Keresés

Részletes keresés

JLW-470 Creative Commons License 2018.05.01 0 0 64052

Szerintem Baranya megyében már nagyon rég nem Buscomot használnak.

Előzmény: Tomika... (64051)
Tomika... Creative Commons License 2018.04.29 0 0 64051

Frissítettem a közlekedési központok pénztárgépeit megmutató térképem. A javasolt módosítások mellett kicsit igazítottam még pár helyen, normálisan elrendeztem a jelmagyarázatot, illetve a TicketProt és a Tikett Busyst külön szedtem.

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.04.27 0 1 64050

Busexpo 2018 - XXIV. Országos Személyszállítási Szakmai Konferencia

21. századi autóbuszos személyszállítás

2018. április 25. - drivingcamp Hungary

 

Program

 

Prezentációk

 

Videók

Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.04.27 0 0 64049

Beszámoló 2017. évi helyijárati közlekedésről

 

Bonyhád

Előzmény: Snake-Mojzi (64044)
htibor Creative Commons License 2018.04.24 0 0 64048

Szombathely:

 

Javaslat a helyi autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítás- közszolgáltatás pályázati kiírására

http://www.szombathely.hu/kozgyules/e-kozgyules/download.76438/

Cpt.Dave Creative Commons License 2018.04.22 0 0 64047

Illetve a Kalocsai térség is EMKÉre állt át már bő fél éve ( Gyanítom az egész DAKK EMKE lett) .  EMKE terén kicsit frissít Szeged. Elkezdték az ezeréves mátrixnyomtatót lecserélni thermora, legalábbis a KK-k apránként cserélgetik őket. KMKK egri üzeménél 10-et került lecserélésre jellemzően távolsági fordákra. ( Ezek felújítottak, onnan ismerhető fel hogy fekete/szürke lett a gép. Bár állítólag elkezdték az EMKE-k csak nyomtatórészének a cseréjét. ( Nem újítják fel az egész gépet ) 

Előzmény: Tomika... (64042)
Tomika... Creative Commons License 2018.04.22 0 0 64046

Lecserélték Nógrádban az Emke-ket Tikett Busysra? Ha nem, hova rakjam az Emke-Tikett Busys határt?

Előzmény: Törölt nick (64045)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.22 0 0 64045

KMKK Balassagyarmati térségben TikettBusyst használnak. :)

Előzmény: Tomika... (64042)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.04.21 0 0 64044

Beszámoló 2017. évi helyijárati közlekedésről

 

Bátaszék

 

Esztergom

 

Komárom

Előzmény: Snake-Mojzi (64041)
matteo14 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 64043

Avagy miért probléma a sofőrszakmában a hiány mellett az elöregedés is...

 

"Információink szerint a dolgozók egy csoportját rendszeresen szállító kisbusz sofőrje már jócskán elmúlt hetvenéves. Az autolivesek korábban többször – és aznap is – jelezték a HR-osztályon, hogy az illető idős korából eredő bizonytalan vezetési stílusa balesetveszélyes, jó lenne, ha a munkásjáratra szerződött szolgáltató leváltaná, mással helyettesítené a sofőrt. Ennek ellenére nem történt semmi, és amitől tartani lehetett, sajnos bekövetkezett."

Tomika... Creative Commons License 2018.04.21 0 0 64042

Üdv. Kb. másfél éve csináltam egy térképet a közlekedési központok pénztárgépeinek gyártóiról. Mennyire aktuális még a térképem?

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2018.04.20 0 2 64041

Beszámoló 2017. évi helyijárati közlekedésről

 

Balmazújváros (15. napirendi pont)

 

Dombóvár (magán üzemeltetésű)

 

Hajdúszoboszló (ZIP, 09 kezdetű fájlok vágnak témába)

 

Kazincbarcika

 

Mór

 

Nyíregyháza

 

Oroszlány (ZIP fájl "02_KNYKK" mappája) és hozzá a kiegészítés

 

Paks

 

Szeged: SZKT beszámoló és SZKT üzleti terv

 

Szigetvár

 

Tata (saját tárhelyről)

 

Tiszaújváros

Előzmény: htibor (64036)
Törölt nick Creative Commons License 2018.04.20 0 0 64040

Köszönöm! :)

Előzmény: Cpt.Dave (64039)
Cpt.Dave Creative Commons License 2018.04.20 0 0 64039

Ma a KWA082es MAN volt

Előzmény: Törölt nick (64017)
Dante001 Creative Commons License 2018.04.18 0 1 64038

???

 

Az összes alfa localo helyköziben jár, miről beszélünk...

Előzmény: trizs77 (64035)
dundalk Creative Commons License 2018.04.18 0 0 64037

Nem itt a baj. A KMKK be tudna nyelni egy ilyen helyzetet, mert eger vagy szolnok simán felvesz néhány helyi buszt ami máshol kimaradt. (amúgy is nagy tili-toli bajnokok) 

Az alap probléma a bizonytalanság. Lesz-e még kmkk rövid távon vagy hosszútávon? 5-8 évre kellene egy ilyen jellegű szerződést kötni, de nem mernek..

Előzmény: trizs77 (64035)
htibor Creative Commons License 2018.04.18 0 1 64036

Elkezdődtek a 2017. évi beszámolók k

Eger:
http://eger.hu/public/uploads/kgy20180329_006.zip

Szolnok(helyi menetrend-módosítási javaslat, helyi szolgáltatás jövőbeni elképzelései, 2017. évi adatok, 63 Mbyte!):
https://kozgyules.szolnok.hu/web/index.php?frame=getAgendaDoc&id=26178

Ózd:
http://www.ozd.hu/content/cont_5ab0cd05174658.66280105/6_napirend_kt.pdf

Nagykanizsán 5 évre kívánják megpályáztatni a helyi közlekedést:
https://nagykanizsa.hu/letoltesek/2018-03/197_503_4.autobusz_kozlekedessel_kapcsolatos_dontesek.pdf

trizs77 Creative Commons License 2018.04.18 0 0 64035

Példa :

A KMKK-nál vesznek Starján helyi járatra egy vagy kettő szipi-szupi új, ap, légkondis, beszélő, stb autóbuszt.

Ok.

 

Majd az önkormányzat egy év múlva a Ki-Mit-Lop Kft-vel köt szerződést a helyi járatokra.

Ok.

Teheti, joga van hozzá.

 

A KMKK ott áll az új városi, ap, nagyon korszerű, 24 ülőhelyes nagy állóhelyes autóbuszával, mely onnantól fogva járhat helyközibe.

Ok.

 

Mekkora lesz a felháborodás, mennyi leb@szarintó cikket, panaszt kapnak, hogy helyközibe helyi buszt vetek/járatnak?

Dante001 Creative Commons License 2018.04.17 0 0 64034

Jajj, de tipik. Salgótarjánban is évek óta erre hivatkoznak, hogy mivel mindig csak pár évre hosszabbítanak, ezért nem ruháznak be új buszokra. Az nem számít nekik, hogy mással úgy sem fognak szerződést kötni, mert gyakorlatilag monopolhelyzetben vannak.

Előzmény: sosiforda (64033)
sosiforda Creative Commons License 2018.04.17 0 0 64033

 

Jelentős járatritkítás - üzemidő csökkentés közeledik Gyöngyös város helyi autóbusz közlekedésében:

 

http://www.kmkk.hu/kmkk/mrend_helyi/gyongyos/gyongyos_helyimrend_20180430.pdf

 

Az önkormányzati elektronikus közadattárból - 2018.03.28-i ülés 45. napirendi pont:

 

"A szolgáltató korábbi közlése szerint a járatok közlekedtetésének költsége 487,- Ft/km, amiből értelem szerint az utólagos elszámoláskor le kell vonni az előre nem tervezhető bevételeket.

 

2017 évben önkormányzat támogatása megközelítőleg 80 millió forint volt, az összeg a végleges elszámolás után pontosítható. A számítások során azzal számoltunk, hogy az éves önkormányzati támogatási igényt, a jelenlegi menetrend módosításával, évente 40 MFt-tal, mintegy 82.000 járati kilométerrel kellene csökkenteni.

 

A megszüntetésre javasolt járatok kiválasztásánál az volt a szempont, hogy az adott járat utasforgalma alacsony, 10 fő alatti legyen, a megszüntetendő járat - forgalomszervezési okok miatt - lehetőség szerint párban szűnjön meg. A javaslatnál elsősorban a hétvégi járatok megszüntetését, ritkítását helyeztük előtérbe, próbáltuk úgy előirányozni a járatkihagyást, hogy az iskolakezdésnél és a belvárosi, illetve a nagyobb munkahelyek elérésénél lehetőség szerint ne legyen nagyon nagy a probléma. Az úgynevezett Tesco-s járatokat jelentősen javasoljuk ritkítani."

 

 

"A testület 485/2017. (VII.14.) számú önk. határozat 8. pontjában előírta a Városüzemeltetési Igazgatóság kérjen a Közszolgáltatótól nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy „alacsony padozatú buszokat szándékozik-e beállítani, mikortól és milyen feltételekkel” A kérdésre a válasz a szolgáltató 2017. december 22.-i levelében kaptuk meg, az alábbiak szerint:

 

A határozat 8. pontjával összefüggésben kiemeljük, hogy az a körülmény, amennyiben az Önkormányzat egy évre kíván szerződést kötni úgy, ahogy már a jelenleg hatályos szerződés is mindössze egy évre jött léte, teljességgel kizárja a Társaság részéről annak a racionalitását, hogy beruházzon az Önkormányzat által elvárt energiatakarékos, alacsony padozatú autóbuszokba. Gyöngyös Város helyi közlekedési feladatainak ellátásába jelen körülmények mellett nem tervezünk fejlesztést és beruházást. Amennyiben a Városnak lesz olyan koncepciója, hogy hosszú távra kíván valamely szolgáltatóval szerződést kötni, és az azzal kapcsolatos elvárásokat egy pályáztatást megelőzően, kellő időben közzéteszi, akkor a Társaság üzleti érdekei figyelembe vételével megvizsgálja egy, célzottan Gyöngyös Város ellátása érdekében végzett fejlesztés megvalósítását”.

 

 

 

 

kbn Creative Commons License 2018.04.14 0 0 64032

Autópályatervezők a veronai buszbaleset vádlottjai lözött:

 

https://magyaridok.hu/lugas/korlatolt-vedelem-2987425/

trizs77 Creative Commons License 2018.04.13 0 0 64031
sosiforda Creative Commons License 2018.04.12 0 0 64030
juxx Creative Commons License 2018.04.11 0 0 64029

Nagyon szép buszok, az előző képek is. Köszönöm.

Előzmény: trizs77 (64026)
Fradista Utazó Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64028

Amikor legutóbb Budapesten jártam, feltűnt, hogy milyen sok Flixbus-buszt látok. Itt mifelénk ez már pár éve megszokott látvány, Budapesten korábban ritkának számított, most meg mindenhol azt látni. 

 

Amúgy a hivatalos közlésük tényleg az, hogy a Flixbusnak van egy darab autóbusza, ami nullkilométeresen áll egy lezárt garázsban. Ellenben autóbusz-vezető munkakörben egyetlen alkalmazottjuk sincs. 

Előzmény: vrobee (64027)
vrobee Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64027
trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64026

ez pedig Budapestre járt, a Fórum Hotelhez, hetente egyszer fordult Németországból:

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64025

ezzel meg én mentem kettő kört Stuttgart - Umag vonalon, 198x-ban, négykezesben.

 

 

 

 

 

Előzmény: juxx (64022)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64024

Egy dán is legyen Bornholm szigetéről:

 

 

 

Előzmény: juxx (64022)
trizs77 Creative Commons License 2018.04.11 0 1 64023

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

 

 

Előzmény: juxx (64022)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!