Keresés

Részletes keresés

bence56 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17178

De jó hogy mostanában nem kell lemennem Makóra. :D Mindig azon az úton megyek...
Amint hallottam Makó környékén 'majd az összes utat lezárták.
A Maroslelei buszok gondolom az autópályán kerülnek.

Előzmény: RIKA424 (17177)
RIKA424 Creative Commons License 2012.12.09 0 0 17177

A Csongrád megyei 4414-es jelű összekötő út Maroslele és Makó között, a 18. és 27. kilométer közötti szakaszon a hóátfúvások miatt vált ideiglenesen járhatatlanná.

 

Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17176

Ha ez személyeskedő fórum, akkor ezt is be lehetne illeszteni a topikleírásba.

Előzmény: péjé85 (17175)
péjé85 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17175

Felvilágosításképpen. ;)  Tudod a külvilágból jöhet néha értelmes infó magunkról. :)

Előzmény: Dénes Balázs (17174)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17174

Nem kötözködésképpen, áááá, nem.... :-)

Előzmény: péjé85 (17173)
péjé85 Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17173

Nem kötekedésképpen, de tényleg úgy működsz, ahogy a topiktárs leírta. Persze saját gyermekét mindenki más szemmel látja. 

Kommunikációból (mellébeszélés című tantárgy magyarul) kapsz egy 5-öst. Még a végén igazgató lesz belőled. :)

Előzmény: Dénes Balázs (17170)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17172

Az nem semmi! Tartok tőle, holnap se lesz sokkal jobb a helyzet... ma viszont kétszer is láttam az off Vonatkerti sorompónál az off bácsos E94-est tolni a vontatót keletnek...

Előzmény: BvZ (17171)
BvZ Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17171

Ehez még hozzátartozik ez is, ezt már máshol olvastam: 

"Szeged és Baja között több szakaszt már félig-meddig lezártak, hisz tisztítani felesleges és egyben nem tudják, így van ahol méteres hótorlaszt épített a szél."

Előzmény: BvZ (17169)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17170

Biztos szem nem maradna szárazon... az pedig, hogy ezen a nick-en kell írnod - függetlenül attól, hogy a "plusz 2-3 ezer milyen név alatt született - , háááát, ki tudja, miért kellett váltani :-)

 

Az azért megnyugtat, hgy nem csak nekem van bajom a HXG-k komfortjával, de tudom, ez szubjektív. Amennyiben viszont szét tudod választani egy járműtípus megítélését egy cég megítélésétől, akkor szerintem nincsen baj. Itt az előbbi történt részemről, te viszont az utóbbival jössz. Ez sokmindent elmond...

 

Van itt a fórumon egy topiktárs - nevezzük csak "kisnyugdíjasnak"m ő meg engem Röszke Szépének, mert neki megengedem :-) - ő mondta azt sokszor, és tök igaza van: ne abba köss bele, hogy ki mondta, hanem abba, amit mondott. Ugyanis az előbbi nagyon melléviheti a beszélgetés tartalmát. Kérsz bővebb kifejtést? :-)

Előzmény: IkarusEAG (17168)
BvZ Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17169

Láttam egy képet a MAY-568-ról az "egyik" közösségi portálon az alábbi szöveggel: 

"Csávolyon ragadt a Tisza Volán Zrt. busza a nagy havazás miatt" 

 

A busz Szegedi irányban áll(t) a megállóban. Egyéb infót valaki tud esetleg? 

Nem garantálom, hogy 100%-os az infó! 

IkarusEAG Creative Commons License 2012.12.08 0 0 17168

Nem kívánok vitába bonyolódni, de....  Arra nagyon kíváncsi lennék, hogyha szerény személyem besazabadulna a Szeged tömegközlekedése megnevezésű topikba, s ott elkezdeném az Szkt gépparkját különféle jelzőkkel illetni, én mit kapnék? Valószínűleg én egy utolsó... lennék, s megkapnám, hogy jövök ahhoz, hogy minősítsem a társaság járműállományát. Mellesleg megjegyezném, hogy nincs bajom a társasággal. 

 

Túl magas az a ló kedves Dénes Úr.

 

P.s.: mindezt leírtam 54 hozzászólással (plusz 2-3 ezer)

Előzmény: Dénes Balázs (17151)
KZR-283 Creative Commons License 2012.12.07 0 0 17167

Csongrád:

KBS-692-->BOX-017-->KAZ-889

Pusztamérges:

FLN-324-->FHT-805

Baks:

GZK-834-->FHT-803-->IES-058

Törölt nick Creative Commons License 2012.12.07 0 0 17166

Nekem pont egy-két felújított pannonos E95-ösön jött elő ez az ülés nem tart probléma. Mert szép-kényelmes az a vogel ülés, ha jól látom újrahuzatolva, de az a mechanika kikopásán nemsokat segít.

Előzmény: JLW-470 (17165)
JLW-470 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17165

Ha nekem,baranyaiként szabad véleményt formálni róluk:nekem a HHY-kban a Detroit motor a legfurább(én Scaniásokon szocializálódtam).Elképesztően hangos,főleg hosszútávon zavaró.HXG-k ritkán járnak Baranya felé,de ezekben az ülések háttámlájának a nem tartása a legzavaróbb(+ha jól emlékszem kevesebb a hely is bennük a Volvo gépészet miatt).A "kékvolvók" tényleg jók,csak egyik-másikon lassan el kéne már a felújítás(pl. IES-051).

Egyébként örülhettek neki,hogy nálatok ilyen cég szolgáltat.A Tisza az egyik legjobb,legigényesebb volán az országban. :)

Előzmény: Dénes Balázs (17159)
archlinux Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17164

Lenyomtam a HXG-925-tel párszor a Szeged-Kaposvár távot (még amikor a régi Szeged-Zeg gyorsjárat élt, azon volt tiszás fordakocsi). Hát, szerintem egy átlagos magyar IC12 veri komfortban, szerintem a HHY-k is jobbak. Túlszékezett, ergonómia kurzusra elrettentő példaként szolgáló lábtartóval súlyosbítva...

Előzmény: Tourismo (17156)
Tourismo Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17163

De igazából tárgytalan. :))

Előzmény: Dénes Balázs (17159)
Tourismo Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17162

"Azért igen kevés az az ember aki a távolsági vonalat teljes hosszában igénybe veszi."

 fanatikusok :D

Előzmény: KickDown (17158)
péjé85 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17161

KBS-697-nek itt mi is volt a baja?   Most LLE-635 csinálja ugyanezt, csak még lightosabban.

Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17160

A távolsági járatok egy részénél valóban igaz ez, de azért egy Zeg-Pécs-Szeged-Békéscsaba járat esetében, amikor Kaposvár-Pécs között meg sem áll, Pécs-Bátaszék között pedig pályán közlekedik, messze nem helyközi funkcióról beszélünk :-P

 

Mindettől függetlenül... khmmm ....hogy is fogalmazzak.... nincs megtiltva a járattípushoz való korrekt eszköz hozzárendelése ;-)

Előzmény: KickDown (17158)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17159

Istenkém, én kérek elnézést. Bocsáss meg, valóban, mert igen komoly különbség van ám a HXG-924, 925 és a 926 között, nem is szólva a HHY-796, 797 és 798 triumvirátusáról :-)))))

 

Egyébként mind a három HXG-t sikerült kifognom már, egyiket itt, másikat ott. Azt pedig lássuk be, hogy egy E95/395 felújítva sem egy MAN Lion's Coach, de még egy "kékvolvó" sem :-)

Előzmény: Tourismo (17156)
KickDown Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17158

Azért igen kevés az az ember aki a távolsági vonalat teljes hosszában igénybe veszi. A vonalak teljes hosszán folyamatos az utascsere. Tulajdonképen hosszú lánccá összefűzött helyközi járatokról van szó, melyek csak a forgalmasabb helyeken állnak meg.

Előzmény: Dénes Balázs (17151)
JLW-470 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17157

Ha már így szóba hoztátok ezt a buszt,ma az IAN-713 helyett a HHY-798 volt Pécsett.

Előzmény: Dénes Balázs (17155)
Tourismo Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17156

Melyikhez vot szerencséd?

HHY-796 és a HXG-925 szokott Zegen forogni általában.

798 és a 924 az Miskolc(most kék Volvo vagy ami épp ami kéznél van).

De ha gondolod egy frissen felújított HHY-797-el is végig lehet ülni. :D

Előzmény: Dénes Balázs (17155)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17155

Hát akkor nagy mázlista lehetek, ha többször is volt ehhez "szerencsém" :-P ...na, nem mintha a HHY-798 (?) jobb lenne...

Előzmény: Tourismo (17152)
Törölt nick Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17154

Valóban. Főleg úgy, hogy az egyik lényegileg a leggyengébb utasforgalmú pécsi fordára van elpazarolva...

Előzmény: JLW-470 (17150)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17153

Egyezik :-)

Előzmény: JLW-470 (17150)
Tourismo Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17152

Általában!!! :))

Előzmény: Dénes Balázs (17149)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17151

Hogy mit takar? Nem lehet sejteni? Megfogalmazom, körülírom nyomdafesték-kompatibiis jelzőkkel: kényelmetlen, agyonszékezett, kemény, pattogó futású. Például. Volt szerencsém egyikükkel végigutazni a Szeged-Miskolc távot, cirka 6 és fél óra. Bár semmi bajom az E95-ösökkel, de ez a Volvo alvázas gépezet nagyon mellément utaskomfort szempontjából.

 

Véleményem szerint 2012-ben már nem igazán ezzel a típussal kellene operálni Magyarország leghosszabb autóbuszvonalán... főleg, ha van ennél korszerűbb, újabb, kényelmesebb típus is a Szolgáltató flottájában. Bízom benne, hogy nem ilyen kocsikat tesznek erre a fordára a menetrendváltást követően.

 

Ami pedig a személyeskedést illeti: mindezeket leírtad, 53 hozzászólással. És bocs, ha tegezlek, de ezek szerint pont te nem ismered a netikettet itt a fórumon. Sebaj, tanulni sohasem késő :-)

Előzmény: IkarusEAG (17148)
JLW-470 Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17150

A logikus az lenne,hogy a MANok járjanak Zalaegerszegre(főleg,hogy a 6:30-as pécsin eddig is az volt).

Előzmény: Tourismo (17147)
Dénes Balázs Creative Commons License 2012.12.06 0 0 17149

Á dehogy, véletlen sem utazhattam rajta :-P

Előzmény: Tourismo (17147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!