Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2014.02.12 0 0 30759

Sziasztok, II-es punto-hoz keresek gyári emelőt és vonószemet, ha valakinek lenne eladó kérem jelezze privátban.. Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.12 0 0 30758

Esetleg szerelő?

Előzmény: kiro4444 (30757)
kiro4444 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 30757

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy vane valami megoldás erre: belülről nyitható a csomagtér ajtó, és ismét kiakadt a bovden vége a karból, amit ugye meg kell húzni. Már egyszer visszaraktam, és most ismét visszafogom, csak jó lenne, ha nem kéne mindig kárpitot bontani stb, hanem, ha úgy maradna. Volt másnak is ilyen gondja? Hogyan lehetne ezt tartóssá tenni, hogy ne ugorjon ki?

A másik kérdésem továbbra is él. Az üzemanyag fogyást visszajelző kis izzó nem világít, ha kevés a benzin. Az izzó jó, megnéztem. A hátsóülés alatt levő kis lemezt, ha leszedem, akkor onnan hogyan tovább? Mit kéne kimérni, illetve mik lehetnek a problémák?

 

Illetve még egy kérdés. A vezetőoldali ajtó zárja eléggé rossz már, a másik oldali viszont ehhez képest hibátlan. Az autó kp záras. Meg lehet cserélni a zárakat? Vagy van jobbos és balos?

A válaszokat előre is köszi!

kisfitti Creative Commons License 2014.02.11 0 0 30756

Ját ja. Elég racsingos kivitel. ;)

Kollégámnak nézelődök. Jön a baba. Meló mellett főiskola. Szal kis pénz. 5 ajtó. Olcsó üzemeltetés. 

Most márkán kívül küldött 2 alternatívát. (corsa c)  

Előzmény: BluElefantino (30755)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.11 0 0 30755

Csodálatos azzal az utólagos légbeömlővel a motorháztetőn! Ahogy tapasztalom 5 ajtós érdekli és 2/B kivitel!

Előzmény: PeeWee33 (30754)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30754
R!ck4 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30753

Akkor inkább az enyém ugyanennyiért...

Előzmény: kisfitti (30744)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30752

A hátsó ajtóról hiányolom bal oldalról a  P U N T O feliratot.

 

   B.

Előzmény: PeeWee33 (30751)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30751

Szia!

Szerintem a jobb első sárvédő, motorháztető, bal első sárvédó és sofőr ajtó nem gyári állapotú. Színek hézagok, illesztések eltérőek.

 

Összességében elfogadhatónak tartom. 10 éves autónál nem új keletű, ha már javították (és nem javítgatták). 

 

   B.

Előzmény: kisfitti (30744)
kisfitti Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30750

Az nekem is feltűnt, hogy a gombócnak kellene benne lennie, mert ezt a dieselekben láttam. 

Előzmény: BluElefantino (30747)
Gyozi2 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30749

Nem tudom kié hol nyikorog, de a miénk kuplungos nyikorgását a pedál teljes szétszedése és zsírozása oldotta meg.

kb egy éve tart a csendes állapot. Igaz a szétszedés után megbántam, hogy belekezdtem mert nagyon rossz hozzáférni, de végül sikerült összerakni is...

Előtte fújtam rá mindent a munkahengerre és a pedálra is, de semmit nem ért.

Előzmény: BluElefantino (30741)
kacagógerle Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30748

Én bekentem szilikonzsírral a munkahenger belsejét. Bírta pár hétig, de most megint előjött a nyikorgás.:-)

Előzmény: BluElefantino (30741)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30747

Ami nagyon furcsa hogy ezt a váltókart a dízelekbe teszik és nem a benzinesekbe!

Előzmény: kisfitti (30744)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30746

A lökösben mindig van eltérés mert az műanyag és nem fém! Viszont a képek alapján mintha más színe lenne a jobb első sárvédőnek és az ajtónak!

Előzmény: kisfitti (30744)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30745

Ezért kell mindent megnézni mert a fényképező nem hozza ki a hibákat, ránézésre nagyon szép volt!

Előzmény: kisfitti (30744)
kisfitti Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30744

Megnéztük az autót, de már festékvastagság mérésig, diagnosztikáig el sem jutottam. Maradt ugyan olyan karcos, mint volt az előző tulajnál. Kapott egy polírt, meg itt-ott leecsetelték a karcokat, ami borzalmasan ronda lett. 

Sajnos ronda, hiába jó műszakilag.

 

Erről mit gondoltok? 

Elég egyben van szerintem, bár az első lökös kicsit mintha elütne. De az a legkevesebb, attól még nem hinném, hogy festett.

BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30743

Esetleg a pollenszűrődet kéne cserélni, valamelyik fórumon olvastam hogy ez is okozhatja!

Előzmény: Mikusz. (30742)
Mikusz. Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30742

Sziasztok!

 

A Punto II kocsimon a szélvédőm hajlamos a párásodásra. Reggelre gyakran bepárásodik vagy kívülről lefagy, a szellőztetés pár perc alatt leviszi és utána jó a következő leállásig de nekem ez akkor is furcsa. Ez ilyen?

A Stilom sokkal kevésbé hajlamos erre, ott alig jelentkezik ez a probléma.

Esetleg meg tudná mondani valaki hogy a klíma kondenzvíz leeresztő hol van pontosan? Még azt megnézném, hátha nem tud lefolyni belőle a víz és amiatt van az egész.

 

BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30741

Igen, valaki írta hogy neki nem a pedálnál nyikorog a persely hanem a munkahengernél. Egy Fiatos szerelővel pont most beszéltem pénteken és ez is szóba került és azt mondta hogy van erre egy "speciális" fehér zsír, ha bekened vele a pedálnál azt a perselyt utána nem nyikorog.

Előzmény: kacagógerle (30740)
kacagógerle Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30740

Olvastam a Puntoclub fórumon is hogy sokan a tengely nyikorgására gyanakodnak, de szerintem meg a karmantyú nyikorog a kuplungfőhengerben vagy a munkahengerben. 

Előzmény: BluElefantino (30737)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30739

:-)

Előzmény: BluElefantino (30738)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30738

Lolliii! Igazad van, hülyeséget írok! A gázpedállal tévesztettem össze...

Előzmény: Törölt nick (30733)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30737

az sajna nekem is "nyikorog" de az a pedál forgópontja...

Előzmény: kacagógerle (30731)
Mentol frász Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30736

Sziasztok,

 

PuntoI (SX60) hátsó ajtó teleszkóp kéne nekem (2db), mert már nem egyszer fejbebaxott... Szerintetek, milyen reális árra számolhatok?

BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30735

Nálam a 2002-es évjáratú 60 pacis az bowdenes volt!

Előzmény: Törölt nick (30733)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30734

Vennék egy jó állapotú bontott kuplungtárcsát. Punto II 80 Le 190 mm átmérőjű.

Ha valakinek volna egy elfekvőbe, akkor egy mailt dobjon már rám.

fiatlulu@freemail.hu

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30733

Nálam a 60-as is hirdaulikus, és tudtommal az  összes Punto az 99 óta.

Előzmény: BluElefantino (30730)
kisfitti Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30732

Én úgy gondolom, aztán vagy megcáfolják, vagy megerősítik, hogy az mjet jobban bírja, mint a dci delphi. Azokból ritka, ami elmegy 200 ezret, mjetből meg ritka, ami nem megy el 200 ezret. 6 milliót gyártottak ebből a motorból. Mindig lehet látni bontott porlasztókat, ha az ember nem tud bevállalni, egy felújítást anyagilag éppen. Ez volt az első cr, amire rá merte mondani a gyár a 250 ezer km-t. A többi cr-re csak 150 ezret írtak.

 

Már írtam, hogy nekem nem áll ilyen nyeke-nyókán a légszűrő házam, pedig ilyen motor van a grandeban. Meg pl. a champion légszűrőnek, hosszabb a tömítése, mint a ház, picit így meggyűrődik, amikor le van szorítva. Talán, egy wix, bosch, fiaam jobb lenne. De azokat még nem próbáltam. 

Előzmény: -peter (30729)
kacagógerle Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30731

Nekem 60 pacis van, és örülnék ha bowdenes lenne mert akkor nem nyikorogna annyira.:-)

Előzmény: BluElefantino (30730)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.10 0 0 30730

A benzines 2-es Puntoknál a 60 pacis az bowdenes a 80 pacis hidraulikus.

Előzmény: kisfitti (30728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!