Olyan kérdésem lenne, hogy vane valami megoldás erre: belülről nyitható a csomagtér ajtó, és ismét kiakadt a bovden vége a karból, amit ugye meg kell húzni. Már egyszer visszaraktam, és most ismét visszafogom, csak jó lenne, ha nem kéne mindig kárpitot bontani stb, hanem, ha úgy maradna. Volt másnak is ilyen gondja? Hogyan lehetne ezt tartóssá tenni, hogy ne ugorjon ki?
A másik kérdésem továbbra is él. Az üzemanyag fogyást visszajelző kis izzó nem világít, ha kevés a benzin. Az izzó jó, megnéztem. A hátsóülés alatt levő kis lemezt, ha leszedem, akkor onnan hogyan tovább? Mit kéne kimérni, illetve mik lehetnek a problémák?
Illetve még egy kérdés. A vezetőoldali ajtó zárja eléggé rossz már, a másik oldali viszont ehhez képest hibátlan. Az autó kp záras. Meg lehet cserélni a zárakat? Vagy van jobbos és balos?
Megnéztük az autót, de már festékvastagság mérésig, diagnosztikáig el sem jutottam. Maradt ugyan olyan karcos, mint volt az előző tulajnál. Kapott egy polírt, meg itt-ott leecsetelték a karcokat, ami borzalmasan ronda lett.
A Punto II kocsimon a szélvédőm hajlamos a párásodásra. Reggelre gyakran bepárásodik vagy kívülről lefagy, a szellőztetés pár perc alatt leviszi és utána jó a következő leállásig de nekem ez akkor is furcsa. Ez ilyen?
A Stilom sokkal kevésbé hajlamos erre, ott alig jelentkezik ez a probléma.
Esetleg meg tudná mondani valaki hogy a klíma kondenzvíz leeresztő hol van pontosan? Még azt megnézném, hátha nem tud lefolyni belőle a víz és amiatt van az egész.
Igen, valaki írta hogy neki nem a pedálnál nyikorog a persely hanem a munkahengernél. Egy Fiatos szerelővel pont most beszéltem pénteken és ez is szóba került és azt mondta hogy van erre egy "speciális" fehér zsír, ha bekened vele a pedálnál azt a perselyt utána nem nyikorog.
Olvastam a Puntoclub fórumon is hogy sokan a tengely nyikorgására gyanakodnak, de szerintem meg a karmantyú nyikorog a kuplungfőhengerben vagy a munkahengerben.
Én úgy gondolom, aztán vagy megcáfolják, vagy megerősítik, hogy az mjet jobban bírja, mint a dci delphi. Azokból ritka, ami elmegy 200 ezret, mjetből meg ritka, ami nem megy el 200 ezret. 6 milliót gyártottak ebből a motorból. Mindig lehet látni bontott porlasztókat, ha az ember nem tud bevállalni, egy felújítást anyagilag éppen. Ez volt az első cr, amire rá merte mondani a gyár a 250 ezer km-t. A többi cr-re csak 150 ezret írtak.
Már írtam, hogy nekem nem áll ilyen nyeke-nyókán a légszűrő házam, pedig ilyen motor van a grandeban. Meg pl. a champion légszűrőnek, hosszabb a tömítése, mint a ház, picit így meggyűrődik, amikor le van szorítva. Talán, egy wix, bosch, fiaam jobb lenne. De azokat még nem próbáltam.