna az opciós 25 Traxxot (meg anno azt a 6 vagy 7 opciós Teknőt), akkor azért jobb lenne a helyzet. Min. 100 Szilit lehetne kukázni. Főleg ha még mondjuk 1-1,5 éven belül lenne min. kéttucat IC+ kocsi... Kár, hogy sok a "ha"...

Előzmény: v_peti (413720)
manhattani Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413741

>Annakidején nálunk a gyárban a csoportvezető sose az üzemi étkezdében evett, hanem a gép mellett 1-1 szedvics.

 

Egyszer hallottam a rádióban Gundel munkaszervezési módszereit, akinek egy ölég vacak étterme volt a Városligetben :-)

12-kor nyitottak, 11-kor, amikor minden elő volt készítve a nyitásra, az egész csapat, kuktáktól a pincéreken át Gundelig, leült egy nagy asztal köré és megebéldeltek.

"Éhes dolgozó nem dolgozik jól, meg a konyhában csipkedi a bélszínt" mondta Gundel.

 

Ha valakinek a gép mellett kell ebédelnie, ott nagyon rosszul szervezték meg a munkát.

Előzmény: Törölt nick (413738)
Sabee Gigant Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413740

Remélem hamar elfogadják/kiírják az 50 hatrészesre is a tendert. :)

Előzmény: Lovrin (413717)
manhattani Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413739

Félreértettél. Azon az eseten nem én botránkoztam meg.

Előzmény: Törölt nick (413738)
hmsoft Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413737

és mellette egy dolgozó tízóraizott

miért nem dolgozik?

 

Jaj már. Azért nem dolgozott, mert tízóraizott. Ha nem tízóraizott volna, akkor dolgozott volna.

 

hm

Előzmény: manhattani (413735)
manhattani Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413736

Esetleg mögé kötni?

Most jelezném, hogy 2015 október 23-a péntekre esik, ismét nagy számú utazni vágyó  várható, és nem csak Hegyeshalomig.

Előzmény: Törölt nick (413734)
manhattani Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413735

>Kevés szakmunkással, ...

 

Egyszer a DGKUm szervezte vasúti intézmény látogatáson bejutottunk Fradi mozdonyjavító csarnokába. Benn állt egy Gigant, és mellette egy dolgozó tízóraizott.

 

Egy vasúti kapcsolatokkal nem rendelkező látogató elkezdte böködni az oldalam:

-Ott a mozdony, ott a szerszám, miért nem dolgozik??

Mondtam neki, hogy többet kéne látogatnia MÁV-os intézményeket, akkor megértené, hogy miért.

Előzmény: Törölt nick (413733)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413734

Kár hogy a Jetit nem lehet megbontani :) egyébként jó ötlet!

Előzmény: manhattani (413732)
manhattani Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413732

Neeem, azok lesznek az erősítés a Jetiben, jövőre október 23-án!

Előzmény: Törölt nick (413731)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413731

Csak türelmesnek kell lenni és jelentös javulás lessz mert az IC+ kocsik arra fognak járni!

Előzmény: Lovrin (413718)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413730

A Keleti még annál a Szolnoknál is rosszabb, ahol sikerült megoldani, hogy a Hernyókat ne lehessen többé csatolni? :(

Előzmény: Törölt nick (413725)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413729

Igazad van, vannak azért jók is köztük. Na de miért nem lehet seggberúgni a leggányabb munkát végző műhelyek/fűtőházak vezetőit?

 

Amúgy a vezérlőkocsi miért szabályoz vissza?

Előzmény: Törölt nick (413725)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413728

Na ja, valami rémlett...

Előzmény: Grg (413726)
jwkllr Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413727

Így igaz!

Előzmény: Törölt nick (413725)
Grg Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413726

Olvasni, olvasni:  a 413702.sz hozzászólásban benne van....

Előzmény: v_peti (413723)
_karika Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413724

Ha jó a sejtésem, akkor: Wiener, Ferencváros-Kelenföld között.

Előzmény: v_peti (413723)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413723
_karika Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413722

Na végre valaki talált konkrétumot, hogy mi is ez a 6+15. :)

Akkor még a végén valamelyik részében lesz 1. osztály, vagy kicsit távolságibb berendezés?

Előzmény: Lovrin (413717)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413721

Amikor jött a csuklós Bz, abból kelett volna kéttucatnyi, ezzel lehetett volna egy kicsikét javítani a járműpark állapotán. Persze nem ártana azért még egy-két tucatnyi Desirot is beszerezni, na meg még venni pár 5047/5147-est sógoréktól.

Előzmény: Lovrin (413718)
v_peti Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413720

Jó, de ha Bhv classic-ok számát nézzük, akkor kiderül, hogy még van mit kiváltani, és az ősrégi Sziliket sem ártana már leselejtezni, hogy csak a papagájok/fecskék és hasonlóak maradjanak.

Előzmény: Lovrin (413718)
István Gyuri Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413719

Lovrin: A járművek elhelyezéséről gazdaságossági számítás dönt. Lehetséges alternatívák:
• Budapest-Tatabánya egész nap, félóránkénti ütem

Ehhez konkrétan 0, azaz nulla darab plusz Flirt szükséges.

 

Előzmény: Lovrin (413717)
Lovrin Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413718

Már megint sikerült megtalálni a legjobb pénzégetési módot.

Ez a 6+15 kis befogadóképességű motorvonat elővárosi szegmensben fel sem fog tűnni. Nyíregyháza és Miskolc környékén meg marad a bhv-roncsderbi, a mellékvonalakon a bézé - mindörökké, ámen.

39 milliárdból kivitelezhető lenne több száz használt, de jó minőségű nyugati kocsi és motorvonat megvásárlása, amellyel meg lehetne szüntetni a regionális és távolsági forgalomban a 40 éves roncsok közlekedését, ugrásszerűen feljavítva a szolgáltatási szintet a vasúthálózat nem-elővárosi további 80%-án. Ez megint nem fontos. De az új motorvonatoknak is nagyobb haszna lenne a V43+1-2 kocsis személyvonatok kiváltásán a regionális forgalomban.

 

Lovrin Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413717

6+15 darab
kisbefogadóképességű
villamos motorvonat
39 Mrd Ft
A járművek elhelyezéséről gazdaságossági számítás
dönt. Lehetséges alternatívák:
• 150-es vonal
• Budapest-Tatabánya egész nap, félóránkénti ütem
• Oroszlány-Tatabánya-Kelenföld-Vecsés
• Körvasúti S-bahn (Piliscsaba-Angyalföld-Ferencváros-
Kelenföld/Kunszentmiklós
• Budapest-Eger
• Budapest - Veszprém/Siófok

 

50 darab hatrészes
villamos motorvonat
137 Mrd Ft

 

Lehetséges elhelyezési javaslatok:
• Budapest – Vác – Szob
• Budapest – Monor – Cegléd – Szolnok
• Budapest – Sülysáp – Nagykáta – Szolnok

 

http://kkk.gov.hu/remos_downloads/Vasuti_fejlesztesek.474.pdf

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413716

A teher és távolsági vonatok miatt nincs annyi regionális vonat, mint amennyi lehetne. Ilyen az Arlbergbahn is. 

Előzmény: Rollende Landstrasse (413715)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413715

itt említeném meg a személyvonattalanított Semmeringbahn-t

 

Ezt hogy érted? Rendszeresen járok a Semmeringen, és mindig találkozom személyvonatokkal. Vagy ez már egy ritkított állapot? (Az igaz, hogy egyszer vonattal akartam eljutni Semmeringből Mürzuschlagba, és nem sikerült, mert két órát kellett volna rá várni)

Előzmény: cs1014 (413713)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.07 0 0 413714

"Nyilván van, aminek a rovására fejlesztünk máshol (itt említeném meg a személyvonattalanított Semmeringbahn-t, ahol ugye a túrista megb..zhatja, vagy megy autóval, vagy meg megy autóval)."

Amíg el nem készül az alagút.

Előzmény: cs1014 (413713)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!