Keresés

Részletes keresés

netbalee Creative Commons License 2006.05.09 0 0 126

Szia, hát olyan szempontból jó helyzetben vagy, hogy teljes a biciklid. Na jó, kerék nincs benne, de ha urambocsá' nem sikerül eredetit szerezned hozzá, sztem az sem olyan gáz, mert azt észre se veszi senki.

Amúgy csak annyit tudok mondani, hogy szép lesz eza bringa, ha megcsinálod, meg külön jó, hogy még a sárvédőszobrocska, vagy hogyishijják is rajta van. Az én puchomról elveszett sajna, ilyen elhetett rajta eredetileg:

http://www.waffenrad.at/waffenrad/silberrad.htm

 

Na, szóval hajrá a felújításhoz!

Előzmény: pancsimánia (125)
pancsimánia Creative Commons License 2006.05.09 0 0 125

 

 

  Sziasztok!! Jaj de örülök végre van egy veterán bcajos topic is.

 

  Nem rég került tulajdonomba egy WM Mokány férfi kerékpár.

Sajnos nem tudok róla semmit.

 

  Orarugo szaki!!

 Itt olvasom neked is WM Mokányod van. Ha eddig nem tettél fel képet fel rakok ide a többiek is had lássák. Esetleg ismeri valaki mikor gyárthatták??

 Az az ágaskodó lovacsaka az eredeti. Nekem abba is bele van pontozva hogy MOKÁNY + WM logó.

 Végül is dolgom lesz vele dehát örülök ogy legelább így meg maradt!!

 Széles robosztus sárvédöi vannak. Sajnos kereki nincsenek. Amúgy veterán motor kerékpárok kedvelője vagyok

 

 Mindenki!

 

  Van esetleg itt győri szaki??

 

 Na de néhány képet dobok fel:

Előzmény: orarugo (60)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.05.08 0 0 124
Csodaszép ez a keró!!!! Ha nem lenne nekem kicsi a 26"-os bringa, és az utcán meglátnálak vele, akkor lehet, hogy én is meg akarnám venni:)) Fél-OFF, a múltkor láttam az utcán egy gyönyörű Simson Star mocit, akkor is megkérdeztem a tulajt, mennyiért adja, és kábé ugyanazt a választ kaptam tőle, amit vszleg tőled is kapnék:)))
Előzmény: cm5499 (121)
extekergo Creative Commons License 2006.05.08 0 0 123
Nicsak! Mit látok viszont! Ifjúkorom kedvenc "versenybiciklijét"! Nekem is ilyen volt, de piros.Én viszont nem kíméltem. A pedálját párszáz kilométer alatt letapostam, letört. Pár éve dobtam ki a vázat. Talán a fogaskoszorú emlékben még megvan. Na és a középtengely! Amikor szétszedtem, csodálkozva láttam, szinte új! Hát rendesen megcsinálták anno.
Előzmény: cm5499 (121)
Avercamp Creative Commons License 2006.05.08 0 0 122
Naon rendbe van ez, te öregem!
Előzmény: cm5499 (121)
cm5499 Creative Commons License 2006.05.08 0 0 121

Üdvözlet Mindenkinek! Hát akkor én is bejelentkezek. Ez egy SR-26-os, 1972-ben kaptam, azóta használom. Felújítva nem volt, végig így nézett ki. Néha meg akarják venni...:o)

Üdv,

Avercamp Creative Commons License 2006.05.08 0 0 120
Na szóval....el vagyok gondolkozva! Egyfelől köszi a szakszerű és pontos adatokat! Másfelől ez többlépcsős lesz, egybe most nem tudnám bevállalni, mégha könnyek szöknéknek az eredeti gazdi szemébe is, bár ő spórolós ember...
Előzmény: netbalee (118)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.05.08 0 0 119
Akkor még nem is drága, mert ennyiért újban legjobb esetben is közepes minőségű bringa kapható, és akkor az egyediségről még nem is beszéltünk:))
Előzmény: netbalee (118)
netbalee Creative Commons License 2006.05.08 0 0 118

Szia, én egy 1938 puch ffi kerékpárt újítottam fel,a költségekhez annyit tudok mondani, hogy:

 

 - krómozás (kis alkatrészek is, vázzon a muffok, villa felső része): 19.000 Ft

 - festés (villa, váz, sárvédők, felnik): 10.000 Ft

 - kerékfűzés, új küllők, gumik(belső+külső) összesen: 11.000 Ft

 - egyéb, kis fogyóeszközök: 5-6e Ft

 

Nagyapám egykori biciklije volt ez, de sajnos elég hiányos volt, sok utólag ráaggatott cucc volt rajta, így vettem 5000 Ft-ért egy hasonló, teljes nőit is, abból pótoltam ki.

 

Szóval mindent egybevetve: ha azt akarod, hogy szép legyen, meg használható is, akkor 50e körül számolhatsz.

Előzmény: Avercamp (115)
Avercamp Creative Commons License 2006.05.08 0 0 117
köszi, de lesz vele nyűg performansz és kiállitás kelléknek óhajtom használni (mint az eddigi kommerszebb darabokat) rendbe kéne.....
Előzmény: Konnektororrú (116)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.05.08 0 0 116
Áááá de szép!!!:)))) :irigy:
Előzmény: Avercamp (115)
Avercamp Creative Commons License 2006.05.08 0 0 115
Sziasztok! kaptam egy kedves idős rokonomtól - úgy döntött 85 évesen, hogy már nem bringázik - Victoria női kerékpárt 1935-ös gyártmány. Szeretném felujittatni, érdekelne milyen variációk vannak és mennyiért!? Gondolok itt nikkelezésre és újrafényezésre is!
köszönettel várom a lehetőségeket!Victoria 1935
kivi Creative Commons License 2006.05.08 0 0 114
Írd be az országútis topicba is, ott van 4-5 ember aki már vett Devecserben bringát.
Előzmény: Sándor Tivadar (107)
netbalee Creative Commons License 2006.05.08 0 0 113
Köszönöm srácok a segítséget, ideje felhajtani 2 ilyen gyűrűt:)
extekergo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 112
Szóval neked egy tescogazdaságos már megsem teszi. :)
Előzmény: Sándor Tivadar (111)
Sándor Tivadar Creative Commons License 2006.05.07 0 0 111
Régit, minél jobb állapotút, minél olcsóbban ;-) Azért új, mert nekem addig nem volt, azután meg lesz ;-)
Előzmény: extekergo (110)
extekergo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 110
Hát most újat, vagy ócskát ócsón akarsz venni? :)) Ja van egy Toldim is.
Előzmény: Sándor Tivadar (109)
Sándor Tivadar Creative Commons License 2006.05.07 0 0 109
Köszönöm, ha sor kerül az új bringa dolgára, észben tartom:)
Előzmény: extekergo (108)
extekergo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 108
Adok én el neked csepel ff, női kontrást. Nem kell azért a sógorokhoz menni. Bár nem múzeális értéket képviselnek...
Előzmény: Sándor Tivadar (107)
Sándor Tivadar Creative Commons License 2006.05.07 0 0 107
Mert talán jobb állapotban vannak, mint az itthon rohadóak, így a felújításnál több alkatrész maradhatna eredeti.
Előzmény: DenBesteSykkel (106)
DenBesteSykkel Creative Commons License 2006.05.07 0 0 106
Hát szépnek éppen nem nevezném a fotót, de remélem látszik rajta amiről írni akartam.

A devecseri bicókról én még nem hallottam, de miért kéne Ausztriából importálni a kontrás bicikliket amikor Mo-n is rengeteg rozsdásodik mindenfele?
Vagy azok különleges biciklik?
Előzmény: Sándor Tivadar (104)
Sándor Tivadar Creative Commons License 2006.05.07 0 0 105
Ja, elnézést, a bemutatkozás lemaradt! Szóval sziasztok, én is szeretem a régi bicikliket, nekem magamnak egy orosz HVZ "versenybiciklim" van, az utolérhetetlenül csúnya, csak az oroszok által kikeverhető zöld színben, középhúzós fékkel, 2x5 sebességgel. De az itt bemutatott biciklik sokkalta szebbek:)

Hallottam valamit a Devecser faluban dívó bicikliforgalmazásról, amiket Ausztriából hoznak át. Tekintve, hogy nyáron úgyis tervezek arrafelé kirándulni, ha érdemes, beszerzek egy ilyen hagyományos kontrás régi biciklit, és felújítom. Ti mit tudtok erről?
Előzmény: Sándor Tivadar (104)
Sándor Tivadar Creative Commons License 2006.05.07 0 0 104
Ej, de szép ez a kép!:)))
Előzmény: DenBesteSykkel (103)
DenBesteSykkel Creative Commons License 2006.05.07 0 0 103
Szia,
Csak megerősíteni tudom extekergo véleményét, mindkét famarkolatú bringámon a fémgyűrű a fa markolatra van erősítve és az a feldadta, hogy ne repedjen szét a fa, magához a kormányhoz semmi köze.
Enélkül az esztergás (akivel beszéltem) csak úgy vállalta volna az új markolat esztergálását (egy másik bicóhoz), hogy beszerzek egy megfelelő méretű fémgyűrűt előbb, mondván hogy ha nincs rajta a fémgyűrű szétrepedne a fa amikor a lyukat marják bele a kormányrúdhoz.
Úgyhogy előbb kéne fémgyűrűt szerezni, aztán fogantyút esztergáltatni.
Majd mikor az egész megvan , ha jó a méretezés rászorul a kormányra magától... (kivéve ha nagyon kiszárad a fa és esetleg nagyobb lesz a belsó lyuk ettől, a bal oldali fogantyúm ilyen, jó időben kissé lötyög, esős időben megduzzad és nem lötyög)
Nálam a fémgyűrűn belül semmi sincs, csak a fa, és a fémgyűrű úgy van rögzítve a fára hogy, miután ráhúzták, beleütöttek mélyedéseket, lásd fotó:fogantyu
Előzmény: netbalee (98)
hurkazsírosnápolyi Creative Commons License 2006.05.07 0 0 102
Asszem a fémgyűrűn belül van egy tömítés ami megakadályozza a víz (csapadék) aláfolyását a markolatnak.
Előzmény: extekergo (101)
extekergo Creative Commons License 2006.05.07 0 0 101
Na én sem tudom pontosan már "gyárilag" hogy van rögzítve, de én azt hiszem az a kis szeg, csak a fémgyűrű rögzítésére szolgál, magán a famarkolaton. A fémgyűrű funkciója csak a famarkolat berepedés elleni védelme. Maga a famarkolat "tapad" a kormányon. Na persze, hogyan. A magam részéről azt gondolom, ha másképpen nem lehet, egy papírbetét, talán vászon, talán csiszolópapír közbeiktatása stabilan rögzíti a markolatot.
Előzmény: netbalee (99)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.05.07 0 0 100
Nem tudom most megnézni, mert a telken van, de emlékeim szerint egy merőlegesen beütött kis szeggel? Kábé a gyűrű közepénél. De ez nagyon halavány emlékkép. (Szerintem a menetes kötés egyébként valószínűtlen, mert annak úgy lenne értelme, ha kicsit kúpos és bevágott lenne, és összenyomná a markolatot, hogy felszoruljon a kormányra. Na de fát összenyomni?!)
Előzmény: netbalee (99)
netbalee Creative Commons License 2006.05.07 0 0 99
gyűrű
netbalee Creative Commons License 2006.05.07 0 0 98

Sziasztok!

 

Egy kérdésem lenne: szerintetek a markolat előtt lévő gyűrűt hogy' rögzíteték a kormányhoz? Az a baj, hogy nincs ilyenem, boltban meg gondolom már nem lehet ilyent kapni, persze azért megkérdem. De azt még akkor se tudom, hogy rögzítették.

Az a gáz, hogy már csak ez hiányzik az összeszereléshez, famarkolatot tudok csináltatni.

DenBesteSykkel Creative Commons License 2006.05.05 0 0 97
A zacsesz alatt bizonyára egy bőrnyereg lappang, aminek nem tesz jót az eső...
Előzmény: hurkazsírosnápolyi (94)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!