Amugy 180-200 kicsit vidámmá tett, nekem 1.9 dci talán viszi, de 1.4 kicsit mosolygós
Az 1,6 Megane is viszi óra szerint a 200-210-et, az 1,4 is biztosan tud 180-at. Óra szerint 190 meg nekem is megvolt Thaliaval. A gyári érték 186. Mi a mosolygós benne?
Hogy nem erre való? Az lehet, de ezen mit kell mosolyogni?
Elöször is nagyon szépen megköszönöm a múltkori segítségeteket. Én nem akarok bele szólni mert én aztán nem értek az autókhoz. De a fiamnak is volt benzines Renaultja és a 200 kilométeres sebbeséget vitte. Most is Renaultja van Laguna azt hiszem de pontosan nem tudom. Van olyan ami 1900 köbcenti és 120 lóerős? Valami ilyesmi de nem vagyok benne biztos. Na a lényeg egyszer mentünk Pestre gyógykezelésre és akkor 200 al mentünk. További szép estét kívánok és nagyon jó egészséget a fórumon mindenkinek.
Jó napot mindenkinek köszönöm a tanácsokat mindent .Én csak nem tudtam lőre jutni a Thaliával így egy szerelőt ajánlottak. Aki megcsinálta elvileg egy nyest járhatott az autó motor terében mert szét volt csócsálva valami vezeték. Minden jót kívánok a márkatársaknak.
Ahogy néztem K9K700-s motorod van ott azon a tájékon van az önindító, ha nem tévedek annak kábele? Vagy test, de ez nem valószínű, ahoz vékonynak látszik.
Egy gyors kérdésem lenne: A képen látható vezeték hova való? A szerelő azt mondta, hogy ezt így találta, hogy lóg a vakvilágba, így ő sem kötötte sehova(az elektromos rész nem az erőssége).
Köszönöm, éppen arra gondoltam, hogy a csatlakozóban direktbe kötöm ezeket a vezetékeket és kiderül, hogy a kapcsoló nem zárja az áramkört vagy a motor érzékelő rossz! Bár nagyon amatőr vagyok a villamossághoz, ez így lehetséges megállapítani? Amit leírtál annak a rajzát hol találom, ami megmutatja melyik az A6 és a többi? Údv, Lufi
igazából egy analizáltatás mondhatná meg pontosan, hogy mi történt. De mivel az eredménnyel valszeg csak a wc-re mehetnék, nem érzek késztetetést újjab 10-en ezrek kifizetésére ezügyben. Remélem ezzel lezárul ez a többfelvonásos dráma, mindenkinek köszönöm, aki foglalkozott vele.
Az a gyanú (szag után, "csípős-higítós"), hogy váltóolaj volt amit beletöltöttem. Aki hozta, mellényúlt a kannának, és én meg szépen belenyomtam. Mivel csere volt, így a teljes töltet az lett. De ismétlem, ez csak gyanú. Azt ajánlotta a csóka, hogy 30 km-ént nézzem az olajszűrőt és cseréljem addig, amíg találok benne szutykot, mert oda hordja a friss olaj a dzsuvát. A szűrőt eltömítheti, így megint katasztrófa lehet.
Akkor az OMV Bixxol Extra 10W-40 -et sürgősen cseréljem le? Renault Thalia 1,4 16v 165000 km. És Renault Meganae 1,4 16v 465000 km. A Meganaeban sok kilométer van mert Német Országba járunk dolgozni , sokszor beleszalad a 180-200 km/h-ba. Véleményed vagy ajánlásod mi lenne ? Megköszönném a segítséget.
Na akkor most már végkép nem értem! Most próbálom tanulmányozni hogy is vannak ezek az olajok . De amit mi raktunk bele azon nincs ilyen felírat sajnos.