Nézdd meg a forgalmiban hány cm3 van írva a motorhoz. Ha 1328, akkor az az Ignis motoros. Na, azokkal semmi gond nincs. Az 1298-asokkal szokott füstölési probléma lenni hidegen, ekkor a szelepszár szimmering elfáradt. A lökhárítók karosszéria színűek? Elől a ködlámpánál csak egy kerek nyílás van, vagy a lámpa nyílás el van húzva az autó középvonala felé?
Nézegetem a Suzuki motorokat itt a neten és valóban van ilyen. Bevált motorok ezek? Még nem volt Suzukim sosem és ezért érdeklődöm ilyen serényen utána.
Megnéztem a Suzi Wagont. 2000-es évjárat, a 16 szelep helyett 8 szelepes, (mivel csak egy vez. meghajtó kereket láttam ill. vez. tengelyt ) a 16 szelepeshez talán 2 vezérmű tengely dukál. Az autó szép állapotú, érvényes műszakija van, téli gumi garnitúra felnin hozzá. Viszont a jobb hátsó ajtó némileg kijjebb van a hátsó sárvédő ívtől.(kb 2-2,5mm-el) Itt valami "gáz" lehetett a kocsival gondolom mert máshol minden síkban van. Üzem meleg állapotában indításkor nem láttam kék füstöt távozni a kipufogóból. A bal első ajtónál a "kéder" gumi némileg meglóg. Ez mennyire gond? VAG hibakód kiolvasóval tudok a Wagonnal kommunikálni?
Enyém is klímás. A legnagyobb melegben is stabilan ugyanazon a helyen áll a vízhőfok mutató. (középállástól paraszthajszálnyival lejjebb) A hőérzékelője jó? Nem túl magas hőfoknál kapcsol be?
neha a hofok vizszintbol felmegy kb maxig, itt bekapcsol a venti, lehul, majd ujra
rele biztos jo, mert kapcsolgat
homero jo, tenyleg mozog a mutato
termosztat es teljes hutofolyadek csere
ugyanaz, dugoban araszolva jon elo
ami segit, ilyenkor klima be, es maris megy a venti
mivel a ket huto egymas mogott van, egy ventivel, nem egymas mellett mint sok mas kocsiban, es szerintem kicsi a legaramlat amit a menetszel okoz kis temponal
az egyebkent jol mukodo,mindig kozepen allo vizhofok jelzo minden elozmeny nelkul rovid ut utan felment a j.felso tartomany szelere ??!ventilator nem kapcsolt be..megallas utan ?!hol lehet a problema ,ventilator,v.gomba,ekszij estleg lecsuszott vezetek?!viz&olaj rendben./2012.jul.sw.r+ 'special' 140.ekm/
Köszönöm az infókat! Az izzóval nincs gond, bármely autósboltban lehet kapni. Nekem van is tartalék. Ugyanilkyen van a bagótartó világításban. Múltkor onnan vezettem áramot a kesztyűtartó világításhoz. Mire végeztem, az izzó megadta magát. Akkor vettem 5 db-ot a helyi autós boltban.
Valószínűleg nem volt egyértelmű a kérdésem. Nem konkrétan az izzó kicserélésének nehézségére gondoltam, azt megoldom. Hanem arra, hogy az mennyire nehéz, míg eljutok az izzóig. Ahogy elnéztem, elég jól szét kell szedni. Jószerével az összes burkoló panelt le kell bontani. A forgókapcsolók gombjai hogy jönnek le? Vagy azok maradnak a helyükön és a középkonzol burkolata lejön? Az biztos, nem, csak ezt az izzót fogom cserélni, hanem a másikat is, nehogy 1 hónap múlva meg az adja meg magát. A helyzetjelző izzók is 1 hónap különbséggel égtek ki. Csak ott ugye egyszerűbb a csere. Akjkor ez nem 10 perces meló lesz, hanem egész estés játék. Majd hétfőn este munka után neki esek. Ugyurinak külön köszönet a képes beszámolóért. :) Gondoltam, hogy kapok tőled is hasznosítható információt.
szia :D jó móka lesz :D na de várjál hogy szétszeded az egy dolog de olyan izzót találni :D bele kell hajtogatni a foglalatba de vagy szétkapd a fütés konzolt vagy megprobálod hátulról kibányászni én meguntam igy maradt a ledezés
Egy kis problémám van. Ma vettem észre, hogy a középkonzolon, ahol a fűtéskapcsoló, ventilátor kapcsoló és a szellőzésszabályzó gombja van, az egyik izzó kiégett. A fűtésszabályzó felőli oldalon nem világít. Gondolom, azt aklözépkonzol borítást le kell szedni az izzőcseréhez. Szervizkönyvet nem néztem, mert nem otthon vagyok, a laptopon nincs rajta a szerrvizkönyv. Szóval mennyire nehézkes, bonyolult kicserélni a kiégett izzót. Remélem a fél autót nem kell szétszedni hozzá.
Wagon R-be komplett zárbetétet kulcsokkal együtt mennyiért és hol lehet kapni?
Mert elveszett a kulcsa, maradt egy darab kulcs, de már az autót csak távirányítóval lehet nyitni, a két ajtózár már nem használható (egyik szétkopott, másikat egy ork próbálta meg kinyitni).
Gondolom, ilyenkor már megéri cserélni mindent, mint másolni egy kulcsot, és használni továbbra is így....
Új vagyok még itt, ezért fordulnék hozzátok tanácsért. Vásárolnék egy WagonR szgk-t. Milyen tapasztalatok vannak a 16 szelepes Suzuki motorokkal? Mennyire megbízható, hidrotőkés, stb? Konkrétan egy 2000-es évjáratú WagonR -ben van és 180000km körül van benne. ( ez van a kiszemelt autóban)Várható valamilyen hiba a motor körül? Olajfogyasztás?? STB.