Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

poiuzf Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12382
A legstabilabb szerintem a pótos, egyáltalán nincs átterhelés a gépesre nem kell trükközni a tengelysúlyhoz
Előzmény: soonó (12381)
soonó Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12381
Azt jó vezetni, stabil, a tengelyhez a lehető legközelebb van a terhelés, így nem tudja komolyan meglengetni függőleges irányban a vonót.
Amennyivel biztonságosabb, annyival nem nem fordul nehezebben.
Előzmény: poiuzf (12379)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12380
KODI,
Fájlcserélőkön tuti, hogy fent van (torrent, dc).

poiuzf,
Jaja, mint egy utánfutó. Mondjuk én azon tanultam, igy nem is lenne nagyon idegen. De ez még a jövő zenéje (ha addig át nem ülök normális kamion méretű kamionra :))
A Cargonak nem a difinél van a fej hanem az alváz véginél.

Gasolin,
Kérdezted a winchestert, hogy mennyire birja. Ettől én is féltem, de az enyém még teljesen jól birja. Formatáláskor még nem irt hibát, pedig sima "fejes" winchester van benne. Egyedül a windows amit újra kell néha rakni, mert egy idő után eléggé belassul.

soonó,
Tetszett ez a szervizes sztori, persze csak igy leirva. Mondjuk szerintem mind ilyen, engem pl. személyautónál egy komplett kuplunggal nyúltak le. Na azóta inkább magam szerelem az autót, van hozzá szerelési könyv és igy csakis magamat hibáztathatom ha elcseszek valamit.
Előzmény: KODI (12374)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12379
Olyanokat láttam ahol egészen a gépes hátsó tengelyéig benyúlik a vonórúd, az lehet érdekes. Gondolom jóval nagyobb íven fordul mint a pótos
Előzmény: Tector (12377)
KODI Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12378

vagy egy utánfutóval a lada után!!

 

Kodi

Előzmény: Tector (12377)
Tector Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12377

Semmi az egész, előremenetben teljesen úgy viselkedik mint egy rendes pótos szerelvény, tolatni viszont úgy kell vele, mint egy csuklósbusszal vagy nyergesszerelvénnyel.

:o)

Előzmény: poiuzf (12376)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12376
Hát tandempótost még nem vezettem úgyhogy majd számolj be róla. Azt mondják kicsit érdekes pótos vagy nyerges után átülni rá. De biztos könnyebb vele rámpára állni mint pótossal (azzal dolgoztam eleget). Viszont előre menni az volt a kényelmesebb.
Előzmény: _Gabesz (12372)
D H Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12375
nézitek a MotoGP-t?

Jerezben még nem lepődtem meg, hogy Iveco EuroCargo a pálya tisztító kocsi, de most Qatarban is azt látni a képernyőn!

lehet, az Iveco szerződött a Dornával?
KODI Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12374

és ha nem vagyok elég ügyes akkor hol-merre találom meg ezeket a frissitéseket?

 

Kodi

Előzmény: _Gabesz (12371)
manf2000 Creative Commons License 2006.04.07 0 0 12373
Akkor már nekem is lenne egy gyors kérdésem, hogy tudtok a közeljövőben valami túlméretes szerelvény jár e pest közelében? Ja és lenne mégegy hogy valami tesztről nem tudtok? pl scania nyílt nap vagy valami. Választ előre is köszi. :)   
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.07 0 0 12372
Jahh...és nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, hogy hamarosan átülök egy magastetős 120E24-re (még a felépitményesnél van), meg ha úgy alakul kapok majd mellé egy tandempótot is.
Előzmény: _Gabesz (12371)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.07 0 0 12371
Halihó!

poiuzf,
Ez az emeld fel az elejét és tekergesd a kormányt nagyon jó volt :DD

KODI,
Épp emiatt nem merek 100%-ig a PDA-s GPS-re hivatkozni. Tegnapelött Amszterdamban a reptéren úgy megszivatott (bevitt egy 2.2m-es szélességkorlátba), hogy azt hittem kivágom az ablakon. Személyautókra van a programja megirva, nem látod előre, hogy merre mész (kicsi a kijelző). Sokkal jobb a laptop egy AutoRoute-tal és ha nagyon kell a GPS vevőt is tudja kezelni. Ráadásul ha elég ügyes vagy, a neten mindig megtalálod a legfrissebb programot is hozzá :)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12370
Nyugodtan szólj bele :o)))
Elméletileg és gyakorlatilag is az autóban keletkezett kárt KÖTELES megfizetni,legyen az eredet vizsgás vagy mint a példa mutatta szakszervíznek nevezett sufni tuning műhely.
Ott a helyszinen jegyzőkönyvet kell írni esetleg lefotózni és ennyi.
Előzmény: karimax (12369)
karimax Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12369
Olaj......hát igen.

Utcabeli ismerős olajos cégnél területi képviselő. Hát mesél meredek dolgokat.

X márkaszervíz a mi ( inkáb az ő) autónkba a legolcsóbb és ráadásul elég vastag MOL olajat öntögeti hordószám.

Persze vesznek Castrolt is, de harmad annyit mint MOL-t. Valszeg az ügyfelek felé csak Castrol van számlázva.


Még valami. Mikor 2003-ban behoztam a Sprintert, az eredetvizsgán szintén a kaszni szélén emelték meg az autót, ami be is roggyant. A gyökér eredetvizsgás meg csak hümmögött. Az ilyet eltiltanám a szakma gyakorlásától. Mert javítást fizetni azt nem hajlandó egyik sem.


Na csak hogy én is közbeszóljak.
Előzmény: Roadtrain (12368)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12368
Én jót röhögtem az írásodon,de gondolom te OTT akkor nem nagyon kaptál röhögőgörcsöt.
Bevertem volna a palinak egyett-ketőtt-hármat :o)) fej vagy gyomor?? :D
Múltkor a Boxert bevittem servicébe megkérem a srácot,hogy öntsön már utánna olajat legyen oly kedves.
Hoz valami ingyom bingyom olajosflakont és önt bele (a service infos pultnál mindig mondják,hogy ESSO olajat használnak),de ESSO-s nagy 200lityis kancsónak még a nyoma sem volt az egész műhelybe.Na mondom faxa akkor itt többett nem fognak nekem oilt cserélni.
Előzmény: soonó (12367)
soonó Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12367
Sehol senki. Ugy látszik sikerült mindenkit jól megijeszteni , aztán most karbantást tart mindenki, nehogy szerelőre szoruljon ?
soonó Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12366
Igen , az is feltétel volt , hogy kicsi áramigényű alkatrészek legyenek benne. A ház is nagyon kicsi, ülés alatt csomtartóban, szekrényben, polcon akárhol ellegyen , ne aggasson.
Előzmény: Gasolin (12356)
deps Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12365

bréékóó soonó!

 

ez hallod nem sámli! nállam ez az ehhez hasonló eset csak autókkal fordult elő...... ott azért voltak asztalracsapások, meg egyebek. astrába generátorékszijcsapágyat kellett cserélni, időre, mert hát bevittem a vasat a merkúrba és mondtam, hogyha nem lesz kész 9re amit igértek, megyek az opelhungaryhoz, oszt leshettek! mondták, hogy délutánra meglesz...... asztalracsapás, és félóraalatt meglett és még pestre is felértem időben....... de hagyjuk mert off rendesen!

 

a tranyónál mikor volt nállam/unk pár hónapot, akkor ugyebár a '94 eseket még 10ezrenként kellett hurcolni..... namost én ált úgy háromhetente hordtam. egyszer kiégett a hátsórendszámtábla egyik megvilágítója, és dezső meg elkezdte csavarhúzóval feszíteni, mert nem jött le pattintva........ mondom neki, úgy megpatkollak, hogy a felmenőid nem ismernek rád vazzzzzz, azóta is ottvan a nyoma......

 

az esetedben az a szomorú, hogy ezt még ráadásul előtted művelték arcátlan módon!!!!!! a kis**cik

 

cisszzzzzzz

Előzmény: soonó (12364)
soonó Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12364
Jön a telefon, van egy fizetetlen számla.
Faxolják el ! Jön a fax : aláhamisították a nevem, gondolom a munkalapról, kár hogy rosszul sikerült a hamisítás.
Előzmény: soonó (12363)
soonó Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12363
Az olajat otthon őrzöm arra az esetre , ha majdan eccer vita kerekednék az ügyből, ami jelenleg ott tart, hogy miután hazajöttem, vettem egy autósboltban harmadáron levegőszűrőt, beletettem.
A motor párszáz km után elkezdett csörögni, visszamentem reklamálni. Mondják ez ilyen.
Hazajöttem lecseréltem az ÚJ olajat, első utamon megszünt a csörgés, akkor hogy is van ez a hordós olaj ?
Slusszpoén : Eljövetelemkor, mivel ezért a "munkáért" nem fizetek-majd a kártérítés után szóljanak, kezembe nyomtak egy átutalásos számlát , a szokásos átvétellel kapcsolatos néhány sorral, szakszerű, meg gyári alkatrészek, gari, stb. Ja gondoltam én itt lennék mégegyszer hülye ha aláírnám.
Pár napja jön a telefon, mikor
Előzmény: soonó (12362)
soonó Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12362
Szóval feltöltené, ha hagynám. Magyarázom az összes szint fel van töltve / pont azért, hogy a 0,5 dc szervoolajért ne kelljen 1liter x 3szoros forintot kifizetni / de csak erölködik, mire hátrafordulok már bent is az olaj a kormányban / anyád / Persze túltöltve./ otthon szívószál majd köpködés / a rohadék túlszalad . A motorolajra is akkor jöttem rá, hogy jóval többet öntöttek, hogy nem fért bele az 5 litykós kannába amit leengedtem. Enélkül ha szétmegy a szimering, abban a tudatban halok meg, hogy a rönó csinál szar motort, pedig nem.
Még emelés előtt a levegőszűrőt kivágta az olajos dzsuvába, kukába. Majd hozná az újat, de a raktárba nincs. / Ja hogy egy hete bejelentkeztem a szervízben, gondolom kevésnek bizonyult ahhoz, hogy a héten lesz egy ilyen munka:)))))))))))))Ezen már csak röhögni lehet, logisztikusan is szerencsétlenek. Ökröm kiguberálta a szemétből a szűrőt, majd vissza tette a helyére, ügyes.
Gázolajszűrőnél, olajszűrőnél nem az a gond, hogy nyakába dől az olaj, én otthon sokszor csinálom, és mégsem, hanem , hogy a marhája, ott hagyja a motoron az összes olajat letörlés 0, lemosás álom.
Hogy átvizsgálás nem volt annak talán már örülök is ? Ááááááááá !! Meglepi. Átgurul a fékpadra, nézem mi a franc ez a megaprecíz hozzáállás gyerekben bekapcsolt a vincseszter, mert nem magától jutott eszibe az fix. Á csak vicc volt , az átvizsgálás x Ft, majd a számlán látom: Fék mérés 3400+fa ))))))))))))) Akkor mi a rák az átvizsgálás, arról nem beszélve, hogy a komplett műszaki vizsga kb. 7000 ft most.
Na győzelem autó kint, gyerektől elveszem a kulcsot, mert most jön a tréfa.
Akinek ez sok, az lapozzon, mert még nincs vége!

Bemegyek a forgalmi engedélyért, / fizetni ezért / Hát csak ha valaki hülye.
Cálen bitte ! Kérdi a munkafelvevő tán valami gond van ? ÁÁÁÁÁ ! Csak megnézném mit számláztak / a levegőszűrő kukázásra volta kíváncsi / Mentségükre ezt nem merték ráírni. Csakhogy akkor ha nincsen a szűrő cserélve mitől szaszerű a drága pénzes szervíz ???????
Mondom a palinak ugyan nézzük meg a tragacsot ! Mutatom helyesen néz-e így kétoldalt hajlított / emelt / autó alja ? Aszongya ezt a gyárban ilyen formájúra csinálják )))))) NA ezen a ponton még csak az én fejem lilul. Odamegyünk egy másik ilyen autóhoz, hát azon csak egyenes az alja. Ezen a ponton kezdett az ő feje lilulni.
Beszalad a szerelőjért Ő csinálta ? Tagadná, de előttem csak bólogat, mert hát ott voltam , nem mondhatja, hogy nem ő volt.
No kérdem ötlet ??? Jön a bádogos, nézi nézi látja nagy a gáz, mert vissza hajlított 1 tonnávál összepréselt éleket kiszedni / mint a növénygyűjtő lap a biosz szertárban
Lehetetlen. Erre mondja , majd vissza hajtogatja / Anyádat hajtogatod /
Jegyzőkönyv. Ők olyat nem írnak.
Jó akkor add a forgalmit, aztán postán várom a kártérítés összegét ! Hol a kulcs ??????????Most jött volna az , hogy amíg nincs fizetve addig autó marad, persze én meg hüly, hát nem ezért kértem mindjárt vissza a kulcsot ? Hülyék.
Akkor / gúnyosan / kiszerelik a beépített dolgokat az autóból, de hát ugye az olajat úgysem tuják kivenni, mit akarok ? / ilyen flegmán, hogy majd ők megszorítanak /
Az olajat otthon
Előzmény: soonó (12361)
soonó Creative Commons License 2006.04.04 0 0 12361
Mint mindig, ezt a mondatot is érthetetlenül fogalmaztam, a szervízre értettem, hogy mesélek.
Szóval egyszer volt holnemvolt. Renyó Traficcal ellballagé egy 30.000 km szervízbe. A munkafelvevőnél a kulcsot addig szorongattam a kezemben, amíg meg nem írta a papírt, majd jött a szerelő, kulcsot adom, ő a hátsó ajtón gyorsabb volt, mire kiértem ő már elment az autóval. Megkerültem az épületet, elkezdtem a műhelyekbe benyitogatni, és megtaláltam az autót. Már fel volt emelve. Baffák meg, hol? Na hol ? Hát persze hogy nem az emelőbaknál, hanem a kasztni függőleges alsó élénél. Kérdem a surmót, hogy nézze csak, ez jó így? Reakció 0. A másik oldalon sunnyog, szeme sarkából nézegeti, hogy valami lehet. Na de mi ? Meg húzza a vállát=levagyok szarva.
Leengedte az autót / jaj átvizsgálás alul hamárfelvanemelve,rozsda,csapágyak,vezetékek,szokásos, ja náluk ez nemszokás / megjelenik két egymástól eltérő olajos kannával. Tudom, hogy nincs jelentősége /a történetben később lesz/ mert hordóból hozzák, meg otthon úgyis nálam az az első, hogy tökömtudjamitöntenekbele alapon, olajat rögtön leengedem, és belerakom valamelyik öreg autómba. Látja hogy nézeget, rámmordul, nyugi jó azaz olaj.
Beleönti 4.9 l helyett 6.5-öt. Kérdésemre a gyanusított: Azért önt bele ennyivel többet, mert a digit szintjelzőknek nagy a szórása, és nehogy olaj hiányt jelezzen akkor, amikor még jó a szint !!!!!!!!!!!!!!!!!! Vazze ez a durva nem a faláb ! Igaz hogy nekem ontosan mutatja a szintet, ezt pont ezért újkorában direkt megnéztem a nívóval.
Hozza a vizet. Kérdem abból mi lesz, hát feltölti a szinteket. Kérdem hol a víz a trtályban? - Vonalnál. Akkor hova akarja önteni ? Feltölti
Előzmény: Gasolin (12356)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12360
Ne legyél ilyen durva :o)))
Én csak két hétig nem adnák neki se enni se inni.
Aztán megkérdezném: Na milyen szárazon??? :DDDDDDD
Előzmény: MALWIN (12355)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12359

Egyik nagyon jó barátom a minap űlt fel egy DAF-ra és neki indult a Nemzetközizésnek.

Ő is arra jukadt ki,hogy egy laptop a legjobb kamionba.

Előzmény: Gasolin (12350)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12358
Engem is érdekel!!
Előzmény: soonó (12353)
Gasolin Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12357
Értem most már.

Pedig a DAF a szervíz szempontjából igénytelen autó. Sokszor nyialtkozták a DAF-nál, hogy addig nem vezetnek be új technikát amíg nem lesz teljesen szériaért (lásd tárcsafék, EBS és társai)
Sokan ezért is vették ezeket az autókat. Az utóbbi években a a DAF volt az a gyártó aki 5 év alatt megduplázta eladásait és ebben az XF-nek nagyon nagy szerepe volt a konzervatív megoldásaival.

Előzmény: poiuzf (12354)
Gasolin Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12356
Mesélj, engem érdekelnek a részletek.
Mindig fogény voltam az ilyen technikai újdonságokra. Csodálom, hogy mi mindenre képes a számítógép.
A VIA proceszor az alacsony fogyasztás miatt van?
Előzmény: soonó (12353)
MALWIN Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12355
Tévedtem.Mindkettő csapszeget a műszaki vezető torkán lenyomni.
Előzmény: poiuzf (12354)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12354
Kötelező szerviz...???
Ez egy 2002-es autó egy év garancia járt rá, kb akkor volt utoljára márkaszervizben. A cég saját szervizében barkácsolják. Most érte el az 500e km-t, szerintem sikerült majdnem teljesen elbarmolni, ez után majd lehet jó sokat költeni rá (a rendes karbantartás valószinüleg olcsóbb lett volna). Ja és lehet sírni hogy az autó ebben a hónapban sem hozott pénzt.
Előzmény: Gasolin (12351)
soonó Creative Commons License 2006.04.03 0 0 12353
Kicsit felszívom magam assztán mesélhetek, ha valakit komolyan érdekel.
Előzmény: Gasolin (12351)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!