Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148311

Azt hittem usa vagy canada,csak mert fater öccse a GM-be can-ba dolgozott sok-sok évig elég komoly beosztásban(már nyudíjas kint)

Előzmény: cam aro (148309)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148310

 lattal mar ilyen motort fotengelyig szethulva ? 

 

en meg nem. :/ 

 

Előzmény: mica-r (148305)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148309

ahol a legtobb kitantorgott magyar. 

uk.

 

Előzmény: Törölt nick (148303)
henger fej Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148308

Tudom, lehetett volna jobban szűrni.

Előzmény: henger fej (148307)
henger fej Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148307

Néznék statisztikát, az európai piac nem kicsi. 

 

3 link.

 

Előzmény: ''csiga (148304)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148306

Én minden felöl azt hallom,h kicsi lett az motor az átlag 2-3tonna önsúlyhoz,ezért elóbb-utóbb széthullik,függ attól ki mennyire terhel(te)i még pluszba

de biztos lehet vmi tipushiba is

 

 

Előzmény: ''csiga (148304)
mica-r Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148305

Talán az utolsó tipp. Az előd motor majdnem ugyanilyen mechanikájú volt, azon korszerűsíthettek valamennyit.

Előzmény: ''csiga (148304)
''csiga Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148304

Tehát valamilyen szinten igaz a hír.  Hogy a magasnyomású rendszerrel gondok lehetnek, az még csak csak.

 

Az olajzás hiánya, és a főtengely törés nekem új.  

 

Tippelgetek magamban, hogy az olajszivattyú adja-e meg magát, és utána  mint a piros hete mindent visz, vagy túl laza illesztésű a motor, és az olajba kerülő gázolaj nagyon felhigítja,  és akkor valami viszkózus xW/50 olaj kéne bele sűrű olajcserével, vagy tervezési hiba és nem lehet védekezni ellene.

Előzmény: Törölt nick (148302)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148303

Megkérdezhetem hol laksz/dolgozol?

Előzmény: cam aro (148294)
Törölt nick Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148302

a 2.2-es sprinterekkel nagyon sok baj van,konkrétan a motorral.

rengeteg garanciában cserélt és felujjított van már ezekből,,,viszont 3.0 v6 meg talán a legjobb 3.5tonnásokok között.

 

Előzmény: ''csiga (148300)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148301

passz. .evap ? 

Előzmény: Tie (148299)
''csiga Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148300

Sziasztok!

 

Tisztelettel érdeklődnék az Uraktól!

 

( Igaz, fel tettem más topikban is a kérdést, remélem nem gond)

 

 

Kedves ismerősömmel ( autószerelő) beszélgettünk a motor olajokról és szóba hozta, hogy egy másik - közös ismerős - szerelőnek kellett már kétszer is kölcsönadnia a műhely egy részét, mert a Mercedes Sprinter csak ide fért be.

 

A hiba másodszor is z volt, hogy a főtengely nyugvó csapágyai berágódtak annyira, hogy gyakorlatilag motor cserés lett. 10.000 Km-ként volt olajcserés, hogy mit tettek bele, azt nem tudom.

 

 

Csak nem hagyott nyugodni a dolog, így keresgettem a neten, és hamar adott mindjárt két találatot is:

 

 

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__3430709-szerintetek-mi-oka-lehet-hogy-egy-kimeletesen-hajtott-sajat-sprinter-315-cdi-23

 

 

http://www.sprintermotor.hu/rovatok/karosultak_jelentkezeset_varjuk/jelentkezes/

 

 

Sőt, azt mondta, hogy a Sprintereknél elő szokott fordulni a főtengely törés is. Ha jól emlékszem CDI 220 motorokat,  (2003-2009) vagy épp az újabbakat? említette.

 

A kérdésem az lenne, hogy ez típushiba lenne, vagy esetleg simán csak rossz olajat használnának? 

Tie Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148299

És a harmadik?

Előzmény: cam aro (148282)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148298

...csak ott kintrol a hideg megy be.. ide meg a meleg jon be.. :D 

Előzmény: Paco155 (148295)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148297

A héten elugrok vele mert eléggé idegesít,köszi.

Előzmény: mica-r (148292)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148296

lenne tudni milyen tomites van a poz.szenzor mukodteto rudjan."" 

 

semilyen. 

felette van a valto hidraulika, onnan tul lecseppeni a szenzor tolorudjahoz. de annak meg van lefolyoja also ponton, vissza a tartalyba. 

 

szvsz hiba nem lett meg, de ket lehetseges ok megszuntetve.

vagy dugult a lefolyo. 

vagy tobb a veszteseg mint amit lefolyo bir elnyelni. 

kitakaritva az egyseg,  pumpa ido is csokkent, kivulre folyas is megszunt. 

 

 

====================================================

 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (148234)
Paco155 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148295

A mi fűtetlen mélygarázsunkban sincs sokkal hűvösebb :P

Előzmény: cam aro (148294)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148294

tevedtem.. 599 .

(azt hogy trollkodjak is kicsit, azt ott most egy futetlen garazs, reggelrol.  ;) 

 

 

 

 

Előzmény: cam aro (148252)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148293

szegeny keverek lassan eg.. elhuzodik az eges. 

 

inkabb hofok/levego  szenorok korul nezelodnek. 

lehet rossz uzanyomas is persze, de az eleg ritka hogy inditaskor rossz, utanna meg jo. 

mondjuk egy muszer pillanatok alatt megmondja. :) 

Előzmény: C20NE (148290)
mica-r Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148292

Meg kellene diagnosztizálni, sok adatot tudsz nézni rajta. Fojtóretesz, egr, üzemanyag, bármi lehet...

Előzmény: Draganovic (148283)
Quattroman Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148291

mert hosszan elnyulik az eges es osszenyitaskor visszabofog.

Előzmény: C20NE (148290)
C20NE Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148290

Tehát egy döglődő üzemanyag pumpa miatt indulás után amíg stabilizálódik a nyomás lehet...?

 

Miért nem pufogja ki simán az el nem égett robbanásképtelen hengertöltetet, mitől puffan vissza?

Előzmény: cam aro (148286)
Quattroman Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148289

mas baj van ott, egy jol bepreselt fagydugot nem nyom ki akkora nem lehet a rendszernyomas.

felfujja magat az a motor

Előzmény: Korrektor.AD (148284)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148288

talan a ragaszto helyett gondolkodj el azon, hogy mitol van a hutokorben akkora nyomas hogy kilovi a fagydugot...

Előzmény: Korrektor.AD (148284)
Draganovic Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148287

Azt még hozzá teszem hogy 10-12 ezer km ként volt olajcserézve két éves kora utántól előtte 30 ezer a garancia miatt szakszervizben.

Előzmény: Draganovic (148283)
cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148286

szegeny keverek 

Előzmény: C20NE (148285)
C20NE Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148285

Sziasztok!

 

Teljesen általánosan típus nélkül! Egy benzines motor milyen hibák/okok/üzemállapotok mellett durroghat vissza  a szívó oldalra?

Korrektor.AD Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148284

Urak! Van egy Skoda Felicia 1.3 1996-os első szériás még a rotoros gyújtás van benne, stb...
megfagyasztotta a tulaja a gépet.
3 db fagydugó van benne a hengerfejben a szelepsor alatt. A középsőt kilőtte.
vettem bele újat 20 mm átmérőjű megy bele, stimmel is helyére ment, de magas fordulaton kilőtte a helyéről. Elsőre egyből, másodjára egy pár km-es próbaút során.

Valami tipp hogy mivel ragaszthatnám be ami megfogja? Már nagyon gáz mert a harmadszor ömlik össze az olaj a vízzel... és csak dobom ki a pénzt az anyagra...

Köszönöm, tisztelettel!

Draganovic Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148283

Sziasztok

 

Van egy Skoda Octavia 2-es 2007 .11 . BXE havi 1.9 pdtdi (105 LE de át lett irva a softver 136 LE így ,de már jó pár éve)265 ezer km van benne új turbó 12 ezret ment eddig a turbó és pd sor.

 

Amióta ilyen hideg van alapjáraton semmi baja ,de mikor 3-as ban 2000-es fordulatnál kerepelő hangot hallani ,de csak bentről,mentem lehuzott ablakkal semmi ,kiszálltam alapjáratnál semmi,nem fullad ,húz rendesen,a viselkedése olyan mint mindig csak ez a hang....akkor adja mikor ippen csak nyomom a gázt inkább 3. ban 2000-es fordulatnál ,de ha padlózom nem adja sem ha bátrabban adom rá a gázt.

 

4 napja elé nehezen kapta el a minuszok leszívták az aksit ,azóta csinálja.

 

Eddig 240 ezret autopalyan tettem bele ezzel jártam ki németbe és Ausztriába fél éve használjuk rövidebb távokra .müszakin 2 hónapja volt minden rendben volt.

 

Tudom hogy ez elég kevés ,de hátha ez egy tipikus pdtdi hiba vagy jelenség amivel nem egyszer találkoztatok köszönöm az infokat.

cam aro Creative Commons License 2016.01.05 0 0 148282

jo, persze hogy beneztem a kerdest. 

nem a legszuron kerdezted... 

 

igy viszont gyors tipp. 

 

egy a lent irt legszurohoz. 

egy az uzanyomas szabalyzohoz. 

Előzmény: Tie (148280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!