Tehát M3 ról Hungáriára le, mész tovább, elhagyod a BNS-t, még mész, majd a Fradinak a stadionjánál(?), rákanyarodsz balra (dupla sáv kanyarodik balra) az Üllőire. Ott egyenesen végig eljutsz az Euro Parkig. Ott lemész az EURO park jobb oldalára, és a villamosokkal párhuzamosan kanyarodsz jobbra. Végig a Határ úton mész teljesen, (jó hosszú lesz) majd Határ útról balra kanyarodsz, Helsinki úton végig, utána Grassalkovits úton végig (lesz egy elágazás jobbra, de Te egyenesen tartasz tovább), és kilyukadsz az Ócsai útra.
Olyan notebook-ra való térképprogramot keresek, ami kizárólag kamionokhoz készült, tehát nem küldi be a delikvenst olyan utcába,ahonnan pl. súly miatt ki van tiltva. Állítólag még a traktor méreteit is meg lehet adni.
Nem játszott/játszik valaki a "18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal" nevezetű kamionszimulátorral? Az a bajom vele,hogy az egyik gépemen amin SP1 van mükszik,de a SP2-essel nem. Indításkor hibaüzenet és sehova tovább.
Hmmm...minibuszos emlékeim szerint az a Frankfurt Hotel...aztán lehet, hogy mellette van valami valami másik 4-es is. Na mindegy, az úttól olyan 50m-re van a bejárata, elég nagy épület, mondhatni eltéveszthetetlen :) De ott majd megmondják a biztosat.
Csak pár100 cég van ott a környéken :D A kamionos bolt az Ócsai út 1-3-ban van, ahhoz tudsz majd viszonyitani, vagy ha a másik oldal kell, akkor ott a Frankfurt Hotel a 4-es szám.
már eldöntöttem hogy kocsival megyek! a lényeg hogy egy állásinterjúm lesz.......
én is úgy néztem hogy hungária, könyveskálmán, majd M5, majd M0ás és onnan lesz egy lehajtó a soroksárira, vagy a 50 számú útra!
az a bajom, hogy az ócsai út nincs feltűntetve a térképen, meg a másik hogy az utvonaltervező a bkv-n most szüntel! nem akarom lelőni a poént de ma felhívtak egy tiszaújvárosi cégtől akinek a központja bp az ócsai úton van! állítólag vmi kurvasokan vannak ott, mert a portás fog eligazítani......
meglássuk!
köszönöm, de ha vki még tud egy másik eljutási lehetőséget ne tartsa magában!
deps, Autóval egy egyszerű (nem a legrövidebb) útvonal... M3-Hungária (Könyves Kálmán)-Nagykörösi-M5-M0-Soroksári kihajtón kimész-balra fordulsz-bal oldalt Convoy truck shop (feltéve ha oda akarsz eljutni.
Autóm volt műszakin, jól meg is kapta a 90kmh-s limitert :((((
Hát én nem nagyon tudom vagyis értem amit mondasz akkor busszal (BKV) akarsz menni mert akkor a bkv.hu-n van egy utvonaltervező de ha kocsival akarsz menni akkor nem tom, nekem csk eddig tejjed a szakértelmem! :) :))))))
a nagy problémám az hogy nem tudok eljutni az ócsai útra a 23.kerültebe! az utvonaltervezők olyan utakat mutatnak, amik egy kézitérképen nincsenek rajta!!!!
1: a keltiből hogy jutok oda
2: kocsival az M3ról
az a bajom, hogy a kézitérképen nincs ócsai út, csak graschalkovics, aztán már az 5 ös út van...... vmi polgármesteri hivatalt sikerült találnom, de úgysem tudom hogy hol van a cím!
ahogy én tudom! elmenni a lágymányosi hídig a könyvesen, majd a soroksárin végig a graschalkovicson, de ott meddig?????? járt már vki arra tömegközlekedve????????
A cseh meg szlovák kamionok tényleg díszitettek, bár nekem azért annyira nem tetszenek. A dán kamionok is általában díszitettek azok jobban néznek ki szerintem. Azt vettem észre hogy a török kamionoknál a citromsárga-piros-kék szín vezet (ebben a sorrendben, bár előfordul a színek kombinálása is). Ritka a más színű, de akkor is próbálják ezeket legalább csíkok szintjén belecsempészni.
Támogatnák az ipari parkba települést A jövőben azok az ipari parkok élvezhetnek előnyt, amelyek határozottan ösztönzik a kis- és középvállalkozások betelepülését. A kkv-k körében is egyre vonzóbb a beletelepedés az ipari parkokba - írja a Világgazdaság. Az ipari parkoknál a jövőben mind nagyobb hangsúlyt kíván helyezni a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium a kis- és középvállalkozások fejlesztésére. A kkv-k támogatásának prioritását az ipari parki fejlesztéseknél már a II. Nemzeti fejlesztési tervben is érvényre kívánják juttatni. Hitelkonstrukciót kívánnak kidolgozni, amely infrastruktúrával ellátott telephely vásárlásához nyújt forrásokat. Támogatnák a telephely megvalósítását, inkubátorházak építését, az innovációs és tanácsadói tevékenységeket, valamint meghatározott rendszerek létrehozását és karbantartását.
Ismét drágul az üzemanyag Szerdától a MOL 4 forinttal emeli a 95-ös benzin és a gázolaj árát. Így a 95-ös benzin kiskereskedelmi ára literenként 270 forint közelébe, illetve fölé emelkedhet, de az autósok akár tíz forintos árkülönbözetet is tapasztalhatnak egyes kutaknál. A MOL a világpiaci tendenciákkal indokolta az áremelést.
A Gasolin Press hírszolgálat értesülései szerint még az idén bemutatja a Volvo az átdolgozott FH-t.
A német autópályán a tavalyi évben 2,85Mrd Euro bevétel keletkezett a teherautók útdíjfizetéséből (előzetesen kb. 3Mrd Euro-ra becsülték a bevételt).
A tevek szerint szándékban áll nappali és éjszakai díjat kialakítani, amivel a nappali zsúfoltságot is csökkenteni lehetne.
Szerintem is csak annyi az elönye, hogy így kisebb a motorsátor a fülkében. Így a tömegközéppont is egy kicsivel lentebb van. A Súlyelosztást érdemben nem befolyásolja.
Konkrétan tudom, de egy belföldön dolgozó cég vette őket. Körbejárta az összes kereskedőt és azt kapta a legolcsóbban (nem sokkal volt drágább az MAN). A Premiumot megkapta volna kezdő befizetés nélkül csak részletfizetésre. Gondolom attól is függ milyen a cég és melyik kereskedőnél.
Kezembe akadt egy jó kis könyv, aminek a címe "Nem kell ész csak jogosítvány", pont akkor íródott, amikor jött a rendszerváltás, és alakultak a kisszövetkezetek, meg el lehet kezdeni Ifával maszekolni, érdekes könyv, csomó hasznos dologgal ki hogyan építette fel szerencséjét vagy bukott bele.
A másik hogy találtam egy nagyon jó kis oldalt, ami liazokról szól. Nagy vagány mindenre kiterjed és van angol verziója is egyelőre még kezdeti stádiumba. liaztruck Amúgy régóta figyelgetem a cseheket meg a szlovák fuvarosokat, és arra jöttem rá, hogy nekik valahogy "szebb" szerelvényeik vannak, mintha ott kimaradt volna a flotta fehér szín invázió, meg jobban is dekorálnak ami kicsit már néha giccses de izlések és pofonok. vélemények ellen véleményeket kérek:-)
A harmadik dolog hogy Rábában is láttam meg most Lizában is, hogy a motor meg van döntve ez mitől előnyösebb azon kívül, hogy nem ér a plafonig a motor, nem rosszabb a súlyelosztás így???? kép
Mármint az a kérdésem, hogy az olcsó ár mennyit jelent? Általában kezdő részlet nélkül azoknak adják oda az autót, akiknek nem jelent gondot a "beugró" megfizetése. (Hosszú évek óta nyereséges cég, nagy bevétellel stb.)
Azt hallottam hogy a Premiumot most kezdő részlet nélkül is el lehet vinni. Meg azt is hogy a legolcsóbb traktor az Axor, a második legolcsóbb meg a TGA (mindkettő kis fülkével).
Ilyen ez a Premium. Olcsó autó kompromisszumokkal. Dolgozni ezzel is lehet, de nem muszáj szeretni. Hivatalosan ez nem nemzetközis autó, arra ott a Magnum. Más kérdés, hogy a Premiumok fő vevője a kispénzű kelet-európai nemzetközis fuvarozó cégek. Arra valók, hogy az olyan országokban amik viszonylag nagyok (francia, német, spanyol) néha 1-1 alkalommal hetente tudjanak aludnia sofőrök. Ilyen volna az Axor is, más kérdés, hogy nem csak erre használják.