A Magyar Közlönyt az Igazságügyi Minisztérium szerkeszti.
A Kormány 1627/2014. (XI. 5.) Korm. határozataaz Elővárosi vasúti személyszállítás céljára 6+15 db villamos motorvonat beszerzése a MÁV-START Zrt. részére tárgyú projekt műszaki tartalmának jóváhagyásáról és a közbeszerzési eljárásának megindításáról
A Kormány
1.jóváhagyja az Elővárosi vasúti személyszállítás céljára 6+15 db villamos motorvonat beszerzése a MÁV-START Zrt. részére tárgyú projekt (a továbbiakban: projekt) műszaki tartalmát,
2.felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon a projekt közbeszerzési eljárásának megindításáról.
A Kormány 1627/2014. (XI. 5.) Korm. határozata az „Elővárosi vasúti személyszállítás céljára 6+15 db villamos motorvonat beszerzése a MÁV-START Zrt. részére” tárgyú projekt műszaki tartalmának jóváhagyásáról és a közbeszerzési eljárásának megindításáról
A Kormány 1. jóváhagyja az „Elővárosi vasúti személyszállítás céljára 6+15 db villamos motorvonat beszerzése a MÁV-START Zrt. részére” tárgyú projekt (a továbbiakban: projekt) műszaki tartalmát,
2. felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon a projekt közbeszerzési eljárásának megindításáról.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter Határidő: azonnal
Ha a különböző valamire jogosító igazolványokat, tanúsítványokat, engedményeket, igazolásokat egyetlen szervezet adná ki, akkor talán többé-kevésbé megtudnák mondani miből mennyi van forgalomban?
De egyelőre több tucat (nem elirás) szervezet, bizottság, hatóság, orvosi csoport, stb. ad ki olyan )különböző című) papírt, melynek alapján valamilyen utazási kedvezmény keletkezik.
az államkincstár legutóbb azt se tudta megmondani a miniszternek, hogy mennyit adott ebből ki.
Azt meg, hogy kinek, pláne nem tudja.
Elméletileg ott is van sok milliárdért telepített, évente fejlesztett számítógépes nyilvántartási háttér, valóságban csak saccolni tudják, hol, mennyi MÁK igazolvány van forgalomban.
Köszi! Erre nem gondoltam. Kik kaphatják ezt az igazolványt?
(Bár eddig a legjobban az országgyűlési képviselők ingyenes utazása irritált engem. Talán azért, mert egy ciklusban rendszeresen együtt utaztam egy olyan képviselővel, akinek pártja egyébként erősen vasútellenes lobbit folytatott. De az ingyenes első osztály és a mellé járó utazási költségtérítés jól jött neki.)
És mi lenne, ha számottevően megvágnák a kedvezményeket? Azt gondolod, hogy akkor azok mind teljes árú jegyet vennének? Nagy részük nem utazna (vagy nem vasúton...)
Tegnap utaztam a 80-as vonalon, a Keletiből 12 órakor induló sebesvonat olyan 20%-os feltöltöttségű volt. Aszódon megelőzött bennünket valami IC-féle, az meg olyan átlátszó volt, mint a színtelen nejlonfólia.
Nyilván az ország gazdasága nem omlana össze, de azért tömegeket szívatna meg a dolog pl. a budapesti elővárosban. A távolsági forgalomnak is odatenne, de azt valahogy talán elvihetnék a volánok, ahogy korábban.
Ne örülj korán! Korábban már szóba jött, de akkor sietve hozzátették, hogy a 65 éven felülieké továbbra is megmarad. De ami a durva, hogy pár napja a Face-n egyesek pont a 65 éven felüliek kedvezménye miatt aggódtak. Azzal kéne kezdeni! Amíg ahhoz nem nyúlnak, addig semmi máshoz ne nyúljanak!
Szigorúan titkos. Személyügyi gyűjtő. xy vasúti járművezető. Tisztafajú elegytovábbító, megközelítően államvasúti típus, sztrájkolós. Csak a kátai élőre osztható be. Munkatársaival jó kapcsolatot alakított ki. Sportember, a Zbr kar-távdobás TVSZK-bajnoka.
Ha a pályavasúti dolgozók nem vesznek részt benne, akkor pont a teherfuvarozók lesznek azok, akik profitálhatnak belőle. :-) Na meg az állami költségvetés. :-D