A golf4-é nem jó bele. Nincs meg a gyári bal első motor???Ha nincs meg a bal első,,,akkor a jobb első motor cikkszámából kiderűl,hogy mi a bal száma.Van több motorom is .Ha tudom valamelyik számot???akkor tudok segíteni.
tudnátok segiteni seat Leon 2002es 1.6 benzin Bcb motor a vezető oldali ablakemelőmotorhoz kellene cikkszám illetve ha valaki tudja hogy a golf4 jo e bele? Köszönettel István
Ha megveszed cseréld is ki saját magad!Az autószerelőket sokmindenki ingyen akarja dolgoztatni vagy olcsó pénzért. A műhelyt fent kell tartani, szerszámokat, műszereket kell vásárolni nem aprópénzért a szaktudásról nem is beszélve...Viszonyításként ma kértem árajánlatot a házunk riasztószerelésére /normál nem szintes, száz négyzetméter/ és a munkadíjon megakadtam egy picit, hatvanötezer volt a papírra írva és azt mondta egy nap alatt végez vele...
Nem tudjátok véletlenűl milyen időközönként kell vezérlést cserélni 2009 crafter 2.5 tdi 136le teherautóban,mert 120ezret és 220ezret is mondtak ami nem mindeggy.
ill. váltó-difi-motorolajat is szeretném tudni egy kalap alatt.
Kérdés miatt jöttem csak olvasgattam a fórumot és beleböfögnék ,mert világításban van némi amatőr tapasztalatom :)
Kínai xenon-ok között is van külömbség,de igazából minden a lámpán és a projektoron múlik a trafó és a xenon cső már másodlagos.
Szabadtükrökben katasztrófa főleg bordásban ,egyel jobb halogénes projektorban jól beállítva az talán nem vakít ,de sosem lesz tökéletes a fényelosztása...
Egy jó xenoncsőhöz kell egy jó xenon proji és nem muszály hogy Hella legyen bár a Hella is gyárt utólagos projektorokat ami brutál főleg D2S foglalattal :)
Nekem egy elavultnak számít mini morimoto 6.0 /2.5 -ös H1 es xenon projik vannak a lámpákba NHK xenon csövekkel 4300K Hylux 50W-os trafókkal ilyet lő,de ennél már csak jobb xenon projik vannak Pl mini 7.0 amin még javítottak a fény jobb eloszlásán pl még oldalra,hogy még szélesebben terítsen,vagy a Q5 3.0 vagy FXR 3.0 D2S foglalattal.
Ha legugolok és az orromnál van a vetítési kép sötét világos vonala sem vakít,semmi szórt fénye nincsen,van gyári mosóm,dinamikus szintszabályzóm nincs ,úgy hogy ez is illegáll így meg vannak a gyári lámpáim is és műszakira vissza megy ,de igazából a trafók is a lámpákba vannak építve nem látni őket ,se a vezetékeket,de biztos ami biztos,műszakira inkább vissza teszem a gyáriakat.
Hamár xenon szett akkor innen érdemes ezek saját fejlesztésű cuccok:
Egy kis tanácsot szeretnék kérni, persze nem könnyū látatlanban.
Szóval az alany eg Fiat Stilo, 1.4 16V 95Le, 2006 évjárat, 5 ajtó.
Elsō futómū probléma van, méghozzá, hogy kotyog. Elōre hátra mozog a kerék kb fél centit. Ki vannak kopva a szilentek. A szerelōm egybōl azt tanácsolta, hogy komplett lengōkarcsere a tuti.
Szilentcsere nem lenne elég? Nyilván munkadíjban ugyanannyi, ha nem több, mert kivenni, préselni, visszatenni. Az újat meg csak kiveszem-beteszem.
Hozzátenném, nem magyarországról írok, hanem angliából. A szerelō is magyar. És kicsit rossz szájízzel töltött el, mikor múltkor ráeszméltem, hogy az olajcserekor kicsit vastagabban fogott a ceruzája, mikor kiszámlázta a felhasznált anyagokat, annál mint amennyibe valójába került a cucc.
Félek, hogy egy pár lengōkaron mégtöbbet szakítana.
Persze elébe mehetnék a dolgoknak, ha én szereznék alkatrészt, de nem tudom mi a gagyi, mi a jó, stb...
itt 48£-260£ ig terjed egy pár lengōkar gyártmânytól/márkától függōen.
A vetitesi kepen max azt latod, jol van-e beallitva a lampa. A fenyeloszlasa szar, mert nem a hozzavalo reflektor van a fenyforras mogott. Szembejovoknek baromi zavaro, kilometerekrol ki lehet szurni, ha hazilag barkacsolt vilagitassal kozelit valaki.
A szememben a ciganyxenon az egr ledugozasaval es a dpf kiherelesevel van egy szinten.
Egyik teleszkópszimmering eresztette az olajat. Kicseréltem. Viszont az olaj ráfolyt a fékre, és meglocsolta a betéteket.
Korábban ugye szó volt róla, hogy fékfolyadékot egy kis főzőcskézéssel elvileg ki lehet szedni a fékbetétből. No, de mi van a teleszkópolajjal?
Féktisztító sprével megpucoltam, amennyire lehet. Fog, mint a ződ festék, de mintha az érintett tárcsa kicsit hidegebb lenne egy-egy első fékes megállás után. Tárcsák, és betétek is újszerűek, gyáriak.
Üdvözletem!Egy kis segítséget kérnék,daewoo lanos 1.4 8v nem pörög fel,fullad,alapjárat viszont egyenletes.Kompresszió ok,üz.a nyomás 2.3bar.Ha lefulladt,nagyon nehezen indul újra.Hibakód p-0342 vez.mű.tengely jeladó alacsony bemeneti jel.Okozhatja ezt a jeladó?Előre is köszönöm ha válaszoltok.
Jó Estét Urak! Egyszer már kérdeztem, lehet nem vettétek észre. VW. pl. polo 1.4 benzin stb. azok a fajták ahol lánc hajtja az olajszivattyút, szóval ha kinyúlt a lánc, az hallható? Valami kerregő hang hallatszik lentről kb. 2000 ford/p körül.
Az autót egy kisebb átalakítás után vettem, nem volt teljesen kész. Néhány elektromos hibát sikerült egyszerűen elhárítani,mert csak a csatlakozókat kellet összedugni. (a műszerfal is ki volt szerelve belőle)
Hibajelenség:
A fékpedál kapcsolót ,kuplung kapcsolót nem érzékeli az ECU, műszerfalon piros villogó lámpa jelez, tempómat így nem működik.
Hogyan tudnám végigkövetni a vezetékelést? Esetleg rajzrészlet elérhető valahol?
Bízom benne,hogy csak vezetékelési probléma van, de ha van egyéb tippetek a hiba felderítésére, szívesen fogadom !!!