Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

poiuzf Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12409
Azért ezeket a mesélek a fizetésemről sztorikat ne mindig hidd el.
Én most egy 7,5-es munkahelyet nézek kb ugyanennyit keresnék kevesebb munkával.
Nálunk (legalábbis úgy érzem) ha nem ment jól a cégnek levesznek egy kicsit a fizetésekből. Ha háborogsz következő hónapban rádobnak picit.
Négy hét EU után nálunk volt aki 220ezret kapott (első hónapban még jobban keresett). Én ezért nem vagyok hajlandó csinálni csak így nincs most saját autóm, meg hetente személyautózhatok 2000km-t (Milánó mellett van általában a váltás). Ja és nem is akarok 4 hetet kinnt tölteni.
Itt Tatabánya környékén ennél jobbat nemigen találsz, de lehet hogy máshol sem a cégnél van soproni, ajkai, salgótarjáni kolléga is.
De ami a legjobban tetszik: egy cég szerzi a fuvarokat (leszed a fuvardíjból) 3 másik fuvaroz. És ezeknek egy a tulajdonosa, székhelye, egy cégként működik. Jut eszembe 2 cég szerzi a fuvarokat van már szlovák leányvállalat is.

A sofőr témákhoz még: labanc, bregyó, vámos, tachográf, főnök, rendőr, k*rva anyját mindegyiknek:)
Előzmény: Roadtrain (12402)
Gasolin Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12408
Az ilyen pénz elsumákolás gondolom inkább a kisebb (pár autós) cégekre jellemző.
Ha meg valaki vállalja az europázást akkor szerintem nem magyar cégnél érdemes csinálni. EU-s munkáért EU-s pénzt!
Januártól lehet menni a hollandokhoz is dolgozni. Ott mindig keresnek sofőrt és a fizetések is jók.
Előzmény: Roadtrain (12404)
cicó Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12407

:)))) Ez aranyos (és hogy úgymondjam talált, süllyedt):))

Nézzetek be ide, felraktak néhány jópofa pótot

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9027449

Előzmény: Porond (12406)
Porond Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12406
Hogy a nehéz problémák mellett legyen egy kis mosoly is:

Két kamionos áll a parkóban. Nagyon unatkoznak és elkezdenek barkóbázni.
-Gondoltál?
-Gondoltam.
-Nyerges?
-Nem.
-Pótos?
-Nem.
-Akkor p..a.
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12405
Tudom, van nálunk is 2 furgon. Az se sokkal jobb, max annyival, hogy nincs ott a tachográf.
Előzmény: Roadtrain (12404)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12404

Persze minden cég más.

Látod ezeknél nincs napi díj csak km pénz.

Pedig ha jól tudom akkor minden sofőrnek JÁR a napi díj országhatáron kívül.

Csak vannak cégek akik elsumákolják vagy beépíti a km-er díjba(ez a jobbik eset)

Igaz a furgonosok sem jönnek haza hanem Németbe van lakás ott várják meg a további fejleményeket.De azért havonta haza jönnek egyszer.

De náluk meg van mikor egy seggel 1800km-er kell döngetni.

Előzmény: _Gabesz (12403)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12403
poiuzf,
Na én se ebből fogok jóllakni, elhiheted :)
Utanként 220-230 pont jön össze kb. és ha jól tudom egy hamburger 600 pont (abból pedig 2 kell még nekem is :))

Road,
Persze, hogy jobb a normális kamion méretű kamion (épp emiatt nem ugrok egyből a 12t-s után), de a múltkor beszélgettem egy hűtős faszival és ő nem sokkal keresett jobban a nyerges Volvon mint én a 7.5-es Ivecon. Pedig ő kint Európázik Spanyol-Angol között. Azt mondta, hogy náluk pl. havi 250E-nél (mármint ha ezt a fizut ő eléri) leállitják az autót. Nálunk mondjuk nem is km alapján megy, de igy átszámitva kb. ugyanott lennék.
Előzmény: poiuzf (12401)
Roadtrain Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12402

Erre írtam,hogy ha már tolod neki kint jobb lenne a kamion.

Egyik cégnél kamion=24ft/km (négykézbe=18ft/km) 7,5=14ft/km  furgon=10ft/km

Van egy másik cég ott eddig csak a furgonosokkal beszéltem ők egy hónapba 270.000HUF

Előzmény: _Gabesz (12386)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12401
Én a cseh AGIP pontokat tudom gyűjteni, Magyarországon csak telephelyen tankolunk. :(
Előzmény: _Gabesz (12397)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12400
Igen, ez volt az.
Kutyaól mindenek felett :))))))
Előzmény: manf2000 (12399)
manf2000 Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12399
Előzmény: _Gabesz (12393)
Gasolin Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12398
:o(
Elszomorító a helyzet, azt csodálkoznak a fuvarozó cégek, hogy nem akarnak elmenni az emberek sofőrnek.
Mondjuk az étkezési jegy nem jár, hanem csak adható.
Elönye a munkáltatónak (és a munkásnak is) az az, hogy azután nem kell járulékokat fizetnie, ezért olcsóbb neki minha magasabb fizetést adna.
Ismerek belföldi céget akinek vannak összkerekes teherautói (nem fuvarozó cég, hanem szolgáltató). A sofőr a normája és a tényleg fogyasztás közti üzemanyagot megtakarítva havi 100-150eFt zsebpénzhez jutott.
Azt mondta, szépen 70-es tempoval jár a közúton így a 45L norma helyett 24-26L-el eljár (pontos normájára nem emlékszem). Derült égből villámcsapásként érte meg amikor megtudta, hogy a cég új összkerekes autóiban már ott van a gyári fogyasztásmérő (azóta nem beszéltem vele így nem tudom, hogy még mindig megvan-e neki a zsebpénz).
Előzmény: poiuzf (12396)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12397
Nem csak nálatok. Mondjuk nekem annyiból jobb, hogy a magyar tankolásokért kapok Smart pontokat és ha nagyon muszáj azt be tudom váltani a McDonalds-ban :)
Előzmény: poiuzf (12396)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12396
Azt szépen elteszik ugyanúgy mint pl (legalábbis nálunk) az étkezési jegyeket és az üzemanyag-megtakarítást
Előzmény: Gasolin (12394)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12395
A fizetési papiron rajta van (Euroban), de a fizetéspapir és a fizetésed az 2 különböző dolog. Létezik most is, azt hiszem napidijnak van irva.
Előzmény: Gasolin (12394)
Gasolin Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12394
Régen lehetett adni adó és járulékmentesen a nemzetközi kamionosoknak 25 dollárt.
Ha jól tudom most 25 (vagy 30) Euro-t lehet adni. Azt is megadják a cégek?
Azért kérdezem, mert az 20 nappal és 25 Euroval számolva 130eFt készpénz.
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12393
Na a másodikon pont nem látszik a lényeg. Kurva hosszú gépes és egy nagyon rövid tandem volt az összeállitás. Egy hálófülkés normál tandemmal kb. ugyanott lett volna.
Előzmény: _Gabesz (12392)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12392
Ezt meg tegnap láttam hazafele menet...azt hiszem no comment...

_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12391
Tehát alaphangon a déli kis cigó-digó is megkeres 300felett. Az végülis nem rossz. Angolban szerintem belőlük van a legtöbb (meg lengyelből).
Előzmény: poiuzf (12390)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12390
Az olaszok meg ennyit
poiuzf Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12389
Én februárban igen sz*rul kerestem.
Olaszból angolba, aztán franciából svájcba, személyautóval haza, személyautóval olaszba meg vissza (akit váltottam volna leamortizálta addigra az autót), utána itthonról francia, majd onnan Anglia.
Kemény 160e forint. Nézelődöm is másfelé nagyon
Előzmény: _Globetrotter (12384)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12388
Mondjuk az enyémtől vannak jobbak, meg rosszabbak is (állitólag).
A 150 belföldre meg szerintem teljesen korrekt, a reptéren kerestem kb. annyit ha rendesen belehúztam. És mindemellé minden nap itthon voltam.
Előzmény: soonó (12387)
soonó Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12387
Akkor most jól elszégyellem magam, mert amikor megkérdeztem egy belföldes, papírkereskedő céget, mit adna egy ilyen tingli-tangli laza munkáért, 150-et mondott. Hát erre mondtam az nagyon kevéske.
Előzmény: _Gabesz (12386)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12386
Hmmm, 150Le és egy pót?? Az finom lehet.
(lehet, hogy emiatt az IFA pót :)))))))
Intim téma.
7.5 csak nemzetközi. 200 körül ha 1 napot vagyok itthon és ha csak angolba megyek. Ha becsúszik egy német vagy vmi más közelebbi, akkor természetesen kevesebb.
Előzmény: _Globetrotter (12384)
soonó Creative Commons License 2006.04.11 0 0 12385
IFA pót az csini, legalább a kerekeit lehetne látni, az is nagy segítség lenne!
Előzmény: _Globetrotter (12384)
_Globetrotter Creative Commons License 2006.04.10 0 0 12384
HI
Én is ismét pótozok, az egyik pótunk egy forgózsámolyos kontex gyártmány, ha navigálnak, nagyon tudok vele tolatni, de még úgy érzem gyakorolnom, kell, de jól fordul és télleg csak gyakorlás kérdése a dolog.
Másik pótunk egy IFA pót, na azt a talicskát senkinek nem kívánom kezdve, ott hogy 2, 45m-széles ill. keskeny és nagyon nem látom csak a végére szerelt szélesség jelzőt, tolatni meg maga a halál mire előbúj a tükörből már kalap kabát, és mind ezt néha egy 150le Renault után. Álom szép....

Intim kérdés hogy állunk fizetések terén, kis autó bel/külföld nagy autón bel/külföld???
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12383
poiuzf,
Oktatóm is ugyanezt mondta, a tandemmal viszont könnyebb tolatgatni.

Lajos,
Remélem olvasod még a fórumot. Régebben raktál be egy Albrecht rádiót. Ha megvan még és nem túl nagy kérés, körbe tudnád méregetni? A szélessége, magassága, mélysége érdekelne. Köszi.
(sajna a számod nem találom, meg nem is tudom mikor leszek megint itthon)
Előzmény: poiuzf (12382)
poiuzf Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12382
A legstabilabb szerintem a pótos, egyáltalán nincs átterhelés a gépesre nem kell trükközni a tengelysúlyhoz
Előzmény: soonó (12381)
soonó Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12381
Azt jó vezetni, stabil, a tengelyhez a lehető legközelebb van a terhelés, így nem tudja komolyan meglengetni függőleges irányban a vonót.
Amennyivel biztonságosabb, annyival nem nem fordul nehezebben.
Előzmény: poiuzf (12379)
_Gabesz Creative Commons License 2006.04.08 0 0 12380
KODI,
Fájlcserélőkön tuti, hogy fent van (torrent, dc).

poiuzf,
Jaja, mint egy utánfutó. Mondjuk én azon tanultam, igy nem is lenne nagyon idegen. De ez még a jövő zenéje (ha addig át nem ülök normális kamion méretű kamionra :))
A Cargonak nem a difinél van a fej hanem az alváz véginél.

Gasolin,
Kérdezted a winchestert, hogy mennyire birja. Ettől én is féltem, de az enyém még teljesen jól birja. Formatáláskor még nem irt hibát, pedig sima "fejes" winchester van benne. Egyedül a windows amit újra kell néha rakni, mert egy idő után eléggé belassul.

soonó,
Tetszett ez a szervizes sztori, persze csak igy leirva. Mondjuk szerintem mind ilyen, engem pl. személyautónál egy komplett kuplunggal nyúltak le. Na azóta inkább magam szerelem az autót, van hozzá szerelési könyv és igy csakis magamat hibáztathatom ha elcseszek valamit.
Előzmény: KODI (12374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!