ha ez irl akart lenni, akkor nem nyertél piros hangszórót, újra dobhatsz!
Tehát a trollozást nem neked szántam, de neked sikeredett.
ok, köszönöm szépen. akkor ezt félreértetad, én meg félreértettem.
Azért azt csodálom ebben a jó magyar forumokban, hogy egyesek csak ki-ki ragadnak egy egy mozzanatot egy hozzászólásból, és azon csámcsognak. Természetesen azt nem veszik észre, mert nem olvasnak, vagy az irást nem tudják értelmezni, hogy tulajdonképpen miről is volt szó.
ezt pont te mondod, amikor vépeti üzemmódra kapcsoltál?
mindösszesen arról volt szó, hogy a jelenleg érvényes terminológia használatára próbáltuk felhívni a figyelmedet. erre te nem vetted a lapot, hanem vagdalkozni kezdtél. újra és újra a nyamvadt telefonkönyveddel jöttél. remélem, befűtesz vele a kályhába a téli hidegekben.
a volános téma tehát nem játszik ez esetben, mert igazad van, nem ahhoz szóltam hozzá.
részemről innentől offolás lenne, úgyhogy inkább bele sem kezdek...
de okoskodni (vagy ahogy te nevezted, trollkodni) azt tudsz. :/ :S
Itt mindenki ezt csinálja, te isJ))
Kezdjük az végén:
Habár neked válaszoltam a trollozás ügyben valójában 1047 005-2 re vonatkoztattam a trollozást, hiszen elötte lévő hozzászólásában 7 éves telefonkönyvre hivatkozott, hogy azt tettem be. A neked köldött válaszomnál, újból betettem a telekönyv főoldalát, amelyen a tegnapi dátum szerepel, tehát még a szemembe hazudott is. (Amúgy neki nem ez az első esete már úgy velem szemben is, de mással is ezt szokta tenni) Tehát a trollozást nem neked szántam, de neked sikeredett.
Azért azt csodálom ebben a jó magyar forumokban, hogy egyesek csak ki-ki ragadnak egy egy mozzanatot egy hozzászólásból, és azon csámcsognak. Természetesen azt nem veszik észre, mert nem olvasnak, vagy az irást nem tudják értelmezni, hogy tulajdonképpen miről is volt szó.
Valóban azt irtam, hogy állomásfönökök vannak minden állomáson, tévedtem, de millió egy mást feltudtam volna hozni, Rangun olvtárs esetében, hogy miért nem szabad a MÁV-ot a Volánhoz hasonlitani, de köztük te is csak ezt ragadtad ki. A többihez miért nem tudtál hozzászólalni?
A Volánból a 90-es évek elején kiszakitották a teherfuvarozást, és evvel egy időben a Volán Trösztöt megszüntették. A volán vállalatokat megyei szintre önálló vállalatként szétbontották, azaz egymástól független önálló vállalatok lettek, ki ki a saját strukturájának megfelelően.
Ezen belül a Borsod, Hajdú, Tisza Volán, emellett a Volánbusz a saját fővárosukban helyi tömegközlekedésben nem vesznek részt, míg a többiek igen
Elég megemlitenem a Kisalföld Volán, amely Győrben, Sopronban, és még egy pár városban saját helyijáratokat üzemeltett, de ez nem mondható el Miskolc, Debrecen, Szeged, Budapest viszonylatában, hiszen mindegyik városnak saját helyi közlekedési vállalata van.
A Kelenföldig visszavágott G43-ról nem lehetett volna egy egység FLIRT-et máshová falhasználni?
'15-kor érkezik fehérvárról a G43, és '42-kor indul vissza - de csak a következő órában. Addig Kelenföld 7/10-en foglalja a vágányt. Mindezt órás ütem mellett.
Megszokhattad volna, hogy ezen a topikon az utas hülye, ha
- kérdez
- nem kérdez.
(nem értem, miért kéne az utas fejében lennie Magyarország teljes vasúti térképének. X nemvonatbuzi nemtörzsutas embernek honnan a fenéből kéne tudnia, hogy hol csatolják szét a vonatot?)
Nem, ugyanis teljesen értelmetlen és felesleges. És miért Welsig? Odáig semmi értelme, nincs ott semmi. A vontatókat pedig teljesen értelmetlen vonattal elvinni.
Melyik napon várható a 2014/2015. évi menetrend hivatalos megjelenése?nemzetközi vonatjegyet szeretnék vásárolni jövő év elejére kedvezményes áron, ezért lenne fontos a pontos dátum. van időbeli különbség az online és a pénztári "megnyitás" között?
Egy kis ukrajnai: Luganszk bizakodik (rzd-partner.ru alapján)
A Luganszktyeplovoz a 2015-ös évre 300 dízelmozdony-szekciónyi megrendelésre számít. Ezek várhatóan vegyesen 2TE116u, 3TE116u, 2TE116ud, 2TE116ur sorozatúak lesznek. (Az u alváltozatot 16 hengeres D49 erőforrással, az ud-t GEVO V12-vel, az ur-t MTU 20V4000-essel látják el.) A megrendelő az RZsD. Idén 332 szekcióra kötöttek szerződést, de holmi lövöldözés miatt 3 hónapig nemigen tudtak termelni, ami 50 szekciónyi kiesést jelentett. Az idei mennyiséget szintén teljes egészében az RZsD viszi. A luganszki gépek előnye az olcsóság, amellett, hogy a jelenlegi állapotukban nem az ideális, hanem az "egyelőre megfelelő" szintet képviselik. Ukrajnai megrendelésekre is számít a Luganszktyeplovoz, mivel az ukrán kormány 2015-re 12 milliárd grivnyás beruházástámogatási projektben gondolkodik, hazai közlekedésigép-gyártóktól történő vásárlásokat támogatandó. (Más kérdés, hogy Luganszk vajon az ukrán kormányhoz képest mennyire "hazai"...)
Azért ezt ne vegyed annyira készpénznek: ha modjuk egyvágányozás van a vasuti híd miatt, akkor van értelme két vonatot egyesíteni - még Keletitől Kelenföldig is, vagy vissza.
Igaz, én is elszakadok egy kicsit a realitástól: középütközővel nem lenne kunszt.
Egyébként nem teljesen logikátlan az utas kérdése, mert ugye Székesfehérvár felé is mennek gyorsok Szombathelyre, így ha nem gyakori utas, és egyszer esetleg fél füllel hallott egy ilyen kelenföldi bemondást, akkor joggal félhetett tőle, hogy a vonat fele Fehérvárnak megy. Azt meg nem kell tudnia az élőárunak, hogy Kelenföldön elég nagy hülyeség lenne szétcsatolni egy Keletiből érkező vonatot.
Van egy kérdésem a topiklakókhoz: Szerintetek lehetséges, hogy a 2015-ös menetrendváltástól visszatérjenek a Wels-Szeged RO-LA vonatok? Egyelőre elméleti síkon érdekel, hogy van-e /lenne-e realitásalapja?