Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tomi2107 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28772

szia igen le kell venni :(   korábban raktam képet 28139 h.szólásnál  de utána tényleg jobb lesz :D 

Előzmény: sünsanyi (28767)
GeriSoft07 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28771

szelepszár szimmering (ha gyűrű lenne, folyamatosan füstölne, de csak állás után indítva füstöl, nekem is)

csere állítólag 400Ft/db ellenben le kell venni a felső vezértengelyt, az összes himbát, szóval vezérlés csere, hengerfej, stb, munkadíj 50-től indul :(

Előzmény: sünsanyi (28767)
Landsmann_ Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28770

A VVT motorossal jobban járnál, azokkal nincs ilyen gond. Igaz, talán drágábbak is némileg. De ha a szervizköltséget hozzávesszük, akkor talán tényleg jobban jössz ki vele. 

Előzmény: sünsanyi (28767)
sünsanyi Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28769

Minden képen hosszú távon gondolkodom, nagyban megkönnyítené a dolgomat ki és beszállás terén is többek közt.

Előzmény: maszek10 (28766)
sünsanyi Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28768

Az jó. Bár sikerülne egy ilyent kifognom.

Előzmény: stegere (28765)
sünsanyi Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28767

Sziasztok!

Voltam megnézni a Wagont kedden.Szép, tetszik, nincs lelakva belül.Egy gond van vele: indításnál hidegen füstöl mint egy tank amikor "ködösít". De el is hagyja egy rövid idő után.Viszont amikor üzem meleg állapotban pörgetve lett a motor akkor is lehetett látni némi kék füstöt. Ez mennyire gáz? Viszont megy  mint a golyó, fürge, szóval tetszik, 200000km van benne. Érdeklődtem szervizbe, szerelőnél erről az olaj égetésről. Vegyes volt a kérdésemre a válasz. Ami így szólt: Ha így füstöl a motor az szelepszár szimering cserével megoldható avagy gyűrűzni is kell a motort? Ugye anyagilag nem mindegy a dolog. Az autószerelő még valamilyen adalékot is említett ami némileg helyre teszi a motort de én nem hiszek az ilyen adalékokban. Szerintetek lehet az olaj égéstérbe kerülés annak az oka,hogy a kocsi sokat állt? A kereskedő ezt mondja,hogy ezért, ezt sem hiszem,hogy így lenne. 16 szelepes motorról van szó egyébként. Az autó tetszik de ez a fránya olaj égetés ne lenne legalább melegen ne csinálná. Nem merem így bevállalni. Nem tudok elég okos lenni, most kellenének a tapasztalt Wagon R-es Kollégák segítsége, tanácsa. A szelepszár szimering cseréhez le kell venni a hengerfejet?

 

maszek10 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28766

Mivel elég sokat eladtak belőle, könnyen lehet jó állapotút kifogni, szerintem is inkább ilyet keressél, ha hosszabb távra gondolkodsz.

Előzmény: sünsanyi (28763)
stegere Creative Commons License 2015.05.21 0 0 28765

Teljesen elégedett vok vele...

 

Pont 1 éve van nálam...

 

A kötelező cseréken kivül nem költöttem rá... kop-kop-kop.....

Előzmény: sünsanyi (28763)
paksi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 28764
sünsanyi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 28763

Hello!

Tapasztalat? Milyen a szekér? Meg vagy vele elégedve?

Előzmény: stegere (28761)
sünsanyi Creative Commons License 2015.05.19 0 0 28762

Szép napot!

Holnap megyek megnézni egy 2003-as WagonR-t. 16 szelepes motorral szerelt. Képen jól néz ki. A hirdetés elég szűkszavú, nem tudom miért. Megnéztem a kínálatot van is elég sok és még jó áron is de nem itt Baranyában hanem jobbára az ország másik felében.

stegere Creative Commons License 2015.05.19 0 0 28761

Helló.

 

Inkább 5 kilóért vegyél 1 makulátlant...

 

Ezzel is kb. ott leszek mire megjavitgatod+ a kilométered...

 

Én 440.000-ért-2003-as évjárat- vettem tavaly ilyenkor ezt--semmibe nem lehetett belekötni -- ::

km :180.000...

Előzmény: sünsanyi (28757)
t.lantos Creative Commons License 2015.05.19 0 0 28760

Ez egy lefosott kilometerko. Keruld jo messzirol. Igenytelen tulajra lehet kovetkeztetni a leirtakbol.

Előzmény: sünsanyi (28757)
Pamina Creative Commons License 2015.05.18 0 0 28759

szerintem sok, a használtautó.hu-n a wagonra rákeresve vannak sokkal jobbnak tűnő példányok ennyiért (vagy olcsóbban)

Előzmény: sünsanyi (28757)
Dudo8 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 28758
sünsanyi Creative Commons License 2015.05.18 0 1 28757

Szép napot!

Köszönöm az infókat. De a kiszemelt kocsiról lemaradtam. Most tovább keresgélek és érdeklődöm.Találtam is egy másikat, az is 2000-es évjáratú, a belseje kicsit lelakott,(ülés huzatok szakadtak illetve levált a támláról a kapcsozás, a vezető ülésből némi szivacs is hiányzik) A motorban 272000km van, hengerfej alól némi olaj szivárog. A belső műanyagok karcosak, az elektromos ablakemelő a jobb oldali ablakot nem működteti a bal ajtón levő kapcsolóról, digitális óra nem jó a műszerfalon középen (nem mutat semmit) Kívül némi esztétikai hiba van rajt, karcok, és a csomagtér ajtó zárja körül utólagos festés ecsettel, a jobb első sárvédőn kb 10 cm hosszú mély karc van a szó szoros értelmében, ez is ecsettel javítva. Szerintetek így mennyit szabad adni érte. Az üléseket cserélném ( találtam 8e-ért komplett szettet) Meg persze az elektromos részek is átnézésre illetve javításra kerülnének. Műszaki 2016.08 hóig van. Így ebben az állapotában 400000 ft-ot kérnek érte. Véleményem szerint ez így ebben az állapotában sok érte, nem?

roni98 Creative Commons License 2015.05.18 0 0 28756
-Csekker- Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28746

Szia!

Semmi extra,csak úgy tudom ez a gyári mérete.

Üdv.

Előzmény: sanyooo1 (28741)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28745

Nem kötözködésképpen: Olvasd el mit írtam, értelmezd!  :-)

Előzmény: maszek10 (28744)
maszek10 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28744

Neki egy 76 lovas Wagonja van, nem az Ignis motoros.

Előzmény: RetteNETes Lalyos (28742)
maszek10 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28743

Kollégámnak volt egyszerre a 76 és a 93 lovas Wagon R-je is, ha nem is eget verő, de azért érezhető volt a különbség a két motor között, de ebbe nyilván a váltó méretezése is beleszámít azért.

 

Az Ignis motoros Wagon például jobban gyorsul, mint az Ignis, mert a váltójában rövidebbek a fokozatok, bár végsebességben persze nem gyorsabb nála.

 

Ha most kellene venni, azért én mégis a 93 lovast választanám, egyrészt a motor, másrészt az évjárat, harmadrészt pedig a felszereltség miatt is.

 

Az Ignis persze dizájnosabb kívül / belül, viszont egyáltalán nem praktikusabb a Wagonnál, tehát én a kettő közül is a Wagonra szavaznék.

Előzmény: sanyooo1 (28741)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28742

...avagy a 93 lóerős Wagont szokták "Ignis motoros"-nak hívni... :-)

Ugyanaz a motor...

Előzmény: sanyooo1 (28741)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28741

Van 93 LE Ignisünk is, az sem erősebb a Wagonnál. Sőt szerintem nem gyorsul annyira! Nem kell bedőlni a papírnak, 1,3-as motor mindkettő, nagyjából ugyanannyit tudnak.

Előzmény: maszek10 (28747)
Dudo8 Creative Commons License 2015.05.15 0 0 28740

Sziasztok !

 

Nekem 76 lovas   2002 jun.    van  117.000 km-rel .  3 hónapja lett cserélve a  bal oldali lengőkar. Ezen kívül csak olajok és szűrők cserélve.    Mai napig nagyon megvagyok elégedve A wagonommal

Üdv. mindenkinek !

Előzmény: ugyörgy (28748)
ugyörgy Creative Commons License 2015.05.14 0 0 28748

így igaz. valamiért kifogtam.

van egy 76-os is itthon, 2001-es, csak az ABS hiányzik belőle.....

Előzmény: maszek10 (28747)
maszek10 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 28747

A kivétel csak erősíti a szabályt, azért nem az általad említett hibalista a jellemző a Suzukikra, főleg nem a 92.000 Km-t futottakra.

 

Sanyooo1  :

 

Például azt, hogy a 10 év / 100.000 Km alatt nem okozott meglepetést, pláne nem hagyott cserben sehol és erre utaló jeleket sem venni észre a működése közben. Nem mondtam, hogy a 76 lovas rossz lenne, de én ha most kellene venni, inkább az erősebb motorra szavaznék.

 

t.lantos   :

 

Azért nem általános, hogy egy 10 éves autóban a klíma nyomása rendben lenne, nekem 0,2 bar csökkenés volt, viszont így is kapott egy cserét, mert előtte a kompresszorra is töltöttek így olajat, legalább az is kapott egy kis "törődést".

Előzmény: ugyörgy (28744)
t.lantos Creative Commons License 2015.05.14 0 0 28746

Mjd elmegy, az off-ban is ugy tunt el a gaz, hogy 2 nappal korabban meg ment. Fel lett toltve, azota is megy, ergo nem lukas.

Előzmény: maszek10 (28743)
sanyooo1 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 28745

Nem tudom mit nevezel "örökkévalóságnak", de nálam a 76 lovas is megy 13 éve hiba nélkül.  Mercis haver már kétszer cserélte a kocsiját ennyi idő alatt, és nem flancból! :(

Előzmény: maszek10 (28743)
ugyörgy Creative Commons License 2015.05.14 0 0 28744

Megerősítem. (toronytartó gumibak, a váltóban a bordástengely szimmering és a kifolyt olajtól a kuplung kompletten, most van benne a 4. - negyedik!!!- sebességváltó) csak a kopó/fogyó dolgokat említettem. 2004-es GS verzió, jelenleg 92ezer valós km.!!!

valamilyen oknál fogva mégsem ajánlottam föl a filmgyárnak robbantásra.

Előzmény: maszek10 (28743)
maszek10 Creative Commons License 2015.05.14 0 0 28743

A 76 lovas verziónak hátul van a tetőantennája, az Ignis motorosnak pedig elöl, így ismerhető meg távolról.

Az Ignis motoros az örökkévalóságnak készült, csak a szükséges kopó/fogyó dolgokat kell cserélni, azon kívül egy nagyon megbízható szerkezet. A miénk egy 10 éves full extrás, még a klíma nyomás sem ment el benne a 10 év alatt.

Előzmény: sünsanyi (28728)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!