Azt vettem észre és ezen a képen is azt látom, hogy nyugaton sokszor nem használnak a függönyös pótokon oldalléceket. Mi tartja fenn az árut? A nyerges autószállítónak meg a fülke feletti része tetszik. Kanyarokban jól tudnék vele rombolni.:) Nekem az elején a sima nyergessel is nem kis odafigyelésbe került hogy halszálkába álláskor ne törjem meg a mellettem állót
A jármű üzletág a 4. negyedévben 4MrdFt-os forgalom mellett 0,5MrdFt-os nyereséget ért el (igaz ebben benne vannak a buszalvázak és az angol úthenger alvázak is, de a profit biztosan nem ezekből jön). Gondolom ekkor volt jármű átadás a honvédségnek.
Arról van valami infód, hogy kb mennyibe kerül egy alap Rába H18? Lassan a Rába Jármű is elköltözik, ha lemegy a vállukról a hatalmas üres telep rezsije, talán jobbak lesznek.
Na ugye tudtam én, hogy vannak gondolkodó kamionosok is, nem is a piszkálódó helyen "társalgok". A poénos nő társaitok nem sokat látnának az útból, ha nem jön divatba a férfi tanga. Jó annak, aki sokáig alhat csak nehogy bagolyműszakkal fizessen meg érte. Azért az exem "fuckingtrans" pólófelirat terve sem rossz. Helló
A Gasolin Press hírszolgálathoz befutott néhány tőzsdei jelentés.
A DaimlerChrysler haszongépjármű részlege 2,09Mrd Euro-s nyereséggel zárta az elmúlt üzleti évet.
Kevésbé jó erdménnyel zárta a Rába ZRt. az elmúlt évet. -4,7MrdFt-os veszteségel zárták a tavalyi évet (ezen belül az utolsó negyedévben a jármű részleg 500mFt nyereséggel zárt /mondtam már korábban, hogy drágák a honvédségi teherautók/). Csak a pénzügyi veszteség 3,1MrdFt-ot (elsősorban árfolyamveszteség), az üzemi veszteség 1,5MrdFt-ot tett ki (termelés).
A MOL 248MrdFt-os adózott nyereséggel zárta az évet.
Meg ne feszüljél!:-)) Na emberek, holnap nekem Turnu-Severin kanyar, oda-vissza.(legalábbis egyelőre-meg yegy hajó, és utol kellene érni)Szurkoljatok, h minden oké legyen..
Ez a női bugyi jó, gondolom tanga. Mit sugallhat? Kinek, mi ugrik be egyéni és nemtől függő. A találkozón én is sok szellemes "táblát" láttam. Ha legközelebb látod, nézd is meg, miatta szaporodott, személyemmel a titetek kedvelők tábora.
Bocskor tényleg nem bír benneteket? Én nem vettem észre, igaz csak reggel hallgatom őket.
Háh ez mekkora már én még nem is láttam. :) :)))) :]]]
Egyébként aszondod sok "táblát" [a vicces kedvűek megkérdezik kresz táblát :) :)] olvasol? Akkor a Dificitens-et is láttad már? :) és a Fuvaros Ádi-t??
Én már láttam őt az biztos. De így nem ugrik be.Nem is fog :o))) Annyi rendszámtáblát szoktam olvasgatni menet közben. Eddigi legjobb rendszám : zsírszalonna :o))))))))) Meg van még jó pár idióta név.Női napozó, mostanság divat a tükörre akasztot női bugyi.
Köszönöm!
Ez igazán emberi volt. Tudod aki 3 évig megértette, kiszolgálta, támogatta egy kamionos életét, az közben meg is szerette ezt az izgalmasan veszélyes, nehéz de szép világot. Ezért nem érzem itt rosszúl és kibicnek sem magam, na meg legalább virtuálisan és vakon "kapcsolatba" vagyok veletek.
Tudom senkinek, nem véletlen a vállalt feladata, főleg ha hivatássá válik. A néha relatíve szabadság érzést adó, izgalmakat okozó munka, férfias választás. De lelkileg nem alkalmas mindenki, hogy ilyen életforma mellett a családját, a saját bizalmát, a kapcsolatait korrektül működtesse, megtartsa.
Természetesen ez fordítva is nagyon igaz. Sajnálom azokat a vándorokat, akiknek így vagy úgy, de lelkileg sérülten, vagy betegen otthon, család vagy igazi társ nélkül kell dolgozniuk. Engem is jól megtalált a hivatásom, elme szakápoló vagyok.
Van ebben is izgalom, veszély, másság, segítségnyújtás, birka türelem és humor bőven.
Leslie: "Úton" című számával kívánok jó utat Nektek.
Ne csak a vasat ápoljátok (vagy üssétek), a lelketeket is, az is munkaeszköz!
"Melyik a jobb: a váltakozó geometriájú turbo feltöltő vagy a megkerülő szelepes turbo?????????"
A változtaható geometriájú turbofeltöltő jobb és korszerűbb (fiatalabb fejlesztés). Alacsonyabb fordulatszámon hamarabb van turbonyomás, azaz pont induláskor (gyorsításkor) amikor kell az erő hamarabb van feltöltés és ezért hamarabb jön meg az erő a motorban. Ergo ugyanazt a teljesítmény hamarabb produkálja a motor, és ezzel nagy valószínűséggel a fogyasztás is alacsonyabb valamivel (sok múlik a sofor lábán).
Szia sajnálom ami veled történt és megértelek, eddig azért "nem nagyon szóltam hozzád" mert segíteni azt egyáltalán nem tudok, és okoskodni sem akartam, de mivel hogy ne nézz bunkónak, hogy ugymond új tag vagy és még nem is köszöntem az annak írható fel, hogy mint már mondtam nem tudok segíteni és nem akartam bele vavatkozni a dolgodba. Azt viszont nagyon köszönöm neked, hogy nem a másik fórumba írtál (Kamionosok, nem unjátok őket?) hanem ide, ez az értelem egyik láccódó jele!!! :) ;) :)) :]]]]