Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SPS Creative Commons License 2001.03.27 0 0 24
Én kíváncsi lenék arra, hogy az ABS-töl miért kopnak el hamarab a fékalkatrészek, nem is beszélve a városi használatról ... SPS
Előzmény: borgasz (23)
borgasz Creative Commons License 2001.03.26 0 0 23
NetMan

igen láttam, nos elég vékonyak voltak...:(
azt modták a szervízben, hogy az ABS miatt meg mert szinte csak városban használom az autót ez nem meglepo.
Az igaz, hogy lendületesen megyek, de azért nem digitális üzemmódban ( padlógáz, padlófék )

Borgasz

Előzmény: NetMan (22)
NetMan Creative Commons License 2001.03.26 0 0 22
Nekem 60 000-nel kellett kicsérelni az első fékbetéteket. A tárcsa még nem kopott el, még jó az eredeti.
Ez persze múlhat a fékezési szokásokon ill. a szervizen is...(láttad a betéteket?).

NetMan

Előzmény: borgasz (19)
atita004 Creative Commons License 2001.03.25 0 0 21
Nem tudja vki, tenap mit alkotott a Xsara T4 és kicsiny csapata Korzika Rallyn?
Pénteken láttam az Euerosprton az összefoglalót, de tegnap a válogatott meccs miatt lemaradtam róla... Szóvala pénteki gyorsaságik után dagadt a mellem, vagy a kis Xsarank kipfozott bátyója nemcsak hogy helytállt, de vezetett is az 1. nap után... :-)))
Előzmény: SPS (20)
SPS Creative Commons License 2001.03.24 0 0 20
Hátha így hétvégén többen szólnak hozzá, meg hát el ne süllyedjen már ez a topick ! SPS
borgasz Creative Commons License 2001.03.22 0 0 19
Sziasztok!

Tegnap vittem el a XsaraI-t húszezres szervízre.
Ki kellett cserélni az elso fékbetéteket mert igencsak el voltak kopva.
A szerelok megnyugtattak, hogy ez természetes és a negyvenezres szervíznél még a tárcsákat is ki kell majd cserélnem a következo betétgarnitúrával együtt...
Ez nem túl rentábilis...

Borgasz

atita004 Creative Commons License 2001.03.21 0 0 18
:)))))
Előzmény: SPS (17)
SPS Creative Commons License 2001.03.20 0 0 17
Lehet, hogy hülyének fogsz nézni, de csak most jut eszembe, hogy a Xsara II az egy kombi volt. Igy viszont már természetesen számomra is másképp néz ki a dolog.

Üdv,

SPS

Előzmény: atita004 (16)
atita004 Creative Commons License 2001.03.19 0 0 16
Hát, nem tom. Mondom, én vezetgettem mind2t egy pár hónapon át, de nekem a II sokkal szimpatikusabb. Vagy lehet, hogy az I-ben kétféle 1.6os mtor volt? Mert akkor nem ugyanarról beszélünk... :-)
Mindenestre én jobban élvezem a 2t, szerintem az I nem volt túl dinamkus, ez viszont már harap. Csak vmit kéne kezdeni a sebességleszabályozó-automatikával, mert 200nál tovább nem engedi az autót, pedig akkor még csak 5500-at fordul, tehát még van benne vagy egy 10es.
Előzmény: SPS (15)
SPS Creative Commons License 2001.03.19 0 0 15
Kedves atita004,

ez a rádió-dolog elszomorít, mert nekem kellene fedélzeti számítógép, de a HiFi nem gyári lenne benne ;-) !

Ez a menetteljesítmény azt jelenti, hogy én hajtottam egy Xsara II -öt (1.6 16v 110 Le) pár tíz kilométert városon belül, és a gyorsulása - érzésre ! de ez fontos amikor mész ;-) - ugyanolyan volt, mint a késöbb használt I -esé (1.6 8v 90 Le).

Üdv,

SPS

Előzmény: atita004 (14)
atita004 Creative Commons License 2001.03.16 0 0 14
SPS: a fedélzeti száítógépet csak rádióval lehet rendelni, és fordítva.
Ja, és hogyhogy ugyanolyan az új és a régi 1.6-os menetteljesítménye??? Pl. gyorsulás: I:14mp, II:9,5mp!!! Az tény, hogy a II 8 körül fogyaszt (klímával ez lehet 9 is), de sokkal(!) jobban megy.
Ha az I tetszett, a II-t imádnád...

Berzol: nekünk az utóbbi időben volt egy Xsara I-ünk, most van egy Xsara II-nk (hiába, anyám, teljesen belezúgott), de egyikkel sem volt semmi probléma. Pedig Xsara I már futott 45 e km-t. (Persze a nagyobb költségek mindig késább jönnek ki.)

ZP: a fentiekből kiderül hogy énmár vezettem mind2t, és szerintem a II-es tényleg stabilabb lett. És azt már nem is ecsetelgetem, hogy mekkora a különbség pl a két 1.6-os motor között...

Üdv!

berzol Creative Commons License 2001.03.14 0 0 13
Én is érdeklődöm a Xsara Break iránt. Mint sok más emberben, bennem is előítéletek vannak a francia kocsik iránt. A Xsara esetében a futóművet emlegetik legtöbbször, de nem világos, hogy akik panaszkodnak rá, azok milyen vezetési stílus mellett érezték a hátrányait. Egy kombit, főleg családi célokra használva nem szokás sportos igénybevételeknek kitenni.

Mi a helyzet a megbízhatósággal? Mindig azt mondják, hogy mostmár jók a Citroenek (francia autók). Ezt mondták 10 éve is, és azt mondják minden új modellnél, hogy mostmár tényleg jó.

Előzmény: ZP (9)
SPS Creative Commons License 2001.03.13 0 0 12
Mielött valaki félreérti, természetesen a 8 szelepes és a 16 szelepes motor közötti "menetteljesítményben ugyanazt" - ahogy korábban írtam - úgy kell érteni, hogy az elöbbi egy Xsara I -esben van, az utóbbi egy II -esben !

Amúgy tudja-e valaki, hogy lehet-e fedélzeti számítógépet beépített autórádió nélkül szereltetni ?

Üdv,

SPS

SPS Creative Commons License 2001.03.10 0 0 11
ZP,

ehhez tényleg ajánlani tudom a PSA - stb topickot, ott több mint kimerítö válasz(oka)t kaphatsz a kérdéseidre.

pete_sampras,

Igen, láttam én is ilyen kocsikat, de én maximalista vagyok. A klíma legyen höfokszabályozós, másnéven automata; és legyen a kocsiban fedélzeti számítógép is.

Üdv,

SPS

pete_sampras Creative Commons License 2001.03.10 0 0 10
SPS,
Multkor kivancsi voltam a hasznaltauto arakra, megvettem az Auto Tradert. Ebben lattam egy 3 ekmt futott 1.6i (nem 16V) regi Xsarat (2000 oktoberi volt) klimaval, ABS-sel meg mindennel ami kell. Az ara 2.69 MFt volt. Nagyon jo ajanlatnak tunt. Ugyhogy keresgelj, biztosan talalsz 1.6 8V motorosat teljes extraval.
Udv.
pete
ZP Creative Commons License 2001.03.10 0 0 9
Sziasztok!

Az Alfa és a Skoda oldalakról ruccantam át hozzátok .

Nézegetek egy családi kombit, a Xsara Break is ott van a versenyben.
Egy két kérdés:

Mi az aaz önkormányzó hátsó és a pseudo-McPherson első futómű?

Tényleg jobb a 2-es Xsra futóműve? Az 1-esé kritikán aluli, stabil, de mindig azt érzem, hogy a kasztni leszáll a futómű fölül. Állítólag a szélesebb nyomtáv, mag a 142-os kerék javított rajta.

Köszi az infókat!

ZP

SPS Creative Commons License 2001.03.09 0 0 8
Naszóval,

amit én kimazsoláztam, az az, hogy az 1.6 16v 110 LE motor átlag 8.5 körül fogyaszt és menetteljesítményban, stb. ugyanazt tudja, amit a 8 szelepes, de az csak 7.5 körül fogyaszt. Nem egy nagy különbség, de most már csak az újabbat lehet kapni, és ez persze drágább.

Bárki szerint mennyi esélyem van arra, hogy a mostani 1.6 16v SX felszereltséget (höfokszabályzós klíma, szervo, 4 légzsák (ebböl elég lenne kettö is)), + fedélzeti kompjuter ! megkapom egy 1-2 éves, 8 szelepes motorral szerelt Xsarában ?

Én, mint már írtam, egy Xsara I -et nyúztam 1500 kilométert és az is tetszett. Ha a felszereltség meglenne ...

Üdv,

SPS

ReRack Creative Commons License 2001.03.08 0 0 7
Azér még gyorsan leírnám, hogy kolleganő céges 1-es xaráját vezettem 2x Győrig meg vissza, hát nem volt feledhetetlen élmény... Szerintem kicsit hangos volt de lehet, hogy csak a kevés km. miatt, a fogyija sem volt nagyon kevés, az indexhangtól meg be lehetett dilizni...

Re

SPS Creative Commons License 2001.03.08 0 0 6
Jó'vanna, megyek ... ;-) SPS
turbo2 Creative Commons License 2001.03.07 0 0 5
Kersgélj tartalom szerint ha sok a többi citró.
Előzmény: SPS (-)
Diravi Creative Commons License 2001.03.07 0 0 4
Nezz at a PSA topikba, ber mennyire is 'nem komalod'. Az 1.6i 16-rol pl. nemregiben esett szo, raadasul nehany Xsara tulaj is probalja enyhiteni a Citroen CX (es BX/XM) tulsulyt :)
Előzmény: SPS (3)
SPS Creative Commons License 2001.03.07 0 0 3
Köszi ;-) !

Ez se' kutya hozzászólás, de azért másvalaki ???

SPS

tuff Creative Commons License 2001.03.06 0 0 2
szia SPS!

irtam neked a céges email-re de nem válaszoltál, mondjuk az is lehet, hogy rosszul
emlékeztem :)
de ezek szerint akkor az indexest használod...

az Xsara-król nem tudok mit mondani, csak amit már telefonon is, meg azt, hogy nekem
annyira nem tetszik, de hát ez izlés kérdése...

más autó nem jön be ennyiért ?
peugeot 206 ?
vagy majd nyáron a 307 ?

vic

SPS Creative Commons License 2001.03.06 0 0 1
De hogy még 1-es sem ... :-(((((((((((((
SPS Creative Commons License 2001.03.05 0 0 0
Ennyire 0 azért nem lehet a téma ... :-((( SPS
SPS Creative Commons License 2001.03.05 0 0 topiknyitó
Sziasztok mind !

OFF

Tudom, hogy van a "nagy" PSA-stb topick, de abban inkább (már amit át tudtam olvasni a rettentö sok információ között) nagyobb Citroenek vannak; és volt már Xsara 2 -es topick is, de az meg elsüllyedt.

ON

Ki mit tud (föleg akinek van) az 1.6 -os, 16 szelepes 110 lóerös motorról ? Mennyit fogyaszt, biztosítás ? Mióta szerelik a Xsarákba ?
Van-e valami tipikus nyügjük ezeknek az autóknak, stb. ?

Ebböl is látszik, hogy nekünk még nincs, de tervezzük, és szeretnék róla több infót.
Mentem egy Xsara I -es, de 90 lóerössel már 1500 kilómétert, kényelmes volt, a fogyasztása is jó volt, de volt egypár apróság (nem elég sebességfüggö szervó, nagyon billegett sávváltáskor, ilyenek) ami nem tetszett.

Egyenlöre ennyi, remélem lesz info, üdv,

SPS

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!