Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

xsarajb Creative Commons License 2016.11.30 0 0 64314

A 64272-ben található a  bővebb leírás.

xsarajb Creative Commons License 2016.11.30 0 0 64313

Sziasztok! Kilométer  órával kapcsolatba nincs senkinek javaslata?Mint írtam, 90 felett ingadozik a mutató,és a tempomat sem működik.A jeladó cserélve,de változás nincs.

blays01 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 64312

Úgy tudom Xsarán is volt ilyen,de a Berlingo/Partner duón tuti volt,engem pedig Saxohoz érdekelne.

Előzmény: Kárász00 (64311)
Kárász00 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 64311

Meg a Berlingon van ilyen.

 

Előzmény: Kárász00 (64310)
Kárász00 Creative Commons License 2016.11.30 0 0 64310

Xsarán még nem láttam ilyet. Ez szerintem a Saxohoz volt.

 

Előzmény: blays01 (64309)
blays01 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64309

Sziasztok!

Keresek lemezfelnire a képen is látható porvédő kupakot.Esetleg lenne valakinek?

Thx

agria11 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64308

Sziiasztok 

Szerintem ilyen témában még nem irtak be ide,

Lényeg a lényeg lenne egy xsarakombi eladó 2004-es 1.6 alakalmi áron de bontásra.(kivont)

Én meg venném de nem tudok mit kezdeni vele minden részével estleg érdekelne itt valakit vagy valakiket a dolog úgy hogy össze fogunk én nem akatok rajta nyerni semmit sem.

Az autó 80e ft meg van mindene.

Az autó heves megyében van az autó jól felszerelt.

 

Estleg érdekelne valakit?

 

üdv

 

Ja és van citroen jel is mert azt tudom keresett dolog.

 

toji76 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64307

Kis sértődős......Nem savazott senki senkit.

Előzmény: Kárász00 (64306)
Kárász00 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64306

Van külön Xsara Picasso fórum, meg a két kocsi között nem sok azonosság van a motorokon kívül(használom mindkettőt). De volt ott egy hangulatjel is.

Egyébként nem tudom mit savazol, mikor konkrétan leírtam neki hogy mi a hiba oka.

 

Előzmény: toji76 (64298)
Kárász00 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64305

Nekem is Bosch betét van elől, Bosch tárcsával(ha már Bosch a fékrendszer) és szintén nem nyikorog.

Kivéve gumicsere után. Amint kijövök a gumistól elkezd nyikorogni és kell egy-két hét hogy ez megszűnjön. Mindig ugyanoda járok gumit cseréltetni és mindig ez a helyzet.

Szerintem a légkulcs által kinyomott levegővel felkeverik a finom homokot(itt van bőven és nem sűrűn takaríthatják az emelő környékét) a földről, ami rárakódik a tárcsára és az első fékezésnél belegyógyul a betétbe.

Előzmény: BXtwelve (64300)
juve1971 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64304

Sziasztok Urak!

 

Eladó sorba került a Citroen kocsim.  Édesanyám autóját átveszem és igy gondoltam szólok itt, hátha valakinek kell,érdekli a vas.

 

Adatok:  Citroen xara coupé 2. 2001es.  1,6 16v.  109le.   sötét metál grafit, szinte már fekete.   Magyarországi, valós 248ezer km.  Harmadik tulaja vagyok,közel két év alatt 24ezer km t tettünk bele.  3 db gyári kulcs!  Kezelési kézikönyv, és még talán a szervizkönyvet is megkaptam hozzá.  Zuglóban vásárolták az autót 2001 októberében szalon ból.  Vizsga 2017. 10. 26 ig .  

Tele extrával,minden működik benne.  Téligumi lemezfelnin van rajta, adom hozzá a gyári alufelniket nyárigumival,alu csavarokkal!!!!

Minden dokumentálva van amióta megvettem,hogy mi lett kicserélve: dátum,kilóméter felirva.  

 

Dióhéjban ennyi, jó az autó és nemvolt törve soha!    350000huf  szeretnék érte.   Néztem az árakat a Ha-hu n, szerintem ez igy korrekt ár.

 

Csinálok majd egy rakat képet ha kell!    30/630 53 18.   

peti.olah Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64303

Írtam emilt.

Előzmény: farkas567 (64302)
farkas567 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64302

Sziasztok! Kell ezek közül bárkinek bármi? Egy tábla csokiért viheti az összeset. Írjon priviben.

 

Lassan elköszönök a fórumról, eladásra került a Xsara HDI autóm. Már csak 1-2 hétig kísérem figyelemmel az itt írtakat.

 

Üdv,

 

farkas567 Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64301

Sziasztok!

Érdekel valakit a képen látható szőnyeg garnitúra? Erős szövet, koptatóval középen a vezető oldali szőnyegen. Car-tex gyártmány. Nagyon szép állapotban, VTS-hez, vagy 5 ajtóshoz.

 

Ár 2500 forint, postával együtt 3100 Ft (webbox).

 

BXtwelve Creative Commons License 2016.11.29 0 0 64300

Pedig a Ferodo betét tényleg az ajánlott kategória volt (?) a PSA fórumokon.

Nekem is az volt, Brembo tárcsával. Soha nem nyikkant.

Egy baja volt. 5-6 mm-es korában egyszerűen szétmállott a betét.

Ezért váltottam.

Bosch betétre. Már második garnitúra van benne, soha nem nyikorog. Persze ebben lehet a tárcsa is ludas, a Brembo nagyon puha, gyorsan kopik.

Előzmény: francecoupe (64299)
francecoupe Creative Commons License 2016.11.28 0 0 64299

A ferodo betétek az átlagosnál több fémet tartalmaznak, így hajlamosabbak nyikorogni. Nekem is az volt a xsarán. Bármit csináltam nem hagyta abba. Tudom neked f.sza, örülj és ennyi.

Előzmény: toji76 (64285)
toji76 Creative Commons License 2016.11.28 -1 0 64298

Tudod az a becsületes neve hogy Xsara picasso. Az nem xsara véletlenül?

Előzmény: Kárász00 (64297)
Kárász00 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 64297

Ha 1.8 benzin, akkor ez Picasso lesz. Ez meg a Xsara fórum. :)

Ne méregess semmit. Megolvadt a gyújtáskapcsoló betét. Mázlid van hogy ilyen könnyen sikerült kiszedni a kulcsot. Az auto klímás Picassoknál elő szokott néha fordulni ez a hiba.

 

Előzmény: janfer (64296)
janfer Creative Commons License 2016.11.27 0 0 64296

Üdvözlök Mindenkit!

2 napja beragadt a járó motorba a kulcs. Csak nagy nehezen (véletlen rá is indítóztam) mire sikerült leállítani illetve kivenni a kulcsot. Azóta nem megy a ventilátor semmilyen állásba (utastér). Valahol hallottam hogy a gyújtáskapcsoló betéthez is van köze a ventinek. Igaz ez? El kezdtem ki méregetni a betét 4 állását. Eddig erre jutottam:

bizti tábláról (bt) érkező  3 vezeték: P, S, N

kormány alatt (ko) lévő csatlakozóból: P, S, K

üres állásba: semmi semmivel

gyújtás állás: (ko)P -> (bt)S 

üzem állás: (ko)P ->(bt)N,(bt)S

indítózás állás: (ko)P -> (ko)K

Ebből az következik hogy a (bt)P és a (ko)S soha senkivel nem érintkezik.

Arra még rá mértem hogy  (ko)P és (ko)S +12 voltot hoz.

és elméletem szerint (ko)S nek -> (bt)P sere kéne kapcsolnia üzem állásba. (ezzel a felső bizti sort kéne megtáplálnia)

Bár akkor gondolom elég sok minden nem kapna áramot ez elbizonytalanít mert látszólag minden ment az autón a ventin kívül. (bár még a bizti. kiosztásról sincs infom.(felső sor))

Ezért kedves fórumozókhoz fordultam

Köszönöm.

(2001 es évjárat 1,8 benzin, digi klíma)

 

Tomo1988 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 64295

Szia Juve! 309150838 helyileg merre vagy?

Előzmény: juve1971 (64293)
juve1971 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 64294
Helo Karasz. Megneztem amit montal, kicsereltem, nemvolt a legszebb, rafert a csere. A kopogasmeg mindig megban basszus. Kormanymu tud kopogni vajon??
Előzmény: Kárász00 (64267)
juve1971 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 64293
Helo Tomo. Dobj egy telszamot, hivlak ulesek miatt!
Előzmény: Tomo1988 (64292)
Tomo1988 Creative Commons License 2016.11.26 0 0 64292

Sziasztok!

 

2001-es Citroen Xsaramhoz keresek pont ugyan ilyen Jobb-Bal oldali ülést!

Akinek van eladó az kérem szóljon Fontos lenne számomra!

 

huba15 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 64291

Sziasztok Xsarások:). Nemrég vettem egy 2001es évjáratú 90lóerős dízel Xsarát,nagyon szép és jó állapotban van,egyetlen kellemetlen hibát leszámítva. Egyik reggel minden előjel nélkül nem indult,tettem-vettem a motortérben,sajnos nem vagyok nagy hozzértő,gondoltam lehúzom a gázolajszűrőházról a bemenő csövet h megnézzem folyik-e a nafta. Gyújtás ráad,ömlik a gázolaj,szivattyú jó. Visszadugtam,és pöccre indult. Azóta is,minden hosszabb állás (1 éjszaka) után a szűrőház elején lévő műanyag leeresztő csavarnál kiengedek pár csepp gázolajat és pöccre indul. Ha napközben többször megyek vele,minden alkalommal gyönyörűen indul. Lukas lenne a cső? A fogyasztáson és a betonon nem veszem észre. Köszönöm előre is az ötletelést! Szép estét!

Kárász00 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 64290

Így van megoldva. Bemész a legközelebbi márkaszervizbe és pár száz forintért kapsz megfelelő réz gyűrűt. Ha az átfolyó csavarban van fémszita szűrő, akkor azt ki kell tisztítani. Vagy cserélni a csavart.

Az elfolyó cső meg bilincsekkel van rögzítve, de gondolom azt láttad. Meg annak a csonkjánál is van egy réz gyűrű.

Előzmény: hupisom1 (64288)
toji76 Creative Commons License 2016.11.23 0 1 64289

A turbo alján lévő vissza vezető csöved folyik szerintem.

 

Előzmény: hupisom1 (64288)
hupisom1 Creative Commons License 2016.11.23 0 0 64288

Sziasztok! xsara 1.4 hdi -nél a következő problémám van , a turbó alatt a földre folyik az olaj , nem nagy mennyiség de folyik , a cső ami taplálja olajal a turbót valószinű az lesz ott olajos .

A kérdésem vennem kell egy komplett csövet ha igen hol? vagy a cső végein lévő csatlakozót / tömitést (nem tudom) azt is ki tudom cserélni , ha igen hol találok hozzá alkatrészt , esetleg valami alternatív megoldás ? köszönöm a segitséget :)

peti.olah Creative Commons License 2016.11.22 0 0 64287

Kösz, hétvégén megpróbálom.

Előzmény: Kárász00 (64286)
Kárász00 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 64286

Az talp részen van 3 kinövés amelyek 4-4 körömmel kapaszkodnak lyukakba. Szedd le a hamutartó fölötti kis burkolatot(a felső részén kell meghúzni kétoldalt). Az ott keletkező résen be tudsz nyúlni és össze tudod nyomni a körmöket.

 

Előzmény: peti.olah (64281)
toji76 Creative Commons License 2016.11.22 0 0 64285

nem igaz.....az enyémben is azok vannak és nem nyikorog.

Előzmény: francecoupe (64284)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!