Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Roleee80 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 56001

Szia!

-Dehogy rakok így jobb robotzsarus feketén.

-Használtautó vásárlásnál szerintem kell kompromisszumot is kötni,olyan kocsi ami pikk pakk szalon állapotú nincs.Amikor én vettem akkor azt néztem hogy motorikusan jó legyen és a belseje se legyen lelakva.Egy kereskedő nem tud annyit a kocsi előéletéről mint maga a tulajdonos.

Előzmény: _Haszi_ (56000)
_Haszi_ Creative Commons License 2011.02.28 0 0 56000

Rakjál rá díszárcsát ;-)

Előzmény: Roleee80 (55985)
Sas-307 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55999

>A helyszínen mindig kiderül valami turpisság:(

 

Ezt azért egy picit részletesebben is fejtsd ki légyszi, mert mindenki szívesen okosodna a témában!

Thx.

Előzmény: hitchins (55991)
Sas-307 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55998

Kedden már lehet, hogy csak tiszteletbeli tag leszek :-D

Előzmény: Martinka. (55995)
Sas-307 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55997

A 2003-as évjárattól már ki lettek javítva az előtte még meglévő gyermekbetegségek. A 2003-2004-es játszana sztm. Mondjuk a 100e km-es példányban, ha eddig nem volt vezérléscsere, akkor most azonnal kell mert nemcsak a km számít, hanem az évek is (100e km [120e km a gyári előírás] vagy öt év).

 

A 2004-esnél pedig ha dízel, akkor nézd meg hogy részecskeszűrős-e és hány tömegű lendkerék van benne!

Előzmény: hitchins (55991)
hitchins Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55996

Köszönöm az ajánlatokat, de nem tudok ennyit költeni autóra.

a max keret 1.25M, ha ennyiért eladóak az autók akkor ok:)

 

Előzmény: Martinka. (55995)
Martinka. Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55995

Sas barátunk hirdetése még fent van, ebből gondolom hogy még nem adta el. Az is jó vétel.

 

Én biztosan itt a forumon árult autókból választanék. Itt nincs meglepetés meg turpisság. Bármit szeretnél tudni aztóról a jövőben is kapod a választ, elsőkézből.

Előzmény: hitchins (55991)
Martinka. Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55994

Én szivacskendőt használok. 15x15cm általában 4db különböző színű van egy csomagba. Mosás után kis vödörbe tiszta víz, abban kimosogatva a szvacskendőt, szárazra törlöm vele az autót. (Fontos hogy gyakran öblítsd, mert koszos rongyal csúnya foltos marad.) Baromi jól szívja a nedvességet, és egyáltalán nem marad utána vízfoltot. Ki kell csavarni alaposan. Nyáron, nagy melegben gyorsan kiszárítja a meleg kasztni, ezért akkor nem szoktam annyira kicsvarni. Nekem ez vált be leginkább.

Előzmény: Xe3 (55989)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55993

A km mindegy, mennyi. A szervíz legyen megcsinálva, az álalános állapot legyen jó. Lehet egy 200 ezret futott autó is jó! Pont emiatt van a km-óra tekergetés mint nemzeti sport magyarországon :((

 

Két autót adtam már el Németországba, tök ismeretlen embereknek. Az egyikkel a mai napig kapcsolatban vagyunk (az autó fotója most jelent meg egy naptáron :)) ) a tapasztalatom az, hogy sokkal jobb eladni vagy venni bármit oda/onnan, mint itthon :(((

Előzmény: hitchins (55991)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55992

Nálam még megvan az SW :)

Nagyszervíz nem kell, a következő csak sima olajcsere (még 10ekm van addig), gumira nem kell költened mert a nyári új, a téliben 1-2 szezon még benne van, egyetlen ráköltés majd nyár végén a műszaki vizsga lesz rajta :)

 

 

Előzmény: hitchins (55991)
hitchins Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55991

köszönöm a válaszokat

 

Sajnos még mindig nem sikerült megvenni egy autót sem.

A helyszínen mindig kiderül valami turpisság:( Pedig magánszemélyek autóit keresem.

 

most már van pár kiválasztott, de nem tudom melyik legyen.

-Az egyik fiatalabb, (2004), és kicsit drágább, viszont több a km 150e (1,3M ft)

-A másik idősebb 2001 de  kevesebb a km 120e (1M ft)

-Harmadik olcsóbb, fiatal (2003), és kevés a 100e km is, de kívülről 4-5 helyen is javítva lett, illet van rajta egy hosszú karcolás.

ráadásul 2l-es.... (1,1M)

- negyedik sw ezen csak egy sérülés van, de nagyszervíz kell,  azaz rámegy 2 kiló, ráadásul a szín sem az én világom:(

(1,2M)

 

km-ek valósak utánanéztem, de nem tudom melyik kezembe harapjak.

Motor és futómű ügyileg egyébként hasonló az állapot.

 

Szerintetek melyik fontosabb a járt km, vagy az évjárat?

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55990

Nem nekem szólt a kérdés, de: Vileda autótörlő kendőt vizesen kell használni. Mosás után rögtön lehet áttörölni vele az autót, de jó, ha van kéznél tiszta vizes vödör, és abban a rongyot időnként átöblíted. Az áttörlés előtt ha vizes a rongy, jobban szívja eleve a vizet. Kicsavarni nem szabad, mert tönkremegy, inkább csak összenyomni. Hetente mosom az autót (+ takarítom) egy ilyen Vileda egy, másfél szezont kibír. Ne fagyjon meg, ne csavard szét és sokáig jó. Teljesen szárazra lehet törölni vele az autót és nem bántja a fényezést.

Előzmény: Xe3 (55989)
Xe3 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55989

OK, akkor a viledáról még egy kérdés. Én tegnap lemostam a kocsit, s utáne egyből elkezdtem egy viledával törölgetni. Még csak a felső üveget töröltem le, de a rongy máris elég vizes volt ahhoz, hogy a többi részen már inkább csak zizezett, mint törölt. Hogy használod a kendőt?

Csak akkor kezdesz törölni, ha már a nagyja felszáradt, vagy ha a vizes kendővel törlöd végig, az sem gond?

 

Egyébként én egy vízműnél dolgoztam, s nem mindenhol vasas a víz. Nálunk volt olyan kút, ami két patak között volt, s annyiból állt, hogy egy 500m-es agyagcső ment végig kb. 2 m mélyen a földben, s ami abba beszivárgott, az befolyt egy kútba (parti szűrésű csápos kút). Ezen az egy helyen volt klórozás, de már itt is kiváltották UV fertőtlenítéssel. A működési területen (51 település) nem alkalmaztak semilyen víztechnológiát. Ahogy kijött a kútból, úgy került a csapba. Egy gond van csak, hogy iszonyat kemény a víz, viszont nem nagyon lehet ekkora teljesítményű vízlágyítót telepíteni.

Illetve az egyik helyen volt még egy vastalanító, de az kb. egy 2.000 lelkes falu volt csak egyetlen kúttal + hidroglóbusszal. Ott mondjuk tényleg keményen vasas volt. Ahol csöpögött a csap, ott az elfolyó vízből kiült a vas, s szép kis barna csíkot hagyott maga után...

 

De visszatérve a kendőre: hogy is kell "szakszerűen" használni :)

 

 

Előzmény: Roleee80 (55985)
ádibébi Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55988
De ha leírod, hogy kell casco-val összecsalni egy 508-ast, meggondolom ;)))
Előzmény: Jena307 (55984)
ádibébi Creative Commons License 2011.02.28 0 0 55987
Most mit csináljak, ha éjjel legkevesebb +3, nappal 10-18, néha akár 20 fok van, kb egy hónapja?... Hidd el, itt a 80-90 % nem is hallott téligumiról.
Előzmény: Jena307 (55984)
Zolysys Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55986

Alap rádió

nincs cd text megjelenítési funkció

Előzmény: Roleee80 (55980)
Roleee80 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55985

Szia!

-Nálunk nem olyan mély a kút max 5m,közel van a velencei tó,csatorna ki van építve így elég tiszta a víz.Bár az előző kocsim fekete volt gyorsan le kellett törölni hogy ne legyen vízpöttyös.Tavasszal és ősszel egy gyenge viaszozást azért megcsinálok.

-Merész leszek holnap felrakom a nyárikereket, a lemezt napról napra csúnyábbnak látom.

Előzmény: Jena307 (55981)
Jena307 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55984

Te beteg vagy vagy csak megint a casco-ra gyúrsz? Te kis biztosítási csaló, mire gyúrsz 508?

 Ha nem ült volna pénteken mellettem a terhes asszony, már elköszöntem volna a passáttól egy bolgár nyerges segítségével, és jöhetett volna az sw project vagy a 320D tourning :)

Előzmény: ádibébi (55982)
Sas-307 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55983

>Ki mikor rakja fel a nyári kerekét,gumiját??

 

Ha csak itthon autózol, akkor március 15 után már mehet. Ha jársz az Alpokban is, akkor május...

Előzmény: Roleee80 (55980)
ádibébi Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55982

:) Téli gumi felkerült: 2010. dec 14.

 

Nyárigumi felkerült: 2011. január 18. :PP

Előzmény: Roleee80 (55980)
Jena307 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55981

Hány méteres az a fúrt kút, mert ha nem mély piszkosul megszívatod magad. Itt a kárpát medencében nagyon vasas a víz, és ha az kiül az autóra le nem szeded csak ipari políral. Políroztam már ilyen fúrt kúttal locsolt (az öntöző elérte) fehér boxert, látványos volt a munkám és jól is fizetett :) Felénk kb. 70-80méteres kutak a jók, az udvaromban lévő 16méteres egy éjszaka alatt beszinezte a kerítés lábazatot de dúrván ám.

Előzmény: Roleee80 (55980)
Roleee80 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55980

Szia!

-Nekem olyan szerencsém van hogy szüleim kertes házban laknak és van fúrt kút meg van magasnyomású mosóm.Először slag+kefe kombóval leszedem a nagyobb szennyeződéseket és utána mosószeres vízzel és szivaccsal lemosom és végül öblítem.Minden évben veszek új vileda törlőt(990Ft Baumaxban).4 részre hajtva a tetejéről lefelé letörlöm a vizet.

 

-RD3 rádión cd text megjelenítés bekapcsolható vagy létezik ilyen funkció?

 

-Ki mikor rakja fel a nyári kerekét,gumiját??

 

Előzmény: Xe3 (55977)
zsolesz 307 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55979

Nekem is feketemetálom van.

Én nagynyomású+ kefét használok, de ha nem áll mögöttem senki akkor előkerül a mosókesztyű.

 

Én ezt használom és karcmentes az autó. A téli szutyok után viszont érdemesebb egy hosszú slagos+kesztűs mostás autósamponnal meg polírpasztával. Sokkal szebb lesz tőle az autó

Előzmény: Xe3 (55977)
Zolysys Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55978

nemegyszerű de megoldható

Előzmény: vecserom (55975)
Xe3 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55977

Légy szi' valaki hozzáértő tegye már a fejembe rendbe a dolgokat!

 

Nekem fekete metál szinezés van az SW-men, ami tudtommal a legérzékenyebb a karcokra. Hogy érdemes mosni? (hol, mivel igen, és mivel nem?)

Tudtommal az autómosókat kerülni kell (vagy legalábbis érdemes), de szerintem a kézi mosásnál a kefe se tesz neki jót. Nekem nincs kertem, úgyhogy csak a gépi mosó, vagy a benzinkutak nagynyomásúja + kefe vagy szivacs jöhet szóba. Melyiket válasszam?

Az autómosókból is létezik valami kímélő, ami a VILEDA kendős csíkokat használja a műanyag szálú kefe helyett. Adjatok tanácsot :)

 

Eddig nem túl gyakran mostam, de akkor mindig nagynyomású + kefével.

Hogy kell megoldani, hogy mosás után ne legyen cseppnyomos? Nekem ajánlották a viledás kendőt, de azt hogy kell használni?

 

Azt hiszem nagyon analfabéta vagyok ebben a témakörban...

zsolesz 307 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55976

 

Hali csak megközelítően az árakrol.

Én magánban vettem meg a cuccost és szerelővel tetettem bele. A vezérlés vízpumpa illetve az első féktárcsa+fékbetét együtt 70.000 ft volt + szerelés. Mivel nekem sürgős volt és kellett délutánra 25.000 ft volt a szerelés.

 

Kipufogórol nem tudok semmit sajnos.

 

Indexkar javítását a szervíz nem vállalja, újat kapsz az minimum 50.000ft viszont ha csak átesik azt otthon házilag is javítható. Segédlet itt.

 

 

Előzmény: hitchins (55951)
vecserom Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55975

És hogyan orvosolható? Nehéz szétszedni ha egyáltalán szétszedhető?

Előzmény: Zolysys (55973)
Xe3 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55974

OK, de nem találok olyat, amiért nem kell fizetni. Ezt kapom:

"A műszaki dokumentációhoz való hozzáférésért fizetni kell

Kattintson ide az előfizetési oldalra való visszatéréshez."

 

Én a csomagtartóban lévő szívargyújtó csatlakozó rendelési számát/beszerelési módját/árát keresem.

Előzmény: Zolysys (55972)
Zolysys Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55973

Szerintem letört az érintkező róla...

Előzmény: vecserom (55971)
Zolysys Creative Commons License 2011.02.27 0 0 55972

1: alvázszám

2: mit szeretnél megkeresni

Előzmény: Xe3 (55970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!