Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BluElefantino Creative Commons License 2014.02.15 0 0 30786

Vagy GOOGLE a te barátod! Mindenkinek más a jó és más van hozzá közel illetve távol!

Előzmény: BluElefantino (30784)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.15 0 0 30785

Akkor nem részletesen tárgyaltátok ki hogy zselés még akkor sem ha idézőjelbe tetted! ;)

Előzmény: zsebdömperr (30783)
BluElefantino Creative Commons License 2014.02.15 0 0 30784

Nem írtam el mert én a te kérdésedre válaszoltam a "zselésre"! Vegyél Periont azt megkapod 12e Ft körül!

Előzmény: zsebdömperr (30783)
zsebdömperr Creative Commons License 2014.02.15 0 0 30783

Nem írtad el véletlenül???? Szép lenne,ha 50-60ezer lenne egy akksi egy kocsiba. Még a márkásabbak sem ilyen drágák.

A méreteket írtam el, a sarut nem vettem bele a magasságba.

A zselét már korábban kitárgyaltuk,hogy mi meg hogy. Direkt van idézőjelben, és nekem soha többet nem kell ilyen akksi, nem csak én, de sokan megszívták ezzel a gondozás mentesnek mondott akksival.

 

A rejtett nyitható házat meg sem említetted, van olyan is, kell bele vizet öntözgetni. A lényegen akkor sem változtat,hogy szarok, ezért térnék vissza az érthető nyelven mondott savasra. 

Előzmény: BluElefantino (30774)
Pepi 517 Creative Commons License 2014.02.15 0 0 30782

Sziasztok! esetleg érdekel valakit,nekem felesleges,CITY matik, vezérlő,meg ezek a maradékok,cserélem is egyben,telcsin keres 06 30 9621 361 Üdv Pepi

-peter Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30781

dízeles kérdés

1.9 jtd 80LE 2001 évjárat.

Télen -10 fokban mennyi idő után fűti be az utasteret?! benzinesnek mondjuk ha kell 4km hogy meleget fújjon, ez a dízel hogy oldja meg?

 

van kiegészítő villanyfűtése netán?

 

az 1.3 multijet pikk pakk befűtötte az utasteret nulla fokban...

csak most nincs a láthatáron 1.3-as, csak 1.9jtd

TurboCharged Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30780

Sajnos nem vagyok otthon Fiatban, kicsit bővebben valaki..?

Előzmény: PeeWee33 (30778)
ritmoabarth Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30779

Lolliii tudnál segíteni a city szervo helyes összeszerelésében?

 

Előzmény: Törölt nick (30765)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30778

A plug még okés, de a play-el lesz meglepetés számodra................

Előzmény: TurboCharged (30776)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30777

:-)

Előzmény: TurboCharged (30776)
TurboCharged Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30776

Sziasztok! '00 évjáratú 2-es puntóban ha body computert cserélek, szükség van valamilyen diagos beavatkozásra (pl. illesztés, összetanítás, stb.)? vagy csak "plug and play"?

BluElefantino Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30775

"A köznyelvben zselés akkumulatoroknak nevezett akkumulátorok az ólomakkumulátorok egy speciális fajtáját képviselik. Ezek a légmentesen lezárt ólom-sav akkumulátorok, amelyek többségében az elektrolit (sav) egy üvegszál-szövetbe felitatva kerül az ólomlemezek közé, s csak igen kis százalékukban található valóban gél állagú elektrolit, amelyben a savat szilícium-dioxid hozzáadásával zselésítik. Mindkét eljárás azt hivatott megakadályozni, hogy az elektrolit „lötyögjön” az akkumulátor belsejében, s a légmentes lezárásnak köszönhetően kifolyni sem tud. Ennek az eljárásnak az eredménye, hogy a zárt ólom-sav akkumulátorok bármilyen pozícióban beszerelhetők a felhasználás helyén."

BluElefantino Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30774

Személygépkocsiba 50-60e Ft alatt nincs úgymond "zselés" akkumulátor! Mindegyik savas csak van a karbantartásmentes amit sokan úgy hívnak hogy zselés!

Előzmény: zsebdömperr (30773)
zsebdömperr Creative Commons License 2014.02.14 0 0 30773

Sziasztok!

SOS segítség kellene, milyen típusú akkumulátor van, ami magasságra 15cm,szélességre 17cm,hosszúságra 20cm és legalább 50-55A és kb. 420-as indítóáram van benne??

Ja és nem "zseléset" akarok, savas kellene. (soha többet nem kell "zselés" akksi)

Köszi előre is!

kiro4444 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30772

A reteszes kulcsrész. Jogos a pontosítás kérése! :)

 

A fedelet leszedem hétvégén, és írok, vagy fotózok egyet.

Előzmény: PeeWee33 (30764)
kiro4444 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30771

Igazából szerintem el van kopva a zár, amibe a kulcsot dugom. Túl könnyen beleszalad, nem sok ellenállás van már. A másik oldali ajtóban meg hibátlanul működik. A vezető oldalinál néha már elfordítom simán a kulcsot, és nem történik semmi.

Ha lesz időm hétvégén, akkor lehet nekiszaladok.

Előzmény: Gyozi2 (30762)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30770

Diag kell hozzá, hidd el.

 

Nyomaték érzékelő vizsgálat. akkor középállás beállítás műszeresen......

Én anno amikor szétszedtem egy ilyet relé cseréhert, akkor előtte mindent összejelöltem és rögzítettem elfordulás ellen. Hogy a gyári beállítás megmaradjon. 

Így nem is volt gondom vele. Jól működik a mai napig is az autó. 

Ezek hiányában szinte biztos, hogy diag kell. Na meg a hiba szűkítéséhez is.

 

   B.

Előzmény: ritmoabarth (30769)
ritmoabarth Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30769

Mert ma 3 motorral és két vezérlővel a kezembe álltam neki a szerelésnek és semmi!

Vagy is beindítom ránt egyet a kormányon és semmi több!

Szerintem a motor és vezérlő baj kizárva mert ennyiből egy se legyen jó az hihetetlen! Mit nézzek meg nála?

Előzmény: PeeWee33 (30768)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30768

Van. Majd erre Lolliii mindjárt válaszol neked.

Előzmény: ritmoabarth (30767)
ritmoabarth Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30767

Másik kérdésem összerakáskor van valami jel jelzés hogy milyen pozícióba kell feltolni a motort a ricnis tengelyre?

Vagy valami összeraksi praktika ami elkerülte a figyelmem?

ritmoabarth Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30766

 

Most olvasgatok utána, okozhatja pl. a motortérben lévő testkábelt írogatnak, ill. akkumlátor gyengesége vagy a generátor nem megfelelő töltés kapacitása?

Ezeközül minden jó ami rossz lehet az akkumlátor sarum a pozitív e van törve esetleg az okozhatja  a problémát?

Előzmény: Törölt nick (30765)
Törölt nick Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30765

Laptopra, telefonra, vagy Examinerre kellene dugni, és kiolvasni mit mond a lelkivilága.

Addig csak tippeket kaphatsz.

Előzmény: ritmoabarth (30763)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30764

Zár: Zárszerkezet vagy a reteszes kulcsrész? Nem mindegy miről beszélünk.

 

A zárszerkezet tükörkép kialakítású, a kulcsrész asszem cserélhető. Legfeljebb apróságokban tér el. De ha ügyes vagy akkor megoldod.

 

Sárga lámpa: Milyen színű vezetékek vannak a csatlakozóban a jeladónál a fedél alatt?

Szín és vastagság kell.

 

  B.

  

Előzmény: kiro4444 (30757)
ritmoabarth Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30763

Sziasztok!

 

Fiat punto II city szervo!?

Motorban a relét t kicseréltem továbbra is világított a piros control lámpa. Vettem egy komplett elméletileg jó motort vezérlővel gyári siemens rellével, beszereltem gyújtás ráad nem világítótt a piros control lámpa beindítottam rántott egyet a kormányon és semmi! Kaptam próbára egy garantáltan jó motort azzal úgyan ez a jelenség! Leálítom beíndítom és ez csinálja vagy folyamatosan rázza a kormányt! Mi lehet a baj forrása? :)

Gyozi2 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30762

A zárakat tudod cserélgetni az ajtók között, bár úgy rémlik a csomagtérzáré más felépítésű, de aztán lehet, hogy leszedhető maga a hengerzár róla. Én szereltem az enyémet már, de nem emlékszem.

Zár ritkán romlik el (egyszerű lemezes) rugó néha törik (hajlíts vagy keress egyet), kosztól gyakran beszorul (olajat neki).

Nekem el volt kopva az egyik zár, kellett kicsit trükközni, de hozzáreszeltem a zárat a kulcshoz, ez sem nagy mutatvány. Tovább tart kiszerelni a zárakat...

Ez 1-2 éve volt, azóta semmi baja.

Előzmény: kiro4444 (30761)
kiro4444 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30761

Köszi a válaszod!

 

Az autó egy Punto I-es 60sx.

A zárat akkor nem lehet kicserélni a két ajtóban? Ha veszek bele egy jó zárat, akkor az plusz egy kulcs lenne.

A sárga lámpa kérdés akkor marad. :) Valahol a jeladónál lehet a gond szerintem, de nem tudom mit kéne csinálni vele, ha kiszedtem. :)

A rugó, meg a bovden jó, úgyhogy kipróbálom amit írtál, és beolajzom az egész bovdenházat, hátha jobban csúszik, meg akkor a zárat is. :)

 

Köszi mégegyszer!!

Előzmény: PeeWee33 (30760)
PeeWee33 Creative Commons License 2014.02.13 0 0 30760

MIndenre van megoldás.

Nem elég részletes amit írsz, a nettel ez a baj. Nehéz szerelni azon keresztül. Azt se tudjuk milyen autó.

Záradat cseréld ki egy jóra, ha ki tudod, ha nem akkor vidd szerelőhöz.

Sárga lámpa: Testeld be a jelvezetéket, ha van olyan neki, ha nincs akkor teljesen más  módszert kell alkalmazni.

Olajozd meg a csomi zárat, hogy vissza tudja húzni a bowdent, akkor nem fog kiakadni. Vagy magát az egész bowdent kell meg olajozni. Vagy a zárban eltört a rugó. Vagy mittomén. Van sok alternatíva. Kreatívnak kell a javításban lenni, anélkül nincs eredmény. :-)

CSAk zárójelben írom:  Ezt a kreativitást nem tudják az ügyfelek becsülni és nem akarják kifizetni, mert nem értik az egészet.

 

CSináld magad mozgalom, az egyéni kivitelezésekhez, egyedi ötletek kellenek, ha errefelé indulsz el a javításokban, de abban csak magadra számíthatsz, mert akár többszáz km-ről mi nem látunk rá a problémákra, akár mennyire is akarunk segíteni egymásnak. A másik meg az, hogy egy alapos javítási útmutatót leírni itt üzenetben elég sok időt vesz el a napközben is dolgozó emberektől. Nincs időnk soxor, meg energiánk fél órás regényeket írni.

Hidd el soxor ezért nincs válasz az ilyen jellegű kérdésekre.  :-)

Előzmény: kiro4444 (30757)
grandegabo Creative Commons License 2014.02.12 0 0 30759

Sziasztok, II-es punto-hoz keresek gyári emelőt és vonószemet, ha valakinek lenne eladó kérem jelezze privátban.. Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2014.02.12 0 0 30758

Esetleg szerelő?

Előzmény: kiro4444 (30757)
kiro4444 Creative Commons License 2014.02.12 0 0 30757

Üdv!

Olyan kérdésem lenne, hogy vane valami megoldás erre: belülről nyitható a csomagtér ajtó, és ismét kiakadt a bovden vége a karból, amit ugye meg kell húzni. Már egyszer visszaraktam, és most ismét visszafogom, csak jó lenne, ha nem kéne mindig kárpitot bontani stb, hanem, ha úgy maradna. Volt másnak is ilyen gondja? Hogyan lehetne ezt tartóssá tenni, hogy ne ugorjon ki?

A másik kérdésem továbbra is él. Az üzemanyag fogyást visszajelző kis izzó nem világít, ha kevés a benzin. Az izzó jó, megnéztem. A hátsóülés alatt levő kis lemezt, ha leszedem, akkor onnan hogyan tovább? Mit kéne kimérni, illetve mik lehetnek a problémák?

 

Illetve még egy kérdés. A vezetőoldali ajtó zárja eléggé rossz már, a másik oldali viszont ehhez képest hibátlan. Az autó kp záras. Meg lehet cserélni a zárakat? Vagy van jobbos és balos?

A válaszokat előre is köszi!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!