Nem írtad el véletlenül???? Szép lenne,ha 50-60ezer lenne egy akksi egy kocsiba. Még a márkásabbak sem ilyen drágák.
A méreteket írtam el, a sarut nem vettem bele a magasságba.
A zselét már korábban kitárgyaltuk,hogy mi meg hogy. Direkt van idézőjelben, és nekem soha többet nem kell ilyen akksi, nem csak én, de sokan megszívták ezzel a gondozás mentesnek mondott akksival.
A rejtett nyitható házat meg sem említetted, van olyan is, kell bele vizet öntözgetni. A lényegen akkor sem változtat,hogy szarok, ezért térnék vissza az érthető nyelven mondott savasra.
Sziasztok! '00 évjáratú 2-es puntóban ha body computert cserélek, szükség van valamilyen diagos beavatkozásra (pl. illesztés, összetanítás, stb.)? vagy csak "plug and play"?
"A köznyelvben zselés akkumulatoroknak nevezett akkumulátorok az ólomakkumulátorok egy speciális fajtáját képviselik. Ezek a légmentesen lezárt ólom-sav akkumulátorok, amelyek többségében az elektrolit (sav) egy üvegszál-szövetbe felitatva kerül az ólomlemezek közé, s csak igen kis százalékukban található valóban gél állagú elektrolit, amelyben a savat szilícium-dioxid hozzáadásával zselésítik. Mindkét eljárás azt hivatott megakadályozni, hogy az elektrolit „lötyögjön” az akkumulátor belsejében, s a légmentes lezárásnak köszönhetően kifolyni sem tud. Ennek az eljárásnak az eredménye, hogy a zárt ólom-sav akkumulátorok bármilyen pozícióban beszerelhetők a felhasználás helyén."
SOS segítség kellene, milyen típusú akkumulátor van, ami magasságra 15cm,szélességre 17cm,hosszúságra 20cm és legalább 50-55A és kb. 420-as indítóáram van benne??
Ja és nem "zseléset" akarok, savas kellene. (soha többet nem kell "zselés" akksi)
Igazából szerintem el van kopva a zár, amibe a kulcsot dugom. Túl könnyen beleszalad, nem sok ellenállás van már. A másik oldali ajtóban meg hibátlanul működik. A vezető oldalinál néha már elfordítom simán a kulcsot, és nem történik semmi.
Nyomaték érzékelő vizsgálat. akkor középállás beállítás műszeresen......
Én anno amikor szétszedtem egy ilyet relé cseréhert, akkor előtte mindent összejelöltem és rögzítettem elfordulás ellen. Hogy a gyári beállítás megmaradjon.
Így nem is volt gondom vele. Jól működik a mai napig is az autó.
Ezek hiányában szinte biztos, hogy diag kell. Na meg a hiba szűkítéséhez is.
Most olvasgatok utána, okozhatja pl. a motortérben lévő testkábelt írogatnak, ill. akkumlátor gyengesége vagy a generátor nem megfelelő töltés kapacitása?
Ezeközül minden jó ami rossz lehet az akkumlátor sarum a pozitív e van törve esetleg az okozhatja a problémát?
Motorban a relét t kicseréltem továbbra is világított a piros control lámpa. Vettem egy komplett elméletileg jó motort vezérlővel gyári siemens rellével, beszereltem gyújtás ráad nem világítótt a piros control lámpa beindítottam rántott egyet a kormányon és semmi! Kaptam próbára egy garantáltan jó motort azzal úgyan ez a jelenség! Leálítom beíndítom és ez csinálja vagy folyamatosan rázza a kormányt! Mi lehet a baj forrása? :)
A zárakat tudod cserélgetni az ajtók között, bár úgy rémlik a csomagtérzáré más felépítésű, de aztán lehet, hogy leszedhető maga a hengerzár róla. Én szereltem az enyémet már, de nem emlékszem.
Zár ritkán romlik el (egyszerű lemezes) rugó néha törik (hajlíts vagy keress egyet), kosztól gyakran beszorul (olajat neki).
Nekem el volt kopva az egyik zár, kellett kicsit trükközni, de hozzáreszeltem a zárat a kulcshoz, ez sem nagy mutatvány. Tovább tart kiszerelni a zárakat...
Nem elég részletes amit írsz, a nettel ez a baj. Nehéz szerelni azon keresztül. Azt se tudjuk milyen autó.
Záradat cseréld ki egy jóra, ha ki tudod, ha nem akkor vidd szerelőhöz.
Sárga lámpa: Testeld be a jelvezetéket, ha van olyan neki, ha nincs akkor teljesen más módszert kell alkalmazni.
Olajozd meg a csomi zárat, hogy vissza tudja húzni a bowdent, akkor nem fog kiakadni. Vagy magát az egész bowdent kell meg olajozni. Vagy a zárban eltört a rugó. Vagy mittomén. Van sok alternatíva. Kreatívnak kell a javításban lenni, anélkül nincs eredmény. :-)
CSAk zárójelben írom: Ezt a kreativitást nem tudják az ügyfelek becsülni és nem akarják kifizetni, mert nem értik az egészet.
CSináld magad mozgalom, az egyéni kivitelezésekhez, egyedi ötletek kellenek, ha errefelé indulsz el a javításokban, de abban csak magadra számíthatsz, mert akár többszáz km-ről mi nem látunk rá a problémákra, akár mennyire is akarunk segíteni egymásnak. A másik meg az, hogy egy alapos javítási útmutatót leírni itt üzenetben elég sok időt vesz el a napközben is dolgozó emberektől. Nincs időnk soxor, meg energiánk fél órás regényeket írni.
Hidd el soxor ezért nincs válasz az ilyen jellegű kérdésekre. :-)
Olyan kérdésem lenne, hogy vane valami megoldás erre: belülről nyitható a csomagtér ajtó, és ismét kiakadt a bovden vége a karból, amit ugye meg kell húzni. Már egyszer visszaraktam, és most ismét visszafogom, csak jó lenne, ha nem kéne mindig kárpitot bontani stb, hanem, ha úgy maradna. Volt másnak is ilyen gondja? Hogyan lehetne ezt tartóssá tenni, hogy ne ugorjon ki?
A másik kérdésem továbbra is él. Az üzemanyag fogyást visszajelző kis izzó nem világít, ha kevés a benzin. Az izzó jó, megnéztem. A hátsóülés alatt levő kis lemezt, ha leszedem, akkor onnan hogyan tovább? Mit kéne kimérni, illetve mik lehetnek a problémák?
Illetve még egy kérdés. A vezetőoldali ajtó zárja eléggé rossz már, a másik oldali viszont ehhez képest hibátlan. Az autó kp záras. Meg lehet cserélni a zárakat? Vagy van jobbos és balos?