Köszi megvan.Hálás köszönet. Még egy kérdés!!! Ködlámpa: Ha csak az elsőt kapcsolom fel akkor a jobb oldali ég bal alszik. Ha az elsőt és a hátsót egyszerre kapcsolom akkor pedig a bal ég jobb alszik?:! Valami ötlet?
A kormánymű egyik felfüggesztése, (jobb oldalt menetiránynak, mint egy kisfedél) repedt. Érdemes-e meghegesztetni, vagy ez a kis darab cserélhető lenne?
azután érdeklődöm, hogy a motor( cdi 112 ) és a tűzfal között hidegen kartellgáz szerű füstölés van ami beszűrődik az utastérbe . Ha bemelegszik akkor nem érezni. Nem látni a szivárgás helyét valahol lent alul lehet. Van ott valami ami szétcsúszhatot, még mielőtt szétbombáznán.
Sziasztok! Abban kérném a tanácsotokat, hogy egy Vito buszhoz mekkora teljesítményű állófűtést érdemes beszerezni? Van-e itt eladó valakinek? (Esetleg van-e olyan, amit lehet távirányítani, vagy éppen a motor hűtővízét is előmelegíti?)
Üdvözletem! Másfél éve vettem egy 2004-es 115 CDI Vito-t jelenleg 200000 km van benne. A motorja hidegen, melegen 1500-as fordulattól elkezd kerregni mint egy traktor, ha a gáz vissza van engedve bármekkora fordulatnál nem csinálja és tök normális hangja van, Gáz adásnál ismét kerreg (szerintem biztos hogy nem a szelepek csinálják mert amikor a gáz vissza van engedve akkor is kerregnie kellene ha a szelepek lennének a bűnösek). Több szerelőnél is jártam már, meg merci szalonba de nem tudták megmondani, hogy mi a baja, szerintük ez normális, egyetlen egy szerelő szerint ennyire nem lehet hangos. Senki nem tudja megmondani mi a baja szegénynek. Ha valaki tud segíteni, vagy valakit aki ért hozzá az kérem írjon vagy hívjon fel.
Nem régóta van meg a Vitom (108D). A tapasztalat, hogy ha hamar váltok (2000/min alatt), akkor rángat minden sebességnél, közvetlenül váltás után, változó mértékben. Ha huzatom (2500-3000/min körülre), akkor nem. Hajtottam már több szívódízel autót (H100, Transporter, Tranzit), ilyet eddig nem tapasztaltam. A Vitonál ez a normális vagy szervi baja lehet, pl. kuplung??
Sziasztok! Vito 112 cdi-hez keresnék kezelési kézikönyvet, mert ezt nem kaptam sajnos az autómhoz. Biztosíték táblázat leírás kellene, mert nem működik az elektromos tükröm és a kürtöm. Köszi előre is.
Sziasztok ! Jó idő eltelt mióta ,nem írtam semmiről . A fórum oldalát minden héten többször nézem ,s próbáltam ötleteket nyerni mások tapasztalatából . Küzdök még mindig az EDC-vel ,s az ajtó zárakkal ! Nos meglepő ,de sikerült kijavítani ,hogy a távirányítóval tudjam lezárni , eddig mindig úgy sikerült ,hogy a tolóajtónál lévő érzékelőket csiszoltam meg finoman ,de most ez nem segített ! Ma rászántam magam és szerencsém volt mert a kábelek kicsöngetéséig nem kellet elmennem . A hátsóajtó zárját néztem meg mivel mind a kettő egy körön van , a burkolat levétele után a záron lévő elektromos kábelt akartam leszedni és nem jött ,de nagyon kotyogott ,ezért kiszereltem az egészet ,le volt ugorva a zárról . Totális ful oxidáció az egész , kitakarítottam befújtam WD40 -el mindent . Összeraktam működik , kulccsal zárás csak két első ajtónál. De így is haladás ! Remélem másnak is sikerül segítenem ezzel! Más : stabilizátor kar (más nevén kutyacsont ) nem igaz ,hogy csak a rosszat kell kicserélni ,bal oldali csere után 25 km -t tettem meg a másik is behalt , Bravó!! Ja műszeres padon voltam és csak a bal volt sz...r , most mégis a másik is beállt ! (Poén a doboz csomagolásán balos felírás mégis jobbos volt minden dobozban mikor vissza vittem az autós boltba ! Végül is én barom csak a balost vettem meg ! :-((( Ja Németországban a nyomás szabályzó átszámolva cirka 33.000 Ft ! Itthon 52.000Ft Érdekes nem??!!!! Kevés Mérgelődést és hibát kívánok mindenkinek !! Sziasztok
99 es 112-vel küzdök. A legújabb tünet, hogy letiltja a fordulatot, 3000 fölé nem pörög. Van ,hogy elkezdi okádni a fekete kormot gázadásra,de úgy,hogy csíkot húz a betonra.Van,hogy normálisan megy és nem füstöl. Egyik nap jó,másik nap szar. Mind a négy csúcs fel lett újítva. Új légtömegmérőt kapott. A turbónál lévő vákumszelep is cserélve lett. A turbó meg lett vizsgálva és semmi baja. Megnézettem egy csak mercivel foglalkozó szervízben. A műszer azt hozta ki: kipufogógáz visszavezetési renszer hiba. Na ez EGR szelep lesz. Leszedték,kimosták,semmi hiba,tökéletesen működik
Azt mondták,fogalmuk sincs mi lehet a baj, talán eldugult a katalizátor,de azt nem tudják megnézni.
Van valakinek valami ötlete?
Még annyi,hogy reggel hidegindítás után,mikor kiparkolok a kertemből, feltűnt, hogy a kipufogógáz szaga nem a megszokott diesel szag, hanem valami rettenetes orrfacsaró bűz.
A kormánykapcsolóban van egy érzékelő,hogy tényleg be van-s kapcsolva a világitás de az a sok irányjelzéstöl elhasználódik csak cserével lehet megoldani mert nem lehet szét szedni ami kb35000. Szerintem annyit nem ér Majd lehet hogy egyszer átkötöm hogy (kikerülöm) az érzékelőt. Biztos van rá mód. Leleményes a magyar ember,
Az elektromos része valóban elég tré.. Nekem az ajtóvisszanyitás nyírja ki az idegeimet, ha rosszul érzékeli a zárást kinyit mindent.. Pedig be van zárva rendesen, csak nem érzékeli.. A világításról is van kapcsolási rajzod? Azt megköszönném, mert nem bírtam még beszerezni. Hátha benne lenne a megoldás a ködlámpára. Pesten lakom egyébként a XVII-ben.
norbiapa: kösz az infót, kipróbáltam már és valóban világít a fénykürt használatakor. Az olasz használati útmutatóban ez van írva: "Ha a ködlámpa be volt kapcsolva és bekapcsoljuk a fényszórót, a ködlámpa automatikusan elalszik." Nem lehet ebben valami relé, ami ezt figyeli és ez romlott el? Vagy szerinted a kormánykapcsoló a hibás?