Keresés

Részletes keresés

matteo14 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 64043

Avagy miért probléma a sofőrszakmában a hiány mellett az elöregedés is...

 

"Információink szerint a dolgozók egy csoportját rendszeresen szállító kisbusz sofőrje már jócskán elmúlt hetvenéves. Az autolivesek korábban többször – és aznap is – jelezték a HR-osztályon, hogy az illető idős korából eredő bizonytalan vezetési stílusa balesetveszélyes, jó lenne, ha a munkásjáratra szerződött szolgáltató leváltaná, mással helyettesítené a sofőrt. Ennek ellenére nem történt semmi, és amitől tartani lehetett, sajnos bekövetkezett."

Tomika... Creative Commons License 2018.04.21 0 0 64042

Üdv. Kb. másfél éve csináltam egy térképet a közlekedési központok pénztárgépeinek gyártóiról. Mennyire aktuális még a térképem?

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.04.20 0 2 64041

Beszámoló 2017. évi helyijárati közlekedésről

 

Balmazújváros (15. napirendi pont)

 

Dombóvár (magán üzemeltetésű)

 

Hajdúszoboszló (ZIP, 09 kezdetű fájlok vágnak témába)

 

Kazincbarcika

 

Mór

 

Nyíregyháza

 

Oroszlány (ZIP fájl "02_KNYKK" mappája) és hozzá a kiegészítés

 

Paks

 

Szeged: SZKT beszámoló és SZKT üzleti terv

 

Szigetvár

 

Tata (saját tárhelyről)

 

Tiszaújváros

Előzmény: htibor (64036)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.20 0 0 64040

Köszönöm! :)

Előzmény: Cpt.Dave (64039)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.04.20 0 0 64039

Ma a KWA082es MAN volt

Előzmény: Törölt nick (64017)
Dante001 Creative Commons License 2018.04.18 0 1 64038

???

 

Az összes alfa localo helyköziben jár, miről beszélünk...

Előzmény: trizs77 (64035)
dundalk Creative Commons License 2018.04.18 0 0 64037

Nem itt a baj. A KMKK be tudna nyelni egy ilyen helyzetet, mert eger vagy szolnok simán felvesz néhány helyi buszt ami máshol kimaradt. (amúgy is nagy tili-toli bajnokok) 

Az alap probléma a bizonytalanság. Lesz-e még kmkk rövid távon vagy hosszútávon? 5-8 évre kellene egy ilyen jellegű szerződést kötni, de nem mernek..

Előzmény: trizs77 (64035)
htibor Creative Commons License 2018.04.18 0 1 64036

Elkezdődtek a 2017. évi beszámolók k

Eger:
http://eger.hu/public/uploads/kgy20180329_006.zip

Szolnok(helyi menetrend-módosítási javaslat, helyi szolgáltatás jövőbeni elképzelései, 2017. évi adatok, 63 Mbyte!):
https://kozgyules.szolnok.hu/web/index.php?frame=getAgendaDoc&id=26178

Ózd:
http://www.ozd.hu/content/cont_5ab0cd05174658.66280105/6_napirend_kt.pdf

Nagykanizsán 5 évre kívánják megpályáztatni a helyi közlekedést:
https://nagykanizsa.hu/letoltesek/2018-03/197_503_4.autobusz_kozlekedessel_kapcsolatos_dontesek.pdf

trizs77 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 64035

Példa :

A KMKK-nál vesznek Starján helyi járatra egy vagy kettő szipi-szupi új, ap, légkondis, beszélő, stb autóbuszt.

Ok.

 

Majd az önkormányzat egy év múlva a Ki-Mit-Lop Kft-vel köt szerződést a helyi járatokra.

Ok.

Teheti, joga van hozzá.

 

A KMKK ott áll az új városi, ap, nagyon korszerű, 24 ülőhelyes nagy állóhelyes autóbuszával, mely onnantól fogva járhat helyközibe.

Ok.

 

Mekkora lesz a felháborodás, mennyi leb@szarintó cikket, panaszt kapnak, hogy helyközibe helyi buszt vetek/járatnak?

Dante001 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 64034

Jajj, de tipik. Salgótarjánban is évek óta erre hivatkoznak, hogy mivel mindig csak pár évre hosszabbítanak, ezért nem ruháznak be új buszokra. Az nem számít nekik, hogy mással úgy sem fognak szerződést kötni, mert gyakorlatilag monopolhelyzetben vannak.

Előzmény: sosiforda (64033)
sosiforda Creative Commons License 2018.04.17 0 0 64033

 

Jelentős járatritkítás - üzemidő csökkentés közeledik Gyöngyös város helyi autóbusz közlekedésében:

 

http://www.kmkk.hu/kmkk/mrend_helyi/gyongyos/gyongyos_helyimrend_20180430.pdf

 

Az önkormányzati elektronikus közadattárból - 2018.03.28-i ülés 45. napirendi pont:

 

"A szolgáltató korábbi közlése szerint a járatok közlekedtetésének költsége 487,- Ft/km, amiből értelem szerint az utólagos elszámoláskor le kell vonni az előre nem tervezhető bevételeket.

 

2017 évben önkormányzat támogatása megközelítőleg 80 millió forint volt, az összeg a végleges elszámolás után pontosítható. A számítások során azzal számoltunk, hogy az éves önkormányzati támogatási igényt, a jelenlegi menetrend módosításával, évente 40 MFt-tal, mintegy 82.000 járati kilométerrel kellene csökkenteni.

 

A megszüntetésre javasolt járatok kiválasztásánál az volt a szempont, hogy az adott járat utasforgalma alacsony, 10 fő alatti legyen, a megszüntetendő járat - forgalomszervezési okok miatt - lehetőség szerint párban szűnjön meg. A javaslatnál elsősorban a hétvégi járatok megszüntetését, ritkítását helyeztük előtérbe, próbáltuk úgy előirányozni a járatkihagyást, hogy az iskolakezdésnél és a belvárosi, illetve a nagyobb munkahelyek elérésénél lehetőség szerint ne legyen nagyon nagy a probléma. Az úgynevezett Tesco-s járatokat jelentősen javasoljuk ritkítani."

 

 

"A testület 485/2017. (VII.14.) számú önk. határozat 8. pontjában előírta a Városüzemeltetési Igazgatóság kérjen a Közszolgáltatótól nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy „alacsony padozatú buszokat szándékozik-e beállítani, mikortól és milyen feltételekkel” A kérdésre a válasz a szolgáltató 2017. december 22.-i levelében kaptuk meg, az alábbiak szerint:

 

A határozat 8. pontjával összefüggésben kiemeljük, hogy az a körülmény, amennyiben az Önkormányzat egy évre kíván szerződést kötni úgy, ahogy már a jelenleg hatályos szerződés is mindössze egy évre jött léte, teljességgel kizárja a Társaság részéről annak a racionalitását, hogy beruházzon az Önkormányzat által elvárt energiatakarékos, alacsony padozatú autóbuszokba. Gyöngyös Város helyi közlekedési feladatainak ellátásába jelen körülmények mellett nem tervezünk fejlesztést és beruházást. Amennyiben a Városnak lesz olyan koncepciója, hogy hosszú távra kíván valamely szolgáltatóval szerződést kötni, és az azzal kapcsolatos elvárásokat egy pályáztatást megelőzően, kellő időben közzéteszi, akkor a Társaság üzleti érdekei figyelembe vételével megvizsgálja egy, célzottan Gyöngyös Város ellátása érdekében végzett fejlesztés megvalósítását”.

 

 

 

 

kbn Creative Commons License 2018.04.14 0 0 64032

Autópályatervezők a veronai buszbaleset vádlottjai lözött:

 

https://magyaridok.hu/lugas/korlatolt-vedelem-2987425/

trizs77 Creative Commons License 2018.04.13 0 0 64031
sosiforda Creative Commons License 2018.04.12 0 0 64030
juxx Creative Commons License 2018.04.11 0 0 64029

Nagyon szép buszok, az előző képek is. Köszönöm.

Előzmény: trizs77 (64026)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64028

Amikor legutóbb Budapesten jártam, feltűnt, hogy milyen sok Flixbus-buszt látok. Itt mifelénk ez már pár éve megszokott látvány, Budapesten korábban ritkának számított, most meg mindenhol azt látni. 

 

Amúgy a hivatalos közlésük tényleg az, hogy a Flixbusnak van egy darab autóbusza, ami nullkilométeresen áll egy lezárt garázsban. Ellenben autóbusz-vezető munkakörben egyetlen alkalmazottjuk sincs. 

Előzmény: vrobee (64027)
vrobee Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64027
trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64026

ez pedig Budapestre járt, a Fórum Hotelhez, hetente egyszer fordult Németországból:

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64025

ezzel meg én mentem kettő kört Stuttgart - Umag vonalon, 198x-ban, négykezesben.

 

 

 

 

 

Előzmény: juxx (64022)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64024

Egy dán is legyen Bornholm szigetéről:

 

 

 

Előzmény: juxx (64022)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64023

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Előzmény: juxx (64022)
juxx Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64022

Az Indóház blogon pont posztolt valaki egy buszos posztot Koppenhága buszairól. És ott van egy 15-képes album, aminek a 13-adik képe egy csuklós turistabusz. Nagyon pöpec hangulatot áraszt látványra :)

http://iho.hu/blogpost/kappanhago-buszai-180410

 

trizs77 Creative Commons License 2018.04.10 0 0 64021

köszönöm.

Előzmény: f_k (64020)
f_k Creative Commons License 2018.04.10 0 1 64020

Ezek, vasárnaponként feljártak Egerbe, 108 km :

 

151 km.

Hétköznap is!!!!

A Szolnok-Törökszentmiklós-Kenderes-Tiszafüred-Mezőkövesd-Andornaktálya-Eger útvonalon naponta járt.

 

Én egyszer intenzív havazásban utaztam vele Törökszentmiklós Eger között közel 131 kilométert.

Késni az időjárási viszonyok ellenére alig késett,majdnem teljes utascsere többször volt,ekkor előfordult, hogy az utasok 70-80 % kicserélődött, a gkv jó tempóval vezetett. A sok utas miatt igen sportosan kellett hajtani, ezt ennyi utassal egy Ik 280 biztos nem tudta volna, utaztam rendszeresen Ikarus csuklósokkal, azok valahogy lomhábbak voltak, mint ez a Volvo.

Kenderes könyékén volt egy mezőgazdasági iskola oda is sokan utaztak.

A menetrend szerintem feszített volt, rengeteg megállás, egy távolságinak álcázott távolsági járat volt ez.

 

Az ülések viszonylag kényelmesek puhák, voltak, de fejtámla nem volt, a 3 ajtó miatt az utascsere gyorsabban zajlott, és az akkori utasmennyiség indokolta a csuklós autóbuszt. 

Előzmény: trizs77 (64012)
siófoki35 Creative Commons License 2018.04.10 0 1 64019

Nem semmi járgány :)

Előzmény: trizs77 (64012)
BENczúr utca Creative Commons License 2018.04.10 0 0 64018

Ma PBE-443 megy a járaton.

Előzmény: Törölt nick (64008)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.09 0 0 64017

Köszönöm előre is!

Előzmény: Cpt.Dave (64016)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.04.09 0 0 64016

Kicsit komfortosabb jószág, de nem is tudom hirtelen mi, pedig megannyiszor találkozok vele Izsák után. Biztos nem csuklós.  Majd ha szombaton hozom haza a 1348/002-t majd megkukkerolom.

Előzmény: Törölt nick (64008)
18-09 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 64015

Svéd Säffle 

Előzmény: trizs77 (64014)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 64014

valamilyen finn karosszáló cégnél készülhettek. (?)

 

 

Előzmény: EKM-765 (64013)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!