Sziasztok! Kilométer órával kapcsolatba nincs senkinek javaslata?Mint írtam, 90 felett ingadozik a mutató,és a tempomat sem működik.A jeladó cserélve,de változás nincs.
Lényeg a lényeg lenne egy xsarakombi eladó 2004-es 1.6 alakalmi áron de bontásra.(kivont)
Én meg venném de nem tudok mit kezdeni vele minden részével estleg érdekelne itt valakit vagy valakiket a dolog úgy hogy össze fogunk én nem akatok rajta nyerni semmit sem.
Az autó 80e ft meg van mindene.
Az autó heves megyében van az autó jól felszerelt.
Estleg érdekelne valakit?
üdv
Ja és van citroen jel is mert azt tudom keresett dolog.
Nekem is Bosch betét van elől, Bosch tárcsával(ha már Bosch a fékrendszer) és szintén nem nyikorog.
Kivéve gumicsere után. Amint kijövök a gumistól elkezd nyikorogni és kell egy-két hét hogy ez megszűnjön. Mindig ugyanoda járok gumit cseréltetni és mindig ez a helyzet.
Szerintem a légkulcs által kinyomott levegővel felkeverik a finom homokot(itt van bőven és nem sűrűn takaríthatják az emelő környékét) a földről, ami rárakódik a tárcsára és az első fékezésnél belegyógyul a betétbe.
Eladó sorba került a Citroen kocsim. Édesanyám autóját átveszem és igy gondoltam szólok itt, hátha valakinek kell,érdekli a vas.
Adatok: Citroen xara coupé 2. 2001es. 1,6 16v. 109le. sötét metál grafit, szinte már fekete. Magyarországi, valós 248ezer km. Harmadik tulaja vagyok,közel két év alatt 24ezer km t tettünk bele. 3 db gyári kulcs! Kezelési kézikönyv, és még talán a szervizkönyvet is megkaptam hozzá. Zuglóban vásárolták az autót 2001 októberében szalon ból. Vizsga 2017. 10. 26 ig .
Tele extrával,minden működik benne. Téligumi lemezfelnin van rajta, adom hozzá a gyári alufelniket nyárigumival,alu csavarokkal!!!!
Minden dokumentálva van amióta megvettem,hogy mi lett kicserélve: dátum,kilóméter felirva.
Dióhéjban ennyi, jó az autó és nemvolt törve soha! 350000huf szeretnék érte. Néztem az árakat a Ha-hu n, szerintem ez igy korrekt ár.
Csinálok majd egy rakat képet ha kell! 30/630 53 18.
Érdekel valakit a képen látható szőnyeg garnitúra? Erős szövet, koptatóval középen a vezető oldali szőnyegen. Car-tex gyártmány. Nagyon szép állapotban, VTS-hez, vagy 5 ajtóshoz.
A ferodo betétek az átlagosnál több fémet tartalmaznak, így hajlamosabbak nyikorogni. Nekem is az volt a xsarán. Bármit csináltam nem hagyta abba. Tudom neked f.sza, örülj és ennyi.
Ha 1.8 benzin, akkor ez Picasso lesz. Ez meg a Xsara fórum. :)
Ne méregess semmit. Megolvadt a gyújtáskapcsoló betét. Mázlid van hogy ilyen könnyen sikerült kiszedni a kulcsot. Az auto klímás Picassoknál elő szokott néha fordulni ez a hiba.
2 napja beragadt a járó motorba a kulcs. Csak nagy nehezen (véletlen rá is indítóztam) mire sikerült leállítani illetve kivenni a kulcsot. Azóta nem megy a ventilátor semmilyen állásba (utastér). Valahol hallottam hogy a gyújtáskapcsoló betéthez is van köze a ventinek. Igaz ez? El kezdtem ki méregetni a betét 4 állását. Eddig erre jutottam:
bizti tábláról (bt) érkező 3 vezeték: P, S, N
kormány alatt (ko) lévő csatlakozóból: P, S, K
üres állásba: semmi semmivel
gyújtás állás: (ko)P -> (bt)S
üzem állás: (ko)P ->(bt)N,(bt)S
indítózás állás: (ko)P -> (ko)K
Ebből az következik hogy a (bt)P és a (ko)S soha senkivel nem érintkezik.
Arra még rá mértem hogy (ko)P és (ko)S +12 voltot hoz.
és elméletem szerint (ko)S nek -> (bt)P sere kéne kapcsolnia üzem állásba. (ezzel a felső bizti sort kéne megtáplálnia)
Bár akkor gondolom elég sok minden nem kapna áramot ez elbizonytalanít mert látszólag minden ment az autón a ventin kívül. (bár még a bizti. kiosztásról sincs infom.(felső sor))
Sziasztok Xsarások:). Nemrég vettem egy 2001es évjáratú 90lóerős dízel Xsarát,nagyon szép és jó állapotban van,egyetlen kellemetlen hibát leszámítva. Egyik reggel minden előjel nélkül nem indult,tettem-vettem a motortérben,sajnos nem vagyok nagy hozzértő,gondoltam lehúzom a gázolajszűrőházról a bemenő csövet h megnézzem folyik-e a nafta. Gyújtás ráad,ömlik a gázolaj,szivattyú jó. Visszadugtam,és pöccre indult. Azóta is,minden hosszabb állás (1 éjszaka) után a szűrőház elején lévő műanyag leeresztő csavarnál kiengedek pár csepp gázolajat és pöccre indul. Ha napközben többször megyek vele,minden alkalommal gyönyörűen indul. Lukas lenne a cső? A fogyasztáson és a betonon nem veszem észre. Köszönöm előre is az ötletelést! Szép estét!
Így van megoldva. Bemész a legközelebbi márkaszervizbe és pár száz forintért kapsz megfelelő réz gyűrűt. Ha az átfolyó csavarban van fémszita szűrő, akkor azt ki kell tisztítani. Vagy cserélni a csavart.
Az elfolyó cső meg bilincsekkel van rögzítve, de gondolom azt láttad. Meg annak a csonkjánál is van egy réz gyűrű.
Sziasztok! xsara 1.4 hdi -nél a következő problémám van , a turbó alatt a földre folyik az olaj , nem nagy mennyiség de folyik , a cső ami taplálja olajal a turbót valószinű az lesz ott olajos .
A kérdésem vennem kell egy komplett csövet ha igen hol? vagy a cső végein lévő csatlakozót / tömitést (nem tudom) azt is ki tudom cserélni , ha igen hol találok hozzá alkatrészt , esetleg valami alternatív megoldás ? köszönöm a segitséget :)
Az talp részen van 3 kinövés amelyek 4-4 körömmel kapaszkodnak lyukakba. Szedd le a hamutartó fölötti kis burkolatot(a felső részén kell meghúzni kétoldalt). Az ott keletkező résen be tudsz nyúlni és össze tudod nyomni a körmöket.