Állítólag betiltották azokat a lámpákat amibe benne van a ködlámpa.(új modelleknél)Nekem olyan van amibe benne van.Hétvégén hallottam miközbe polírozták a lámpámat mert megette a műanyagot a km.
Semmi akadálya. Címet kérek és már holnap feladom. Csütörtökön megkapod, még aznap ha elkészül vissz is küldheted, így péntken visszakapom, szombaton meg már be is építhetem! :DDDD
Egy hete már felvettem vele a kapcsolatot. Szerintem nem tudja mit árul, vagy lusta bemérni. Állítása szerin csak a névleges teljesítményén 12V-on működik. Sajna építeni kell a vezérlőt. :(((
Sziasztok -üdvözlök mindenkit - szeretnék vélményt kérni 307-1,6 hdi 2004-12 , gáz adáskor ill elvételkor :van egy olyan érzés mintha mozogna a váltó motorostul a kaszniba - ez egy picit a váltó karon is észrevehető . Alsó motortartót -ill váltó gumibakot cseréltem(gyárira) -a felső motortartót még nem - ill le állitáskor is érezhetően mozdul a motor -de nem nyiszog csiling stb - találkozott már valaki ilyen problémával -ill ötlet? Előre is köszönöm !
Én azt hiszem, nagyon szerencsésnek mondhatom magam! Nekem az alap csomag van (T-Online) 25 Mbps le és 12,5 Mbps fel (optika). Rendszerint ez tartják is:
(routeren keresztüli mérés)
És ha azt is elárulom, hogy TV+internet+telefon összesen 5.400 Ft, akkor azt hiszem, hogy irigyeim is lesznek :)
Simán lehet adni nektek is 100M-t. Csak nem tudod kifizetni, bocsánat.
Van egy határ, amit kifizetsz, és van egy határ amit nem. Technikailag megoldható, ebben biztos vagyok, csak nem éri meg sem neked sem a szolgáltatódnak, inkább erről van szó.
Akik ADSL hálózaton vannak, azok is tudnának mesélni, hogy nekik csak ennyi vagy csak annyi a sávszél, bezzeg x utcával arrébb meg nem annyi.
Ez technológia kérdése. Ha kifizeted akkor lehet kétszer gyorsabb is a neted mint a szomszédé, csak amikor ide kerül a szó akkor szájhúzogatás van. A szolgáltató is a beszedett pénzekből él, nem szeretetszolgálat :))
Ha hüjeséget beszélek, ne nevessetek ki mert enm értek hozzá.
Szerintem arról van szó hogy nem a fázist hanem a 0-át szakítja meg valahol egy relével. Ha ezt a kapcsolót megtalálod, a vezérlő szálat azután kellene beépíteni, és akkor talán működne.
Kínomban már az is eszembe jut, hogy elvágom a tompi meg a refi drótjait, aztán kitalálunk vmi logikai áramkört hozzá. Asse érdekel már, ha a bsi nyöszörög, mert nem találja az égőket!!!
Ez jó kérdés, erre nekem is fel kell készülnöm. DRL megvéve, de egyelőre pihenőpályán... Ha egyszer valaki megépíti a vezérlését akkor talán be is tudom építeni. :/
A barna csati kiosztását meg azért vetettem fel, mert kiváncsi voltam, hogy a maradék lábakon mi van, és esetleg a drótok ellenőrzése céljából a csatin keresztül is meghajtanám a lámpákat. De ezt csak azért, hogy rájöjjünk, melyik pilácsot hogy kapcsolha a bsi.
Mivelhogy amíg a refi szálban lévő cuccot nem tudom izolálni, addig ebből nem lesz nappali fény... Barkácsolni meg annnnnnnyira nem akarok mostmár... Mármint lököst faragni, plusz lámpatesteknek. Pedig az már egyszerűbb lenne (bekötési szempontból). Bár ott is felmerül még némi kérdés, pl, hogy a tompi szálban nulla villany-járó motor esetén lévő 12,3 V nem foga-e egyből le is kapcsolni a drl szálat, tekintve hogy az már majdnem a névleges feszültsége. Szócal lehet, hogy a mosul vezérléséhez inkább a testszálon kéne csatlakozni...
Egyszóval meg kell tudom pontosan, hogy a 307 hogyan kapcsolja a lámpáit...
Tudom!!! Csak helyeseltem, és örültem, hogy az elmélet egybevág azzal, amit a gyakorlatban ott találtam. (a ködben pl nem voltam biztos, de most már elhiszem azt is)
A testekről nem tudjuk, hogy melyik melyik? (3-as, 4-es)
Persze mindez csak a drótok azonosításában segít, másban nem.
Azt valaki el tudná mondani, hogy mit mérek pontosan, ha drl modul NÉLKÜL, járó motor és lekapcsolt villany esetén az akksi+ és a refi szála között 14,4-et mérek? (drótok irányától függően + vagy -) A refi ilyenkor természetesen nem ég!