Keresés

Részletes keresés

M62-166 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413807

Ha már Flirt. Miért 59 járműbe írtak ETCS beszerelést? Hol a 60.?

 

A 60-as piros flirt volt a tesztalany és benne már van ETCS. 

Előzmény: v_peti (413806)
v_peti Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413806

Most megjönnek az új Flirtek. 2-3 év múlva látható lesz majd, hogy mennyire hatékonyan a MÁV karbantartása. Ha majd az új Flirtek hamarabb bedöglenek, akkor majd lehet verni az asztalt, hogy lám megmondtam...

Tovább kellene fejleszteni a Stadler javítóbázisát, esetleg egy új fiókműhellyel, és az összes Flirtet ott kellene javítani. Ugyanúgy magyar munkások lennének, csak nem a MÁV-nak dolgoznának. Persze így az arcképesnek búcsút mondhatnának - gondolom.

Persze a gépészettől mennének át elsősorban meg frissen végzett szakmunkások lennének.

 

Remélem a 3. kör motorvonatbeszerzést is a Stadler nyeri, és mivel erősen gyanítható, hogy a 2. sorozat karbantartása nem lesz annyira fényes, ezért újra ők kapják meg ezt.

 

Ha már Flirt. Miért 59 járműbe írtak ETCS beszerelést? Hol a 60.?

 

Előzmény: trizs77 (413765)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413805

Nem használja az AFB-t és a fázishatárgombot, kiegészítőfékkel áll meg, és "gyors-le" állásban kezeli az áramszedőt.

 

Én nem dicsekednék ilyesmivel.

De ugye aki, ahogy, mindenkinek a maga dolga.

Előzmény: Vilibáttya (413789)
cs1014 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413804

Napi 3, azaz három pár mindenholmegállós van Mürz és Payerbach között. Ebből az egyik a 1952/1975 kvázi éjszakai.

Napközben jelképes, kétórás ütem van Semmering és Payerbach között. De azzal ugye nem érsz át a hegyen, illetve kimarad Spital am Semmering, a sí- meg túristagócpont (a Stuhleck lába), mindamellett, hogy az állomást pár éve újították fel, nem olcsón. Ezidőtájt 6, azaz hat darab vonat miatt.

 

Nachtstern felvetésére, miszerint kapacitáshiány miatt nem járnak a helyik: nem így van. Trasse lenne nekik, a tartomány nem kérte. Ha nem lenne valami turisztikai suli valamelyik hegyoldalban, ez a két pár R se kéne Steiermark-nak.

Előzmény: Rollende Landstrasse (413715)
Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413803

jó részletek:

28'20"-nál gyorsulás 20-120km/h-ig timekóddal,

39'39"-nél Ludmilla, ugyanitt tolatás és rázárás kocsikra, ezt is érdemes megnézni így,

1:36'00"-nál Tatabányán a megállást nagyon szépre sikerült összehozni a zenével,

és az utolsó 1-2 perc is jó, végefőcím sztárokkal..

Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413802

Örülök, hogy tetszik, nagy meló volt, de minden pillanatát megérte.

Nagyon sokat gondolkoztam és dolgoztam azon, hogyan tudnék minél többet (információt, szépséget) összezsúfolni egy képre. Visszatérve a képek összehangolására, nem másodpercere, hanem tizedmásodpercre hoztam össze nemcsak a képeket, hanem mindhárom kamera hangjait is:)

A térkép vágás közben jutott az szembe, két nap csak az volt, míg szerény Photoshop tudásommal megcsináltam a 20 -30 piros pöttyös képet és összehoztam a videóval. Olyan vonalismeretem lett, hogy mehetnék oda vezetni:D

Előzmény: trizs77 (413800)
vrobee Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413801

Maga a profit az, ami szerintem kevésbé érdekes, hogy hova megy. A vállalat forgalmának töredékét veszi ki a tulajdonos. Sokkal fontosabb, hogy hol alkalmaz embereket, hol fizet adókat és járulékokat. A Kékestető Kft. pedig sajnos (hátszél nélkül) erős versenyhátrányban lesz egy-egy tőkeerős, már bejáratott, referenciákkal bíró céggel szemben...

Előzmény: trizs77 (413770)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413800

Külön tetszett a kis térkép.

 

Sok külföldi hasonló videóról ezt nagyon hiányolom.

 

 

Előzmény: Vilibáttya (413797)
aruzsi Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413799

+1!

 

Hátha még ETCS is lett volna ... pótolhatta volna a vonalbeutazást.

Előzmény: trizs77 (413795)
Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413798

..plusz valamennyit a technikai háttérből.

Előzmény: trizs77 (413795)
Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413797

Nagyon köszönöm:)

Régóta vágytam már arra, hogy így mutathassam meg a vezérek munkáját.

Előzmény: trizs77 (413795)
Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413796

A színhelyességet ennél jobban nem tudtam megoldani, egy kamera, egy telefon és egy fényképezőgép/kamera, szerintem így is jó:)

Előzmény: Törölt nick (413791)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413795

Profi munka.

 

Fogadd elismerésemet.

 

 

Előzmény: Vilibáttya (413789)
Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413794

Mielőtt kritizálsz valamit, előtte nem nézed meg?

Előzmény: Törölt nick (413791)
Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413793

Köszi:)

Előzmény: Rollende Landstrasse (413792)
Rollende Landstrasse Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413792

Össze van hangolva. A fázishatároknál néztem, jókor mozognak a kapcsolók.

Előzmény: Törölt nick (413791)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413791

Lényegesen élvezhetőbb lett volna, ha időben összehangolod a kamerák képeit.

Előzmény: Vilibáttya (413789)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413790

Pár perce :

 

Bomba a Keletinél: hatalmas káosz várható a vasútközlekedésben

 

Ma | 13:05

Több fontos csomópontot és épületet, köztük a Keleti pályaudvar irányító központját is kiürítik egy feltehetően tüzérségi lövedék miatt, amelyet földmunkák közben találtak szombat délelőtt Budapesten, a Kerepesi út és az Asztalos Sándor utca sarkánál.

Várkonyi Melinda, a Magyar Honvédség tűzszerész ezredének kommunikációs tisztje az MTI-nek elmondta: 250 méteres sugarú körben ürítik ki az épületeket, ami lakóházakat feltehetően nem érint majd, de a Keleti pályaudvar irányító központját, továbbá a Fővárosi Csatornázási Művek, a Főtaxi és a Michelin épületét igen.

A MÁV irányító központjának kiürítése miatt vélhetően vasúti forgalomkorlátozásra is számítani kell.

A Budapesti Rendőr-főkapitányság a police.hu oldalon azt közölte, hogy a rendőrség ideiglenesen lezárta a Kerepesi úton a Hungária körúti, a Dózsa György úti és a Rákóczi úti kereszteződést. A Rákóczi út felől érkezőket a Thököly útra terelik. Tájékoztatásuk szerint a helyszínbiztosítás érinti a Keleti pályaudvar területét, valamint az Aréna Pláza előtti területet is.

Vilibáttya Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413789

Sziasztok,

 

Sikerült 3 kamerával megörökíteni egy Isis IC, Sopron - Bp. Keleti 2 és fél órás útját a vezérállásban.

 

Jó szórakozást!

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413788

Szerintem mindenki más értette, elég egyértelműen fogalmaztál...

Előzmény: trizs77 (413767)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413787

"Úgy állítod be, hogy magyar emberekre bízták, azért lett rossz a Traxxok karbantartása."

 

Kár, hogy nem érted amit olvasol. pont az ellenkezője olvasható ki a sorokból...

Előzmény: manhattani (413766)
manhattani Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413786

Az USÁ-ban véletlenül meg tudom mondani. Tudom, hogy nem ezt akartad kérdezni, máskor majd gondosabban kiteszed a vesszőt.  :-)

 

Az egész USÁ-ban szinte sehol. Az USA állami költségvetését vasúti pályailag egyedül az a kis szakaszrész terheli, ami a North-East Corridor-ból az Amtrak tulajdonában van. Amúgy meg az Amtrak a költségei kb. 80%-át beszedi jegyárbevételben. Az összes többi pályát meg a nyereséges magánvasutak tartják fönn.

Előzmény: Rangun (413785)
Rangun Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413785

Hol az USA-ban? Mert Magyarországon folyamatos adóemelések, és új adó bevezetések történnek, ma már a GDP 53%-át újraosztja az állam, holott 40% a térség átlaga.

Előzmény: manhattani (413784)
manhattani Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413784

Adót kell fizetni, mostanában meg sokféleképpen csökkentek az adóterhek. De attól még az államnak ki kell fizetnie a MÁVnak évi 200+ milliárdot, azt meg csak az adókból lehet :-)

Előzmény: k.novotny (413783)
k.novotny Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413783

Nem TRAXX-ra gondoltam, hanem csak úgy általánosan

 

Van még ellenérved?

 

Igen van: Ha az a külföldi érdekeltségű cég az itt magyarban elkészitett cuccosát visszaszállitja az anyaországába, vagy éppen valahová exportálja akkor pedig a magyar államtól kap még adókedvezményt, de ha a saját országába exportálja vissza, akkor pedig jóval kisebb adóteher terheli őt. (Igaz ez vonatkozik a magyar cégekre is mint export kedvezmény), ha pedig egy idegen (harmadik) országba exportálja, akkor az ottani vevő fizeti meg az adót.

 

Előzmény: manhattani (413779)
1047 005-2 Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413782

Attól,hogy valaminek a nevében szerepel a MÁV,attól az nem holding(tag),sőt nem is (többségi) MÁV tulajdon.!

 

 

Lásd:MÁVCargo (2009-10),MÁV Vasjármű,stb.-stb.!

Előzmény: Törölt nick (413777)
Zolas Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413781

Evvel szemben ha magyarban gyártanák A-Z-ig mindent, a nyersanyag vásárlástól kezdve, folyamatosan teszik rá az adó különböző formáit

 

Kicsit el vagy tájolva.

Előzmény: k.novotny (413776)
manhattani Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413780

Ami úgy néz ki, mint a MÁV, úgy megy, mint a MÁV és úgy hápog, mint a MÁV, az MÁV! :-)

Előzmény: Törölt nick (413777)
manhattani Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413779

Nem hinném, hogy egy Traxx karbantartó cég nyersanyagot vásárolna.

A kereket/kerékpárt meg annyiért kapná, mint akármelyik.

 

Nálunk a munkabérre rakódó bérterhek (adók) magasak, ezt némileg kompenzálja, hogy alacsonyabb a bér :-)

 

Hamarosan pedig Magyarországon lesz a legolcsóbb az energia a vállalkozások számára is. Van még ellenérved? :-)

Előzmény: k.novotny (413776)
manhattani Creative Commons License 2014.11.08 0 0 413778

Látom, szívesen adnál tanácsokat annak a cégnek is, a névadással kezded :-))

Előzmény: trizs77 (413770)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!