Bézs festékből is lehet még tartalékuk, hisz eddig csak a Pobedára, és az Aro 10-re kenték, és ne feledkezzünk meg a 353-as Waresznál használt gyönyörű barna színre, hátha abból is van még raktáron, jól mutatna a következő Tatran is. :)))
Így van, most élem a sárga korszakomat. Lassan indulok is Kínába...
Egyébként ezzel el is fogyott a románoknál a sárga festék is, mint ahogy a szép mélykékelt is kilőtték már...
Még talán 1-2 fekete modellre lesz festékük, mert most is fekete Volgákat hoztam a múltkori fekete Moszkvicsok után, aztán már csak piros-fehér-zöld modellek jönnek...
Ha valakinek van fölös haszongép talapzata (esetleg még a csavar és a távtartó is meg van hozzá, de az annyira nem lényeg) és pesti, ne dobja el, mert nekem kellene.
Ha esetleg nem vagy biztos a dolgodban, meg lehet onnan különböztetni, hogy a hosszú ablakos 250-esnek 4 csomagtérajtaja van alul a 2 tengely között, a 256-osnak meg 3. A 255 az alacsonyabb is, és a kerékjáratok "belevágnak" a díszlécbe, plusz laprugós is, igazából annak nincs sok köze a másik két típushoz, a váz is más.
Érdeklődnék, hogy nincs e valakinek elfekvőben egy Fleischer S5 autóbusz, mondjuk "jólárasítva"? Csere is érdekel én egy zöld Dacia 1300 kombit tudok felajánlani érte, bliszterben, újság nélkül. Várom az ajánlatokat, email publikus! Üdv: pepixp
Azért ritka mert akkoriban 7-8 évesen selejtezték az Ikarusokat, hisz bőven volt utánpótlás, az újabbak élték túl nagyrészt máig, amik viszont már 5 ablakkal készültek.
Volt hosszú ablakos dögivel itthon is, csak elfogytak.
Tegnap este megjöttem(tünk), de csak olvasgatni és egy-két levélre volt időm.
Köszönöm, hogy tartottátok magatokat a kérésemhez, és alig írtatok!
Így is volt olvasnivaló, meg a poént se akartam lelőni, mivel ma 12órás ukrán-román úton voltam (ebből 5 óra ácsorgás a határon), de megérte !!!!!
Ahogy mondani szokták, a lehetetlent azonnal teljesítettem eddig is, a csodára pedig eddig kellett várni ! De tovább nem(nagyon).
Ugyanis ezekért mentem:
Fülig érő szájjal a 60 fokos melegben :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Ha már eddig sokan kiböjtöltétek, ezután nem kell, mert hála néhány nagyon-nagyon kedves, segítőkész és főleg befolyásos emberkének romániában, ezentúl lesznek megint, akár régebbi számok is!!!
Na, mára kiörültem magam, megyek is pihenni, hagylek benneteket is örülni !! :-)))
Csehországban mennyibe kerül egy Legendary Automobily? http://www.amercom.cz/legendarni.htm Nem tudok csehül. A google fordító meg olyan, hát inkább hagyjuk az milyen. A lényeg, hogy mennyibe kerül?
Elfelejtettem írni - ahogy te is írtad -, hogy a régebbi 250-esek 4-ablakosak voltak, gondolom, hogy vázszerkezeti megfontolásból lettek 5-ablakosak. Tehát igazából tengelytáv alapján lehet első látásra megkülönböztetni a 250/255 típusokat.